Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lucid dreams-selkounet  (Luettu 10805 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #15 : 25.10.2010 09:45:20 »



Olen samaa mieltä, ettei se ole lucid dream, jos vain vaistonvaraisesti osaa herätä samaan aikaan, kun tietää heräävänsä kellon hälyytyksen ääneen.

Minä aiemmassa kirjoituksessani pidin tuollaista heräämistä outona, melkein lucid dreamia muistuttavana siksi, että ihan kuulin ääneen miesäänen huoneessani sanovan ääneen "Herää", ja sen jälkeen ehkä 10 sekunnin päästä alkoi kello soimaan. Olin jo virkoamassa, kun kuulin miesäänen ja herätyksen äänen aikaan olin jo täysin hereillä, ihmettelin vain miesääntä. Se ei ollut kukaan perheen jäsenistä, kun myöhemmin kyselin.

Joka tapauksessa outo ja puhutteleva kokemus, muistan sen aina. Eikä liittynyt näkemiini uniin, vaan näin mustan pimeyden ennen ääntä, ääni tuntui todelliselta eikä unelta.

Onko kukaan muu täällä kuullut puhetta unen läpi, selkeitä käskyjä tai lauseita, jotka muistaa sanantarkkaan jälkikäteen?

Mulla on ollut noita kokemuksia jonkun verran. Juuri tänä aamuna yksi. Heräsin siihen että poikani oli käynyt sanomassa minulle jotain. En oikein saanut selvää, jotain hän sanoi vessaan mahtumisesta. Mietin vain itsekseni että mitähän asiaa sillä nyt oikein oli taas, ja käänsin kylkeäni. Se oli juuri tuollainen selkeä, "komento". Tajuan jo nykyään, että siinä ei kukaan fyysisesti ole käynyt, mutta ymmärrän että jonkin asian takia tullaan muulla tavoin herättelemään. Meni hetki kun oma kello herätti ja torkuttelin pariin otteeseen, kunnes tajusin, että poika vetelee vielä sikeitä ja myöhästyy koulusta. Oli ilmeisesti toi pojan myöhästyminen se syy, miksi koin sen unesta heräämisen.

Ei siinä mitään että näihin herää, mutta osaatteko kertoa mitä se on, kun keskellä päivää valveilla ollessa kokee saman?? Se on jo hiukan pelottavaa. En ehkä viitsi lääkäriin lähteä kertomaan, että kuulen ääniä.  2funny Tästä on tovi kun viimeksi näin kävi, mutta olin yksin olohuoneessa jotain tekemässä, kun miesääni sanoi täysin selkeästi nimeni. Tuli pyörahdettyä hiukan nopeammassa tahdissa ympäri. Mutta minkäs teet, yksin olin kotona edelleen..  Undecided  

Mitä tulee näihin uniin missä on ikäänkuin hereillä, mä hillun monesti yhdellä nummella, tulee ylämaat mieleen.. Seison korkealla nummella ja katselen jonnekin todella kauas, olo on hiukan ahdistava ja mun pitää jatkaa matkaa, ja sitä on vielä jäljellä. Aika on jotenkin vanhaa siinä unessa.

Toisessa unessa kävelen vanhoja ruohottuneita kiviportaita alas, ja mietin samalla että olen ollut täällä ennenkin. Loppu on niin sekava kirjoitettavaksi että jätän väliin..

Tiedä sitten, olen miettinyt sitäkin että onko noi kaikuja menneestä elämästä. Ovat hyvin vahvoja unia, olo on aivan kuin nyt kirjoittaessani tätä, yhtä todellinen. angel
« Viimeksi muokattu: 25.10.2010 09:47:42 kirjoittanut söpöliini » tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: