Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto neliö Uranus? Kokemuksia kaivataan...  (Luettu 3809 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
K.SA
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 21.10.2007 19:34:34 »

Laitampa aiheesta uuden aloituksen kun kiinnostaa löytyykö keneltäkään kokemuksia??? Seppo kirjoittaa aiheesta näin...

Alkaa: 28.10.2007 Päättyy: 29.1.2008
Jokainen ihminen joutuu tietyssä elämänsä vaiheessa viemään läpi maapallolla tapahtuvaa alkemiallista eli jumalallista muutosprosessia, jonka tarkoituksena on murtaa tähän asti arvostettuja ja lähes pyhinä pidettyjä sosiaalisia velvoitteita muita ihmisiä kohtaan. Tällä hetkellä sinä satut olemaan myrskyn silmässä etkä pysty juuri lainkaan ottamaan huomioon muiden ihmisten tunteita elämäsi tärkeitä päätöksiä tehdessäsi.

Sinua ajaa kipeisiin muutoksiin elämässäsi niin korkea kosminen voima, ettei sinulla ole mitään mahdollisuuksia säästää itseäsi tai muita valtavilta tunnekuohuilta. Tiettyjä asioita on nyt kertakaikkiaan pakko tehdä sisäisen pakon ajamana, joten älä ole liian ankara itsellesi vaikka joutuisit kovasti satuttamaan rakastamiasi ihmisiä. Koko maapallon elämä on mystisellä tavalla riippuvainen sinun elämässäsi tapahtuvista muutoksista ja siksi on varmaa, että toteutuessaan jokainen näistä kipeistä muutoksista kärsinyt läheisesi sinä mukaan luettuna tulee parantamaan elämänsä laatua valtavasti kaiken sen ansiosta mitä sinun on nyt pakko tehdä

t.KSA
tallennettu
K.SA
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 25.10.2007 13:00:55 »

Moi,
Nosta tätä vielä ylöspäin....eikö kenelläkään ole kokemusta tästä transiitista... Embarrassed Huh?

Kyselee K.SA
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #2 : 25.10.2007 18:09:56 »

Pluto neliö Uranus on varsin harvinainen transiitti. Itse en panisi sille niinkään kovasti painoa, sillä siitä voi päätellä vain että henkilöllä jolla on tuo nyt on Uranus natal-kartallaan 27-29 asteessa Neitsyttä siis eli on vm.1967-68.

Koska transiitti koskee siis kokonaista ikäluokkaa, sen merkityskin koskee tuota ikäluokkaa. Mitä se voisi heille tietää? Jonkinnäköisiä muutoksia yhteiskunnassa, joilla on merkitys yksilön elämään?

Ei kovin henkilökohtainen transiitti.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 25.10.2007 18:44:57 »

Itselläni ko. transiitti on parhaillaan päällä.

Minulla Uranuksen ja Pluton keskinäiset transiitit näyttävät olevan hyvin tapahtumaköyhiä, ainoastaan tämä metafysiikkapuoli on enemmälti aktiivinen. Sen sijaan kun Pluto transitoi itseään, on tiedossa möykkyistä menoa, sama juttu Uranus-Uranus-transiittien kanssa. Ensi vuodesta odotankin vauhdikasta, iskee päälle  uranus aspect_opp uranus.

Ihan metkoja havaintoja olen muuten tehnyt kummastakin planeetasta, jotka siis itselläni ovat yhtymässä Neitsyessä 4. huoneessa ja aspektoivat sieltä kaikkea muuta paitsi Venusta ja Saturnusta. Uranus on myös MC:n hallitsija.

Löysin astrologian vakavammassa mielessä, kun Uranus teki tarkkaa yhtymää MC:lle. Nyt taas Pluto on tehnyt sekstiiliä MC:lle, ja olen muistanut runsaasti entisiä elämiäni (eikö ole plutomaista?!), keskustellut niistä asiasta kiinnostuneiden kanssa ja kirjoitellut niitä ylös.

Eppäilenpä, että jatkossakin kumpainenkin rajatiedon haara saa elämässäni suuremman ja suuremman osuuden. Luultavasti vetäydyn julkisesta elämästä kokonaan (Aurinko 12. huoneessa) ja tutkin vain syntyjä syviä kotoa käsin.  buck2

Toivottavasti ei nyt ihan näin. Onhan tuo kartan hallitsija Kuu sentään 11. huoneessa yläsolmun ja Saturnuksen kera.

Senkin havainnon olen tehnyt, että keskimäärin ottaen ikätoverini, joilla on tämä Uranus-Pluto-yhtymä (+sekstiili Neptunukselle), ovat hyvin avoimia mystiikalle. Monet meistä ovat olleet jossain vaiheesa täysiä skeptikkoja (kuten minä), mutta voimalliset kokemukset ovat pistäneet elämänkatsomuksen uusiksi. Ei siinä tarvitse paljon kepillä jäätä koputtaa, kun saadaan jo intensiivinen keskustelu ko. aiheesta aikaiseksi.

Hieman vanhemmat ikäpolvet pitävät meitä tietenkin ihan naurettavina pelleinä lukuunottamatta 40-50-luvun taitteessa syntyneitä, joissa niin ikään näyttää olevan runsaasti "hörhöjä".
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
sitrus
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 26.10.2007 23:35:12 »

Morjens!

Omat kokemukseni ja aatokseni. :Smiley

Kuutos huoneessa. eli työasiat, Työuupumus vaivaa,liika yrittämisen maku työnteossa. Olen lähihoitaja yksityisessä sosiaalialan toimipaikassa. tehyn joukko irtisanoutumisen uhka,palkkaneuvottelut vaikuttavat minun elämääni ja mahdollisesti meidän kaikkien elämään.kuka silloin hoitaa,kun akuutti hätä osuu siihen ajankohtaan,pääseekö ylipäänsä hoitoon? puhumattakaan ns. kiireettömästä sairaudenhoidosta,joihin moni odottaa kutsua.

Parisuhteessa on tullut viime aikoina usein eron mahdollisuus/pakko mieleen.Ajatuksen ääneen lausuminen olisi "pommi" koko lähipiirille

Muutoksen tarve (alueet) on nyt niin suuri ettei sitä voi enää lakaista maton alle.maton alle ei enää mahdu mitään.sellaiseen mattoon lopulta kompastuu ja voi käydä todella huonosti (sairastuu) keho kertoo kun sitä kuuntelee.

tässä ajatukset näin aluksi.mitäs sanotte? Huh
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: