Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaikea oinasmies!!!  (Luettu 4692 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
vicious_light
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 23.10.2007 15:05:18 »

Minä olen seurustellut oinasmiehen kanssa nyt puoli vuotta ja olen itse härkä. (19v)
Aluksi kaikki meni nappiin, viihdyttiin toistemme seurassa ja sain kuulla kuinka ihana olen ja että hän viihtyy luonani. Nyt kuitenkin ongelmia on muodostunut mielestäni liikaa. Hän ei ole vieläkään kertonut vanhemmilleen että minulla on lapsi, tämä siksi niin tärkeää minulle koska asuu vielä kotona (!) On siis 22v.

Seksi on hänen mielestään mahtavaa (koska minä teen lähes kaiken työn) En edes muista milloin viimeksi hän olisi minuun koskenut. (BOORING)

Edellisestä suhteestaan johtuen hän ei halua minua juuri koskaan mukaansa iltaa viettämään koska huonoja kokemuksia exänsä kanssa juomisesta (riitelyä lähes aina ym..) Itse en riitele juuri koskaan, jos riitelen niin aiheesta ja sitäkin saa odottaa siihen asti kunnes minulla menee pinna ko. asian suhteen.

Meillä oli muutaman päivän mittainen välirikko ihan vasta mutta sain asian korjattua ainakin toistaiseksi keplottelemalla ja antamalla sitä kuuluisaa hyvää seksiä ja aamupalaa sänkyyn ym... Yritän olla täydellinen kokoajan. Se vain on vaikeaa varsinkin kuin luottamus on mennyt, hän petti minua exänsä kanssa monta kertaa (aina kun olimme riidelleet ja käskin hänet pois luotani) Tuntuu kuin hän ei muistaisi minun tunteitani ja aina kun uskallan hienovaraisesti muistuttaa asiasta niin hän vain tokaisee: "tiedän olen paska, anteeksi."

Nämä ovat ainoastaan huonoja puolia hänestä, hyviä löytyy vähintään yhtä paljon. Pari päivää sitten hän esim. toi pitsaa ja leffan jota katsottiin ja likisteltiin sitten koko ilta. mutta en tajua mitä voisin tehdä että saisin enemmän huomiota...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 23.10.2007 15:13:09 »

Mitä muuta hänessä on kuin pizzan kuljetus? nimim eräs joka haluaa ajatella oinaista hyvää.

Meinaan itse heittää deittini ja suhteeni vitsiksi nykyisin, kun niin harva kolahtaa tai sitten on estoja tms..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 23.10.2007 16:22:21 »

Oinas-miehet ruukkaavat olla kovapäisiä ja korvattomia ja heitä on syytä "kouluttaa" kuin schäferiä, dobermannia tai rottweileria.  :Smiley Eli asetetaan tiukat rajat omalle sietokyvylle, joista myös pidetään kiinni. Ehdoton avoimuus ja rehellisyys on plussaa - tätä vaaditaan niin itseltä kuin toiseltakin. Oinas-miehet eivät juurikaan ajattele me-henkisesti, vaan se on MINÄMINÄMINÄÄ ja siksi kumppani joutuu pitämään vastaavasti hyvää huolta omista tarpeistaan ja samalla - jos haluaa - yrittää rakennella parisuhdetta.

Oinaat haluavat yleensä, että heidän naisessaan on haastetta. Kyllästyvät todella helposti lepsuihin tapauksiin, vaikka saattavat macho-puheissaan toivoakin, että nainen olisi kiltti ja kunnollinen kyökkipiika.

Puhe menee yleensä Oinaalta suoraan tuulitunnellista lävitse. Tekoja nämä ymmärtävät huomattavasti paremmin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #3 : 23.10.2007 18:53:28 »

Petti sua exän kanssa aina kun olitte riidelleet??!! Astrologiasta viis väliä tässä kun mies ihan dorka, yhtään hyvää puolta miehestä ei tullut esiin ja pizzan tuomista ei lasketa sori vaan...pistäisin kävelemään heti enkä tuhlais elämääni moiseen! knuppel2 Mulla vähän kiukkunen päivä mut huomenna sanoisin saman ehkä vaan vähän nätimmin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: