Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä miehiä vaivaa?  (Luettu 9721 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« : 21.10.2007 13:38:15 »

Mikä ihme niillä on pakon omainen tarve uida liiveihin, tai ainakin yrittää sitä? Vaikka aikaisemmin ollut puhe siitä ettei mitään seksi juttuja ole tarve harrastaa? Ja silti pitää tehdä päin vastoin?

Olin nääs työkavereiden kanssa iltaa viettämässä. Meillä oli hauskaa kaikilla, eikä mitään kyljessä nuohoamista tai mitään sellaista ollut kysymyksessä. Vai annoinko minä vääriä singaaleja... Jos näin on, on singaalit juttelemista, kuulumisten kyselyä, toisen ongelmien kuuntelu ja ymmärtäminen, koko porukalle jatko paikan tarjoaminen ja travittaessa yö paikan tarjoaminen kun kyse oli kaverista joka asuu kauempana ja taksi matka olisi tullut kalliiksi ja junat lähtee kulkemaan aamulla.

Siinä sitten jäimme tietysti kahdestaan kun muut lähti perheidensä luokse yöksi, kuten asiaan kuuluu. No, hyvänä emäntänä tarjosin juotavaa ja syötävää . Ja äijä itse vielä puhui, miten mukavaa oli vaan jutella eikä harrastaa mitään fyysistä. Sitten kun olen tiskaamassa käytettyjä astioita ettei aamulla tarvi krapulassa kaikkea tehdä niin rupeaa pussailemaan ilman varoitusta niskaa!! Ja jokainen nainen tietää, mitä se merkitsee!! Pah. Sanon minä!

Säikytin kyllä tyypin täydellisesti.... Ja herätin samalla varmaan koko kerrostalon! Osaan nääs käyttää ääntäni ja äänen painotusta aika tehokkaasti silloin kun haluan. Kehoitus: Nyt lopetat ja heti! On aika tehokas.

Kysymys: Annoinko vääriä singaaleja vai en. Olenko nyt väärässä että aikuiset ihmiset, vastakkaiset sukupuolet voisivat viettää kahdestaan aikaa humalassa tai ei baari-illan päätteeksi tai ei ilman mitään kommervenkkeja!!!!

Ja loukkasinko tyyppiä nyt verisesti vai en? Koska sitä en halua mutta siltikään en mielestäni ole velvollinen harrastamaan seksiä. Periaatteisiini kuuluu nääs ette omasta kuormasta syödä. Ja mä tiedän että se kaveri tietää sen. Minähän olen se joka joutuu itseni kanssa elämään!

Juoruja pelkään kyllä eniten! Mutta toisaalta, tiedän kyllä että tietyt jutut pysyy porukan sisällä, aina!
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Atomi
Vieras
« Vastaus #1 : 21.10.2007 13:50:23 »

Todennäköisesti et ole antanut vääriä signaaleja, mutta unohdit miesten hormoonit ihan satasella.  Grin Olen monet kerrat miettinyt sitä miten paljon naisten hormoneista puhutaan ja kirjoitetaan, vaikka ne ovat paljon miedompi juttu testosteroniin verrattuna.  knuppel2 Jos olet miehen seurassa vapautunut oma ihana itsesi, niin mies tulkitsee sen väärin.   crazy2

Jos haluat välttyä vastaavilta epämukavilta yllätyksiltä, ota huomioon miehen luonto ja välitä koko ajan signaalia, että älä tule liian lähelle - tässä kulkee raja.  police Ne miehet, joiden seurassa voi olla ihan 100% vapaa ovat harvassa ja enimmäkseen kyse on veljestäsi tai miehestä, joka on jo löytänyt itselleen Ainoan Oikean Rakkauden ja Sitoutunut - ainakin sillä hetkellä.  coolsmiley Miehet on ihan oikeesti ihania eikä ne voi luonnolleen mitään, mutta kandee aina olla pikkasen varpaillaan kunnes toisin todistetaan.   2funny   
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 21.10.2007 14:03:44 »

Todennäköisesti et ole antanut vääriä signaaleja, mutta unohdit miesten hormoonit ihan satasella.  Grin

Voi herran jestas! Niin tein!  idiot2 sitä se on!! Oli niin mukava ilta että unohdin tietyt säännöt ihan oikeasti!  Undecided  Mikä ei kyllä ole ollut aikaisemmin tapana.. Jatkossa pitää muistaa paremmin. Kiitos piristysruiskeesta!
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 21.10.2007 16:34:27 »

Olin nääs työkavereiden kanssa iltaa viettämässä....
...koko porukalle jatko paikan tarjoaminen ja travittaessa yö paikan tarjoaminen kun kyse oli kaverista joka asuu kauempana ja taksi matka olisi tullut kalliiksi ja junat lähtee kulkemaan aamulla....

...Siinä sitten jäimme tietysti kahdestaan kun muut lähti perheidensä luokse yöksi, kuten asiaan kuuluu....

Juoruja pelkään kyllä eniten! Mutta toisaalta, tiedän kyllä että tietyt jutut pysyy porukan sisällä, aina!

Editoin sinulle kirjoituksestasi olennaisimman. Smiley

Työkavereiden kanssa juhlimisesta..

Sääntö numero 1.
- jos tarjoat jatkopaikkaa kotonasi, niin pidä huoli, että
kaikki lähtevät kotiinsa, etenkin vastakkaista sukupuolta edustavat
ennen muita. ->vältät juorut

Sääntö numero 2.
- jos vaikka haluat viettää yösi vastakkaista sukupuolta olevan
työkaverisi kanssa, niin tee kuten allekirjoittanut;
sovi, että hän palaa/sinä seuraat perästä, kun muut ovat lähteneet. Wink
->vältät juorut

Sääntö numero 3.
- yöpaikan tarjoaminen työkaverille, vaikkakin vain kohteliaisuutta
ja huomaavaisuutta on aina kutsu läheisempään suhteeseen
kuin työsuhteeseen.
->vältä ikäviä juoruja ja tilanteita, joissa myöhemmin olet työasiasta
konfliktissa/neuvottelutilanteessa
ja silloin se sohva-paikan tarjoaminen kostautuu.

Sääntö numero 4.
- vaikka mitään ei tapahtuisikaan, niin työkaverisi muistavat ja tietävät
kuitenkin sen, että joku jäi luoksesi yksin sinun kanssasi heidän poistuttua.
Muuta ei heidän tarvitse tietääkään. Wink
-> juorut menevät jo joka tapauksessa ja niiden selittely
ja kieltämien vain pahentaa asiaa.

Sääntö numero 5.
- vältä aina ja joka tilanteessa menemästä liian yksityiseksi ja
läheiseksi työkavereiden kanssa, vaikka juhlisitkin heidän kanssaan vapaa-ajalla
->vältät juorut ja ikävät tilanteet myöhemmin.

Työ työnä ja yö yönä, vaikka jollakulla ei olisikaan
rahaa taksiin -> parempi maksaa se taksi sille,
kuin antaa jäädä yöksi. -> vältät juorut. Wink
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #4 : 21.10.2007 16:43:07 »

Todennäköisesti et ole antanut vääriä signaaleja, mutta unohdit miesten hormoonit ihan satasella.  Grin Olen monet kerrat miettinyt sitä miten paljon naisten hormoneista puhutaan ja kirjoitetaan, vaikka ne ovat paljon miedompi juttu testosteroniin verrattuna.  knuppel2 Jos olet miehen seurassa vapautunut oma ihana itsesi, niin mies tulkitsee sen väärin.   crazy2

Jos haluat välttyä vastaavilta epämukavilta yllätyksiltä, ota huomioon miehen luonto ja välitä koko ajan signaalia, että älä tule liian lähelle - tässä kulkee raja.  police Ne miehet, joiden seurassa voi olla ihan 100% vapaa ovat harvassa ja enimmäkseen kyse on veljestäsi tai miehestä, joka on jo löytänyt itselleen Ainoan Oikean Rakkauden ja Sitoutunut - ainakin sillä hetkellä.  coolsmiley Miehet on ihan oikeesti ihania eikä ne voi luonnolleen mitään, mutta kandee aina olla pikkasen varpaillaan kunnes toisin todistetaan.   2funny   

yksinkertaisesti loistava vastaus  smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 21.10.2007 18:22:34 »

Mikä miehiä EI vaivaisi kun on noista juhlahommeleista kyse.
Tai vaikka vain kahville menosta.Jotain ne siitä aina kehittävät. idiot2

Atomin vastaus oli täydellinen!
Ja silloinkin miehen täytyy olla toooossiiiii sitoutunut,jos ei kuvittele olevansa niin hurmaava,että joku vain kiltteyttään yösijaa tarjoaa.
Metkaa porukkaa. idiot2
tallennettu

kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 22.10.2007 15:24:02 »

Kyllä miehiä voi ottaa yökylään. Jotkut osaavat käyttäytyä. (tosin harvemmat)
Ensimmäinen mieheni yöpyy meillä joskus ja myös minä voin käyttää hänen asuntojaan "hotellina" tarvittaessa. Kun vain pelisäännöt ovat selvillä. Ei ongelmaa ja kahvikin on keitettynä kun herään.

Kerran kutsuin meille porukkaa jatkoille, mutta menin itse ekana nukkumaan ja jätin porukat keskenään. Aamulla sitten lähes Eevan asussa tömistelin suihkuun ja sohvalla makasikin yksi mies joka ei ollut jaksanut lähteä kotiinsa yöksi  Grin Tämä oli kyllä aikas namu mutta miehen harrikka-kavereita. Olisin kyllä ollut aika yllättynyt jos hän olisi hiippaillut makkariini. Näillä kavereilla on sellanen yhteinen sopimus. Turvallista yöseuraa  Wink

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 22.10.2007 15:58:59 »

Lieneekö karmaani tai jotakin, mutta minulla ei ole koskaan toiminut tuo yökyläily. Itse asiassa minulla ei toimi edes se, että käy miesten luona kahvilla tai syömässä tai vastaavasti toisinpäin, eli kutsun heidät luokseni kahville tai syömään.

En ole edes pitänyt lukua siitä, kuinka monta kertaa minua on aggressiivisesti lähennelty tai suoranaisesti yritetty raiskata tällaisissa tilanteissa. Ja kyseessä on olleet yleensä miehet, joita olen pitänyt hyvinäkin kavereina.  tickedoff.

Lopputulos onkin se, että tapaan miespuoleisia kavereitani vain julkisilla paikoilla. Tämä on todella sääli, koska olisi mukavaa, jos iltaa voisi viettää ihan rennosti kotosalla. Tällaiset koti-illanvietot onnistuvat minulta vain isommassa porukassa, jossa kukaan ei uskalla lähennellä todistajien läsnäollessa.

Tämä käytöstapojen puute tuntuu olevan melko suomalainen ominaisuus. Kohteliaisuuskäynnit saattavat nimittäin onnistua ulkomaalaisten (lue=eurooppalaisten ja amerikkalaisten) miesten kanssa. Täällä pohjoisen perukoilla on ilmeisesti herrasmiesten luokka kuollut totaalisesti sukupuuttoon.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 22.10.2007 16:50:17 »

Tämä käytöstapojen puute tuntuu olevan melko suomalainen ominaisuus. Kohteliaisuuskäynnit saattavat nimittäin onnistua ulkomaalaisten (lue=eurooppalaisten ja amerikkalaisten) miesten kanssa. Täällä pohjoisen perukoilla on ilmeisesti herrasmiesten luokka kuollut totaalisesti sukupuuttoon.

Yep. Siksipä en harrasta pohjoisen perukoiden
miehiä sitten ollenkaan. Wink

Paitsi, että ne haluavat seksiä jo heti
yhdestä kahvikupin kallistuksesta,
niin se seksi on myös pirun surkeaa. buck2
tallennettu
AUTTAJA
Kanta-astroilija

Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 23.10.2007 09:32:31 »

Ei nyt ihan niinkään, Sashani.. kaikki etelän hidalgotkaan ei innosta..

Vasta kun olette tuunanneet ja meenanneet AUTTAJAN
kanssa, voitte sanoa : "Olin eka kertaa miehen kanssa" Cheesy

t.timo smitten
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 23.10.2007 09:43:04 »

Heh Sasha. Ei nuo sunkaan ehdotukset huonoja ole.... Vallan paikkansa pitäviä. Olin sen verrran promilleissa etteivät aivot toimineet.

Olen kerran aikaisemminkin tarjonnut yöpaikan työkaveri rassukalle .... eri tyyppi. Silloin niitä vain oli 2.... Toinen tarvitsi ihan välttämättä yöpaikan ja toinen.. Oli niin jurrissa ettei sitä haitannut missä nukku. Pistin ne siskonpetiin olohuoneen lattialle pölypallojen sekaan. Toinen on siis naimisissa. Kyseinen kaveri tässä kertoi että vaimo jaksaa aina muistuttaa, kuinka joutui hakemaan eksyneen lampaan tatuoidun kesähämeeseen ja toppiin pukeutneen naisen luota.... Nyt kuulemma soittaa joka kerta valomerkin jälkeen että äijä muistaa mennä kotiin.

Ehkäpä oon kaivanut verta nenästäni siis aikaisemminkin... Pitää lopettaa.
tallennettu

AUTTAJA
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 23.10.2007 11:08:56 »

Naisiako kalastelet astrosta??

EN...?  ...Pohjolan poikia vain puolustelen,
kun länsimaisista naisista 16% = tehnyt
geneettisen itsemurhan, yritän lisääntyä ja
samalla täyttää paikkani Luojan Tahdossa,
"koskaan ei tiedä", sanoi eräs Lady, kun
asiasta keskusteltiin - siis lisääntymisyrityksistä?

t.timo smitten
tallennettu

AUTTAJA
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 26.10.2007 09:23:40 »

No hyvä, mutta se ei taida kuulua aiheeseen miehet yökyläilemässä naisten luona..  2funny

Aamulla SE parasta onkin = Käske tulemaan AAMULLA,
silloin voit jotain saadakkin miehestä irti.

t.timo

smitten
tallennettu

Milona
Kohtuuastroilija
**

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 27.10.2007 11:41:12 »

Olen (kerrankin  Wink) Auttajan kanssa samaa mieltä; aamulla SE on parasta ja kunnon suomalaisen miehen kanssa!!!
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan  smitten
Eli juntteja törppöjä tai elämää suurempia rakastajia löytyy varmasti joka kulttuurista ja rodusta!
tallennettu

usko enemmän, tavoittele tarkemmin
AUTTAJA
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 27.10.2007 11:53:10 »

Olen (kerrankin  Wink) Auttajan kanssa samaa mieltä; aamulla SE on parasta ja kunnon suomalaisen miehen kanssa!!!
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan  smitten
Eli juntteja törppöjä tai elämää suurempia rakastajia löytyy varmasti joka kulttuurista ja rodusta!

Toivottavasti joskus toisenkin kerran, saitko siis aamulla kunnon
kahvit, minä aloin vasta keittelemään, menee päivä "kaffeiksi".

Oikein "sliipatut" ja kiireiset "miehet" eivät naisten päälle
mitään ymmärrä, pitää olla "partaa", rosoisuutta, määrätietoisuutta,
aina asian loppuunastiviemisenvietti Cheesy

t.timo

smitten
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: