Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Naisten juttuja.. ;-)  (Luettu 62846 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #30 : 19.10.2007 17:29:19 »

Itse tykkään kovasti Calvin Kleinin tuoksuista  Smiley
Tällä hetkellä käytän Euphoria Blossomia.
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #31 : 20.10.2007 16:58:01 »

Oi, herkkänenäinen kissa liittyy tuoksunpalvojien joukkoon. ...Tosin ei minkä tahansa tuoksujen, sillä suurin osa tuoksuista on itse asiassa aivan liikaa! Tuoksuallergikkokin olen, ja pääasiassa kaikki käyttämäni kosmetiikka ja pesuaineet ovat tuoksuttomia tai ainakin perfume free. Luonnolliset ruusu- ja laventelisaippuat kelpaavat kyllä  Wink

Kuulun niihin onnettomiin, joilla useimmat hajuvedet alkavat tuoksua kissanpissalta, siksikin sopivan hajuveden valinta on ollut aina haastavaa. Muutaman ihanan olen onneksi löytänyt  :Smiley Kestosuosikki on Guerlainin "Pamplelune" ja nuorempana se oli Laura Biagiottin "Aqua di Roma", ruusutuoksut uppoavat myös. Kääk, tosi nuorena suosin raskaita ja mausteisia tuoksuja, huh!

Hihih. Minäkin rakastan puolisoni tuoksua, myös hien, se [hiki] tuoksuu itse asiassa sellaisenaan hyvin raikkaalta, melkein kuin aaloelta tai mustaherukalta  smitten Hänkin pitää minua parhaimmillani olevana au naturel, joten kai geenimme ovat sopineet hyvin yhteen kun olemme saaneet kaksi kaunista lasta  Smiley

Muoks. Lisään että kasvatan pihalla laventelia ihan tuoksun vuoksi ja muitakin yrttejä, aah! Hajuvesissäkin puu-, sammal- ja muut vihreät sävyt ovat plussaa.
« Viimeksi muokattu: 20.10.2007 16:59:53 kirjoittanut Pallaskissa » tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #32 : 23.10.2007 19:51:45 »

Luin jostain lehdestä gynen vastaanotolla odotellessani, että e-pillereitä käyttävillä naisilla tuo hajuaisti vääristyy. Pilleritön nainen pystyy haistamaan miehistä sen sopivan kumppanin, jonka kanssa penskoista tulee geenistöltään huippuja, pillerillinen taas ei. Tavatessaan miehen pillerillinen pitää miehen hajusta ja sitten hups vaan kun jättää joskus pillerit pois niin miehen haju alkaakin äklöttää. Tästä on tullut joitain tv-dokkareitakin, Prisma tms.

Tänään kaupassa haistoin jonkun äärettömän ihanan tuoksun ulkomaalaisen miehen ympärillä.
Itse turhaudun parfyyiostoksilla, kun yhteen käteen ei voi kovin montaa näytettä suihkuttaa kerralla. Toisin sanoen kaksi tuoksua per käynti. Yhden suosikin olen tällä heikohkolla tekniikalla löytänyt: Lancomen hypnosen. Tuoksuttelin myös Dieselin uutuustuoksua, aika nami sekin.

Pidän myös lievästä hienhajusta, mutta ainoastaan miehen sellaisesta.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
selkälokki
Vieras
« Vastaus #33 : 23.10.2007 20:03:54 »

Kylläpä tuoksuja tulee käytettyä nykyään tosi vähän. Hoitoalalla kun, hajuvedet ovat tietenkin pannassa, on niin paljon allergisia nykypäivänä.
Deodoranttia olen kuitenkin uskaltautunut käyttämään, eikä ainakaan vielä kukaan ole saanut astmakohtausta. Mutta ponnekaasullista dödöä, joka olisi inhimillisen tuoksuinen, on ollut vaikea löytää...Onko tietoa sellaisesta? Niistä usein tulee niin etova haju, että itseänikin öklöttää buck2
Tuoksuista omia suosikkeja (kestosellaisia) ovat Escada, Laura, Hypnose. Viimeksi mainittua en tosin voi käyttää kuin silloin tällöin, se on meikäläisen pääkopalle sen verran vahva. Yves Rocherin tuoksuissa on myös yksi ihanan mieto...*menee hyllylle katsomaan...niin, sellainen kuin Ming shu, siitä ei tule päänsärkyä.
Toisilla naisilla voin tykätä vaikka mistä tuoksuista, mutta itselleni käy tosi harva tuoksu.
tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #34 : 23.10.2007 20:18:10 »

Mutta ponnekaasullista dödöä, joka olisi inhimillisen tuoksuinen, on ollut vaikea löytää...

Miksi haluaisit ponnekaasullista löytää?
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #35 : 23.10.2007 20:22:32 »

Mutta ponnekaasullista dödöä, joka olisi inhimillisen tuoksuinen, on ollut vaikea löytää...

Miksi haluaisit ponnekaasullista löytää?

Siksi, kun joskus tuntuu, että kesken työpäivän olisi tarpeen suihkauttaa (etenkin juuri niinä naisten onnenpäivinä, silloin tuntuu hiki erittyvän runsaammin), niin se tuntuisi siinä vaiheessa paremmalle vaihtoehdolle. Vakituisestihan käytän rollia.
tallennettu
Mirjam*
Kanta-astroilija

Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta

Profiili
« Vastaus #36 : 23.10.2007 20:25:16 »

heh, eikai siihen suihkautukseen ponnekaasua tarvita ?  Grin
Kyllä se tulee ulos muullakin tavoin ja ihan yhtä nopeaan....  coolsmiley
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
selkälokki
Vieras
« Vastaus #37 : 23.10.2007 20:27:43 »

Ihan sama, onko ponnekaasullinen vai ei..Kunhan ei tarvitse hikiseen kainaloon laittaa rollonin päätä. Sellaista tarkoitan.

*muoks
En ole ikinä nähnyt mitään suihkutettavaa dödöä ilman sitä ponneainetta.  uglystupid2 Onko olemassa? Ja tavankin dödö, siis rolloni, jos on hyvä tiedossa, niin vinkki otetaan kiitollisena vastaan. Silloin ei välttämättä koskaan tarvitsisi tuota "lisuke-ainetta".
« Viimeksi muokattu: 23.10.2007 20:34:55 kirjoittanut selkälokki » tallennettu
Mirjam*
Kanta-astroilija

Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta

Profiili
« Vastaus #38 : 23.10.2007 20:33:16 »

Aha, nyt ymmärsin "pointtisi"...  Smiley
Eikös niitä ole sellaisiakin dödöjä olemassa, jotka "suihkii" ilman ponnekaasuja.... kuten nyt ainakin hiustenhoitotuotteita on...? En itse muuten edes tiedä...
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #39 : 23.10.2007 22:50:47 »

Ellei kiire anna myöten jotta paidan heittäisi pois ja pesaisi kainalonsa välillä, niin voihan sitä kostuttaa vaikka käsipyyhkeen ja pyyhkäistä sillä ensin hiet pois.
                            coolsmiley

En minä mitenkään hirveästi ponnekaasuja vastusta, mutta ko...
ko niitä sademetsiäkin nyt urakalla tuolla kasvatettiin ja...  knuppel2

tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #40 : 24.10.2007 10:09:28 »

Kosteuspyyhe (10 kpl pakkaus) on hyvä "ensiapu"  smiley6600
Sitäkö tarkoititkin  Smiley
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #41 : 24.10.2007 16:15:08 »

Helou naiset  Cheesy

Saisko teiltä vinkkejä et mikä olis hyvä tuoksu miehelle ? Ei liian voimakas eikä laimeekaan..sellanen seksikäs tuoksu  Kiss

Onks teillä jotakin suosikkeja ?
tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #42 : 24.10.2007 16:24:12 »

Kosteuspyyhe (10 kpl pakkaus) on hyvä "ensiapu"  smiley6600
Sitäkö tarkoititkin  Smiley
 smitten

Grin Hyvät hyssykät, en tuohon tohinaan edes muistanut, että sellaisiakin on olemassa. Niinku oikeesti.  uglystupid2
tallennettu

Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #43 : 24.10.2007 19:42:42 »

Saisko teiltä vinkkejä et mikä olis hyvä tuoksu miehelle ? Ei liian voimakas eikä laimeekaan..sellanen seksikäs tuoksu  Kiss

Kävin nuuhkimassa miehen tuoksukokoelmaa ja totesin, että ainakin omia lemppareitani niistä ovat Armanin Aqua di Gio miehille sekä Calvin Kleinin Truth. Tosin huomasin, että tykkään miehellä samantyyppisistä tuoksuista kuin itsellänikin, eli ei liian mausteisista tai voimakkaista. Löytyisikö vastaus siis omista tuoksumieltymyksistäsi? Tietysti sen miehen mielipidehän kuitenkin sitten loppupeleissä ratkaisee, että mitä hän itse haluaa käyttää. Wink
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #44 : 24.10.2007 21:19:30 »

Miun maun mukkaan ON aloeta sisältävä 25th Edition Fragrance for Men. Se on nuita  Foreverin tuoksuja, puhdas, mieto mutta JUST ihana   Wink
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  

Siirry: