Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauriiden isäsuhde  (Luettu 20387 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 21.10.2007 13:09:29 »

Tunnen muutamia kauriita, miehiä.
Parilla heistä ainakin näyttäisi olevan suhde isään ihan ok, ei läheinen suhde mutta ei juurikaan riitojakaan ja perhe on ollut ehjä.
Kolmas kauris mies ei ole läheisissä väleissä isäänsä, ovat väleissä mutta eivät sillälailla läheisiä.
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #16 : 21.10.2007 13:30:55 »

Minä en ole tiennyt, että kauriilla kuuluu olla vaikea isäsuhde.  Sad Itse en koe isääni vaikeana persoonana, vaikka hän invalidina osasikin olla aika äkäinen kipujensa kanssa. Muuten hän oli ihan tavallinen duunari, joka elätti isohkon perheen ja piti penskat komennossa. Ei alkoholismia, ei kiihkopolitiikkaa, uskontoja tms. oppiriitoja. Kun vaan älysi olla hiljaa silloin, kun iskä hermostu ja korotti ääntään, niin kaikki hyvin. Olenpahan oppinut, että kovakaan ääni ei vahingoita.  knuppel2 Minusta se on helpottanut esim. työelämässä, ettei pelästy jokaista painavaa sanaa. Molemmat vanhemmat ovat rapuja eli kauriin vastamerkki - mitä se sitten tarkoittaakaan tässä topicissa? Enemmän mulla on ollut vaikeuksia äidin suhteen, mutta sehän voidaan laittaa ihan perinteisesti äiti-tytärsuhteen piikkiin, joka kuulema on maapallolla kaikkein vaikein suhde.  2funny
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #17 : 21.10.2007 15:33:43 »

Ardith  smitten
Vai särähti, mielenkiintoista....

Wink  Mateve
tallennettu

mateve
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #18 : 22.10.2007 13:33:22 »

Kuin Myös  Shocked

Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 24.10.2007 16:13:05 »

Lainaus
Isäsuhde on ollut etäinen, harmia ja huolta aiheuttava, kyseenalainen rakkauden määrän suhteen, ja kaikkiaan sellainen että olen tuntenut siinä itseni enemmän tai vähemmän aikuisemmaksi osapuoleksi ja toisaalta lapseksi joka kaipaisi tukea mitä ei saanut.

Nousu-Kauris täällä komppaa sinua (alkoholia lukuunottamatta), Kuutiikeri! Ihan sama meininki isän kanssa. Pienenä haaveilin asuvani toisessa perheessä ja ajattelin, että ehkä minut olisikin vain adoptoitu jostain, jolloin minulla olisi oikea isä jossakin toisaalla. Isä on aina tuntunut täysin vieraalle miehelle, enkä rehellisesti tiedä, millaista on, kun on isä. Isän ikävää on lisännyt omalla kohdalla vielä muisto eräästä menneestä elämästä, jossa olin silloisen yksinhuoltaja isäni silmäterä.

Tunnen olevani paljon enemmän aikuinen, ymmärtäväisempi ja viisaampi kuin isäni, joka on puolet minua vanhempi - fyysisesti. Ymmärrystä ja tukea on turha odottaa. Omien puolien pitäminen on isän mielestä hänelle vittuilua. Parhaillaan pelkään menevätkö luottotietoni totaalisesti isän töppäilyjen takia. Ei häntä oikeasti tunnu kiinnostavan, vaikka joutuisin mustalle listalle seuraavaksi 10 vuodeksi (se on sitten heihei opintolainat ja sun muuta siksi aikaa), kunhan vain itse selviää tilanteesta.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 24.10.2007 16:53:42 »

Katsoin AthaMaaritin karttaa, ja siinä kartan hallitsija Saturnus näyttäisi olevan kvinkunssissa Aurinkoon, joten sekin voi vaikuttaa huonoon isäsuhteeseen.

Muutenhan Oinas-lapset ovat usein perheensä esikoisia, kuopuksia tai sitten ainuita lapsia ja saavat näin erikoiskohtelun perheessä. Näistäkin saisi tietysti ihan oman ketjunsa, mutta pysyttelenpä nyt Kauris-teemassa.  Lips Sealed
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 24.10.2007 16:59:36 »

No isän aurinkomerkkihän on Oinas, aivan kuten omanikin Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #22 : 24.10.2007 18:45:13 »

Ja sitten joukkarimainen kysymys; MIKSI?

Miksi juuri kauriilla pitää olla vaikea isäsuhde?

Mikä on karma menneestä tai nyt, mitä piti oppia?

Eräs ei tuntunut oppivan kuin peittämään tunteensa ja joutuu taistelemaan sen asian kanssa aika monessa suhteessa, luulen ma. Nytkin muistelen suhteen kulkua, enpä olisi uskonut mitkä puolustukset tulee päälle. Alussa oli niin mukavaa miestä. Huh. Se käsittämätön suorittaminen jäi mieleen; oli tehtävä vaikka ilmaista vapaaehtoistyötä, kunhan jossain saisi päteä, jos ei töissä niin paljon.. vaikka tarjottiin ylennystä ja kaikkea. Nk vapaus ja viileys kulkivat käsi kädessä.

Onko kauris yleensäkään kovin henkinen merkki? Maamerkki? Siis avoin henkisille asioille? Työteliäs kyllä epäilemättä.

Järkevämminkin voisi aikansa käyttää kuin eräs..
« Viimeksi muokattu: 24.10.2007 18:47:59 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #23 : 24.10.2007 19:52:40 »

Katsoin AthaMaaritin karttaa, ja siinä kartan hallitsija Saturnus näyttäisi olevan kvinkunssissa Aurinkoon, joten sekin voi vaikuttaa huonoon isäsuhteeseen

Juu, toisena nousu-Kauriina on todettava, että minulla taas on Saturnus kolmiossa aurinkoon ja isäsuhde on aina ollut myönteinen, joskin etäinen (aurinko Kaloissa). Meitä yhdistää kuitenkin isän kanssa humaani ja eläinystävällinen Vesimies-kuu.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Mosquito
Satunnainen astroilija
*

no guts, no glory

Profiili
« Vastaus #24 : 28.10.2007 23:42:46 »

Täällä yksi kauris lisää...

Itselläni siis  aurinko ja  mars kauriissa, yhtymässä MC:hen joka siis kai symboloi isää myös(?) ura-asioiden lisäksi. Saturnus on puolestaan on 6.huoneessa ja kolmiossa edellä mainittuihin. Nouseva merkkini on  oinas.

Itse olen perheeni esikoinen ja koska olen perinyt pitkälti isäni vahvaa luonnetta, olen ollut hänelle jotenkin erityinen aina. Pienestä pitäen hän on ... miten sen nyt sanoisi... ikään kuin valmentanut minua. Nähnyt että minussa on johtaja-ainesta. Halunnut siirtää omaa voimaansa minulle. Ja tässä pitkälti onnistunutkin.

Mutta.

En kyllä sitten valinnutkaan ihan hänen kunnianhimojaan vastaavaa uraa. Sanotaanko siis vaikka että monet elämänvalintani ovat harmistuttaneet häntä ja siitä on sitten noussut aikamoisia myrskyjä, koska minun merkeilläni, aspekteillani ja muilla astrologisilla ominaisuuksillahan taistellaan oman tien puolesta hamaan hautaan asti!  tickedoff tickedoff tickedoff

Mutta ehdottomasti enemmän hyvää ollut isäsuhteessani kuin huonoa. Isäni onnistui mielestäni aika hyvin kasvattamaan napakan naisen!  :Smiley
tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
Asterix
Vieras
« Vastaus #25 : 29.10.2007 00:21:17 »

Miksi Kauriille nuo ongelmat? Siinäpä kysymys.

Asia voisi liittyä Kauriin hallitsijaplaneettaan Saturnukseen, joka on varsin ankara ja panee käymään läpi kovan koulun. Monestihan sanotaan, että Kauris kokee kovia lapsuudessaan (ehkä juuri vanhempiensa kautta) ja jos kehitys menee hyvin, hänestä tulee kehittynyt aikuinen, jos taas huonosti, hän osaa olla todella hankala.

Argh...! buck2
Biologisella äidilläni on kartallaan puhtaasti vain Kaurista lukuun
ottamatta  askendentti skorpioni :a ja jeesus miten hankala
hänen isäsuhteensa on! buck2
Hänen isänsä tekee edelleenkin kaikenlaisia anteeksiantamattomia
virheitä, vaikka ei tekisi mitään tai tekisi miten päin vain. buck2

Kukaan ei oikeastaan ymmärrä, kumpi heistä oikeastaan tekee
niitä ongelmia, mutta vahva epäilys on, että Kauris-tytär tekee itse
joka prkeleen pienestä pikkusormen liikkeestä itselleen
jokin traumaattisen ongelman, josta syyttää sitten isäänsä. tickedoff

Minulla näin isoisäni lapsenlapsena ja biologisen äitini tyttärenä
on sellainen kuva, että Kauris-lapset ovat huomattavasti ahdaskatseisimpia ja joustamattomampia vanhempiinsa nähden,
etenkin heidän tekemiinsä virheisiin.
Kauris-lapsella pitäisi olla täydelliset vanhemmat,
jotka eivät edes vahingossa tee minkäänlaista virhettä
ja facta on, että vaikka ne olisivat täydelliset vanhemmat,
niin sekin olisi Kauris-lapselle virhe. :Smiley Tongue

Hänen sisarillansa ja veljillänsä ei ole mitään ongelmaa isänsä kanssa,
kuten ei meillä muillakaan. Grin

Kerran kysyinkin biologiselta äidiltäni, miten traumaattinen
ja vihainen hän olisi minun sijassani -olenhan sentään adoptoitu
hänen tekosiensa vuoksi muualle.  2funny
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #26 : 29.10.2007 12:41:05 »

Lähipiiristä löytyy  aurinko kuu kaurisaskendentti vaaka jolla todella ollut täysin vastuusen kykenemätön isä. lähti kuvioista jo aikaisessa vaiheessa ja myöhemmän iän kontakteissa kättäytynyt tosi tökerösti. ihmeen hyvin ko. ihminen on elämässään pärjännyt, vaikka eittämättä tämä on ollut aika haavoittava kokemus.

muistaakseni johanssonin kirjassa astrologian maailma mainitaan myös tuon AC- Vaa'an mahdollisesta vaikutuksesta huonoon isäsuhteeseen, nimenomaan siis sellaiseen jossa isä on etäinen hahmo tai kokonaan poissa.
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #27 : 29.10.2007 13:21:39 »

jolla todella ollut täysin vastuusen kykenemätön isä. lähti kuvioista jo aikaisessa vaiheessa ja myöhemmän iän kontakteissa kättäytynyt tosi tökerösti.

*Juuri näin..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #28 : 29.10.2007 14:19:20 »

muistaakseni johanssonin kirjassa astrologian maailma mainitaan myös tuon AC- Vaa'an mahdollisesta vaikutuksesta huonoon isäsuhteeseen, nimenomaan siis sellaiseen jossa isä on etäinen hahmo tai kokonaan poissa.

Tämä oli jännä juttu, koska tuli välittömästi mieleen vaakanousuinen työkaverini, jolla saattaisi olla tällainen tilanne, eikä hänellä ole esim. Neptunuksen aspekteja aurinkoon tai muuta josta selkeästi isän poissaolo voisi näkyä - jollei auringon neliötä 12. huoneen Plutoon lasketa tällaiseksi. Hän ei oikeastaan koskaan puhu isästään ja olen saanut käsityksen että isä on ollut poissa hänen elämästään pitkään - joko kuollut tai muuten poistunut. Millähän perusteella Johansson mahtaa liittää tuon AC-Vaa'an isän poissaoloon? Olisi mielenkiintoista tietää.

Kauriista sen verran, että perus-Kaurishan arvostaa jämäkkyyttä ja vastuullisuutta, joten jollei hän pysty näkemään näitä ominaisuuksia vanhemmissaan (= ensimmäiset auktoriteetit), niin siitäpä voi tietysti kehityshaasteita seurata. Nämä ovat kuitenkin vain Kauriin haasteita ja muilla merkeillä on muut haasteet. Nousu-Skorppari on myös monesti hyvin mustavalkoinen katsantokannoissaan ja törmää elämässään usein erilaisiin vallankäyttökuvioihin muutenkin, joten muunlaisen nousumerkin omaavat Kauriit suhtautuvat varmasti vähän pehmeämmin vanhempiensa puutteisiin.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Bast
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #29 : 30.10.2007 22:59:51 »

Hei. Täällä yksi kauris. Nousu Leijona. Kyllä, voin yhtyä tähän huonoon isäsuhteeseen. Suurin osa lapsuudestani ja koko nuoruuteni on ollut paska isasuhde. Nykyään vähän vanhempana välit on ok, mutta ei mitenkään lämpimät. Olen itsekin todennut, että en jaksa olla katkera menneistä asioista, ja isäni yrittää kovasti olla erilainen kuin sillon joskus, ja"paikkaa" asioita olemalla avokätinen. Ja en itse asiassa valita yhtään. En edes haluais mitään tunteellisuutta ko hlön kans. Mutta nykyään tullaan toimeen. Puhutaan hyvin vähän. Sekään ei häiritse..Enää

Itse asiassa, (en nyt muista kovin varmasti, psykologiaa olen kyl joskus lukenu) luulen, että jonkunmoinen syy-yhteys on siihen, että miessuhteeni ei ole ollu kauheen onnistuneita. Ja enimmäkseen elämääni on kuulunu vain irtosuhteita..

Sellasta..
tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: