Olit tuohon itse jo noita avainsanoja löytänytkin.
Numero neljä kätkee todellakin opetuksen siitä,että kaikilla on rajallisuutensa.Ihmisen on elettävä jalat tiukasti maassa.
Ympäristö jossa elämme,vaatii järjestelmänsä ja lakinsa.Kaikella järjestyksellä' on tarkoituksensa.Sen sijaan että ihminen taistelisi kärsimättönä järjestelmällisyyttä vastaan,hänen tulee oppia elämään sen kanssa.
Avainsanat:Muodot,järjestys,rakenne,kärsivällisyys,sovinnaisuus.
Väri:Vihreä ja planeetan tiesitkin.
Olet ehkä tätä järjestelmällisyyttä joutunut oppimaan muitten kautta,vaikka sen itse hallitsetkin.
Nyt tuntuisi,että tämä osa elämääsi on valmis ja tulisi aika ottaa vastaan numero 5.Vapaus.
Avainsanat:Kekseliäisyys,muutokset,aktiivisuus,matkat,seikkailu.
Väri:Sininen
Nyt siis vaan harjoittelemaan vapauden tuomia hyviä puolia,rikkomatta silti niitä rajoja ja rakenteita.
On tullut aika laajentaa elämää ja kokemuksia,on aika muutoksille ja seikkailuille.
Viisi antaa mahdollisuuksia.Ihminen,jonka numeroihin liittyy viitonen on opittava tekemään päätöksiä ja valintoja.Hänen tulee käyttää vapauttaan rakentavalla tavalla.
Koska viitonen antaa monia vaihtoehtoja,on varottava kuitenkin liiallisuuksiin menemistä:alkoholi,ruoka,seksi,huumeet.Siis noin yleisesti viitosen omaavilla.Pojallani se on esim.elämänläksy,ja olethan lukenut,ettei tuo vapaus olo oikein hänen taitolajinsa.
Kun laskee tuon yhteen,jättäen kellonajan pois(yleensä jätetään),tulee siitä siis 40,joka on sama kuin luvun 31 merkitys.
Tämä tulee myöhäisemmällä iällä ja silloin olet jo valmis vetäytymään omaan rauhaasi.Olet tyytyväinen itseesi.Jonain odottamattomana hetkenä voit luopua maailman kimaltavista houkutuksista,voidaksesi mennä luonnon rauhaan ja hiljaisuuteen.
Siellä luonnon helmassa sitten saatat tutkia elämän suljettuja saloja.
Henkisiä asioita,yrttejä ja ottaa vaikka siitä Feng shuista kaikki irti.Lääniä ainakin on.
Tälläista numerosi minulle kertoi.