Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kännykkäliittymät ja laskutus kokemuksia?  (Luettu 4981 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« : 23.10.2007 21:06:17 »

voi viineri sentään!Nyt paloi hermot elisa oy:n laskutukseen.Olen tässä saanut heiltä mitä erikoisempia laskuja. 
Sain tässä hiljattain kesänajalta 60€ laskun vaikka minulla on 20€ saldorajoitus(liittymänä kolumbus k1)!Samalla he olivat lähettäneet opiskelupaikkakuntani osoitteeseen isäni nimellä puhelinlaskun vaikka hän ei edes asu pohjoisessa vaan Tampereella.
Kun yritän soittaa kummastakin laskusta laskutukseen tulee korvaani tuttu viesti "Linjamme ovat tällä hetkellä varattuja yritä myöhemmin uudelleen".

Päätin sitten seuraavana päivänä marssia koskikeskuksen elisan liikkeeseen kysymään laskuista.Tyly myyjä sanoo minulle,että "Emme hoida laskutusasioita.Soitan asiakaspalvelunumeroon ja saatte itse puhua myyjän kanssa" jaa sapettiko?ei yhtään!Heti puhelun loputtua marssin dna kauppaan vaihtamaan liittymää.Saas nähdä vaihtuuko liittymä torstaina vai ovatko taas jostain sössineet!
Millaisia kokemuksia teillä on ollut kännykkäliittymistä?   
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #1 : 23.10.2007 21:28:42 »

Ihan saman liikkeen tein kuin sinäkin.
Vaadin laskun selvitystä puheluista ja siellä oli puheluja jotka olivat kestäneet 1 sekunnin ja laskutettu, enkä ole soittanut niitä. Taitaa olla "tuloksen paikkaamista" asiakkaita laskuttamalla. Pyydä selvitys soitetuista puheluista..

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
seku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #2 : 24.10.2007 00:56:16 »

Tämä nyt ei liity laskutusasioihin, mutta onpahan kuitenkin niin tuore kokemus liittymän kenkkuilusta että kerronpa pois....Itse kiroilin nimittäin hartaasti dna:n liittymän kanssa tässä alkukuusta.  :knuppel2:Täsmälleen juuri kun dna:lla oli se lakkouhka päällä.

Vietin nimittäin tämän kuun toinen päivä synttäreitäni (tavalliseen hiljaiseen tapaani), ja ihmettelin koko päivän kun kukaan ystävistäni ei lähettänyt minulle minkäänlaisia onnitteluja koko päivänä, vaikka se on välillämme tapana ollut.  Huh Puhelin pysyi hiljaa koko päivän, ja kyllä siinä vähän suru puseroon tuli että eikö nyt perhana kukaan muista MIKÄ PÄIVÄ TÄNÄÄN ON..?  Undecided  Cry Pääsin sitten samaisena iltana kuitenkin mesen kautta juttusille parin ystäväni kanssa, joilta sitten kärkyin selitystä moiselle dementialle Wink Grin ,jolloin selvisi että he olivat kyllä lähetelleet minulle viestiä mutta ihmetelleet sitten vastavuoroisesti miksen minä vastaa mitään.  Huh Siinä sitten illan ja seuraavan päivän mittaan selvisi, että kaikki tekstiviestiliikenne oli aivan jumissa. En tiedä sitten huomasiko kukaan muu dna:n käyttäjä tuolloin vastaavaa, sillä puhelut kuitenkin toimivat. Mutta ainakin minulla hukkui sitten parahiksi syntymäpäivänäni ainakin 4-5 ellei useampikin viesti matkan varrelle. Yksikään onnitteluviesti ei saapunut minulle perille.  Embarrassed Nyyh...  Cry
Parin päivän päästä yritin kokeeksi lähettää eräälle ystävälle viestin kysyäkseni oliko hänkin ehkä yrittänyt ottaa minuun yhteyttä, ja kokeillakseni samalla josko viestit nyt jo kulkisivat. No, vähän paremmin ainakin... Lähetin viestini torstaina puoliltapäivin ja se saapui perille ystävälleni seuraavana aamuna klo 8!  Shocked Grin Samalla tekstarien kulku palautui myös normaaliksi, ja juuri tuolloin to-pe dna:n lakkouhkahan myös peruuntui. Siitä asti taas kaikki pelannut hyvin.

Mutta kyllä se silloin oikeasti ketutti! tickedoff Helkatin dna...! Meni synttäripäivä piloille kun ei lakkoilun lomassa voida edes tekstareiden kulkua varmistaa.... *mökötys*  Angry  knuppel2 tickedoff ... Sittemmin tuo on toisaalta vähän naurattanutkin. Grin Olisikohan pitänyt mennä vaatimaan dna:lta synttärilahjaa korvaukseksi saapumattomien onnitteluviestien aiheuttamasta mielipahasta...?  Wink 2funny
« Viimeksi muokattu: 24.10.2007 01:00:03 kirjoittanut sekuretto » tallennettu

Become as wings that outshine your sadness, cutting through the white darkness....
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 24.10.2007 08:07:13 »

itsellä on elisasta juuri samat kokemukset..laskutus ei toimi. laskuttavat väärin ja jo kerran maksetutkin laskut saattavat laskuttaa parhaimmillaan kolmeen kertaan.

kannattaa olla tarkkana kuin porkkana millaisia puhelinlaskuja elisalle maksaa..joutuu pian maksamaan jo kerran maksetut laskut moneen kertaan ja siihen päälle vielä uudet.

kaikkein parasta on ettei elisa kehtaa edes virheitään myöntää ennen kuin oikeudessa...
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 24.10.2007 15:41:46 »

Itse olen ollut ensin Soneran, sitten Radiolinjan ja nykyisin Saunalahden asiakas jo monta vuotta. Saunalahti on osoittautunut minun kohdallani erittäin hyväksi liittymäksi, vaikka maalla korvessa asuessani mikään muu liittymä ei tuntunut toimivan pätkimättä kuin Sonera. Saunalahdella on kuitenkin juuri sellaiset palvelut, joita käytän mieluiten.

Ainoa selkkaus Saunalahden kanssa oli joskus kolmisen vuotta sitten, kun laskuani ei kuulunut mistään. Yritin kahden viikon ajan soittaa melkein joka päivä asiakaspalveluun, mutta en tunnin odotuksensaan jälkeen päässyt linjoille. Myöhemmin meille selvisi, että Saunalahdella oli tapahtunut jonkinlainen "kaatuminen", jonka johdosta asiakaspalvelu oli ruuhkautunut ja laskut tulivat 2 viikkoa myöhässä. Summa oli silti normaalin puhelinlaskun verran eli ylimennyttä kahta viikkoa heidän puoleltaan ei laskuun oltu lisätty.

Ainoa miinus Saunalahdessa on aivan hirvittävän pitkät asiakaspalvelun jonot! Saa varata vähintään 15 minuuttia, kun sinne soittaa, mutta onneksi soitteluja ei yleensä tarvitse tehdä.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #5 : 18.11.2007 22:13:11 »

Tuumin tässä,että pitäisikö minun vaihtaa nettiliittymäkin elisasta dna:han?Onko muilla kokemuksia näistä dna laajakaistoista?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: