Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä on sinun voimaeläimesi?  (Luettu 54695 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
helen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #45 : 17.03.2008 20:26:01 »

Majava
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Melankol13
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #46 : 18.03.2008 22:01:14 »

Voimaeläimesi 6:llä pisteellä on Kettu.
tallennettu

Some like it dead
Sanna
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #47 : 18.03.2008 22:29:42 »

Korppi ja Kotka 6p.
Kissa 4p
tallennettu

Almah
Kohtuuastroilija
**

-The wealth of the soul is the only true wealth.-

Profiili
« Vastaus #48 : 19.03.2008 09:50:51 »

Nebra!

KORPPI

Pääteema: Rohkeus, itsetuntemus, havainnot, velho.
Korppi omaa suuren taikuuden, se on Suuren Hengen varjo ja muodonmuutosten esittäjä. Alkuperäiskansojen tarinat kertovat Korpin suuresta noituudesta, jonka kautta se opettaa röyhkeille, tyhmille ja itsetärkeille oppeja nöyryydestä ja harkitsevaisuudesta.

Parantava voima: Korpin parantava voima on oviaukko henkimaailmaan, jonka kautta se tuo parannuksen fyysisestä ja henkisestä itsestä.

KOTKA

Pääteema: Yhteys Suureen Henkeen, henkisyys, jumalallisuus.
Kotkalla on hengen rohkeus - se lentää korkealla koskettaakseen Suurta Henkeä ja sillä on yhteys jumalalliseen. Kotkalla on yhteys ilmaan ja sitä kautta yhteys korkeampaan henkiseen tasoon.

Parantava voima: Kotkan voimahenki tarjoaa yhteyden Suureen Henkeen. Kotkan sulat ovat maagisia parannuskaluja. Ne, joilla on Kotka henkieläimenä, omaavat suuren parantavan voiman.

Toi Kotka on tainnut täällä jo ollakin kerrottuna, mutta tuli nyt vielä tähänkin..

tallennettu
Lunerica
Kanta-astroilija

Que cambie todo pero no el amor

Profiili
« Vastaus #49 : 04.04.2008 23:41:23 »

Kauheeta, miten multa on voinut mennä jokin testi ohi silmien!  Cheesy

Delfiini on mun voimaeläin, niin kuin olin vähän aavistellutkin!  smitten

MTV3:n Helmessä on muuten nyt artikkeli voimaeläimistä:

http://www.mtv3.fi/helmi/kuudesaisti/artikkeli.shtml/83656?uusimmat_kuudesaisti
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
.:Chris:.
Satunnainen astroilija
*

.: Vanhat merkit eivät pidä paikkansa :.

Profiili
« Vastaus #50 : 06.04.2008 09:59:28 »

Mun voimaeläimeni oli 9p. Kettu.

- harka
tallennettu
jepjep
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #51 : 06.04.2008 10:09:35 »

Mmullakin on delfiini.
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**

-The wealth of the soul is the only true wealth.-

Profiili
« Vastaus #52 : 06.04.2008 10:33:46 »

DELFIINI

Pääteema: Ystävällisyys, huumorintaju, leikkisä energia.
Delfiini on veden olento, mutta tarvitsee kuitenkin ilmaa selvitäkseen hengissä. Delfiini oppii hengityksen kontrolloinnin, joka sallii sen matkata maailman hengessä. Kuten itäiset uskonnot, hengityksen hallinta vie lähemmäksi iäisyyttä ja vapauttaa Mannan, elämän voiman.

Parantava voima: Delfiini tuo ykseyttä maailmankaikkeuden elämän voimaan. Delfiini auttaa meditoinnissa ja opettaa meille uuden rytmin mahdollistaen saapumisemme uniaikaan

tallennettu
Trinity
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #53 : 07.04.2008 19:17:42 »

Oooh, Kotka täällä! Puhuttiin viikonlopun Reiki-kurssilla voimaeläimistä, löysin tämän testin just sopivaan aikaan...  Smiley

Kotka
Jumalallinen Henki, yhteys luojaan
Kotkan sulkia käytetään kaikkialla maailmassa seremoniallisina instrumentteina, ja niitä pidetään kaikkein pyhimpinä parantamisen välineinä. Ne symboloivat voimaa, parannusta ja viisautta. Kotka edustaa sellaista lempeyttä, jonka voi saavuttaa vain sisäisen tutkiskelun, ymmärryksen ja henkilökohtaisista vaikeuksista selviämisen kautta.
Kotkan voima tulee suoraan Suurelta Hengeltä. Se on määrätietoisuuden ja periksi antamattomuuden voimaa. Se on lahja nähdä kirkkaasti asioiden ytimeen ja kärsivällisyys odottaa oikeaa hetkeä. Se on kyky elää tasapainossa maan ja taivaan välillä. Kotka muistuttaa yhteydestäsi Suureen Henkeen. Se kertoo, että universumi tarjoaa Sinulle mahdollisuuden nousta lentoon elämäsi normaalitasojen, tai menneisyyden varjojen yläpuolelle. Kotka opettaa sinua katsomaan ylöspäin, voidaksesi koskettaa sydämelläsi isoisääsi aurinkoa sydämelläsi, ja hyväksymään varjon valon rinnalle. Kotka pyytää sinua antamaan itsellesi luvan saavuttaa se ilo, jota sydämesi kaipaa.

Ei hassumpaa...  smitten Aikaisemmin minulle on tullut saukko...  Smiley
tallennettu

The magic never ends...
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #54 : 07.04.2008 20:33:26 »

Se 11 pistettä  smitten

Kissa
Riippumattomuus
Muinaisessa Egyptissä kissoille annettiin erityisiä oikeuksia ja niitä kohdeltiin kuin kuninkaallisia. Skandinaviassa kissa on ollut hedelmällisyyden ja Intiassa synnytyksen symboli. Aikaisemmin uskottiin, että noidat ottivat kissansa hahmon öisin. Kissat ovat äärimmäisen itsenäisiä ja riippumattomia. Kissaa ei voi omistaa: se antaa sinun huolehtia itsestään ja rakastaa itseään, mutta aina omilla ehdoillaan. Kissa tulee ja menee miten, minne ja milloin tahtoo. Kissan voimia ovat riippumattomuus, uteliaisuus, monet elämät, nokkeluus, arvaamattomuus, parantaminen, kyky taistella nurkkaan ahdistettunakin, näkymättömän näkeminen ja suojelu. Kissa edustaa myös rakkautta ja pystyy auttamaan meditoinnissa. Jos kissa on voimaeläimesi, sinulla on taikaa ja mystiikkaa elämässäsi. Olet riippumaton ja vapaa-ajattelija. Olet todennäköisesti parhaimmillasi iltaisin. Pysyt jonkun asian tai ihmisen luona niin kauan kunnes kyllästyt - ja sitten pysytkin poissa. Sinulla on erinomainen organisointikyky.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
pirjoha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #55 : 03.07.2008 08:59:08 »

Viisi pistettä karhulle ja kotkalle.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #56 : 03.07.2008 20:52:51 »

Nyt vasta hokasin tämän testin.  Cheesy Oikeasti voimaeläimeni ovat kotka ja karhu, sekä nyt jostain syystä viime aikoina ollut erittäin voimallisesti haukka.  Cheesy Testin mukaan kuitenkin näin:

Viisi seuraavaksi voimakkainta eläintä olivat:

pst eläin
9 Pöllö
7 Hevonen
7 Käärme
6 Lepakko
6 Perhonen

Heikommat osumat tulivat eläimille:

pst eläin
6 Karhu
5 Koira
5 Muurahainen
5 Susi
5 Korppi
5 Majava
4 Kurki
4 Ilves
4 Delfiini
3 Kettu
3 Kauris
2 Orava
-1 Kissa
-2 Hiiri
-5 Kilpikonna
-5 Kani
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #57 : 04.07.2008 16:21:17 »

Minulle testi antoi voimaeläimeksi majavan.. Empä nyt tiedä  Grin

Itse olen pitänyt voimaeläimenäni sutta. Sudet on aina ollu mulle jotenkin tärkeitä.. Kun saan eteeni puhtaan paperin ja alan luonnostella siihen jotain, niin ellei mulla ole valmiina mitään visiota niin siitä kuvasta syntyy susi. Susista mä nään myös unia. Olen käynyt kerran Ähtärin eläinpuistossa ja susiaitauksen vieressä aikaa kului muutama tovi. Tuijotin sitä yhtä sutta pitkään suoraan silmiin ja vaikka yleensä ne kääntää katseen pois niin tämäpä jäi paikoilleen ja katsoi takaisin, kunnes sen huomion vei joku toinen susi. Se hetki oli pysäyttävä. Mikä energia  Shocked
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #58 : 04.07.2008 20:32:05 »

Minulle testi antoi voimaeläimeksi majavan.. Empä nyt tiedä  Grin

Olen käynyt kerran Ähtärin eläinpuistossa ja susiaitauksen vieressä aikaa kului muutama tovi. Tuijotin sitä yhtä sutta pitkään suoraan silmiin ja vaikka yleensä ne kääntää katseen pois niin tämäpä jäi paikoilleen ja katsoi takaisin, kunnes sen huomion vei joku toinen susi. Se hetki oli pysäyttävä. Mikä energia  Shocked

Minulle on käynyt sama juttu voimaeläimeni karhun kanssa. Tuijotettiin. smitten Karhu käänsi välittömästi katseensa puoleeni kun tulin siihen muiden karhuja katselevien ihmisten viereen. Kävellä lönkytteli siitä sitten jopa aitauksen lasin luokse aivan lähelleni. smitten Olen muuten nähnyt vain Korkeasaaren karhut, en Ähtärin... Vitsi kun ihan luonnossa näkisi vapaan karhun joskus.  smitten
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #59 : 04.07.2008 20:43:07 »

Voin kertoa, että karhu luonnossa on yllättävän pelottava näky. Kerran tänne Vantaalle oli eksynyt eräs otso ja se sattui tepastelemaan meidän pellonreunaa pitkin joelle. Istuttiin rappusilla koiran kanssa ja jestas kun otti pumpusta kun se karhu kääntyi katsomaan meidän talolle päin  Shocked Onneksi se lähti sitten tallustamaan kohti jokea, eikä meitä. Hmm.. Mikähän oli sen karhun kohtalo.. Olin aika pieni silloin niin en enää muista että oliko se pitänyt päästää hengiltä vai lähtikö se sitten omia menojaan jonnekin metsiin takaisin..

Korkeasaaren karhut söivät keskiviikkona vesimeloneja! Oli muuten hauska näky  Grin Ähtärissä ne taisivat olla vain sellaisen sähköistetyn verkkoaidan takana, siis ihan pelkkä verkko erotti ihmiset niistä nallukoista.. Joku päivä kun sellainen päättäisikin että "minähän en täällä enää homehdu..". Hui kauhistus  Cheesy
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio