Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten pärjäät tunteittesi kanssa?  (Luettu 24289 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #30 : 15.01.2006 19:48:50 »

Mulla tunteet vaihtelevat hyvin nopeasti. Joskus vähän nolottaakin, kun esim. jotain elokuvaa katsellessa alkaa nokka vuotaa ja on niistettävä vähänväliä. Elokuvan loputtua saatan alkaa heti järkevästi valmistamaan huomispäivän ruokaa perheelle, koska huominen on niin kiireellinen päivä, etten sitä silloin ehdi tekemään. Ruuanvalmistuksen lomassa saatan vielä pistää pesukoneenkin pyörimään.

Tänään voin olla varmasti sitä mieltä, etten tee jotain asiaa.
Huomenna teen sen asian, ennenkuin ehdin edes sitä ajatella.

Tällaista se on ollut jo yli 40 vuotta!

crazy2 vaaka
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
hurma
Vieras
« Vastaus #31 : 16.01.2006 18:03:48 »

En tunnusta tuntevani...

Vaikein osa ihmisenä olossa on antaa anteeksi tai sanoa olleensa väärässä... Alistuminen toisille on myös erittäin hankalaa...
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #32 : 17.01.2006 13:53:21 »

En tunnusta tuntevani...

Vaikein osa ihmisenä olossa on antaa anteeksi tai sanoa olleensa väärässä... Alistuminen toisille on myös erittäin hankalaa...

Hurma, ilmaisit jotakin, että on pakko tulla mukaan. Tuo sana alistuminen tuo minulla mieleen antautumisen. Siinä on kaksi hyvin voimakasta ja erilaista käsitettä. Jotkut ymmärtävät sen samankaltaisuutena.
Itse koen että alistuminen on negatiivista, itsensä vähättelyä, omien tunteittensa taka-alalla laittamista ja kulkeimista toisen tahdon mukana. Jotkut vain alistavat toisia, huomamatta tai tieten tahtoen.  crazy2

Mutta antautuminen! Mitä mieltä, Hurma, olet siitä? coolsmiley
tallennettu
hurma
Vieras
« Vastaus #33 : 17.01.2006 19:00:07 »

Se on kauhee ja vie sielusta osan jos siihenkin suostuu..
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #34 : 17.01.2006 19:29:07 »

Niin sinä luulet. Mutta myös äärettömän ihanaa!
tallennettu
hurma
Vieras
« Vastaus #35 : 17.01.2006 19:45:29 »

En ota riskiä, en nyt..

Ehkä joskus...
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #36 : 17.01.2006 21:17:02 »

Itsesuojeluvaisto on hyvä olemassa, Hurma!

Kaikki ajallansa.  Wink
tallennettu
hurma
Vieras
« Vastaus #37 : 17.01.2006 21:19:47 »

Mutta kyllä minä taian aikalailla rakastunu olla.. Embarrassed Embarrassed
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #38 : 17.01.2006 21:33:47 »

Mutta kyllä minä taian aikalailla rakastunu olla.. Embarrassed Embarrassed

Onnitteluni "hurma"

Hmmm... .  Tietääkös se toinen osapuolikin tämän sinun rakastumisesi.   Kiss

Mun tytär meni jouluaattona "yllätys"kihloihin.   Kiss

Loppiaisena vietimme kihlajaisia.   smitten

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
hurma
Vieras
« Vastaus #39 : 18.01.2006 14:43:34 »

Pöhh no en minä nyt voi sanoa ääneen... Embarrassed Embarrassed smitten smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #40 : 18.01.2006 15:19:46 »

Hei Ystäväin
[/color]   
Kurkatkaapas tätä:

angel

http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=2615.msg26342#msg26342

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #41 : 11.04.2009 10:00:39 »

Minulla on ollut tilanteita joissa on välillä ollut vaikea pitää tunteet kurissa. Siinä määrin, etten kuitenkaan kopulta huitaissut päin. Ei tästä ole kuin muutama kuukausi taaksepäin kun tunteeni, ne patoutuneet tunteeni, se viha mikä on jyllännyt pitkään, pääsi aikas lailla irti. Onneksi sain itteni sen verran kuriin, ettei mitään kauheampaa syntynyt. Mutta kyllä minä lauon kanssa tulemaan. Saakeli kun nousin pystyyn ja tuuletin kunnolla! Se on joskus pakko, kulkaa vaan! Ihan pakko!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Lizzy
Vieras
« Vastaus #42 : 11.04.2009 10:31:55 »

Tämä on todella hyvä kysymys. Vihan tunteiden kanssa en oikein pärjää. Se on tunne, jota pelkään, koska tulee sellainen olo ettei hallitse itseään yhtään. Saattaa tehdä mitä vain ja se on pelottavaa.

Ilon tunteidenkaan kanssa en aina pärjää kovin hyvin. Jotenkin tuntuu takaraivossa koko ajan soivan sellainen ikävä ääni, että ei tämä ole pysyvää kohta kuitenkin kaikki menee ihan pieleen...

Surun kanssa olen aina pärjännyt hyvin. Samoin sellainen kaihoisuus ja melankolia ovat kuin ystäviä. Silloin kun sellainen iskee niin vollotan oikein kunnolla. Ylipäätään minulle itkeminen on aivan välttämätön tapa purkaa tunteita. Hyvin monenlaisia. Aina vihasta suruun ja hämmennykseen. Siksi kai tuota vihaakin on niin vaikea ilmaista kun alan heti kohta vollottaa, vaikka olisin vihainen.  tickedoff crazy2
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #43 : 11.04.2009 14:00:42 »

Mulle tunteet ovat aikamoinen meri johon voi upota, tunteet ovat aina pinnalla. Hyvä puoli tässä tunteellisuudessa on se että voi tosiaan rakastua ihmisiin ihan vain siksi että ovat ihmisiä ja sellaisia kun ovat. Liikutun helposti ja tunnen asiat sekä ihmiset voimakkaasti. Mutta Kuun tavoin se kaikki on vaihtelevaa ja laajenee sekä supistuu koko ajan.

Tämä on kuitenkin aika pitkälti omaa päänsisäistä maailmaa ja neitsytnousuisena olen viileä ja tunteettoman oloinen, varsinkin tuntemattomammille.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #44 : 11.04.2009 14:51:40 »

Päivällä käsittelin tuon viha/raivo/inho tunnepuoleni.

Nyt surun tunnepuolta: Olen pohjimmiltaan herkkä vaikka minussa on vahvana tuo tulisielukkuuskin. Minulla on tapana muistella paljon lapsuutta ja menneitä aikoja; silloin minua yleensä itkettää paljon. Itkun jälkeen tulee yleensä helpottunut olo; kuin se muisteltu, käsitelty asia tulee ulos. Ennen purskahdin enemmäkin itkemään; kun oli esimerkiksi mennyt suhde poikki, tai tuli vastoiskäymisiä. Kaikenlaista kokeneena ja näkeneenä en jää sellaiseen märehtimistilaan - en jaksa mitään, kaikki on paskaa-. Koska ne mitä on voittanut, uskoo myös, että kaikesta mitä eteen tulee niistä taas selviää. Viileä olen myös kun on tarve, se on sellainen kokemuksen tuoma tapa. Joskus otan oikeen suojapanssarin tähän omanminän eteen; se on vain sellainen suojamekanismi, joka on kyllä hyvä olla varmaan jokaisella.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  

Siirry: