Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko sinulla 'sunnuntaita'?  (Luettu 4249 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« : 14.10.2007 15:55:26 »

Mistäs se nyt tulikaan tuo viikonpäivien seitsenjako.

Jossakin historiassa siihen tuli kuusi työpäivää ja yksi lepopäivä. Kukahan ihana sen huomasi? Oliko se itse Jumala?

Jokatapauksessa muistan vanhat paperinuket. Heillä oli päällä arkileningit, pyhäleningit ja juhlaleningit. Minullakin oli joskus pyhäleninki.

Onko enää pyhävaatteita olemassakaan?! Ehkä se juhlavaate kuitenkin.

Tässä itse olen viettänyt sellaista ihana rauhallista päivää jopa vieraidenkin kanssa, että on tuntunut ihan oikeasti SUNNUNTAILLE.

Miten teillä muilla on sunnuntait?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 10.04.2009 15:29:08 »

On minulla sunnuntai. Sunnuntait olen usein (lukuunottamatta paluuta jostain) pyhittänyt lepopäiviksi. En tee silloin juurikaan mitään isoa. Olen todella kovasti vastaan sunnuntain kauppojen aukioloja. Sunnuntai ei ole mikään kauppapäivä. Voisin tätä vastaan kirjoittaa vaikka adressin. Sunnuntaisin saatan olla sitten ihan pyjamahousuissa. Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #2 : 16.04.2009 15:06:29 »

minulla ei ole sunnuntaita, teen töitä silloin kun niitä on ja vapaa-ajat painan omia hommia  Wink
omat hommat ovat niitä, joilla ladataan patterit ja jaksetaan taas arjen aherrusta... eli ts.lepopäivä, vaikka yleensä ruumiillista työtä teen ja kunnolla  angel
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #3 : 17.04.2009 05:57:56 »

Jaa-a. Mun 'sunnuntait' kestää koko viikonlopun - otan aurinkoa, juon teetä ja kuuntelen jazzia. Cool
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 17.04.2009 07:44:29 »

Tuo kuulostaa oikealta lepopäivältä! smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 17.04.2009 14:51:59 »

Mulla harvemmin on sunnuntaita, ainakaan sunnuntaina.. Jos vaan mahdollista, niin oon kaikki sunnuntait töissä, mieluiten iltavuoro tai tuplavuoro, eli aamusta iltaan....
Kun rauta on kuumaa niin sitä pitää takoa, muuten ei opiskelijan tilillä ole rahaa vuokranmaksun jälkeen kun se 5€ mikä sinne mulla jää, jos en palkkaa ole saanut... Eli ihan pakko tehdä töitä ja maksimoida hyöty, eli sunnuntaita ja muut pyhät=money...

Noh, mutta mä saan sunnuntaifiiliksen koska vaan, kun haluan... Smiley

Ei vaan hetkeen ole ollut aikaa sellaiseen. Laskeskelin tässä, että mulla ei kahteen kuukauteen ole varsinaista vapaapäivää ollut. Tai no, ne "vapaat" mitä tässä oli neljä päivää meni ensin krapulaan ja sitten kuumeiluun. Noh, välillä sitä tuntee että olis ihanaa jos vois olla vaikka koko päivän kotona ja möllätä..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: