Voin yhtyä samaan kuoroon, eli huono isäsuhde löytyy täältäkin. Isäni ei ole osannut ottaa ollenkaan vastuuta meistä lapsista elämässään, on aina ollut etäinen, työnarkomaani ja muutenkin hyvin "sekainen" ihminen. Meidän lapsien ollessa nuorempia, hänellä oli vakavia aggressio-ongelmia, joka sai minut aina pelkäämään häntä vielä vanhempanakin. Olen aina kokenut että minä olen isääni verrattuna se vahvempi, kestävämpi ja vastuuntuntoisempi. Olen jopa epäillyt että isäni olisi narsisti, koska siltä hän vaikuttaa.
Aurinkooni tulee osuvasti oppositio Kuulta, sillä äitini taas on edustanut minulle hyvin pitkälle sitä (ainakin lapsena) mitä vanhemmalta pitäisi saada, rakkautta, lämpöä ja ymmärrystä ja tukea. Valitettavasti myöhemmin tuli kuvioihin alkoholi ja noh, sitä kuvaakin hyvin Kuuni ja Neptunukseni oppositio. Mutta vaikka sain äidiltäni rakkautta lapsuudessani, niin ei se silti koskaan poista sitä tuskaa, mitä isäni minulle aiheutti rakastamattomuudellaan. En henkilökohtaisesti vieläkään usko, että olen isälleni mitenkään aah, niin rakas lapsi, vaan ihminen muiden joukossa. En edes tiedä kykeneekö hän oikeasti rakastamaan - niin sekaisin hän on itsensä kanssa, niin paljon vihaa hänessä on.
Isäni on ottanut kuitenkin veljeni,
"oppipojakseen" ja heillä on taas hyvin intensiivinen suhde. Olen siis tässäkin asiassa kokenut jääväni jostain paitsi, kun näen miten isäni paapoo veljeäni ja minä taas olen isälle taas jotain ihan muuta - oikeastaan en mitään.
Aurinkooni tulee lisäksi Jupiterin neliö (Jupiter Oinaassa - kuvaa isän aggressiota, suhdetta veljeeni? En tiedä...), Neptunuksen yhtymä (isäsuhde sekava?) ja Pluton sekstiili (Olen isäni manipulointien kautta oppinut tulkitsemaan muita ihmisiä ja heidän motiivejaan hyvin tarkasti...ehkä tämä liittyy tähän aspektiin?).