Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä ajatella oinasmiehestä?  (Luettu 14233 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 21.10.2007 16:34:02 »

Tässä pari kk sitten tapasin oinasmiehen. Molemminpuolista vetoa tuntui olevan.. no ainakin seksuaalista. Vaihdettiin numeroita ja mies lupasi soittaa, antoi minulle myös oman numeronsa. Mitään ei kuulunut. Suututtaa, miks pitää pyytää numeroa jos ei aio kuitenkaan soittaa  knuppel2. Tilanne vielä se, että liikutaan samas paikassa ja mies ties vielä että tullaan varmasti vielä kohtaamaan. Kyllä kohdattiinkin, kauempaa joten ei tarttenu edes moikata. Miehellä olis ollu tilaisuus tulla vaikka puhumaan. Katseli kyllä pitkään kauempaa. Mitä näitten oinasmiesten päässä liikkuu? Valloitettuuaan ei kiinnosta? Mies on ihan miehen ikäinen, niin kuin minäkin. Mua ei ainakaan täs iässä kiinnosta mitkään pelien pelaamiset. Harmittaa sinäsä, koska harvoin sitä tuntee sellaista vetoa. Mun luonne ei ainakaan anna periksi juosta kenenkään miehen peräs.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 21.10.2007 17:16:53 »

Älä juokse oinaan perässä, anna hänen juosta sinun perässäsi  Wink
Oinas haluaa sen mitä ei voi helposti saada, se kiehtoo  Smiley Liian helpot asiat ovat tylsiä, se taas mitä ei voi saada, ainakaan helposti on mielenkiintoista  Smiley
Oinas tahtoo valloittaa, voittaa.
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 21.10.2007 17:53:40 »

Oinas haluaa sen mitä ei voi helposti saada, se kiehtoo  Smiley Liian helpot asiat ovat tylsiä, se taas mitä ei voi saada, ainakaan helposti on mielenkiintoista  Smiley

Heh, samaa sanoisin itsestänikin. Kai se mies sen takii mua niin kiehtoo, koska on niin saavuttamaton. Joo en ajatellutkaan juosta peräs. Pitää olla vaan cool -senhän mä osaan coolsmiley.
tallennettu

Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 21.10.2007 19:04:40 »

Mä en oikeestaan tunne miestä lainkaan, joten vaikea sanoa mikä on miehiään. Luulen kyllä että veto on molemminpuolista. No saas nähdä mitä tulemaan pitää.. Skorpparina en kyl varmasti paljasta kaikkia kortteja ja siksi varmaan itseäkin kiinnosta salamyhkäisyys. Liian innokkaat miehet rupeaa ahdistamaan. Olenkin joskus takonu päätä seinään, miksi suoraviivaiset, selvästi kiinnostuksensa paljastavat miehet ei kiinnosta. Miksi pitää valita se vaikeempi josta ei sitten seuraa hyvää.
tallennettu

Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4 : 21.10.2007 19:08:02 »

Minulle taas on tullut selväksi kahden edellisen jälkeen, että kultainen keskitie.. ei liian helppo, ei mahdottoman vaikea, ei sellainen joka alkaa hirvittävän torjuntapelin tms. Sellaista kommunikaatiota joka etenee jonnekin, spontaania yhteiseloa.

Olen ilmeisesti aika hyvä noukkimaan tiedot miehestä heti eka kerralla, paitsi nyt en tietoisesti ole kysynyt kaikkea. Yleensä kuulen työn, harrastukset, matkustelut, tyttöystävät, henkiset suuntautumiset parin istuman jälkeen. Mistä sitä muuten puhutaan? Ei kai sitä voi kuin muutaman kerran tavata puhumatta sitten jo kaikesta maan ja taivaan välillä.. sitten pitää jo selvittää mistä asioista todella pidetään, kumpikin, siis iltaelämä, toiminta, ajattelu, kokemus, tunne..

ja toisen kauttahan opitaan itsestä, sekä sinä että hän. Mitä haluat hänen kauttaan itsestäsi oppia?
« Viimeksi muokattu: 21.10.2007 19:49:02 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
purpleangel
Satunnainen astroilija
*

Elämä on vain vaihe kaikkeudessa

Profiili
« Vastaus #5 : 23.10.2007 01:21:10 »

No ehkä ei kannata ajatella oikeestaa enää yhtää mitään, jos oinaaseen ihastuu. Oinas on skorpparille aika mahdoton työmaa  knuppel2 sitä ei perkula saa mitenkään narrattuu hallintaan  coolsmiley
Kantsii vaan nauttii siitä mielettömästä vetovoimasta mitä oinaan ja skorpparin välil on, jos niikseen osuu. Skorpparin omistushalun heitin ensikättelyssä kaappiin "lepäämään", kun tapasin oinasihmeen reilu vuosi sitten. Pitää myös muistaa joka päivä hokea itselleen... oinas tietää kaiken..oinas on paras...oinas on VAPAA...vapaus on oinaalle ihan 100% happea! Mutta kyllä oinasmieheen vaan pahus sentään näköjään smitten
Toisaalta en tiiä tosta et oinas haluis valloittaa, kyl jotenki skorpparin "valtti" (you know)  Wink on parempi...
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 24.10.2007 00:20:31 »

Minulla oli tässä vast ikään suhde oinas-mieheen. Aiemmin en olekkaan tuttavuutta oinas-miesten kanssa tehnyt. Itse olen härkä. Suhde oli lyhyt ja ytimekäs ( 1 ½ kk) 2funny Alkuun se lähti lujaa liikkeelle, mutta loppui vielä nopeampaa. Oinaalle kun ei voi poikkipuoleista sanaa sanoa... Hän on itse itsevarmuus, kaikkitietäväinen ja paras kaikessa. Minä härkänä myös olen tottunut puoleni pitämään, enkä hevillä periksi anna. Suhde olisi varmaan jatkunut, jos olisin "totellut" oinasta kaikessa ja tehnyt niinkun hän asian hyväksi näkee. Niin ja kehunut häntä alati. Tämä oinas-mies oli todella omistushaluinen, kaikki aika mikä työn jälkeen jää, olisi pitänyt viettää hänen kanssa neljän seinän sisällä. Sehän ei minulle käynyt, koska kaipaan myös ulkomaailmaa ja esim. harrastuksia yhdessä. Mutta hänelle riitti se oma koti ja ne omat seinät.

Se mikä oinaan ja härän välillä oli kondiksessa, oli tooodella sujuva seksielämä. Mutta se ei riitä...

Tästä viisastuneena en taida kovin hevillä oinasta enää ottaa... tickedoff
« Viimeksi muokattu: 24.10.2007 00:22:42 kirjoittanut limoviikuna » tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 24.10.2007 17:45:08 »

Niinmpä. Minäkään en ole tehny lähempää tuttavuutta oinas miesten kans aikaisemmin. Naisista kyllä on kokemusta ja yksi mikä saa mun karvat nouseen pystyyn, on se itsekkyys. Yksi kaveri oinas tosin ei taas ole yhtään itsekäs, tiedä sitten mitä muuta hänen kartaltaan löytyy. No ens viikolla taas todennäkösesti törmään tähän oinasmieheen.
tallennettu

Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Minna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 29.10.2007 00:31:11 »

Kahdesta oinasmiehestä on kokemusta. Kumpikin teki kiinnostuksensa selväksi ja tiesivät mitä halusivat (mikä on mielestäni positiivista). Toisen kanssa oli sellainen kemia etten ole vastaavaa kokenut, mutta suhde loppui lyhyeen koska en ollut heti valmis täysillä aloittamaan vakavaa suhdetta. Minun täytyi saada mietiskellä asiaa, sopeutua -ja sitten juna olikin jo mennyt Wink Toisen oinaan kanssa seurustelin pidemmän aikaa, mutta suhde loppui minun aloitteestani. Kemiaa oli myös tämän oinasmiehen kanssa, mutta jotain silti puuttui.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #9 : 12.11.2007 15:05:45 »

Niin eräs oinas jonka tiedän, vaihtaa naista viikoittain. Se on kai yksi tapa että konkreettisesti kokeilee. Minä olen kai teoreettinen, ellei tapahdu niin ei vaivaudu. Hän löytää ihmeen mukavia tyyppejä koko ajan.. onkohan niitä naisissa enemmän..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 13.11.2007 17:07:42 »

Mua nyt potuttaa, että päästin sen oinasmiehen menemään. Prkl olis pitäny sittenkin niellä ylpeyteni ja laittaa vaikka viestin sille vaikka se nyt lupasikin soittaa. Mutta enää ei viitti toimia -sentään tuosta kulunu yli kaksi kuukautta.
tallennettu

Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 25.12.2007 00:37:58 »

Okei mä heitän toivoni tän oinas herran suhteen. Laitoin muina "miehinä" hyvät joulu toivotukset ja vastaus tuli vaan et samoin. Ajattelin et miehellä olis nyt saumaa laittaa vaik mitä kuuluu jne. jos kiinnostais. Silti kun sen nään luo hyvin pitkiä katseita. Miehet  :Smiley. Mä haluaisin mun tilalle miesten putkiaviot niin ei tarttis aina kelailla näitä.
tallennettu

Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
luonnonoikku
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 25.12.2007 09:26:26 »

Oinaana sanoisin näin: ellei Oinas ole kiinnostunut, hän ei ole kiinnostunut eikä tee mitään. Eli siis, jos oinasmies ei soita kun lupaa eikä myöhemminkään, se tarkoittaa nimenomaan sitä, että hän ei ole kiinnostunut. Mikä syy on, sitä ei voi  kuin arvata.  Tyyppi on ilmeisesti tapaus, joka tykkää hetken seikkauluista, ja se siitä.Riippuu vähän siitä, minkä ikäinen hän on.

Kun Oinas innostuu, hän menee täysillä eteenpäin, toimii suoraviivaisesti eikä pahemmin mieti ja odottele. Odottaminen on kamalinta, mitä Oinas tietää. Minä, oinasnaisena, olen tavannt muutaman oinasmiehen, ja he ovat olleet tolkuttoman suoraviivaisia, nopeita liikkeissään ja kärsimättömiä. Jopa minun kantilta katsottuna. Mutta myös anteliaita, ilmaisseet tunteensa avoimesti. Kaikenlaiset tunteet, siis.

Härkämiehiä olen tavannut myös, ja he ovat itsekkäitä, rahanahneita, omaa etuaan ajavia, itsekkäitä, hitaita, eivät saa aikaan mitään nopeasti, eivät yllätä. Oinaan juna on jo lähtenyt asemalta kun Härkä edes tajuaa, että juna oli paikalla. Skorpparit ovat olleet salakavalia ja ilkeitä. Myös tuntemani Skoprpparinaiset. Eivät ainakaan suoria ole. Ja se salakavaluus ja syvissä vesissä uiminen on joskus ällöttävää Oinaasta, joka arvostaa suoruutta.

Anlyysi on siis: mies ei ollut kiinnostunut. Unohda koko jätkä pikimmiten, ja hakeudu jonkun sinulle sopivan seuraan. Kokemuksella voin sanoa, että ellei alku suju joustavasti ja hyvin, ei suju loppukaan. Suhteen laatu on aina nähtävissä ensiminuuteista ja -päivistä. Jos sinä olet se, joka maksat viulut, maksat ne koko suhteenne ajan. Niin se menee. Jos sinä olet perässä ruikuttaja alkupäivinä, se on oleva roolisi koko suhteenne ajan.
tallennettu
luonnonoikku
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 25.12.2007 09:47:20 »

Mietin vielä, miten oinasmiehestä kiinnostunut voisi päästä tilanteen herraksi.

Tuli mieleeni, että päästäksesi oinasmiehestä yli, voisit osoittaa rohkeutta (jota tuntemani oinaat yleensä arvostavat) ja sanoa miehelle suoraan, mitä ajattelet ja haluat. Voi olla, ettei "suhteenne" siitä mihinkään edistyisi, ainakaan toivomallasi tavalla, mutta ainakin sinä olisit saanut ilmaista tunteesi avoimesti. Minä olen arvostanut joka ihmistä, joka on sanonut minulle suoraan mitä ajattelee. Sen sijaan ihmeellistä peliä, piiloleikkiä, juonimista ja epäselvyyttä vihjailujen muodossa en siedä - ei ole aikaa arvella, mitä joku ajattelee.

Minusta voit ihan hyvin sanoa /tekstata kyseiselle miehelle, että olet ollut kiinnostunut, että pidät häntä maailman komeimpana ja hurmaavimpana ja pätevmpänä miehenä, että olet pahoillasi ettei hän ole soittanut (odotit sitä) ja että olisit halunnut tavata uudestaan. Älä missän tapauksessa ala leikkiä mitään tajaa-ajoleikkejä. Vaikka kirjoissa sanotaankin, että oinas tykkkää metsästämisestä, niin rajansa kaikella! Oinaatkin voivat kaikesta huolimatta olla ujoja. Jos puhut asioista suoraan, sovitte pelisäännöistä avoimesti, niin ainakaan sinä et jää alakynteen siinä suhteessa. Luultavasti, jos avaat suusi, niin oinasmieskin antaa oman vastauksensa suoraan, ja saat tietää, tuleeko hommasta mitään vai ei. Sitten voit aloittaa uuden vuoden tietoisena tilanteesta, ja osaat järjestää elämäsi tiedon, et arvailujen varassa.
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 25.12.2007 17:02:33 »

Tuli mieleeni, että päästäksesi oinasmiehestä yli, voisit osoittaa rohkeutta (jota tuntemani oinaat yleensä arvostavat) ja sanoa miehelle suoraan, mitä ajattelet ja haluat. Voi olla, ettei "suhteenne" siitä mihinkään edistyisi, ainakaan toivomallasi tavalla, mutta ainakin sinä olisit saanut ilmaista tunteesi avoimesti. Minä olen arvostanut joka ihmistä, joka on sanonut minulle suoraan mitä ajattelee. Sen sijaan ihmeellistä peliä, piiloleikkiä, juonimista ja epäselvyyttä vihjailujen muodossa en siedä - ei ole aikaa arvella, mitä joku ajattelee.

Minusta voit ihan hyvin sanoa /tekstata kyseiselle miehelle, että olet ollut kiinnostunut, että pidät häntä maailman komeimpana ja hurmaavimpana ja pätevmpänä miehenä, että olet pahoillasi ettei hän ole soittanut (odotit sitä) ja että olisit halunnut tavata uudestaan. Älä missän tapauksessa ala leikkiä mitään tajaa-ajoleikkejä. Vaikka kirjoissa sanotaankin, että oinas tykkkää metsästämisestä, niin rajansa kaikella! Oinaatkin voivat kaikesta huolimatta olla ujoja. Jos puhut asioista suoraan, sovitte pelisäännöistä avoimesti, niin ainakaan sinä et jää alakynteen siinä suhteessa. Luultavasti, jos avaat suusi, niin oinasmieskin antaa oman vastauksensa suoraan, ja saat tietää, tuleeko hommasta mitään vai ei. Sitten voit aloittaa uuden vuoden tietoisena tilanteesta, ja osaat järjestää elämäsi tiedon, et arvailujen varassa.

Niin olis pitäny silloin aikoinaan lähettää se tekstari. En enää viitsi, kun aikaa jo kulunu muutama kk. "että pidät häntä maailman komeimpana ja hurmaavimpana ja pätevmpänä miehenä". Hih en kyl tällaista menis sanoo, mun tyyliin ei imartelu ja lepertely sovi enkä mitään rupee esittämään. Niin kait se on, että oinas ja skorppari ei sovi yhteen. Mä harvoin sanon suoraan mitä ajattelen ja oletan että kyllähän sen tietää. Tää on kyllä myönnän mun kompastuskiveni.
tallennettu

Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: