tässä moinen samanlainen lisäksi vielä tripa skorppari
saman merkin alla...
no elämä on ollut kyllä vuoristo rataa, myönnän sen... ääripäästä toiseen...
jos on jotin hyvää on yhtäpaljon pahaa tapahtunut... ja matkannut olen paljon, mutta itseään ei pakoon pääse... elämä helpottui vasta kun opin itseäni rakastamaan ja lopetin itseni tarkastelemisen suurennus lasilla... olin itseni suurin vihollinen, vaadin yli-ihmisyyttä itseltä...täydellisyyttä...mutta merkillinen omituisuus itsessäni huomasin... itselle en antanut virheitä anteeksi...
kaikille muille kylläkin, niillekkin jotka väkivaltaa teki... vihasin maailmaa en tuntenut kuuluvani tänne... toinen ongelma oli se että en nähnyt itsestä kuin ne negatiiviset puolet mutta kaikki muista sen kauniimman puolen...
kunnes älysin loppu viimein se kaunis mitä ne muut itselleni heijasti olikin minun piilotettua itseäni...
ja se paha jonka kohtasin olikin omaa vihaani...
ja kun aloin nähdä tämän ja hyväksyä itseni ihan kelpo ihmisenä...
neptunus tuo sen meidän tunne muistin ja ne masennutkset heillä kertoo siitä että ihmiset muistaa ali tajuisesti sen oman pyrkimyksen tullessan maailmaan eli ihanne elämänsä... niin henkenä kun olemme emme muistakkan sitä että maan hidas energia ei saa asioita tapahtumaan niin nopeasti kuin ennen siis.. henkenä ollessa...se tuottaa tälle tälle merkki yhdistelmälle sen että muisto elämän suunitemasta surua... toinen on se että tämä yhditelmä tuntee toisten tunteet ja tuskan... ja alkoholi korosta pimeiden tunteiden esille tuomisen...
nämä ihmiset on tullet tekemään sydämmen muutosta, vapautumaan peloista... ja pelkonsa he joutuukin kohtaamaan...
salainen sisäinenmuisti siitä suunattomasta rakkaudesta jota henkenä oleessamme tunsimme tuo sen tyhjyyden tunteen sieluumme... mutta se rakkaus on meissä ja sen voimme tuoda esiin jokaisella henkäisyllä...
antakaa itsellenne anteeksi sillä kukaan muu ei teitä syytä kuin te itse...
ja antakaa sydämmen valon loistaa, sillä se ohjaa.. oikeaan paikkaan...
ikävä kyllä valonne vetää yöperhosia luoksenne... kasvattakaa valoanne... sillä kun kirkkautenne loistaa yöperhoset katoaa ympäiltänne...
kun valonne virtaa koko ajan... olette jo valon lähde...
masentuneena te kannatte muiden huolia ja olette ne ottaneet sydämmenne lisätkää valoa... niin ne huolet ja tuska mikä tässä maailmassa on ei enää tulekkaan itseennen vaan valonne puhdistaa toisin sanoen... olette lähde tunteiden järven pohjassa... tunnette syvät vedet... muunnatte ne myös...mitä voimakkammin annatte itsenne virrata sitä kirkkammat vedet