May
|
|
« Vastaus #45 : 05.11.2007 22:15:15 » |
|
Minustakin 15.12. olisi kyllä päivänä hyvä - nimenomaan seuraavan päivän kannalta. En kyllä pääse niin aikaisin kuin kahdelta... Jouluvalmistelut, ostokset jne.. kuumimmillaan. Mutta sanon samoin kuin Kaarina; päättäkää te enemmistö mielenne mukaan ja tulen, jos tarkoitettu on.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #46 : 05.11.2007 22:40:45 » |
|
Minustakin 15.12. olisi kyllä päivänä hyvä - nimenomaan seuraavan päivän kannalta. En kyllä pääse niin aikaisin kuin kahdelta... Milloin sulle käy aikaisintaan, se ON se alkamisaika , onhan siinä varaa sitten tulla muiden myöhemminkin, jos ei kaikki kerkiä juuri silloin Sinua kun ei ole näkynyt aikaisemmilla miiteillä vielä ollenkaan - näillä viimeisillä siis
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #47 : 06.11.2007 11:32:30 » |
|
Klo 16, kävisikö muille?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #48 : 06.11.2007 12:47:37 » |
|
Käy
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #49 : 06.11.2007 18:04:31 » |
|
OK! Toivottavasti aika sopii mahdollisimman monelle ja saadaan iso porukka aikaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #50 : 09.11.2007 12:43:20 » |
|
Oletko Ippuska tehnyt varausta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #51 : 09.11.2007 13:06:04 » |
|
No nythän sen juuri varasin eli alustavasti noin kymmenelle hengelle, Ravintola Haraldiin 15.12.07 klo 16. alkaen. Toivoivat siellä, että sesonkikiireiden takia ilmoittaisimme ruokatilauksemme emailina kolmisen päivää etukäteen : ja vaihtoehtoja olisi tässä: http://www.ravintolaharald.fi/tampere/index.php?option=com_content&task=view&id=61&Itemid=61Myös á la carte vaihtoehdot ovat voimassa, esim: http://www.ravintolaharald.fi/tampere/index.php?option=com_content&task=view&id=46&Itemid=67 Niitä ei tarvitse ilmoitella etukäteen, vaan nuo pikkujouluruo'at. Annoin oman nimeni sinne pöydän varaajaksi, niin että yv:llä saapi sitä kysyä tai tuosta kotisivunappulastakin se löytyy Nähdään sitten siellä kaikki kymmenen ja varmaan mahtuu enemmänkin, hyvä vain ilmoittaa etukäteen näin kiireisenä aikana. Myöhemmin: Niin, sopiiko kaikille juhlijoille tuo Harald, vai vieläkö vaihdetaan? :
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.11.2007 20:36:34 kirjoittanut Ippuska »
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #52 : 10.11.2007 02:38:01 » |
|
Toki sitten vaihdetaan paikkaa - sanoi hammaslääkärikin Knossoksessa olen itse jo lounaalla kerran käynytkn, jotan uteliaisuuteni tuon Antikan suhteen heräsi, vaikuttaa ihanalta Sopisiko se muillekin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #53 : 10.11.2007 11:14:27 » |
|
Kreikkalainen käy aina Kannatetaan!
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #54 : 10.11.2007 17:54:51 » |
|
Minulla on juuri tuolloin (15.12.) niin hyvät transiitit päällä ( ; ) että mukava yhdessäolo olisi varmasti vielä mukavampaa! Mutta ilman kaveria en viitsi täältä stadin suunnasta sinne lähteä Ajatuksella oli jotain muuta menoa. Juttelen Jeesuksen kanssa vielä. Olen edellisenä päivänä eli perjantaina Espoossa filosofi Esa Saarisen innostavassa iltapäivässä parin kaverin kanssa. Ehkä olen sen jälkeen niin innostunut että on pakko tulla (tai sitten menee yli ) No joo. Mukavaa yhdessäoloa teille joka tapauksessa!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #56 : 10.11.2007 18:32:54 » |
|
Niimpä Kaarina, olisi tosi kiva nähdä taas! Jotain ehdittiin viimeksi keskustella, paljon jäi kuitenkin vielä sanomatta ajanpuutteen takia. Mutta olis kyllä hauska tavata taas!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #57 : 10.11.2007 22:35:56 » |
|
Toki sitten vaihdetaan paikkaa - sanoi hammaslääkärikin Knossoksessa olen itse jo lounaalla kerran käynytkn, jotan uteliaisuuteni tuon Antikan suhteen heräsi, vaikuttaa ihanalta Sopisiko se muillekin? Antika sopii vallan mainiosti, siitähän on muuten vain kivenheitto Hymyilevään Saturnukseen, joten samalla reissulla voisi poiketa halutessaan vielä sielläkin. Tosiaankin, Haraldissa ei taida olla juurikaan kasvisvaihtoehtoja. Ja jos tahti on sellainen, että annokset tilataan etukäteen, jotta asiakkaasta päästään mahdollisimman nopeasti eroon, niin ei kyllä houkuta. Joten siis Antika käy ( Knossoskin kyllä).
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #58 : 10.11.2007 22:39:18 » |
|
Kiva May ja Hympässä voimme tietty käydä MYÖS En usko, että itse enää muualle jatkoille lähdenkään
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #59 : 10.11.2007 22:40:46 » |
|
Enpä ole aikonut jatkoille minäkään, kun perhe odottaa taas kerran äitiä kotona nenät ikkunassa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|