Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Syntynyt 2.2.1982 klo 23:23  (Luettu 4438 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
sanna_hk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« : 23.10.2007 08:13:41 »

Kirottu kartta?!?! Mikä tässä kartassa mättää? Mitkä kaikki elämänongelmat siitä näkyy? Luonteesta jotain erityistä? Tuntuu, että näen nykyään asioista vain ne puolet, jotka haluan nähdä.. Suoraa puhetta kaivataan!  Wink

Pieni ihminen eksyksissä itsensä kanssa..  idiot2
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 25.10.2007 13:41:25 »

syntymäaikasihan jo korostaa tuota että asioilla on sinulle kaksi puolta (2-2,10-10,5-5) tasapeli nolla-nolla?

onko lasi puoliksi täynnä vai puoliksi tyhjillään?

millä asenteella kippaat "elämännestettä" kurkkuusi?
 :venus:rx tietää liikaa näin sanotaan,ei jaksaisi tätä elämän pintapuolisuutta,alasolmun kera joudut pohtimaan uudelleen arvojasi oikein olan takaa,kohtaat ehkä "karmisen" suhteen,joku rakkaussuhde on jäänyt kesken ja palaa uudelleen elämääsi läpikäytäväksi, :venus:rx ylläpitää/puolustaa katoavia arvoja
(ainakin itsellä näin,mutta se peräytyykin neptunusta kohti)

sinun syntymäajastasi sain oivalluksen että oikeestaan meijän
astrologiset tekijät ovat jo syntymätiedoissa numerologisesti näkyvissä,oleelliset planeetat ja ennenkaikkea suhteet,suhdeluvut ovat tärkeitä,
sinun kartastasi tuli mieleen logaritmi,en tiedä miksi,
kantaluku 10,
babylonialaisilla 20

 kuu aspect_opp uranus("hullu nainen",tekee mitä tahtoo?)
ja  jupiter aspect_squ merkurius,
se on se jumalainen oivallus näemmä joka elämässä eteenpäin vie,
ja luultavasti et saanut tästä mitään irti,
mut ei se mitään,ehkä joskus oivallat ITSE,
tai joku neitsytpainotteinen suomentaa......
tallennettu
Kiulu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #2 : 27.10.2007 17:11:25 »

Moikka samalla kellonajalla syntynyt... Cheesy  Itse olen syntynyt klo.23.23
paljon paljon aikaisemmin vain sinua!  Smiley
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3 : 27.10.2007 18:50:01 »

syntymäaikasihan jo korostaa tuota että asioilla on sinulle kaksi puolta (2-2,10-10,5-5) tasapeli nolla-nolla?
Hei "nikki"

Sinulla on ihmeellinen kyky hahmottaa asioita
- nuo numerotkin
- nehän ovat ihan itsestään selviä nyt,
kun siitä kirjoitit,
muutoin en niihin olisi kiinnittänyt mitään erityistä huomiota



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
sanna_hk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #4 : 31.10.2007 11:57:25 »

Hei kaikki, ja kiitos vastauksistanne.  smitten

Totta on, että olen vahva luonne ja mielelläni määrään kaapin paikan. Ottaisin kyllä muidenkin ehdotukset huomioon, jos ne joskus olisivat parempia kuin omani.  Wink

Arvoja olen joutunut tämän elämän aikana pohtimaan ja itseni kanssa olen taistellut paljon. "Sattumalta" elämänkumppaniksi johdatettiin sellainen henkilö, joka on uudistanut mua ihmisenä aika rankallakin kädellä. Ja minä myös häntä. Jokin johdatus oli siinä, että tavattiin. Eilen erottiin, mutta yhteydenpito kyllä jatkuu. "Soulmatea" ei halua menettää.  smitten

Ongelmia tuottaa juuri se lasin sisällön määrittäminen. Ei ole väliä sillä, onko se tyhjä vai täysi, vaan sillä, mitä se sisältää.  Wink Vaikka mitä tässä maailmassa tapahtuisi, niin mä aina ymmärrän miksi ihmiset tekee asioita niinku tekee. Se välillä jopa hankaloittaa mun elämää, kun aina annan kaiken kaikille anteeksi. Ei voi muuta, kun ymmärtää aina ne syyt miksi toiset toimii niinkuin toimii.  Smiley Itseä onkin vaikein ymmärtää.  idiot2

Noista numeroista vielä.. Mulla on ihan älyttömän hyvä numeromuisti ja oon aina tosi täsmällinen. Ei oo kivaa olla puoli tuntia etuajassa ja odottaa hammaslääkäriin.  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: