Minerwa
|
|
« : 23.10.2007 18:38:49 » |
|
Syksyn miitissä oli puhetta pikkujouluista Tampereella, joten täytyihän asialle perustaa oma ketju Pikkujouluaika lähestyy ja kalenterit alkavat täyttyä - eikä aikaakaan, kun ollaan jo talvisissa tunnelmissa! Tänne siis voi kerätä ideoita, ehdotuksia ja ajatuksia. Jos pikkujoulut järjestetään, olisi tottakai kiva, että mahdollisimman moni pääsisi tulemaan - myös ne, jotka eivät päässeet syksyn miittiin. Ilmoitelkaahan itsestänne! Löytyykö kiinnostusta...?
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
Athene
|
|
« Vastaus #1 : 23.10.2007 18:46:34 » |
|
Hiukkasen paha ehdottaa päiviä kun ei itsekään tiedä omista tekemisistään joulukuussa!no mä heitän tähän arvalla perjantai 14.12!Eikä ainakaan tehdä mitään perinteistä pikku-joulu iltaa.Joululauluja en suostu laulamaan saatikka laittamaan päähäni tonttuhattua.Olen saanut niistä ihan tarpeekseni..Miten olisi ihan vaan peli-ilta?pelattaisiin vanhoja lautapelejä tai vastaavaa....
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #2 : 23.10.2007 18:59:26 » |
|
Löytyykö kiinnostusta...?
Löytyy
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #3 : 23.10.2007 19:19:50 » |
|
Hei, täällähän me innokkaat miitti-konkarit ... Hienoa! Minulle näin alustavasti eivät käy la 17.11. ja 8.12. Kovin kauhiasti en ajatellut tänä vuonna tonttuilla, joten paljon on viikonloppuja vapaanakin
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #4 : 23.10.2007 19:37:46 » |
|
Mitenkäs oisi se totuudellinenkin pikkujoulupäivä elikkä 1. joulukuuta?
Sopii näillä näkymin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Athene
|
|
« Vastaus #5 : 23.10.2007 19:50:09 » |
|
Mitenkäs oisi se totuudellinenkin pikkujoulupäivä elikkä 1. joulukuuta? Se ainakin näillä näkymin oisi itsellenikin jopa töistä vapautettu. valitettavasti ei käy mulle mutta katsotaan sitä sitten...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #6 : 24.10.2007 10:41:31 » |
|
Tänään sain kutsun toisille pikkujouluille 1.12, joten se ei käy mullekaan Entäs 15.12 ?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #7 : 24.10.2007 17:38:34 » |
|
Entäs 15.12 ?
Minulle sopisi, entäs muille...?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #8 : 26.10.2007 16:51:58 » |
|
Huhuilen täällä muitakin HUHUU... Olisi kiva nähdä teitä! Bealina, May, Tigrinum...? Tällä hetkellä olisi siis tuo 15.12. aika vahvoilla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #9 : 29.10.2007 19:04:47 » |
|
jos sattuu vapaa päivä tuohon niin voisin pyörähtää minäkin... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #10 : 29.10.2007 19:17:41 » |
|
Hienoa Coventina Tervetuloa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #11 : 29.10.2007 20:29:16 » |
|
Kun tuo jeesus nyt sattui olemaan tuolla Helsingin pikkujouluissa niin kenetköhän me saisimme mukaan??? Jospa ITSE joulupukki saapuisi? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #14 : 29.10.2007 21:34:18 » |
|
Varma olen kuin joulutonttu: sehän NÄKEE ja KUULEE kaiken Enhän muuten olisi sanonutkaan Intuitiolla JA sinnehän mahtuu mukaan tonttuilemaan muitakin foorumilaisia Emmehän ole vielä paikkaakaan sopineet Entäs OHJELMAA? Onko ehdotuksia?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|