Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pikaista apua!?  (Luettu 6087 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuutiikeri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 24.10.2007 19:43:29 »

Tarvitaan pikaista apua ihmis-suhde-rintamalla!
En tiedä mikä nyt on, kun haluaisin kuulla ihan ulkopuolisen mielipiteen!

vastauksen kysymykseen....

Suhteeni on kariutumassa(3 v) ja tuntuu että mies joka on jo väittänyt katuvansa ja rakastavansa yms. tekee kokoajan täydellisiä virheitä, ja saa oloni traumaattis-kaoottiseen tilaan!
Mies on häslännyt ja valehdellut, ja vakuutuksienkin jälkeen tekee täydellisiä virheitä toinen toisensa perään.

löytyyköhän astrologiasta apua. ?
(poistin tiedot yksityisyyden takia)
« Viimeksi muokattu: 27.10.2007 14:52:33 kirjoittanut Kuutiikeri » tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #1 : 25.10.2007 22:27:48 »

Hei!

En osaa tehdä tulkintoja, mutta jos sinusta TUNTUU, että Hän Rakkauden sijasta antaa sinulle ikävää ja pahaa mieltä, niin mieti kanattaako sellainen suhde ja kuinka pitkälle?

Voimia ja Valoa  angel
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2 : 26.10.2007 07:43:39 »

Onko mies oinas ja sinä joukkari vai kauriin puolella? Ymmärrän vetovoiman, vaikka itse en ole vielä törmännyt soveliaaseen oinaaseen, odottelen synt tietoja niin saan tehtyä kartat erään kanssa.. tässä teistä. Parhaat selostukset on valitettavasti englanniksi.. voit kokeilla myös www.astrocenter.com www.astrology.com www.astro.com Minä olin jonkin aikaa erään kanssa, jonka kanssa tuli 9.1 dienstissa, silti suhde kaatui pettämiseen koska minä olin liian vahva ja bisnes hänelle.. henkisesti synkkasi. Neliöt kantsuu tsekata.

Dienstissa voit katsoa transiitit, samoin AP kartat, sieltä lisää tietoa. Nyt en ehdi muuta, ehkä myöh. Esim minulla eräs mies oli kovin rakastava jne alussa, sitten AP kartallaan planeetat lensi rakkaushuoneista minän huoneeseen, ja meno oli sen mukaista. Kun hänelle tuli jotain planeettoja taas 5 ja 7 huoneisiin, olin huomannut etten halua häntä suhteeseen ja alkoi toisen kanssa.

Nyt minulla taas tapahtuu koska AP:lla 5 ja 7 aktiivina, Venuksen yhtymä Aurinko, Kuun kolmiota jne.

LOVE REPORT FOR NAINEN AND MIES

LOVE HARMONY INDEX = 8.5

You have 4 positive and 12 minor positive aspects. There are 2 difficult and 4 minor negative aspects.
StarMatch and Synastry Aspects
Sun    Trine    Sun    11.0         Venus    Trine    Pluto    10.1
Pluto    Sextile    Venus    8.4         Moon    Trine    Pluto    7.6
Neptune    Trine    Neptune    6.5         Mars    Sextile    Venus    6.4
Venus    Sextile    Mars    6.4         Jupiter    Trine    Jupiter    6.0
Mars    Sextile    Mars    5.9         Moon    Sextile    Mars    5.9
Uranus    Sextile    Moon    5.7         Neptune    Conjunct    Venus    5.5
Pluto    Sextile    Mars    5.4         Sun    Trine    Ascendant    5.4
Jupiter    Conjunct    Venus    5.2         Mars    Trine    Pluto    5.1
Moon    Square    Saturn    4.3         Venus    Square    Jupiter    4.3
Moon    Square    Jupiter    4.1         Mars    Square    Jupiter    4.1
Pluto    Square    Uranus    2.9         Sun    Square    Jupiter    2.4

AREAS OF COMPATIBILITY

NAINEN's Sun Trine MIES's Sun * Traditional Synastry Aspect   Weight = 11.0
When the Sun's are at this harmonious 120 degree angle partners will often support one another in their general life purpose, even though each may have a different agenda. Such mutual support and understanding makes for a warm and sympathetic close relationship.

NAINEN's Venus Trine MIES's Pluto * Starmatch Solar Aspect    Weight = 10.1
This is one of the strongest and most harmonious links between lovers. Loving Venus combines with spiritual Pluto to form a strong sexual-love / lust attraction. It's hard to let go when this aspect is present, and you may get 'lost' in each other. The effects of this aspect are more evident once intimacy is established.

NAINEN's Pluto Sextile MIES's Venus * Starmatch Solar Aspect    Weight = 8.4
When Venus, the planet of female love energy, is harmoniously connected with Pluto, planet of spiritual energy, you will feel a deep love towards each other. At its most intense, this love becomes lust. When weaker or more mellow, it becomes a spiritual love. Of course, it may oscillate back and forth between spiritual love and lust, but whatever the momentary nature, this aspect is one of the strongest links between people. Even the weaker sextile will be very noticeable.

NAINEN's Moon Trine MIES's Pluto * Starmatch Solar Aspect    Weight = 7.6
The spiritual energy of MIES's Pluto is harmoniously connected with NAINEN's Moon. The spiritual practice or some divine or ineffable essence in MIES will be appealing to NAINEN. Some additional sexual attraction is also likely from this aspect.

NAINEN's Neptune Trine MIES's Neptune * Starmatch Solar Aspect    Weight = 6.5
Neptune has been found to be related to sleep. With your Neptunes connected, you will like to sleep together. Perhaps you can have mutual dreams. This aspect can make for a very pleasant, idealistic romance.

NAINEN's Mars Sextile MIES's Venus * Starmatch Solar Aspect    Weight = 6.4
Mars typically is connected with the male energy and Venus with the female energy. When these two are harmoniously connected there is a feeling of love or camaraderie between the two people.

NAINEN's Venus Sextile MIES's Mars * Starmatch Solar Aspect    Weight = 6.4
Mars typically is connected with the male energy and Venus with the female energy. When these two are harmoniously connected there is a feeling of love or camaraderie between the two people.

NAINEN's Jupiter Trine MIES's Jupiter * Starmatch Solar Aspect    Weight = 6.0
This is a most beneficial connection. The partners will support the other in social and business affairs. They will enjoy one another's company and find much to laugh about.

NAINEN's Mars Sextile MIES's Mars * Starmatch Solar Aspect    Weight = 5.9
When two people have their Mars sextile or at harmonious 60 degree angle, they often like to play the same sports or exercise, or work together.

NAINEN's Moon Sextile MIES's Mars * Starmatch Solar Aspect    Weight = 5.9
NAINEN will be favorably inclined towards MIES's energetic activities. The Moon is the basis of feelings. Mars, as the planet of masculinity, is often associated with physical energy, aggressive action, or desires.

NAINEN's Uranus Sextile MIES's Moon * Starmatch Solar Aspect    Weight = 5.7
MIES will have an appreciation of NAINEN's sexual nature, and will be attracted to NAINEN's vitality and aliveness.

NAINEN's Neptune Conjunct MIES's Venus * Starmatch Solar Aspect    Weight = 5.5
These are both soft, easy going planetary energies. When conjunct, the couple may have a kind of illusory, dream-like romantic attraction. There could be a nice telepathic or psychic connection as well. This could be pleasant and harmonious.

NAINEN's Pluto Sextile MIES's Mars * Starmatch Solar Aspect    Weight = 5.4
Fiery Mars and spiritual, powerful Pluto, combined in a sextile could result in moderately strong sexual attraction. On the positive side, it could greatly increase the spiritual work of a couple, if they were inclined that way. MIES and NAINEN need to remember to give each other respect and space.

NAINEN's Sun Trine MIES's Ascendant * Traditional Synastry Aspect   Weight = 5.4
The outer personality or ascendant will get along well with the partner's essence. This is a most favorable connection for partners. There will not be conflict with what one wants to do and what the other may already be doing.

NAINEN's Jupiter Conjunct MIES's Venus * Starmatch Solar Aspect    Weight = 5.2
This is one of the best aspect a couple can have. Loving Venus combines strongly with benefic, expansive Jupiter. You will delight in exploring mutual interests in cultural and social matters, in philosophy, religion, friends, foods, etc. To others you will appear very loving, generous and supportive of one another, privately and in public. Almost everyone will like you as a couple.

NAINEN's Mars Trine MIES's Pluto * Starmatch Solar Aspect    Weight = 5.1
This is an intense aspect, and can be exciting and powerful if channeled properly. NAINEN may find MIES very inspiring, 'deep' and worthwhile to be with. NAINEN's outgoing energy will help bring MIES's noble ideals into manifestation.

AREAS OF POTENTIAL FRICTION
Squares are like weeds in a garden. A few are okay and may even be attractive, but if left unattended, they can grow tall and choke out the flowers and edible vegetables. By recognizing them early, you can limit their growth.

NAINEN's Moon Square MIES's Saturn * Starmatch Solar Aspect    Weight = 4.3
NAINEN's feelings won't be appreciated or understood by MIES, who may be hard working much of the time. The two of you may have difficulty working together. This square may be emotionally restrictive for NAINEN, the two of you may simply feel isolated from each other in some situations.

NAINEN's Venus Square MIES's Jupiter * Starmatch Solar Aspect    Weight = 4.3
There may be differences in your social plans or outlooks. NAINEN may not like the way MIES socializes and MIES may be indifferent or ignore the love which NAINEN wishes to express. You may have differences in tastes. MIES may feel more 'refined' and elegant than NAINEN. Since both Venus and Jupiter are 'nice', neither of you are apt to express your differences openly. This could lead to undercurrents of feeling which could eventually cause trouble. The relationship may also be irregular in your times together.

NAINEN's Moon Square MIES's Jupiter * Starmatch Solar Aspect    Weight = 4.1
NAINEN might not feel like joining MIES in social activities, and may feel alienated from MIES's world. Philosophical or ideological differences may be present.

NAINEN's Mars Square MIES's Jupiter * Starmatch Solar Aspect    Weight = 4.1
Mars, planet of male aggressiveness, at right angles to benefic Jupiter, may trigger conflicts in many areas of mutual interaction such as social, business, or political activity. NAINEN may be always wanting action, ignoring MIES's aspirations.

NAINEN's Pluto Square MIES's Uranus * Starmatch Solar Aspect    Weight = 2.9
may be more interested in sex than NAINEN, or feel that it's harder to connect with NAINEN's spiritual essence. On the other hand NAINEN might feel that MIES is only interested in sex instead of meditating or keeping in touch with the spiritual essence of life.

NAINEN's Sun Square MIES's Jupiter * Traditional Synastry Aspect   Weight = 2.4
NAINEN and MIES may want to each 'do their own thing' with this aspect. There probably wont be quarrels, just independence of action. At a deep level, NAINEN's major purpose in life won't be supported by MIES, so there will a constant, yet perhaps unexpressed dissatisfaction. MIES may think that NAINEN is a party poop.

« Viimeksi muokattu: 26.10.2007 08:39:31 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kuutiikeri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 26.10.2007 08:22:23 »

Kiitos paljon sekä Ippuska että Soul's adventure!
Souls Adventure
Nuo tulkinnat tuntuu osittain tosi tosilta.Hän on siis härkä ja minä kauris(trooppisesti).
 Tosin musta tuntuu aina välillä ristiriitaisesti että minä olen se hienostuneempi(kun tuolla oli siitä) ja hän tuntee jotenkin vetoa tiettyyn helppouteen ja keskinkertaisuuten... Toisaalta on itse äärettömän(no ei sentään) älykäs ja välillä ylimielesen hienosteleva. Sillä tuntuu olevan nyt joku herkkä kausi meneillään joidekin asioiden suhteen. En vaan tiedä pitäisikö toivoa ja uskoa ja yrittää jos joutuu vain pahemmin pettymään sitten. Mies on alkanut pelottavasti muistuttaa entisiä suhteitani. (erittäin vaikea oinasmies, ja häilyvä jousimies) ja mikäli tässä mennään niiden kaavojen mukaan toivoisin että vosin jättää tähän. mutta kun en voi, siksi että hän vannoo rakkauttaan. ja minusta on aina helpompi antaa anteeksi ja jäädä hieman niskan päälle(mikä ei varmasti tee suhteelle hyvää)kuin pitäytyä loukkaantumisessani ja tehdä loppu asiasta. hitto kun osaisi tulkita noita transiitteja ja muita niin tietäis onko sitä "Muutosta" nyt tulossa.. uglystupid2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 26.10.2007 08:38:47 »

Ottakaas paussia, no kaksi maamerkkiä voisikin sopia yhteen. Minulla on toiv. tapaus jossa väistän erittäin vaikean maamerkin ongelmat, koska mies edustaa hänen vastapooliaan ja muistuttaa lähimpiä sukulaisiani enemmän, hassua. Ja minullakin oli "häilyvä joukkari" ja vielä jotain muuta..

Paussi tekee hyvää alussa, keskellä ja lopussa. Katseita Itseen ja ympärille.. AP kartan kun teetät, ja tunnet planeetat ja huoneet, niin siitä se lähtee.

PS Jos se loppuu, niin onhan sitten nuo neitsytmiehet..  Wink  smitten 
« Viimeksi muokattu: 26.10.2007 08:43:05 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kuutiikeri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 26.10.2007 09:06:01 »

No niin! Mä olen saanut sen kuvan jostain että neitsytmies olis mulle aika jees.  Wink

Kiitos vaan neuvoistasi. Ehkä mä yritän syventyä noihin AP-karttoihin. Joitakin juttuja  on meidän suhteessa keskeisen tuntusina ongelmina, jotka ei oikeen mistään (esim. noista edellisistä)kartoista vielä näy. En sitten tiedä kuinka laajasti noi neliöt täytyis tulkita, ja kuinka tarkkaa tietoa mä odotan.  buck2
Tauon pitäminenkin vaan on niin vaikeaa..ensinnäkin yhteisen asunnon takia, sitten läheisriippuvuuden, ja mun pelon, että jos hän saa torjunnan multa, saattaa hakea lohtua muualta. ja pelkäänpä että vaikka hän on nyt se joka vannoo ja vakuuttaa, olisin itse kuitenkin se joka ottaisi yhteyttä.. no enpä tiedä. Olemme niin paljon muutenkin erossa, etten tiedä mitä tauko käytännössä tarkoittaa.  idiot2
neitsytmiehet ovat kai kaiketi kilttejä ja älykkäitä? (Isäni on kyllä neitsyt, ja kaikkea muuta...)
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #6 : 26.10.2007 12:48:26 »

Kriisi ON kriisi, ei sitä voi punnita ja mitata, että mikä on KUNNON kriisi   crazy2

Kriisi on kuin kiirastuli: se muuntaa, johdattaa uuteen, puhdistaa, LUO uutta - ei kukaan (kai) ole koskaan jäänyt KIINNI ikuiseen kriisiin  Huh -> välivaihe.
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 26.10.2007 13:44:01 »

KT, juuri tänään sinulla alkaa vaikuttaa seuraava AP kartta jossa kumma kyllä 4, 5 ja 7 on aivan tyhjiä, eli tutki sitten muut transiitit ja proge - myös mieheltä jos voi - ja solar. Mutta keväälle asti olevalla kartalla näkyisi kodin huoneessa Merkkarin ja Pluton neliö kuuhun, eli jotain vaikeutta kommunikoida tunteita ja muutoksia. Että kyllä sieltä jotain näkyy. Vitosen chiron voi parantaa tilannetta, Neptunus opp Saturn saattaa joko luoda illuusiota ongelmasta tai paljastaa ongelmia?

Huomioi seuraavan AP kartan keskittyminen 1 2 3 8 9 huoneisiin !
« Viimeksi muokattu: 26.10.2007 13:54:10 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Kuutiikeri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 27.10.2007 14:05:22 »

Joo. Kyllä kriisi on ihan kunnon lajia. Mutta joskus puolustuskeinona kriisille tapahtuu sellainen kieltäminen ja vähätteleminen. Minusta tuntuu että tässä alkaa kiteytyä kaikki tähänastiset kriisit suhteessa.
Toinen yrittää nyt olla niin kiltti kuin voi mutta minä en pidä asioiden lakaisemisesta maton alle enkä siitä että jää niitä patoutumia, joitka sitten purkautuvat myöhemmin odottamattomissa tilanteissa.
Minulle tuli vain positiivinen olo kun sain tukea ja huomiota tilanteeseeni.  smitten Kiitos näistä tiedoista.
Noi huoneet 1,2,3,8 ja 9 ovat kai kaikki aika lailla minän ja ulkoisen maailman suhteeseen liittyviä. On myönnettävä että minuilla kolhut ylpeyteen tuntuvat tosi rajuilta kun on kyseessä suhde, ja sen julkinen puoli. Olen tekemässä nyt isoa kirjallista juttua, mikä vois 3, 9 huoneissa näkyä.. mutta miten ap-kartta vaikuttaa, sitä en tiedä. Näillä alueilla tapahtuu?
Ehkä tämä kriisi on myös voimakkaampi hänen puolellaan, mutta tiedostan ja tunnen sen nahoissani. Hän käy läpi muutoksia ja minun on vaikea kestää sitä, /en tiedä miten jaksan jos hän alkaa nyt etsimään itseään. Sehän on itsekästä, mutta silti näin tuntuu.
« Viimeksi muokattu: 27.10.2007 14:54:38 kirjoittanut Kuutiikeri » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: