Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: muutoksia?  (Luettu 18854 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija

Profiili
« : 28.10.2007 12:11:20 »

en oo vuosiin seurannut horoskooppeja, enkä enää muista noista huoneista tai mistään mitään.. oon miettiny kyllä, että vois taas ruveta täällä pyörimään ja tutkimaan asioita. onneks on tää foorumi, että voin kysyä..

luin tuossa tosta alan vaihdosta, mutta teen silti ihan oman topicin tälle.. päätin/tajusin tuossa viime viikolla, etten halua jakaa postia loppuelämääni. oon menossa tiistaina työhaastatteluun. luulen, että jos saisin sen paikan niin se on melkeen pakko ottaa.. vaikkei se olis ku äitiysoman sijaisuus. haluaisinki tietää, että näkeekö mun kartalta mitään tuollasista asioista? miten mun käy?

ja oon tajunnu vasta tällä viikolla, että oon hakenu muutosta elämääni ensin alitajusesti koko syksyn ja nyt se iski tajuntaan, että näinhän tämä asia on.. oon esimerkiks hankkinu toisen kissan elokuussa, blondasin tukkani vähän aikaa sitten, vaihoin järjestystä olkkarissa (vielä pitäs verhot vaihtaa), hankin eilen uuden takin ja huomenna haen uuet kengät.. toi työpaikan vaihto, haluan tehä työtä josta saa enemmän palkkaa ja joka ei rasita niin hiton paljon fyysisesti ja henkisesti. tuntuu, ettei tää muutosjuttu lopu ennen ku saan tuon työhomman niinku sen haluan.

että että.. löytyykö näille asioille selitystä astro-puolelta?

se tässä on mielenkiintosta, että kerranki mies pysyy mut asiat ympärillä muuttuu Smiley ku yleensähän ihmisillä on ongelmana se et pitää saaha vaihtaa miestä tai muuten vaan parisuhde ei toimi niinku haluttais..

oon syntyny 10.12.1983 seinäjoen keskussairaalassa kello 04:13. jos jotain vaan kiinnostais vähän tutkia kun en ite osaa Smiley

niin ja mä en tiiä liikkuuko täällä niitä samoja ihmisiä vielä kun sillon pari vuotta sitten. painiskelin sillon miesongelman parissa. piti kesyttää leijona. en muista tuliko kommenttia et suhde vois olla hankala ja kun ei toi oikeen halunnu kesyyntyä, mutta tadaa; tossa se lellona istuu vieressä!! oon kyl kyselly et millon mennään sormuskauppaan mut kuulemma vasta sitte ku osaan harrastaa kodinhoitoa Wink

ainiin, mulla on myös paino-ongelma, mutten pääse irti suklaasta kun en ees halua Cheesy
« Viimeksi muokattu: 28.10.2007 12:32:02 kirjoittanut marix » tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #1 : 28.10.2007 16:08:51 »

Minä huvikseni kurkkasin auringonpaluukarttojasi (mutta korostan että olen itsekin aloittelija), nyt päättymässä olevan vuoden kartalla on  uranus  aspect_con  keskitaivas eli hyvinkin uranvaihtoa pukkaa mutta ensi vuonna on sitten  uranus  aspect_con DC eli parisuhteessakin voi tuulla uudet tuulet....nuo nyt otti heti silmään, viisaammat näkee varmaan paljon enemmänkin:)
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #2 : 28.10.2007 17:02:36 »

Hei "marix"

Laitan karttasi tähän näkyviin.

www.astro.com

http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/

smittenElämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 28.10.2007 18:31:19 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
rubiinitar
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 28.10.2007 17:33:09 »

Samantyyppisiä merkkejä kaivattaisiin täälläkin kipeästi! Jaksaisi paremmin, kun olisi edes utopia muutoksesta  Cry
Voisiko  uranus aspect_tri neptunus olla sellainen??

Hyvinkää 14.01.63 kello 3.05
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 28.10.2007 18:29:57 »

Hei "rubiinitar"

Tässä sinunkin  AP-karttasi 2007/2008

www.astro.com

http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/

« Viimeksi muokattu: 28.10.2007 18:34:15 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 28.10.2007 19:03:48 »

ei kai toi uranus oo huono asia parisuhteen kannalta?

Hei "marix"

Eihän tuo sinun uranus ole parisuhteen alueella.

Muutosta työssä MC uranus tuo paremminkin näyttää.

tallennettu

Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 28.10.2007 19:25:05 »

Hei Ystäväin

Tänne on kerätty paljon tietoa astrologiasta

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=4514.msg169887#msg169887
ASTROLOGIAN ALKEITA ALOITTELIJALLE

tallennettu

marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #7 : 28.10.2007 19:39:59 »

aivan tänks Smiley
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #8 : 28.10.2007 19:45:33 »

No hei vaan marix.. täällä sitä pyöritään aina välillä,, huomaankin että olet au joukkari ja nousuvaaka.. arvelin että teillä voisi asiat hoitua, minulla loppui se sen aikainen viritys ja nyt taas jotain menossa.. no en tiedä johtaako sentään sormuskauppaan, heh

mutta

etkös sinä ollut pankissakin töissä? Miten sen asian kävi?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #9 : 28.10.2007 20:20:11 »

no hei vaan Smiley joo olin mää siellä pankissa, kaks kesää.. sittemmin oon käyny saman ketjun toisen paikkakunnan konttorissa kyselemässä josko sais töitä, mut en oo koskaan ollu siellä itse pankinjohtajan juttusilla.. se jolta oon aina kysyny, on sanonu ettei tällä hetkellä tarvita jne.. mietin et pitäsköhän ottaa yhteyttä siihen pankinjohtajaan oikeen.
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #10 : 31.10.2007 16:05:00 »

pystyykö sitä näkemään tai ennustamaan mun kartalta, että saanko mä sen työpaikan jonka haastattelussa kävin eilen? Cheesy vai tapahtuuko jotain kivaa vasta ens vuonna?
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 31.10.2007 16:37:06 »

toivotaan että työnantaja uudelleen harkitsee työhönottoasi,kun kuitenkin perääntyvällä merkuriuksella kävit haastattelussa,
 :merkurius:rx vaaka,seiskahuone,vaa an huone ,on sulla kaurista ja oma kauriin planeettasi  saturnus onpi RX,
jotta että enpä tiedä oisko tuosta vakinaiseksi hommaksi,MUTTA
luultavasti ensi vuosi on hyvinkin TYÖNtäyteinen,vuosi 4,
back to the earth
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #12 : 31.10.2007 17:38:53 »

hitto. on niin ristiriitaset ajatukset siitä työstä. eääää. ku toisaalta haluan sen ja toisaalta en halua. ois helpotus jos ne ei valkkais mua ja sit taas vituttais, koska mä oon oikeasti niin hyvä, että niitten ois melkeen pakko ottaa mut  uglystupid2
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #13 : 01.11.2007 22:12:47 »

oon täynnä kysymyksiä! (näkeeks sen mun kartalta? Cheesy)

voiko lihomista ja laihtumista kattoa jostain aspekteista tai transiiteista? niinku ennustaa.. tai jos kattoo menneisyyttä niin näkyykö siellä joku juttu syksyllä 2002, jolloin muutin seinäjoelle ja mussutin kaiket illat voileipäkeksejä sulatejuustolla & lihoin sen 10 kg, jota en oo tähänkään mennessä pois saanu vaikka tahtosin. tyhmä minä  Angry
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 02.11.2007 10:01:46 »

Jos Auringonpaluu-kartalla on Jupiter lähellä ASC:tä, on todennäköistä että ihminen lihoo tai ainakin on taipumusta siihen sinä vuonna (Jupiter laajentaa). Lisäksi Jupiterin yhtymät tai oppositiot esim. transiitteina persoonallisiin planeettoihin, esim. Aurinkoon tai Kuuhun saattavat aiheuttaa lihomista, varsinkin jos on jotain haastavia Jupiterin aspekteja muutenkin nataalikartalla.

Laihtumiseen liittäisin joko Pluton tai Saturnuksen - Saturnus kuvaa rajoittamista, myös syömiseen liittyen. Pluton aiheuttamat isot mentaaliset muutokset taas saattavat aiheuttaa sen, että syöminen on viimeinen asia mikä sillä hetkellä kiinnostaa (koska ei välttämättä kiinnosta mikään).
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: