Tämä nyt ei liity laskutusasioihin, mutta onpahan kuitenkin niin tuore kokemus liittymän kenkkuilusta että kerronpa pois....Itse kiroilin nimittäin hartaasti dna:n liittymän kanssa tässä alkukuusta. :knuppel2:Täsmälleen juuri kun dna:lla oli se lakkouhka päällä.
Vietin nimittäin tämän kuun toinen päivä synttäreitäni (tavalliseen hiljaiseen tapaani), ja ihmettelin koko päivän kun kukaan ystävistäni ei lähettänyt minulle minkäänlaisia onnitteluja koko päivänä, vaikka se on välillämme tapana ollut.
Puhelin pysyi hiljaa koko päivän, ja kyllä siinä vähän suru puseroon tuli että eikö nyt perhana kukaan muista MIKÄ PÄIVÄ TÄNÄÄN ON..?
Pääsin sitten samaisena iltana kuitenkin mesen kautta juttusille parin ystäväni kanssa, joilta sitten kärkyin selitystä moiselle dementialle
,jolloin selvisi että he olivat kyllä lähetelleet minulle viestiä mutta ihmetelleet sitten vastavuoroisesti miksen minä vastaa mitään.
Siinä sitten illan ja seuraavan päivän mittaan selvisi, että kaikki tekstiviestiliikenne oli aivan jumissa. En tiedä sitten huomasiko kukaan muu dna:n käyttäjä tuolloin vastaavaa, sillä puhelut kuitenkin toimivat. Mutta ainakin minulla hukkui sitten parahiksi syntymäpäivänäni ainakin 4-5 ellei useampikin viesti matkan varrelle. Yksikään onnitteluviesti ei saapunut minulle perille.
Nyyh...
Parin päivän päästä yritin kokeeksi lähettää eräälle ystävälle viestin kysyäkseni oliko hänkin ehkä yrittänyt ottaa minuun yhteyttä, ja kokeillakseni samalla josko viestit nyt jo kulkisivat. No, vähän paremmin ainakin... Lähetin viestini torstaina puoliltapäivin ja se saapui perille ystävälleni seuraavana aamuna klo 8!
Samalla tekstarien kulku palautui myös normaaliksi, ja juuri tuolloin to-pe dna:n lakkouhkahan myös peruuntui. Siitä asti taas kaikki pelannut hyvin.
Mutta kyllä se silloin oikeasti ketutti!
Helkatin dna...! Meni synttäripäivä piloille kun ei lakkoilun lomassa voida edes tekstareiden kulkua varmistaa.... *mökötys*
... Sittemmin tuo on toisaalta vähän naurattanutkin.
Olisikohan pitänyt mennä vaatimaan dna:lta synttärilahjaa korvaukseksi saapumattomien onnitteluviestien aiheuttamasta mielipahasta...?