Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten opiskelu näkyy kartalla?  (Luettu 3385 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sanani
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 25.10.2007 17:42:28 »

Mihin kannattaa kiinnittää huomiota, jos on toiveita lähteä opiskelemaan?
Tiedän kyllä, että Jupiter on vahva tekijä näissä kuvioissa ja niin, vaikka 3. huone kommunikointia edustaakin vahvimmillaan niin kyllähän mutkin huoneet tuovat sen oman mausteensa (8.huone=psykologiaa, 9.huone=matkailua ym.) mutta itse huomasin, että jupiterini tekee yhtymää merkuriukseen ja aurinkooni ensi vuonna. Pidän sitä vahvana merkkinä siitä, että se opiskelu kannattaisi. Olen menossa kohtapuoliin valintakokeisiin ja itse opiskelu alkaisi tammikuussa.

Kertokaa kokemuksianne. Tästäkin aiheesta varmasti ollaan keskusteltu jo aiemmin.
tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #1 : 26.10.2007 08:26:24 »

Muistaakseni 9. huoneeseen liittyy opiskelu ja yhteydet kulttuurin edustamiin laitoksiin, kuten yliopistoihin, kustantamoihin ja sosiaalisiin järjestöihin ja poliittisiin organisaatioihin.
Filosofia, aatteet, ulkomaat, henkinen toiminta, kirjallisuus, tieteet, oikeus ja lakiasiat taidetaan myös liittää ysihuoneen teemoihin.

Uranuksen ja Jupiterin lisäksi myös Merkuriusta voi tarkkailla, sehän toimii usein liikkeelle panevana voimana.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #2 : 26.10.2007 10:05:20 »

Heips Ilmatar,

huomasin, että jupiterini tekee yhtymää merkuriukseen ja aurinkooni ensi vuonna. Pidän sitä vahvana merkkinä siitä, että se opiskelu kannattaisi. Olen menossa kohtapuoliin valintakokeisiin ja itse opiskelu alkaisi tammikuussa.

Tarkoitatko tuolla Jupiterin yhtymällä jotain muuta kuin transiitteja? Ainakaan transitoiva Jupiter ei ehdi vielä ensi vuonna auringollesi, koska liikkuu parhaillaan Jouskarissa ja siirtyy joulukuussa Kauriiseen. Huh

Itse olen opiskellut tiuhaan työn ohella koko tämän vuoden ja minulla se näkyy erittäin kuvaavasti Jupiterin transiiteista. Aloitin opiskelut syksyllä 2006, jolloin Jupiter liikkui vielä Skorpparin merkin hallitsemassa 8. huoneessani (opiskelut koskevat siis sosiaalipsykologiaa) ja koko tämän vuoden Jupiter on sahannut eestaas (välillä peräytynyt) 9. huoneessani ja Neptunukseni päällä. Parhaillaan Jupiter on tarkasti Jouskari-MC:lläni ja viimeinen tentti juuri ohitse. Lisäksi olen työni puolesta ollut esillä, saanut paljon kiitosta ja kyselyjä myös opiskeluistani. En todellakaan tietoisesti ajoittanut opiskeluani näin, mutta "kosminen aikataulu" oli taas oikeassa ja arvosanatkaan eivät voisi parempia olla.

Auringonpaluukartassa tälle vuodelle Skorppari nousee ja kolmoshuone on tupattu aivan täyteen:  mars chiron neptunus merkurius uranus kuunsolmu ja hännänhuippuna vielä aurinko lähellä IC:tä (olen opiskellut kotona, koska opinnot tapahtuivat verkossa). Ykköshuoneen Jupiter ja viitoshuoneen Venus muodostavat tuon ryppään kanssa leijan, jonka kärkenä on Saturnus 9. huoneessa. Ja juu, pohja on nyt luotu, perusrakenne (saturnus) opinnoista omaksuttu ja opiskelut tosiaankin myös loppuvat toistaiseksi nyt tämän ap-kartan vaikutusaikana.

Viime vuoden ap-kartassa, kun opinnot alkoivat, oli Jupiter kolmosessa ja kuvaavasti Mars (aloitukset) ysissä. Kartta myös näytti työssäni tapahtuneet uudelleenjärjestelyt (uusi työsopimus), jotka tukivat opiskeluitani. Ensi vuoden ap-kartta ei näytä opiskelua, ainakaan samat teemat eivät ole esillä. Nyt en vielä katsonut proge- enkä Solar Arc -karttoja, joissa niissäkin toki vielä saattaa olla jotain aiheesta esillä. Ainakin prog. uusikuuni Oinaassa osuu tähän samaan ajanjaksoon. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sanani
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 27.10.2007 19:17:23 »

Voi niinpä tieten, tarkoitan kyllä;)
Kiitoksia huomiosta ja sain selventävää tietoa sinulta taas, Ajatus.
Minullahan tuo Jupiter (ja pluto) ainakin hämyilee tuolla 3.huoneessa eli sen vaikutusta odotellessa..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: