Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 19.10.2007 18:54:49 » |
|
Vai onko muuten olemassa täysin hakuisuus vapaata flirttiä Hmmm.. Välillä sinä kuullostat tosi flegmaattiselta. Onko olemassa täysin tarkoitus hakuisuus vapaata hymyä? : Eikö se saa sinut ja hymyn näkijän hyvälle tuulelle?
Tuo mitä kuvailet aiemmin karkeaksi flirtiksi, ei ole flirttiä, vaan huonoa ja epäkunnioittavaa käytöstä.Mutta oikeaoppinen flirttihän ei johda mihinkään, se vaan on, ja sitä pitäisi mielestäni laittaa suomeen hurjan paljon lisää. Täällä saa flirttailla vain kesäisin Suomalaiset ovat hiukan liian tosikoita -kesäisin ottavat hiukan rennommin.
Minä flirttailen tiedostamatta ja tiedostaen, -kaikkien kanssa. Pikku lapset ovat hauskoja flirttikavereita, kun heiltä tulee flirtti niin luonnostaan. Silmäniskut, suun muikistelu, pään keikistely, ihastunut ilmeily ja mielettömän leveä hymy!
Aika kauppajonoissa, lentokentillä jne. menee mukavasti, jos siellä on pikkulapsia flirttailemassa. Flirtti on kansainvälinen kieli, jolla voi kommunikoida kaikkien kanssa ikään tai kieleen katsomatta. http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/lilbaby.gif
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #16 : 20.10.2007 17:40:14 » |
|
Ja huomasin eilen kaupassa, että flirttaanhan minäkin.... tai en tiedä oliko se flirttiä (minä en edes taida tietää mitä se on) Kuitenkin pikapankki jonossa oli edelläni mies, joka vilkuili minua koko ajan. No minä "vilkuilin" takasin. Ja sitten kaupan puolella vahingossa melkein törmäsin kärrylläni hänen kärryihinsä ajatuksissani ja siinä sitten hymyiltiin ja vilkutettiin silmiä hetki. Onkos tommonen flirrtiä? No on!!!! Flirtti ei ole välttämättä mitään sellaista, missä tarvitaan sanoja. Se on vain tehostetumpi hymy, joka saa kaikki hyvälle tuulelle.
Kun osaa sanattoman flirtin hyvin, niin ai miuku, kun siihen yhdistää sanat... : ...sitten jos tilanne on sellainen, että se siihen sopii.
Pikkulapset ovat loistavia flirtin harjoitteluun! Aikuiset, miehet ja naiset, eivät eroa millään tavalla pikkulapsista flirtin suhteen. Jokainen haluaa tuntea olonsa ihailluksi ja ihailla.
Flirttailen naistenkin kanssa, myös pariskuntien kanssa ja minusta on ihanaa saada ihailua takaisin. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Milona
|
|
« Vastaus #17 : 22.10.2007 20:21:11 » |
|
Voihan nenä! Tosi surullista oli lukea että joku pitää/piti hymyn jakamista jotenkin "pahana" tai yleensäkin flirttinä. Minusta se on kohteliaisuutta hymyillä vähintäänkin ihmisille joiden kanssa on jotenkin tekemisissä. Ja jos kaikki hymyilisivät ystävällisesti kaikille vastaantulijoille, tämä maapallo olisi taatusti parempi paikka elää! Mehän olemme peilejä toisillemme. Eihän hapannaamoja vaan jaksaisi katsella aina ja kaikkialla. Hymy on ilon ja hyvän mielen jakamista. Ja jos tuo lasten "flirttailu" (lapsilla siihen ei taatusti sisälly mitään seksuaalista tai pahaa, eikä varmasti suurimmalle osalle aikuisiakaan) sitten on flirttailua, niin ottakaamme heistä mallia! Onko joukossamme niin kovettunutta ihmistä ettei vastaantulevan lapsen hymy tai vilkutus tms saa paremmalle tuulelle?? Miksi himputissa pitää aikuisten vastaavaan aina tunkea jotain negatiivista lisämerkitystä? (sitten nämä tissiintuijottajat yms on asia erikseen. Se ei ole flirttiä vaan huonoa käytöstä!! )
|
|
|
tallennettu
|
usko enemmän, tavoittele tarkemmin
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #18 : 22.10.2007 21:58:30 » |
|
Voihan nenä! Tosi surullista oli lukea että joku pitää/piti hymyn jakamista jotenkin "pahana" tai yleensäkin flirttinä. Minusta se on kohteliaisuutta hymyillä vähintäänkin ihmisille joiden kanssa on jotenkin tekemisissä. ..... OHHHHH, tuosta tuli ihan kamala trauma mieleeni nuoruudestani, kun olin kihloissa 17v, ja aina kun hymyilin tai edes VILKAISIN muihin kuin HÄNEEN, siitä seurasi dramaattinen mustis-kohtaus - JA ilta oli PILOILLA
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #20 : 23.10.2007 08:40:00 » |
|
Hmm... täytyykö tässä siis vetää johtopäätös, että ME aikuiset ollaan sotkettu flirtti johonkin ihan väärään sidokseen? Kuulostaa hyvältä ja ajatuskin kivalta, että hymyillään muille, vieraillekkin ja ehkä näin ei syntyis lisää "hapannamoja" päivään... jospa se paha mieli on kuin veteen pudonnut kivi : olisiko hymy myös? Elikä kun (jos) ollaan yhdistetty tämä viaton hymy siihen, että ollaan toisesta "sillä tavalla" kiinnostuneita, niin eihän sitä uskalla kohta ketään iloisesti hymyillen katsoa silmiin muuten vaan tai vieläpä jos täytyy miettiä mitä se oma kaveri tykkää HEI! tästäkö johtuu, että saan aina ihme höpöttäjiä seuraani, kun menen isoon kaupunkiin... silmät loistaen ja kaikkia silmiin katsoen Oikeasti se on magneetti juttu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Milona
|
|
« Vastaus #21 : 25.10.2007 19:50:02 » |
|
menee jo ohi aiheen mutta jos jokainen tekisimme elokuvan lukemamme kirjan pohjalta (sama kirja jokaisella) elokuvista tulisi jokaisesta erilainen koska TEEMME OMIA JOHTOPÄÄTÖKSIÄMME TEKSTISTÄ ! That's life, take it or leave it kaikkea hyvää sinulle tsuippaduippa eli Deltapavonis
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Milona
|
|
« Vastaus #22 : 25.10.2007 19:51:12 » |
|
Ups, taisin vahingossa hymyillä ja flirtata, sori
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #23 : 25.10.2007 20:05:21 » |
|
Hymy on hieno asia, mutta en ymmärrä miksi pitäisi vääntää hymyä naamalleen, jossei hymyilytä.
Siksi, että se eteenpäin, siis muille annettu positiivisuus palautuu sinulle itsellesi takaisin.
Jokainen toki voi miettiä, että kummastako nauttii enemmän, -negatiivisesta paskasta elämässään vai onnellisuudesta.
Sitä paitsi, kun kasvojen lihakset menevät ns. hymy-asentoon, niin aivot saavat käskyn tuottaa mm. serotoniinia ja muita ns. onnellisuus-hormoneja ja alat hetken päästä hymyillä aidosti ja tunnet tyytyväisyyttä ja onnellisuutta elämääsi.
Kuka haluaa olla kiukkuinen, negatiivinen, surullinen jne koko ajan?
Toinen hyvä syy on se, että rypistyt ja vanhenet aikaisemmin kurttu-naamalla kuin iloisilla kasvoilla. Syy on se, että hymy vaatii vähemmän kasvolihaksia käytettäväksi.
Ja onhan hymyilevät kasvot aina mega kertaa kauniimmat katsoa, kuin kuin joku hapan naama.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #24 : 25.10.2007 20:37:00 » |
|
Jatkuva hapan naamaisuus, surullisuus ja viha ovat huomionhakuisuutta. -> oi sääli minua ja ryve kanssani paska-ojassani, niin tunnen oloni paremmaksi. :
Hymy-kasvot, kuten hapan naamakin, ovat kierre. Kun alat hymyilemään, hymyilet koko ajan, -muistathan, kuinka kipeää ja vaikeaa oli tulla alas onnellisuudesta surullisuuteen.
Ilokin vaatii välillä ponnisteluja, mutta eiköhän tuo liene kannattavan.
En tunne ketään epäaidosti iloista ihmistä vielä, mutta ymmärrän, kuinka inhottavalta tuntuu, kun sitä on vain muiden elämässä, eikä itsellä. Tuntuuhan se sille, että vain minä ja ainoastaan minä (minä-minä-minä! Huomatkaa minut! Elämä pyörii minun napani ympärillä ja se vasta on aitoa!) olen oikeissa ja aidoissa tunnelmissa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Kuutiikeri
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #27 : 26.10.2007 08:49:18 » |
|
Kommentti keskusteluun DeltaPavoniksen ja Sashan välillä. Kyllä munkin mielestä aitous on eri asia kuin hymy (joka tilanteessa). Kuvitellaan se tilanne että pariskunta menee yökerhoon. iskumielellä oleva hymyilevä ja vaikka humalainen nainen tulee vastaan ja flirttailee miehelle. Voihan siihen vastata vaikka hyväksyvällä hymyn kareella ja kuitenkin "ignorata"(suomeks sivuuttaa tms) tämän iskuyrityksen ja siirtyä oman kumppaninsa seuraan tai mitä sitten ikinä onkaan tekemässä. kohdatessamme ihmisiä voimme myös olla kohteliaasti torjuvia (tällanen on tietty aika ylevä ihanne, kukin tyylillään) ja silti teemme oikein. Ei ole mitenkään "Positiivisin" vaihtoehto lähteä mukaan mihin vain. Kyllä se sinkku varmasti löytää paremman flirttailukumppanin jostakin vapaasta henkilöstä. Onhan sitä hymyäkin tietysti monenlaista. Riippuu siitä miten milloinkin on kiinnostus ja alttius olla mukana hymyssä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #28 : 26.10.2007 09:17:17 » |
|
Totta, Kuutiikeri Hymy on mielestäni avain moneen asiaan ja sillä siloittaa monta monttua ihmissuhteiden tiellä. Pyrin viljelemään ystävällisyyttä ja avointa katsetta ihmisille, joiden kanssa olen tekemisissä. Koen arvostavani sillä toista, kun kuuntelen myös silmilläni mitä toinen viestii... Toisaalta ymmärrän myös "kuminaama" käsitteen, koska (jos tajusin oikein) tiedän ja olen kokenut nahoissani kuinka kauniin hymyn ja ystävällisten sanojen takaa on löytynyt takana pahaa puhuva henkilö, joka käyttää ystävällisyyttään muurina tai jopa aseena
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #29 : 26.10.2007 09:30:53 » |
|
Pystyykö tästä aiheesta saamaan riidan aikaan, täh? Flirttailin minkä pystyin kemuissa testatakseni kiinnostunko, ja en, koska tiesin jo kenen kanssa meen jatkoille. Menin nöyrästi hänen luokseen ja sanoin, en ole oikeasti tuosta kiinnostunut.
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.10.2007 09:53:10 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|