Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jos sais Oinaalle pikkuneuvon  (Luettu 7571 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
iloinen poika
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« : 13.10.2007 20:53:34 »

Olen uusi tällä foorumilla ja täytyy sanoa, että vaikka käyn sivuilla säännöllisesti niin aspekteista ja vastaavista en oikein tiedä mitään.

Olen perus oinas mies, tosin elämänkokemusta on vähän takanapäin, 30 - raja on ylitetty ( 29.03.1974) ja osaan ottaa asioita vähän rennommin tai ainakin niin toivoisin. Eli olen yrittänyt hillitä pahoja oinasmiehen tapojani ja muutenkin saada rauhallisuutta sydämeeni.

Mutta valitettavasti minussa on vielä suhteellisen paljon negatiivisuutta, äreyttä, ylimielisyyttä, liiallista kunnianhimoa...ehkä vähän vihaa ( no se vähenee, mutta sitäkin löytyy). Teen kyllä paljon töitä muuttuakseni paremmaksi ihmiseksi: Henkisiä harjotuksia ja anteeksiantoa niin itselle kuin muillekin jne:lle.

Nyt olen hyvin ihastunut Rapu naiseen ja kaikkihan tietävät, että kyseiset merkit eivät ole todellakaan toisilleen helppoja.

Se nainen viehättää minua paljon ja tuntuu, että hän on kohtaloni, mutta minua arveluttaa, se että merkkimme ovat toisiaan kohtaan äärettömän haastavia.

Tietenkään horoskooppimerkit eivät sinällään, päätä onnistuuko vai epäonnistuuko suhde.

Mutta jos jollain olisi antaa neuvoja, miten oinas miehen ja rapunaaraan aloitusta voidaan helpottaa, niin olisin siitä kiitollinen.

Mitä virheitä minä voin jo aloitusvaiheessa huomioida, etten ota häntä itsestään selvyytenä. Koska vaikka meistä ei tulisikaan elämää suurempi pari, hän on jo nyt vaikuttanut elämääni merkittävästi ja haluan kunnioittaa sitä, olemalla äärettömän valmistautunut kuin partiopoika seuraavaan tapaamiseemme.
« Viimeksi muokattu: 13.10.2007 20:55:58 kirjoittanut iloinen poika » tallennettu
Milona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 13.10.2007 21:20:41 »

Lähipiirissäni on paljon oinas-rapu pareja, tosin aina mies rapu ja nainen oinas.
Kaikki he ovat taistelupareja mutta myös kipinää löytyy muultakin saralta  Wink

Mutta yksi neuvo: pidä ulkonäkösi ja kotisi (jos sinne hänet viet) moitteettomana. Rapu-nainen voi lempata sinut jos vaikkapa sukassasi on reikä!!  Shocked
tallennettu

usko enemmän, tavoittele tarkemmin
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 13.10.2007 23:55:05 »

Olen itse oinasnainen ja Kuu Rapu eli ymmärtänen vähän molempia merkkejä, vaikka en astrologiaan sen ihmeemmin olekaan perehtynyt Grin Isäni on juuri kuvailemasi kaltainen perusoinasmies ja tämän hetkinen kämppisystäväni on naispuolinen Rapu. Hän analysoi paljon itseään ja omaa rapumaista käytöstään, joten voinen heittää muutaman vinkin siitä millaisia rapunaiset ovat.

Ensiksikin he ovat yleensä hyvin mustasukkaisia ja vainoharhaisia - jos sinusta ei kuulu mitään vähään aikaan Rapu alkaa ajatella, että on täysi tolvana etkä sinä enää tykkääkään hänestä. Muita naisia ei passaa vilkuilla tai kaveerata kauheasti Grin Rapu on nimittäin todellisuudessa hyvin epävarma, ujo ja siveellinen ja ystäväni kohdalla tämä näkyy hyvin selkeästi, vaikka hänellä onkin reipas Vesimies kuumerkkinä. Jos joku hänen ystävistään ei vähään aikaanvastaa vaikka tekstariin alkaa ystäväni maalata jo  hirveitä kauhukuvia seinille siitä, miten nuo kaverit eivät enää pidäkään hänestä ja ajattelevat kuitenkin hänen selkänsä takana, että "toi yks on kyllä ihan paska tyyppi" Cheesy

Ravut ovat hyvin ailahtelevaisia luonteita ja saattavat saada kiukunpuuskia tai suoranaisia raivokohtauksia ilman ennakkovaroitusta. Se menee kuitenkin ohi melko äkkiä ja eteenkin siten, ettei häiritse Rapua. Hän on itsekin sekaisin omista tunteen heilahteluistaan. Rapua ei kannata loukata, sillä hän muistaa pienemmänkin loukkauksen seuraavat 15 vuotta ja käyttää sitä aseena sinua vastaan. Meillä Oinaillahan on vähän se huono puoli, että ensin sanotaan ja sitten ajatellaan vasta, eteenkin, jos ollaan äkäisiä. Me Oinaat kuitenkin lepymme äkkiä ja unohdamme kaiken sanomamme pahan, mutta Rapu EI lepy EIKÄ Unohda Grin
Ravuilla on kuitenkin myös hyviä luonteenpuolia - he ovat mestarillisia humoristeja, jotka nauttivat parrasvaloista innostuessaan. Heissä on tiettyä lapsenomaista herkkyyttä ja he ovat hyvin huomaavaisia ja lojaaleja. Kun Ravun saa ulos kuorestaan, huomaa, että hän on mitä mahtavin tyyppi, vaikka hän vetäytyykin sinne kuoreensa takaisin melko usein. Ravut ovat aika pelokkaita ja sanotaan, että he eivät koskaan liiku kohdetta kohti suoraan vaan rapumaisesti sivuttain kaarrellen.

Rapu arvostaa turvallisuutta ja romanttiset hetket ovat aina kahdenkeskisiä ja leppoisia. Minun tuntemani ravut rakastavat yli kaiken ruokaa eli kannattaa vielä lady vaikka syömään tai yllättää hänet itsekokatulla illallisella, jos harrastelet ruuanlaittoa. Esittele vaikka oma ruokabravuurisi! Huomaavaisen herrasmiehen elkeet tehoavat tähän naiseen.

Ravulle koti on pyhä eivätkä he yleensä heitä mitään pois. "Tätä saattaa vielä tarvita", niin ystävänikin sanoo hamstratessaan huoneeseensa folionpalasia, narunpätkiä, rikkinäistä villasukkaa ja rutisteltua paperia, jonka nurkkaan on piirrelty jotain. Muistot ovat tärkeitä ja perhe läheinen. Rapuihminen kaipaa jatkuvasti jotakuta lähelleen ja siitä syystä minäkin olen ystäväni avuksi tänne muuttanut. He ovat myös pinttyneitä vanhoihin tapoihin eivätkä mielellään kokeile mitään uutta. ... Koska se on pelottavaa. Jotenkin minulle on jäänyt sellainen mielikuva, että Ravut ovat AINA peloissaan! Grin He ajattelevat aina kaikkein pahinta ja vaipuvat melankoliaan murehtiessaan jo seuraavaa päivää, vaikka todellisuudessa mitään vaaraa tai hätää ei ole lähimaillakaan. Siksipä siis suojeleva ritari on tervetullut.

Ravuilla on usein psyykkisiä kykyjä heidän luontaisen herkkyytensä vuoksi.

Astrologisella kartalla muistaakseni juuri Oinas ja Rapu asettuvat vastakkain eli tämä merkit ovat toistensa peilikuvia. Oinaalla on opittavaa Ravusta ja Ravulla Oinaasta.

Nämä ovat tietenkin vain yleisiä piirteitä Ravusta. Tuntemaasi naiseen vaikuttaa koko hänen karttansa. Saattaa olla, että hän ei kerääkään rapumaisesti tavaraa tai viihdy kotona, vaan on aina menossa. Ehkä hänellä ei ole pahoja kiukunpuuskia tai kuoreenvetäytymisen syndroomaa. Minullakaan ei Oinaana ole Oinaan tyypillistä aggressiivisuutta, katkeruutta ja vihamielisyyttä, koska Kuu merkkini on juuri tuo herkkä Rapu ja Nousumerkkini tyyni Kauris, jotka yhdessä tasapainottavat Oinaan negaatiot. Lisäksi merkkien hyviin aj huonoihin puoliin vaikutata myös ihmisen kypsyys eli kypsymättömät ihmiset ilmentävät merkkiensä negatiivisia puolia helpommin kuin kypsät.
tallennettu
iloinen poika
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #3 : 14.10.2007 11:41:30 »

Kiitos kaikille neuvoista Cheesy

Ulkonäkö juttu oli hyvä, kiitos siitä. Valitettavasti, mun asunto on läävä, että sinne en voi häntä viedä. Cry

Mutta haluan olla hyvin valmistautunut kun seuraavan kerran kohtaamme. Eli kiitos kaikille neuvoista.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #4 : 14.10.2007 14:00:51 »

Olen uusi tällä foorumilla ja täytyy sanoa, että vaikka käyn sivuilla säännöllisesti niin aspekteista ja vastaavista en oikein tiedä mitään.

Olen perus oinas mies, tosin elämänkokemusta on vähän takanapäin, 30 - raja on ylitetty ( 29.03.1974) ja osaan ottaa asioita vähän rennommin tai ainakin niin toivoisin. Eli olen yrittänyt hillitä pahoja oinasmiehen tapojani ja muutenkin saada rauhallisuutta sydämeeni.

Mutta valitettavasti minussa on vielä suhteellisen paljon negatiivisuutta, äreyttä, ylimielisyyttä, liiallista kunnianhimoa...ehkä vähän vihaa ( no se vähenee, mutta sitäkin löytyy). Teen kyllä paljon töitä muuttuakseni paremmaksi ihmiseksi: Henkisiä harjotuksia ja anteeksiantoa niin itselle kuin muillekin jne:lle.

Nyt olen hyvin ihastunut Rapu naiseen ja kaikkihan tietävät, että kyseiset merkit eivät ole todellakaan toisilleen helppoja.

Se nainen viehättää minua paljon ja tuntuu, että hän on kohtaloni, mutta minua arveluttaa, se että merkkimme ovat toisiaan kohtaan äärettömän haastavia.

Tietenkään horoskooppimerkit eivät sinällään, päätä onnistuuko vai epäonnistuuko suhde.

Mutta jos jollain olisi antaa neuvoja, miten oinas miehen ja rapunaaraan aloitusta voidaan helpottaa, niin olisin siitä kiitollinen.

Mitä virheitä minä voin jo aloitusvaiheessa huomioida, etten ota häntä itsestään selvyytenä. Koska vaikka meistä ei tulisikaan elämää suurempi pari, hän on jo nyt vaikuttanut elämääni merkittävästi ja haluan kunnioittaa sitä, olemalla äärettömän valmistautunut kuin partiopoika seuraavaan tapaamiseemme.

Elä suotta pelkää sitä onnistuuko suhde ravun kanssa  Smiley
Se ei ole pelkästään aurinkomerkistä kiinni.
Minä olen ollut rapumiehen kanssa 9 vuotta  Smiley Ei aina helppoa mutta liika helppous olisikin tylsää, vai mitä oinasystäväiseni  Grin
Yksi ongelma ravun ja oinaan välillä voisi olla se että oinas töksäyttää asiat joskus ikävästi ja rapu ottaa herkästi itseensä. Oinas ei voi aina ymmärtää miten herkästi rapu sellaiseen reagoi ja rapu ei voi ymmärtää oinaan "karkeutta".
tallennettu
iloinen poika
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #5 : 14.10.2007 14:55:45 »

Mienkähän se Oinas mies valloitetaan, hyvä kysymys. Enpä ole aikaisemmin miettinytkään asiaa.

No tämä raputyttö, on mulle vähän paha rasti, en lähde sitä nyt enempää selittelemään, mutta se, että olen saanut tämän naisen kiinnittämään nyt huomion itseeni, on valtavan työn takana. Vaikkei raputyttö sitä tajuakkaan.

Eli huomioin saaminen tältä naiselta on ollut hyvin haasteellista. Se voi loppupeleissä olla, että olen nostanut tämän niin korkealle jalustalle, että kun fantasia kohtaa reaalimaailman, niin voi siinä pieni rytinä käydä.

Yksinkertaistettuna, jos nyt unohdetaan yhden illan jutut ja puhutaan valloittamisesta hyvin vakavalla mielellä, niin: Oinas mies pitää haastaa. coolsmiley

Puhun tästä päkästä: Ei saa olla liian helppo eikä mielistelevä, Oinaalle tärkeät asiat pitää aina silloin tällöin kyseenalaistaa, vaikka se voi näennäisesti suututtaa oinaan. Vaikka toivonkin, että saisin ravun huolenpitoa, niin silti oinaat haluavat kunnianhimoisia kumppaneita....ei sen kunnianhimon tarvitse niin rajua olla kuin yleensä Oinaalla, mutta vähän, että se kumppani uskaltaisi ylittää omat rajansa.

Tämä päkä haluaa, että asiat ovat vähän elämää suurempia. Joten jos kumppani on joskus unelmoinut vaikka omasta yrityksestä ja on nyt päättänyt unohtaa unelmansa ja alistua sellaiseen työhön josta saa rahaa, mutta ei nauti työstänsä, niin Oinas alkaa pikkuhiljaa kylmenemään. Undecided

Omasta mielestäni elämässä tarkoitus on kasvaa ja ei voi kasvaa, jos ei ole valmis ottamaan riskejä.

tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #6 : 15.10.2007 16:35:17 »

 Hei Iloinen poika !

Pitäis tietää sun syntymäpaikkakunta ja kellonaika jolloin olet syntynyt   idiot2  vaikea muuten sanoa käykö sinulle Rapu-nainen...Pelkän aurinkomerkin perustella kun ei pysty sanomaan että kävisittekö yhteen, vaan pitää tietää laskeva, kuumerkki, mars ja venus yms.

Terveisin, Oinas-nainen  Cheesy
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #7 : 15.10.2007 18:43:12 »

Oinasmiehen valloitus on varsin yksinkertainen: Pitää olla suora, suora ja suora.  2funny  Eiku siis: suora, oikeudenmukainen ja rehellinen. Muutama asiallinen (korostan tätä) kehu, ja todellinen perustelu. Pitää pistää jalalla koreasti ja hymyillä vaikka oinasmiehellä olisi vain kaksi vasenta jalkaa. Jos tähän pystyy, löytyy oinasmiehestä kyllä reiluutta opetella ihka oikeasti tanssien salat.
Pikaprutku (moottorivene) alle ja vesille. Kyllä adrenaliini virtaa ja oinaasta herää henkiin todellinen 'apinamies'. Kohta roihuaa nuotio ja muukin '?'tuli. OK. Suomennan: rakkaus.
Auttaa asiaa kyllä jokamiesrallikin, mutta hyvät tytöt: ellei ole ajotaipumuksia, älkää silloin menkö munaamaan itseänne.

Oinasnaiseen tehoaa rehellisyys, suoruus (diplomatialla höystettynä) ja oikeudenmukaisuus. Yksikin moukkuus ja oinastyttö on jo liftannut toiseen rekkaan.
 Wink
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
selkälokki
Vieras
« Vastaus #8 : 15.10.2007 21:52:51 »

Tarjoa Rapu-tytöllesi herkullinen ruoka-ateria ja romantiikkaa...Näin syksyllä ehdottomasti kynttilöitä. Tuntemani rapunaiset (ystäväni)  pitävät täyteläisestä ja simppelistä kotiruoasta...Ja he osaavat iloita myös arjen yksinkertaisista asioista. Siis jos pystyt osallistumaan hänen arkeensa ja olemaan toveri siinä, mahdollisuutesi on hyvät. Smiley
tallennettu
iloinen poika
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #9 : 16.10.2007 15:32:56 »

Mun syntymäaika on 29.03.1974. Kello 12.15 ( Noin). Kotkan keskussairaalassa. Raputytön tarkkoja tietoja ei ole nyt saatavilla.  Cry

Jos noi tiedot jotain nyt kiinnostaa.

Kyllä kai se Oinas tyttökin olisi ookoo. Smiley, mutta täytyy tän ravun kanssa nyt katsoa, ensin mitä tapahtuu, vai tapahtuuko yhtään mitään elämää suurempaa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: