Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Taikakädet?  (Luettu 3406 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Mirjam*
Kanta-astroilija

Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta

Profiili
« : 27.10.2007 22:18:08 »

Näin taas viime yönä monta unta, mutta yksi jäi mieleen vahvasti.
Tosi outo uni.
Olin sellaisen vanhan paksun ison puisen pöydän äärellä siskoni ja joidenkin muiden ihmisten kanssa.
Pöydällä oli mustassa laakeassa maljassa ruusunmarjalta näyttäviä marjoja ja näpläsin niitä.

Yhtäkkiä tunsin sellaisen jännän, voiman ja energian joka tuli kämmenseljästäni läpi. hohti pikkuisen sähkönsinisenä. Vaikeaa kuvailla sanallisesti sitä tunnetta. Tavallaan kädessäni oli magneettinen voima ja kykenin ne marjat imaisemaan siitä maljasta näkymättömmiin käteni kautta ja myös palauttamaan takaisin.  Tein sitä siinä monta kertaa ja muut katseli ihmeissään. Tunsin samalla että olin tuon samaisen oudon sähkönsinertävän"energian" ympäröimä kokonaan... se tuli ikään kuin päälaesta sisään ja oli hyvin "magneettista" energiaa tuntumaltaan.

Kun se oli ohi, siskoni sanoi minulle, että olin ollut pelottavan näköinen. Olin ollut kuolleen värinen ja näköinen. Täysin jähmeä ja silmät olivat tuijottaneet suoraan. Toisaalta ihoni oli ollut kuin vasta syntyneen lapsen.

Mitä ihmettä tällainen outo uni voisi tarkoittaa?
En ole katsellut tvtä aikoihin, enkä lukenut kirjoja, että olisin niistä voinut jotain materiaalia saada tähän uneen....
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Tulikukka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 30.10.2007 20:51:28 »

Hei! Ihan saman tyyppistä unta minäkin näen ja aika usein, sitäpaitsi... Unessa osaan ohjata "magnetismia" ja saan esineitä ulottuvilleni ja käsiini ihan vain mielen avulla ottamalla. Ojenna käteni ja haluamani esine leijuu kouraani. Tai sitten muutan asioita pelkällä ajatuksen voimalla, esim tavallisesta hevosesta kehkeytyy pegasos, jonka pyydän viemään minut turvaan jos olen jossain tukalassa tilanteessa. Saan eläimet kuuntelemaan ja vastaamaan pyyntöihini jne. Hassuja unia. Mielenkiinnolla odotan, mitä teillä muilla on näistä unista kerrottavaa?

Itsekseni olen ajatellut tuota magneettijuttua, että olisiko kysymys tarpeesta päästä omien asioidensa herraksi ja saada ne sujumaan mielensä mukaan? Silloin kun reaalieläm,ässä mättää asioiden hallinta, niitä koitetaan saada hanskaan unimaailmassa.  :Smiley
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Olivia X
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 30.10.2007 23:02:24 »

Jotain hallinnan kanssa vois olla tekemistä. Kuolleen näköinen ja vastasyntyneen lapsen iho - onko joku uusi asia vireillä tai oletko pääsemässä jonkin haasteen yli? Valloittanut jonkin uuden osa-alueen elämässä?
tallennettu
Mirjam*
Kanta-astroilija

Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta

Profiili
« Vastaus #3 : 01.11.2007 18:35:27 »

Kiitos Tulikukka ja Tycoon tulkinta-avusta. Smiley

Minullahan kyllä menossa melkoinen muutos itsessä.... sisäinen ja jopa ulkoinen...
Tai no itsessä ja itsen suhteessa muihin....
Tänään juuri minulle sanottiin, että olen (tällä kertaa)  Wink ristiriitatilanteessa itseni kanssa, miten olen ja mitä olen tähän asti uskonut olevani.....
Myös suhteessa muuhun maailmaan...

Lienee tuolla Jupiterin tykityksellä joku osansa tässä  Huh
Mutta oli tuo uni silti aika outo.... tuota "magnetismia" en ollut ennen unissa nähnyt, tai en ainakaan muista...
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Tulikukka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 02.11.2007 21:04:28 »

Mulla taas on ollut ihan pienestä pitäen...  :Smiley Aina silloin tällöin noita unia tulee. Usein myös näen olevani "voimallinen noita". Tätäkin ollut aivan niin kauan kuin suinkin muistan!  Smiley Hassua sinänsä... Suvussani kyllä on vähän kaikenlaista kykyä, ennalta näkemistä, asioden tapahtumista pelkällä ajatuksella tätini aikoi perua hampilääkkäri ajan, mutta neiti puhelimessa kertoi ettö onkin jo peruttu), ihmisten asioiden näkemistä, parantamista jne.  Ehkä tälläkin on vaikutusta ainakin minun kohdallani? Suvun perintöä, ehkä.

meinaa mennää OT. Sorry. Mutta ehkä tällaiset asiat heijastuvat unimaailmassakin.  Wink
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: