Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sitrus esittäytyy  (Luettu 5637 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
sitrus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


Profiili
« : 26.10.2007 23:49:21 »

Hei kaikille!!

Sitrus on 39- vuotias innokas astrosivujen lukija,mutta ujo (ollut) kirjoittaja. Nyt on tullut aika avata viestit.

Kaipuu samoista asioista kiinnostuneisiin ihmisiin voitti lopulta foorumille kirjoittamisen esteet.Olen oppinut paljon uutta ja löytänyt mahtavia linkkejä kaikkeen itseäni kiinnostaviin aiheisiin. Kiitos kaunis teille. smitten


Kurkkuchakra on temppuillut viime aikoina (kilpirauhasen toimintahäiriö ,liikaa hyrrää). Tarve itsensä ilmaisemiseen (tavalla tai toisella) on kasvanut,suorastaan painetta.En halua olla enää piilossa. Oma tahto ja voima sekä niiden käyttö on löytymässä. läheisissä ihmissuhteissa on ollut puhumattomuutta. nyt tuntuu etten sitä enää siedä.

Olen muutoksen myrskyn silmässä. Olen lähimmäisiäni satuttavien ratkaisujen edessä,sairastun itse jos en niitä tee ja henkinen kehitys ei etene. Lähimmältä ihmiseltä en saa tukea ja ymmärrystä. silti hyppy tuntemattomaan hieman pelottaa.

unet ovat rikkauteni. Ne ovat lisääntyneet ja opastavat minua elämässäni, kiitos rentoutusharjoitusten. Olen myös löytänyt itselleni hyvän yksilötyönohjaajan/terapeutin.

Käsiä "pakottaa" on toiminnan aika.Olen tulkinnut,että ne odottavat pääsevänsä tekemään sitä jotain? mitä on tarkoituskin. Unessani olin talossa sisällä; kaksi koiraa pyöri ympärilläni ja ne hyökkäsivät ja  purivat minua käsistä (vain kämmenenistä) .yritin ajaa niitä pois.

Olen ilmoittautunut Reiki 1 ja käynyt tutustumassa vyöhyke-ja taideterapia koulutusten esittelyyn.etsiminen on alkanut.

No johan tuli tekstiä. ja helpotti kun sai ulos päästä.

 aurinko kalat
 askendentti vaaka
 kuu rapu

 
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1 : 27.10.2007 00:11:56 »


Sitrus on 39- vuotias innokas astrosivujen lukija,mutta ujo (ollut) kirjoittaja. Nyt on tullut aika avata viestit.


 aurinko kalat
 askendentti vaaka
 kuu rapu

Hei "sitrus"

Kiva kun uskaltauduit mukaan.
T e r v e t u l o a.


 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #2 : 27.10.2007 10:13:21 »

Sitrus  Cheesy  täällähän meitä pyörii - samanhenkisiä, elämää ja toisiamme rakastavia  angel

Tervetuloa  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 28.10.2007 19:37:52 »

Tervetuloa mukaan sitrus!  smitten angel smitten
tallennettu

TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 29.10.2007 14:55:10 »

Voimia muutokseen ja tervetuloa forumille!
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #5 : 30.10.2007 11:11:11 »

lämmin tervehdys myös täältä  smitten
tallennettu
Pentti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #6 : 30.10.2007 20:10:49 »

terve sitrus. löytyy tuota herkkyyttä sustakin rapua ja kalaa siis pölötellään  2funny
tallennettu
sc14
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #7 : 31.10.2007 11:44:27 »

 :angel:tervehdys vaan kaikille tasapuolisesti ja kiitos lämpimästä vastaan otosta
tallennettu
sita
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


kontekstista irtautuminen


Profiili
« Vastaus #8 : 01.11.2007 20:43:24 »

Kiva että tulit "ulos kaapista"!  Wink

Rohkeutta ja rakkautta sinulle  smitten
tallennettu

we are all made of stars / starseed
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: