*Kide*
|
|
« : 15.10.2007 20:17:13 » |
|
Viikonloppuna kävi elämässäni omituisten sattumien summa ja siitä virisi kiivas keskustelu aamuyön pikkutunteina Tuli todistettua, että "haistan" pienetkin vinkit ja lähetän itse koko ajan (muka?!) Ystävättäreni sanoo itseään "puusilmäksi", kun ei näe isku yrityksiä, vaikka ne tulis silmille Kummatkin ollaan vakisuhteessa ja hyvissä sellaisissa, ei "haku" ei ole päällä. No, pohdimme vaikuttaako tuli elementti niin, että on herkempi huomaamaan ja samalla myös tarkempi kehon kielessä kuin vesi elementti? Mitä tykkäätte, mikä merkki on flirtein, saamaan ja lähettään? Kenestä tihkuu? Ja miksi? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #1 : 15.10.2007 20:27:33 » |
|
täällä puusilmä. Sitä on mietitty, että kaurisvaikutus tekisi vähemmän flirtiksi ja samoin veskari ... Härät kai flirttejä, samoin vaa'at. Eräs naisneitsyt ystäväni myös on kuulemma ahkera flirttailija ja hänellä on tosi vahvasti neitsytpainotteinen kartta, paitsi nousu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #3 : 15.10.2007 23:14:10 » |
|
Täällä yks flirtti ilmoittautuu Mä saatan flirtata ihan vanhojenkin miesten kanssa, joilla pilkettä silmissä ja naistenkin kanssa. Mut miehissä just se vika et ne luulee sit heti ,että oon ihastunu tai rakastunu niihin jos hieman flirttailee Flirttailu on ihanaa ja saa minut hyvälle tuulelle ja monasti pelastaa koko päivän Flirttaan mun naapurissa asuvien miestenkin kanssa(niitten vaimot ei varmaan pidä minusta) No mullahan on laskevamerkki se kaksonen, eli sitä mä syytän Jousimiehet, kalat ja kaksoset on pahinpia flirttejä mielestäni...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #4 : 16.10.2007 11:34:20 » |
|
Heh, Sasha... Olisinkin puusilmä.. Vältyttäisiin monilta...
Uskoo, ken tahtoo Mie ainakaan pois antais "ominaisuuttani"... kuolisin ilman flirttiä Mietin tovin tuota tsuippaduippan kommenttia; "... itsetunnottomana ja huomionhakuisena edonsa pönkittäjänä..." hmmm... myönnän, että se hivelee kun oikein joku namisti nikkaa silmää tai sanoo jotakin mukavaa ja tuo nostattaa itsetuntoa kyllä : ja ehkä vielä enemmän nostaa se kun tuli nähtyä kuinka mieheltäni sieraimet pullistu tekee sille ihan hyvää nähdä, että on syytä pidellä hyvin... Mutta siis, tähän mennessä tuli- ja ilmaelementit ovat ilmoittautuneet flirttailijoiksi, vaikkei ehkä vasiten ja alvariin Kuinka paljon on osansa tässä? Tai Tai ? Nämä ovat ukkoni kanssa melkein samoissa asemissa eli nostampa vielä , joka minulla on ja ukolla taaseen . Eli olisko tuossa se "puusilmän" tekijä? Ystävättereni karttaa en nyt pysty katsomaan, mutta kuhan arvelen... kun on tuo mieskin yksi sellainen, vaikka neiti suuhun tunkis, ei huomaa... tai sit ei myönnä minulle
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #5 : 16.10.2007 15:03:01 » |
|
Täällä puusilmä, päivää ( ja ) Oikeasti mies saa melkein sanoa suoraan, että etkö sä pahvi huomaa mitään.. : Joskus (harvoin) saatan huomata miehen flirttailevan ja silloin saatan flirttailla takaisin. Tulimerkit (kai) yleensä osaa flirttailun jalon taidon ja vaikka mulla on erittäin tulipainotteinen kartta, olen aika uuno (eikä siis mikään numero ykkönen vaan päinvastoin!) flirttiasioissa Mä olen enemmänkin semmoinen "hyvä jätkä", eli enemmänkin kaverihenkinen - ja yllättävän vaikea lähestyttävä noin suhdemielessä. Johtuneeko tuo vaikeus sitten siitä, kun mun on 7. huoneessa ja :ssa? Flirtti ehdottomasti piristää ja onhan se kiva saada miehiltä huomiota - sitten, kun ehkä joskus tajuan, että joku flirttailee mun kanssa Mutta itse olen huono flirttailija, vetäydyn enemmänkin kuoreeni, jos joku kehuu, sekä hymyilen ja katson kujeillen silmiin, kuitenkin sydän suojapanssarin alla mahdollisten seuraamusten, elikkä sydänsurujen estämiseksi. Jos mä flirttailen, siis ihan kunnolla, niin sitten siinä on suuremmat tunteet kuin pelkkä kaverifiilis pelissä.. Sekavaa.. Flirttejä ovat ehdottomasti vaa'at - mulla on tämän erään vaakamiehen kanssa ollut niiiiin tulista flirttiä puolin sun toisin, että.. : Tämä edellämainittu vaakamies sanoi taannoin, että olen haasteellisin ja vaikeimmin lähestyttävä nainen, mihin hän on koskaan törmännyt - lisäystä siis tuohon ylläolevaan. Kaksoset ovat mun mielestä flirttejä vain halutessaan - ovat pääsääntöisesti aika lussukoita, ainakin mun lähipiiriin kuuluvat kaksosäijät.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 16.10.2007 15:45:09 » |
|
Kyllä tsuippaduippa sanoisin niin päin, että jos itsetunto ei kestä pientä flirttiä, niin minne päin sitä itsetunnon pönkittämispeiliä pitäisi oikein kääntää..?
Flirtti ei sillänsä johda mihinkään, eikä sen ole tarkoituskaan johtaa ja hiukan typerää ja töksöä käytöstä, jos joku tulee sanomaan, että ei kiitos, -siis ei kiitos mihin? Ehdotinko/kysyinkö jotain?
Mielestäni sillä ei ole mitään eroa sen kanssa, että viitsii hymyillä vastaantulijoille. Jotkut ottavat senkin jonain kutsuna ja viettelynä!
BTW, kerran on minulle käynyt niin, että täysin tuntematon pariskunta tuli ravintolassa (muuten suomessa!) juttelemaan ja mies vaivautuneen näköisenä punastellen naisen ollessa kuin sitruunan nielaissut itse saatana siinä vieressä, että olemme niinkuin pariskunta ja yhdessä liikenteessä ja niin.. ja olemme uskollisia toisillemme ja bla-blah minun kuunnellessa hölmistyneenä moista virttä ja miettien kuumeisesti, että keitä helevatto nämä tyypit oikein ovat ja missä olen heihin törmännyt, kunnes sitten selvisi, että olin kuulema hymyillyt heille tullessani ystävieni kanssa syömään ja nainen oli ottanut padallisen punaisia papuja nenäänsä asiasta.
Itse en edes muista nähneeni koko pariskunnasta kumpaakaan, olin niin keskittynyt omiin ystäviini ja olen sitä paitsi likinäköinen ilman piilareitani, joten turha myöskin kuvitella itsestään ihan liikoja, vaikka hymyilisinkin ja lievästi siristelisin siihen suuntaan, missä on sijainnut. Joskus se on vain pelkkää likinäköisyyttä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
asboo
|
|
« Vastaus #7 : 16.10.2007 19:50:00 » |
|
Tämä , ja kyllä osaa flirtata, mutta ei jokseenkaan jaksa sitä peliä. Huomaan kyllä kaikki vaivihkaiset katseet ja flirttausyritykset. Nuorempana en ujouttani uskaltanut flirttailla takaisin, jos ei sitten kainoa katsetta tulkita siksi. Lavatanssit on kyllä niitä paikkoja missä flirttaus on suotavaa tanssipartnerin saamiseksi. Tanssitaitokin jonkin verran vaikuttaa, mutta kun ukot seisoo toisessa rivissä ja akat niitä vastapäätä niin siinä kyllä saa katsoa ettei jää jalkoihin siinä hakuvaiheessa, joten silmäpelissä pitää päteä. Nimim. kokemusta on. Härkä-rakas(+ ) sen sijaan flirttaa tietämättään joka kaupan kassalle ja saa yleensä naispuolisilta hyviä alennuksia. Ei ole itse koskaan huomannut asiaa : =
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
Routasydän
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #8 : 16.10.2007 19:58:31 » |
|
Paljon tunnen flirttejä ihmisiä, monen merkkejä en tiedä mutta joitain tiedän ja pahimpia ovat Härkä, Kaksonen, Leijona, ja Jousimies Ehdottomasti vastustamattomampia ovat Härkä ja Leijona kun flirttailevat, Härät ovat jotenkin supernaisellisia ja Leijonat charmikkaita
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #9 : 18.10.2007 21:37:22 » |
|
Eli voisiko vielä tarkentaa eri merkkien sukupuolen mukaan tämän taipumuksen ilmentymistä? naiset, muttei miehet? Näin itse ainakin olen kokenut... : , vain jos tahtovat itse leikkiin ryhtyä ja sopii kumpaankin sukupuoleen ottavat sen minkä tahtovat Mitäs muuta? Eikö kukaan katsastanut sen asemaa, tai joku jolla on taitoa kertoisi (oikaisisi jos hakoteilla vaeltaa)?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #10 : 18.10.2007 22:21:04 » |
|
Kyllä mun kohalle ainakin on osunut erittäin flirttejä härkämiehiäkin Ja viimesin flirtti/ihastus oli nimenomaan au härkä ja venus kaksosessa Mut pahin flirttaaja, tai siis joka sai mut koukkuun, jossa olen vieläkin on au leijona...Kyllä ol sellasta menoa että huh huh Mä kun en ihan mikään helppo makupala ole
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #11 : 19.10.2007 06:02:32 » |
|
Flirttailen sen kanssa jonka kanssa menen tänään ulos, on sen verran valikoiva maku että vain tietynlainen henkinen aura ihmisessä, integrity, komeus ja kohteliaisuus kolahtaa. Joskus kaikkeus vastaa pyyntöihin.. no ei, puhuinhan minä näön vuoksi viimeksi muillekin, kun hän tyynesti istui tilassa, eikä koettanut iskeä joka naista.
Mutta oliko se jutteluni flirttiä siellä yksityisbileissä? Vaikka tämä tyyppi on hieman eri rotua, siis ei suomal, niin ei ne kaikki ulkolaisetkaan tai suitut ja puetut isännät (hosts) innostaneet, saatikka eräs itteään täynnä oleva designeri. Täytyykin miettiä kuka ja millainen tapaus herättää kiinnostuksen lähestyä, kaikkiin sitä ei energiaa viitti tuhlata.
Valikoivuus on tosiaan lisääntynyt viimeisen 5 v aikana. Joskus kai oli kymmenten kanssa - hakkailua?
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.10.2007 06:13:09 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #13 : 19.10.2007 15:32:08 » |
|
Tänään ja kohta ja huomenna oli tilaisuus, jossa oli edes ammatillisesti lahjakkaita miehiä, joista voisi kiinnostua - mutta miksi sitten flirttailen aina jonkun muun ammattikunnan kanssa? On taidetta, tekniikkaa, esitystä, urheilua - mutta jätänkö neropatit rauhaan? On minulla joku ystävä mennyt oman alansa miehen kanssa naimisiin, muilla miehet voi olla insinöörejä, markkinoijia, pankissa, tms mitä näitä ammatteja nyt on. Niinpä.. ei, en sittenkään välttämättä jaksa flirttailla vakavasti, ei ainakaan sellaista kaikkensa antavaa suhdetta mitä on ollut.
Pitäisikö flirttailla saadakseen järkiavioliitto ja työkumppanuus vai sänkykaveri ja henkinen veli vai mitä?? Pikku ongelma on taas se että näen miehen potentiaalin, onko se taas muuttamista vai muokkaamista vai.. haluaako mies itse samaa. :
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #14 : 19.10.2007 16:23:39 » |
|
Noh kun niin harva kiinnostaa, kyllä se johonkin tähtää.. ainakin minusta..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|