Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä syntymäaikasi numerot kertovat = ?  (Luettu 18844 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« : 27.10.2007 18:02:43 »

Tämä aihe sai alkunsa:
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=20187.msg169583#msg169583
Syntynyt 2.2.1982 klo 23:23

Syntynyt 2.2.1982 klo 23:23
syntymäaikasihan jo korostaa tuota että asioilla on sinulle kaksi puolta (2-2,10-10,5-5) tasapeli nolla-nolla?

Hei Ystäväin

Numerologiaako vai mitä tämä nyt sitten on

Oma syntymäaikani on:

19.10.1955 kello 01.40 
10-10-10-10 = 4  kello  01.40 = 1+4 = 5

Mitä tietoa nämä luvut minulle antavat

smittenElämänilo    smitten

« Viimeksi muokattu: 27.10.2007 22:33:13 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 27.10.2007 18:21:05 »

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=14622.msg142175#msg142175
Sekalaista numerologiaa

1. Yksilöllisyys, itsenäisyys,
    oman polun kulkeminen,
    omat päätökset, johtajuus  aurinko Aurinko

2. Yhteistyö, parisuhde,
    luonnollisuus, äidillisyys, hoiva,
    maltillisuus, tasapaino, uskollisuus  kuu Kuu 

3. Luovuus, ilo, oppiminen,
    ilmaisu, äly, puhe  jupiter Jupiter 

4. Rakenteet, rajoitukset, maanläheisyys,
    "ensin työ sitten huvi",
    luotettavuus, vakaus, perusta, talonpoikaisjärki  saturnus Saturnus

5. Vapaus, uteliaisuus,
    näköpiirin laajentaminen, aistit (5kpl),
    nautinnot, seksuaalisuus, matkustelu, kokeilunhalu  merkurius Merkurius 

6. Vastuu, harmonia, kauneus, rakkaus,
    siunaavuus, diplomatia  venus Venus

7. Tutkiskelu, mystiikka, yksinolo,
    uskonnollisuus, kummallisuus, asketismi   uranus Uranus

8. Kokoaminen, organisointi,
    finanssi, bisnestaju, hallintakyky,
    hahmottamiskyky, riskinottokyky  mars  Mars

9. Epäitsekkyys, luopuminen, loppuminen,
    kosmisuus, universaalius, humanismi  neptunus  Neptunus

« Viimeksi muokattu: 27.10.2007 23:06:13 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
jossujoonas
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 27.10.2007 18:44:21 »

Hei!
Minun numeroni on 1 ja olen todella paininut tämän numeron kanssa buck2! YH:ksi jäädessäni 3-vuotta sitten pääsin todella suorittamaan tätä numeroa, välillä itkien ja välillä nauraen. Totta on, että syntymäajan numerot vaikuttavat elämässä. Wink
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 27.10.2007 18:50:30 »

Olit tuohon itse jo noita avainsanoja löytänytkin.
Numero neljä kätkee todellakin opetuksen siitä,että kaikilla on rajallisuutensa.Ihmisen on elettävä jalat tiukasti maassa.
Ympäristö jossa elämme,vaatii järjestelmänsä ja lakinsa.Kaikella järjestyksellä' on tarkoituksensa.Sen sijaan että ihminen taistelisi kärsimättönä järjestelmällisyyttä vastaan,hänen tulee oppia elämään sen kanssa.
Avainsanat:Muodot,järjestys,rakenne,kärsivällisyys,sovinnaisuus.
Väri:Vihreä ja planeetan tiesitkin.

Olet ehkä tätä järjestelmällisyyttä joutunut oppimaan muitten kautta,vaikka sen itse hallitsetkin.
Nyt tuntuisi,että tämä osa elämääsi on valmis ja tulisi aika ottaa vastaan numero 5.Vapaus.

Avainsanat:Kekseliäisyys,muutokset,aktiivisuus,matkat,seikkailu.
Väri:Sininen

Nyt siis vaan harjoittelemaan vapauden tuomia hyviä puolia,rikkomatta silti niitä rajoja ja rakenteita.
On tullut aika laajentaa elämää ja kokemuksia,on aika muutoksille ja seikkailuille.
Viisi antaa mahdollisuuksia.Ihminen,jonka numeroihin liittyy viitonen on opittava tekemään päätöksiä ja valintoja.Hänen tulee käyttää vapauttaan rakentavalla tavalla.
Koska viitonen antaa monia vaihtoehtoja,on varottava kuitenkin liiallisuuksiin menemistä:alkoholi,ruoka,seksi,huumeet.Siis noin yleisesti viitosen omaavilla.Pojallani se on esim.elämänläksy,ja olethan lukenut,ettei tuo vapaus olo oikein hänen taitolajinsa.

Kun laskee tuon yhteen,jättäen kellonajan pois(yleensä jätetään),tulee siitä siis 40,joka on sama kuin luvun 31 merkitys.
Tämä tulee myöhäisemmällä iällä ja silloin olet jo valmis vetäytymään omaan rauhaasi.Olet tyytyväinen itseesi.Jonain odottamattomana hetkenä voit luopua maailman kimaltavista houkutuksista,voidaksesi mennä luonnon rauhaan ja hiljaisuuteen.
Siellä luonnon helmassa sitten saatat tutkia elämän suljettuja saloja.
Henkisiä asioita,yrttejä ja ottaa vaikka siitä Feng shuista kaikki irti.Lääniä ainakin on.

Tälläista numerosi minulle kertoi. smitten
tallennettu

Sanani
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 27.10.2007 19:00:19 »

Itse en syntymäni kellonaikaa ole koskaan laskenut yhteen. Ehkä siitäkin jotain selviäisi numerologian mukaan. Pääasiassa juuri päivät ja vuoden ja ehdottomasti kannattaa laskea mukana myös tämän vuoden numerosi eli syntymäpäiväsi+2007. Itselläni minuuden numerona on 1. 9 ja 11 ovat myös erittäin painottuneita.

Tämän vuoden numero minulla on 8 (erakkona myös tunnetaan taroteissa) mikä on toistunut minulla alati eri tilanteissa ja tärkeinä päivinä. Ottaen huomioon, että 8 on minulla muuten sitten omalla kartallani painottunein huone. Tänä vuonna elän skorpparin vuotta eli passaa myös ajan henkeen.
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 27.10.2007 19:10:58 »

Jäinpä ihmettelemään tuota sinun syntymäaikaasi Elämänilo! Huh

Hallitsevana tuossa ensikatsomalta on kyllä ykkönen ja 10.
Eli ikään kuin olisit jo hyvin pienestä lapsesta asti ollut johtava ja vastuunkantaja (synt.pv)Nuoruus tuntuu menneen samaa latua,taas ykkönen (kk).Aikuisikä (synt.vuosi)on 20.
Tämä on luku,joka kutsuu elämäntehtävään.Jossakin vaiheessa elämää tapahtuu voimakas herääminen,joka tuo uutta tarkoitusta,uusia suunnitelmia,uutta kunnianhimoa.Kutsumuksen toimia
jonkin suuden aatteentai idean puolesta.
Luku on viestiltään jokseenkin sama kuin Tarotien ison Arkanan 20.

Kiehtovaksi tuon syntymäajan teki vielä toistuva 10,joka on onnen pyörä.En nyt tulkitse sitä sen kummemmin,mutta kiitos vaan kun toit mielekkyyttä lauantai-iltaani! Smiley smitten
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 27.10.2007 19:12:51 »

Numero neljä kätkee todellakin opetuksen siitä,että kaikilla on rajallisuutensa.Ihmisen on elettävä jalat tiukasti maassa. ...
Avainsanat:Muodot,järjestys,rakenne,kärsivällisyys,sovinnaisuus.
Väri:Vihreä ja planeetan tiesitkin  saturnus .
....
Nyt tuntuisi,että tämä osa elämääsi on valmis ja tulisi aika ottaa vastaan numero 5.Vapaus.
Avainsanat:Kekseliäisyys,muutokset,aktiivisuus,matkat,seikkailu.
Väri:Sininen
.... On tullut aika laajentaa elämää ja kokemuksia,on aika muutoksille ja seikkailuille. ... ....
Tämä tulee myöhäisemmällä iällä ja silloin olet jo valmis vetäytymään omaan rauhaasi.Olet tyytyväinen itseesi.Jonain odottamattomana hetkenä voit luopua maailman kimaltavista houkutuksista,voidaksesi mennä luonnon rauhaan ja hiljaisuuteen.

Hei "Chandra"

Kiitos hienosta vastauksesta.

tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 27.10.2007 19:22:53 »

En itse myöskään laske kellonaikoja,mutta kun Elämänilo sen oli tuohon laittanut,aattelin että sillä saattaa olla merkityksensä.

Annaelen;Tuo elämänpolkun numeron,pidän minäkin jotenkin tärkeämpänä.Ehkä tuo luku 9 onkin sinulle tutumpi,9.?

Humanitaarinen,epäitsekkyyden ja antamisen numero.Ihmisen tulee oppia iloitsemaan antamisesta perhettä,ystäviä ja tuttavapiiriä laajemmalle joukolle.
Annetusta saatu palkkio on pieni.Hän saa joskus rakkautta ja ystävällisyyttä.Velvollisuudentunto on kannustava voima,ja se vaatii uhrauksia.Hänen tulee vaatia muut itsensä edelle.

Väri=kulta,planeetta,Neptunus.
Tämä oli vain pieni osa 9:stä.Se on hyvin henkinen numero,sisältyyhän siihen itse itsessään kolme kolmosta.Myös asioitten loppuunsaattamisluku.

Istuiko se sinulle paremmin? Huh Smiley
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 27.10.2007 19:34:17 »

Hallitsevana tuossa ensikatsomalta on kyllä ykkönen ja 10.
Eli ikään kuin olisit jo hyvin pienestä lapsesta asti ollut johtava ja vastuunkantaja (synt.pv)Nuoruus tuntuu menneen samaa latua,taas ykkönen (kk).Aikuisikä (synt.vuosi)on 20.
Tämä on luku,joka kutsuu elämäntehtävään. ....
Luku on viestiltään jokseenkin sama kuin Tarotien ison Arkanan 20.
Kiehtovaksi tuon syntymäajan teki vielä toistuva 10,joka on onnen pyörä.

Hei "Chandra"

Mielenkiintoinen näkökulma.

X Valttien Kohtalo  jupiter

XX Valttien Aikakausi

K i i t o s   

tallennettu

Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 27.10.2007 19:58:23 »

Minulle onkin tehty numerologinen selvitys, jossa elamanpolkuni on numero 5 ja sisainenpolkuni on numero 9, loysin taman selvityksen edellista muuttoa tehdessani-suorastaan jarkytyin sen paikkaansa pitavyydesta.
Etenkin tuosta 9 ja kirjoittamisesta-silloin joskus kun minulle tehtiin tama numerologinen katsaus-suorastaan nauroin ja sanoin, etta minulla ei riita karsivallisyytta tahan hommaan-mutta han olikin oikeassa ja samoin numero 5 kuvaa elamanpolkuani 100%
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 27.10.2007 20:11:10 »

Olen myös antanut tehdä joskus laajemman selvityksen.
Koska siinä piti jokainen ikäkausi niin paikkaansa,aloin tehdä niitä myös itse.
Elämänpolkuni on 33 ja minuus 11.
Näitten ns.mestarilukujen kanssa vaan saa tehdä elämänpituista tehtävää ja mahtavatko sittenkään valmiiksi tulla. Grin
Tuossa 30-40vuotiaana läksyni oli luopuminen,9.
Menetin silloin läheisiäni,avioliitto kariutui ja se oli kyllä yhtä menetystä.
Numerologia on minun astrologiani.Katson aina päivän tarkoituksen,jos jotain tärkeämpää suunnittelen.En valikoi päivälle,jolla vaikeat värähtelyt.

Vasta vartuneemmalla iällä sen paikkansapitävyyden voi paremmin huomatakin Diamond!Silloin on jo niitä elämännumeroita elettykin. Wink smitten
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #11 : 27.10.2007 20:31:50 »

Minun syntymäpäiväni mukaan laskien numeroksi tulee 3
ja syntymä kellonajan mukaan 11 tai sitten 2,
miten nyt sitten laskeekin. idiot2

Tämän vuoden numeroni 8.
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #12 : 27.10.2007 20:50:22 »

Helmen sivuilla kone on laskenut ne mulle näin:

Elämänpolun numerosi on: 8
Minuuden numerosi on: 1
Kohtalon numerosi on: 9

Siis oletko elämänilo vähentänyt nuo luvut toisistaan?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 27.10.2007 21:17:05 »

Minulla tämän vuoden numero kolme.Kokonaisuuden oppiläksy,karmallinen luku siis on 30=Yksinäisyys-mietiskely! Cheesy

Kyllähän taas osu ja upposi.Menneitten asioitten tarkastelu,mietteliäs päättely ja henkinen ylemmyys yli muiden ovat ominaisia tälle numerolle.
Juupa juu,en juuri muitten asioitten kanssa ole puuhastellutkaan.
tallennettu

Sanani
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 27.10.2007 21:44:21 »

Pakko tähän väliin heittää, että ensimmäisen asuntoni osoite, missä asuin yksin oli 30 A 5 eli syntymäpäiväni. Voin sanoa, että on ainoa asunto mitä olen jäänyt kaipaamaan koskaan.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: