^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #15 : 21.10.2007 18:50:26 » |
|
Joo, yksinkin voi olla, viikolla voi olla hauskaa, viikonloppuna voi olla hauskaa.. riippuen asenteesta,, Chandra!
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #16 : 21.10.2007 19:27:06 » |
|
Saisinpa kerrankin viikonlopun, tai vaikka arkipäivänkin, jolloin ei tapahtuisi mitään, jos kerrankin pääsisi vastaamaan kuulumiskyselyyn "ihan tavallista, ei mitään ihmeitä, siinä se menee kuin ennenkin, ihan tylsää, etc..." Mä en käsitä, miten jotkut pystyy pitämään elämänsä jotenkin niin stabiilina - mä en oo ikinä osannu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #17 : 21.10.2007 19:50:51 » |
|
Miksi elämä ei olisi stabiilia/ vauhdikasta / juuri sitä mitä haluat?
Ja sinähän vedät kaiken puoleesi, kyselijätkin. Minulta harvemmin udellaan ja kysellään miten menee, lähinnä että onko hauska vkl, mitä uutta koin, onko jotain jännää menossa tms..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #18 : 21.10.2007 19:53:55 » |
|
Rauhallinen ja sämpylän & pannarintuoksuinen viikonloppu takana, en edes viitsinyt lähteä samba-happeninkiin (vaikka olin lupaillut ) mutta kun ei huvittanut Leikkasin itse niskahiukseni ja taas säästin 20€ Ulkoillut olen pyöräillen, kylmä ilma tuntuu todella vastenmieliseltä Kaipaan JO NYT lämpöä ja valoa, jota oli kesällä ruhtinaallisesti - miten kestän ensi kesään Lähtisinhän mielellään tanssimaankin Tampereen yöhön, JOS olisi chauffeur - bussilla kun ei viitsi ja taksi on liian kallista lystiä Hyvää viikonlopun loppua kaikille
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #20 : 27.10.2007 17:34:54 » |
|
Tässäpä sitä kulutetaan taas,, Ja vielä tunnin kauemmin kuin normaalisti! Asennoitumisestani en tiedä,mutta tälläisiä ne on olleet jo iät ja ajat. Että minä inhoan näitä! Hyvää,hauskaa ja rauhaisaa kuitenkin niille,jotka viikonlopuista nauttivat! Hei "Chandra"
Jokos sitä kelloa pitää ens yönä "rukata". - enpä olis tuota huomannut Kesäaika päättyy ja normaaliaikaan palataan ensi lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Kelloja siirretään tunti taaksepäin sunnuntaina 28. lokakuuta aamuyöllä klo 4.00. http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=116597 Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #21 : 27.10.2007 18:20:00 » |
|
No olipa tuollekin purkaukselleni sitten joku tarkoitus. Talviaikaan siirtymiseen päästään itse kukin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #22 : 27.10.2007 18:45:48 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jossujoonas
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #23 : 27.10.2007 19:01:14 » |
|
Taas viikonloppu. No, sitä aina ootellaan viikolla (minä ainakin) ja lapset varmasti myös. Mutta nyt, kun on kolmatta viikkoa saikulla ja vain kotona, niin johan alkaa tökkiä . Onneksi muistin tämän astron sivun ja aloin kirjoitteleen. Paha vaan, kun käsi ei taho kestää, puutuu ja särkee. . Täällä on myös mukava käydä vain lukemassa muiden juttuja jos ei sanottavaa ole. : Kiva juttu kaikkiaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nothobel
Satunnainen astroilija
Keltainen Magneettinen Soturi
|
|
« Vastaus #24 : 28.10.2007 07:32:43 » |
|
Niinpä sitä siirryttiin taas talviaikaan ja useimmat saivat nukkua tunnin enemmän.. Sitten on joitakin tällaisia todellisia "älyn jättiläisiä", jotka siirsivät jo hyvissä ajoin eilen illalla kellonsa tunnilla eteenpäin Täällä sitä nyt istutaan koneella, kun olen hereillä kaksi tuntia liian aikaisin, enkä saa enää nukuttuakaan. Olin tunti sitten lähdössä tapahtumaan, jonne pitäisi lähteä tunnin kuluttua Ihmettelin vaan, kun ulkona on niin pimeää ja muistelin, että eikös aamujen pitänyt tulla valoisammiksi Äkkiä laittamaan telkku auki ja katsomaan, että mitä se kello oikeasti on - 6.15! Joopajoo - kiireet loppui sitten siihen. Olin jo ehtinyt syödä aamupalan, käydä suihkussa, laittautua ja olin ulkovaatteet päällä jo lähdössä Että tällaista tänne. Toisaalta, nyt minulla on kaksi tuntia pidempi viikonloppu ja se on aina hyvä juttu
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Kuu, Merkurius, MC - Härkä AC - Neitsyt Venus - Kaksoset Mars - Vaaka Tulivuohi
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #25 : 28.10.2007 10:21:00 » |
|
Loistava viikonloppu ja vielä loistavampaa, älysin löytää kännystäni tehtävälista-asetuksen samalla kun asetan talviaikaa. Niin sitä pitää. No joku kaksonen olisi tajunnut sen aikoja sitten..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|