Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauriiden isäsuhde  (Luettu 20366 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #30 : 31.10.2007 08:39:52 »

Pitänee sanoa! että onkohan tässä jotain logiikkaa?= Minulla ei ole erityisen läheinen isäsuhde, kala-isät, mutta ei se ole mikään tekosyy sille etten osaisi olla suhteessa itse läheinen ja rakastava. Taitaa olla kauriilla paljon tekosyitä sille, miksi ei osaa olla. Uskon että kauriissa toisia viehättää suorittaminen, mutta kun kauris haluaa irrota kaikesta, mikään suorittaminen ei enää koidu perheen vaan kauriin itsensä hyväksi, jonkun irtosuhteen ollessa jossain.

On merkkejä joille perhe on oikeasti tärkeä - jostain luin että jopa kauriille??

Anyway..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 01.11.2007 06:38:05 »

Voin yhtyä samaan kuoroon, eli huono isäsuhde löytyy täältäkin. Isäni ei ole osannut ottaa ollenkaan vastuuta meistä lapsista elämässään, on aina ollut etäinen, työnarkomaani ja muutenkin hyvin "sekainen" ihminen. Meidän lapsien ollessa nuorempia, hänellä oli vakavia aggressio-ongelmia, joka sai minut aina pelkäämään häntä vielä vanhempanakin. Olen aina kokenut että minä olen isääni verrattuna se vahvempi, kestävämpi ja vastuuntuntoisempi. Olen jopa epäillyt että isäni olisi narsisti, koska siltä hän vaikuttaa.

Aurinkooni tulee osuvasti oppositio Kuulta, sillä äitini taas on edustanut minulle hyvin pitkälle sitä (ainakin lapsena) mitä vanhemmalta pitäisi saada, rakkautta, lämpöä ja ymmärrystä ja tukea. Valitettavasti myöhemmin tuli kuvioihin alkoholi ja noh, sitä kuvaakin hyvin Kuuni ja Neptunukseni oppositio. Mutta vaikka sain äidiltäni rakkautta lapsuudessani, niin ei se silti koskaan poista sitä tuskaa, mitä isäni minulle aiheutti rakastamattomuudellaan. En henkilökohtaisesti vieläkään usko, että olen isälleni mitenkään aah, niin rakas lapsi, vaan ihminen muiden joukossa. En edes tiedä kykeneekö hän oikeasti rakastamaan - niin sekaisin hän on itsensä kanssa, niin paljon vihaa hänessä on.

Isäni on ottanut kuitenkin veljeni,  aurinko oinas kuu kaksoset askendentti rapu "oppipojakseen" ja heillä on taas hyvin intensiivinen suhde. Olen siis tässäkin asiassa kokenut jääväni jostain paitsi, kun näen miten isäni paapoo veljeäni ja minä taas olen isälle taas jotain ihan muuta - oikeastaan en mitään.

Aurinkooni tulee lisäksi Jupiterin neliö (Jupiter Oinaassa - kuvaa isän aggressiota, suhdetta veljeeni? En tiedä...), Neptunuksen yhtymä (isäsuhde sekava?) ja Pluton sekstiili (Olen isäni manipulointien kautta oppinut tulkitsemaan muita ihmisiä ja heidän motiivejaan hyvin tarkasti...ehkä tämä liittyy tähän aspektiin?).
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Bast
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #32 : 10.11.2007 20:31:16 »

Souls adventure, tuli nyt mieleen, mulla on myös kalat-isä. Hän on ite kasvanu tässä vuosien varrella, mutta silloin aiemmin tiedän, että kaikki meidän(minun ja muiden sisarusten)kokema "vääryys" johtui hänen omasta kasvatuksesta ja totaalisesti käsittelemättömistä tunne-elämän asioista! nykyään iän myötä hän on kyllä muuttunut pikkuhiljaa.
tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #33 : 12.11.2007 10:44:49 »

Noo

isänpäivä oli oikein lämminhenkinen, hän kuitenkin auttaa konkreettisissa asioissa aina, mitä minä siinä sitten filosofoimaan, sen voi hoitaa erään kanssa. Meinaan vaan olla yhtä kiireinen kuin eräs kauris oli, ei ylpeyttäni, vaan olen todellakin, nyt yhden tapahtuman ja työn ja bisnesten kanssa. Pitää tavoitella muusikoita jne.

Kuitenkin kaikki tämä EI ole tekosyynä olla tyly jollekulle, joka on sydämessä ja jolle voin tarjota kaikenlaista. Ikuisesti muistan sen, että kauris ei tarjonnut mitään vaikka tunsi monenlaista porukkaa, oli vaan niin sydän kiinni.
« Viimeksi muokattu: 12.11.2007 10:57:12 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #34 : 12.11.2007 15:12:04 »

Kuulostaa kauriilta.. mutta kertoisko joku.. miksi rapu on just niin erilainen? Herkkä ja hellä lähellä, cool kaupungilla? Se on todella kivaaa...  rapu ja kauris vastapooleina.. miksi merkit ovat niin erilaisia?

Kauris oli vaan aina cool.. ei sitä jaksanut. OLI syy mikä oli. Naiskauriit varmaan tekevät terapiansa, jos miehet ei (uraa). Kauriilla on joku angst jos ei ole rahaa/tai siis asemaa pitää olla. Rapu voi varmaan menestyä yhtä lailla - ei uhraten ihmissuhteet työlle.. ja osaa nauttia pienistäkin asioista, huomaan. 
« Viimeksi muokattu: 12.11.2007 15:34:57 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

vehmis
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #35 : 12.11.2007 19:19:55 »

Täälläkin yksi kauris. Ei ole ollut huono isäsuhde, koska isä ei ole ikinä ollut elämässäni. Tämän voinee laskea erikoiseksi isäsuhteeksi.  Grin
Eli en ole ikinä häntä tavannut enkä jutellut hänen kanssaan. Äitini kanssa hän soittelee silloin tällöin.
Olen aina ollut sitä mieltä etten halua ottaa isään yhteyttä, vaikka mahdollisuuksia olisi annettu. Alitajuntaisesti ilmeisesti ajatellut että parempi olematon isä kuin huono isä.  Smiley
tallennettu
Kuutiikeri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #36 : 13.11.2007 04:56:52 »

tää menee kauris-merkin yleisemmäksi pohdiskeluksi .. tuntuu että pitää puolustaa. Eihän se ikinä oo vaan aurinkomerkistä kiinni jos joku on ollut kylmä ja ikävä. ja eks kaikilla merkeillä ole se mahdollisuus hyvään, ja huonoon kehitykseen persoonallisuudessa.
Souls adventure, kun oon  aurinko kauris, jolla on   askendentti rapu, kylmälämminhenkilö.?
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: