Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kapinallisuus  (Luettu 7746 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« : 31.12.2005 18:26:16 »

Mistä tekijöistä voi tunnistaa kapinallisuuden kartalla? Sen että haluaa tehdä asiat eri tavalla kuin muut, kapinoida vastaan y.m.s
Osaako kukaan sanoa?
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1 : 31.12.2005 18:27:52 »

ehkä vahva uranus? mulle tulis mieleen..  Smiley
uranus oppositio saturnus?  :Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 31.12.2005 18:39:46 »

Uranus, hmmm.. Kiitos vastauksesta Ave! Tätä täytyy tutkailla  Smiley
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 31.12.2005 19:29:22 »

Joo samaa mieltä, eli Uranus, Vesimies ja 11. huone ovat varmaan selkeimmät radikaaliuden ja kapinallisuuden osoittajat.

Nimim. Rebel  Cool
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #4 : 01.01.2006 12:38:20 »

Auringon ja Uranuksen yhtymä, neliö tai oppositio taitaa olla ne tyypilliset kapinallisen aspektit. buck2
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #5 : 01.01.2006 15:27:27 »

Urkkihan se.. Mulla yhtymässä nousumerkkiin ja oppositiossa kuuhun.
Kovat irtiotot oli koti-oloista aikoinaan pikkupunkkarina. Mäkkäriä yms. boikotoidaan, silloin tällöin miekkareissa marssitaan, adresseihin osallistutaan jne jne vielä näin vanhempanakin.
Ja muutenkin ihan yksityiselämässäkin nousee karvat pystyyn ylenpalttisesta sovinnaisuudesta tai riistosta. Joskus ei paljoa tarvita tässäkään kohtaa niin on ns.pakko nousta barrikadeille..
Valmiiseen muottiin ei suostu vain sen takia että muutkin, mutta joskus on hintana tietty ulkopuolisuuden tunne. Tuntuu ettei kuulu mihinkään tvs. Mutta sen kanssa on jo oppinut elämään
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #6 : 01.01.2006 18:00:25 »

Mulla ainakin
 uranus aspect_squ kuu
Olen kärsimätön. Äkillisiä tunteenpurkauksia. Halu vapautua tukahduttavista ja epämiellyttävistä tilanteista Cool. Vaikka yleensä ottaen olen normaalissa mielentilassa, tiedä, tuota,  crazy2, niin yllätyn itsekin rajuista tunteenpurkauksista.
Olen myös joutunut pyytämään useasti anteeksi impulsiivisuuttani. Koska kuitenkin yritän kahlita niitä tunteita, joita tunnen niin, ne purkautuvat kuin tulivuori ja sitä on kestämättä kukaan, minä mukaan lukien  Shocked Shocked Shocked knuppel2
Tästä seuraa usein psykosomaattisia oireita.

Olen altis heittämään kaiken vanhan menemään, miettimättä asiaa sen enempiä. Ja kun tunne-elämä on niin epävakaa niin uusista jutuista on vaikeaa pitää kiinni, varsinkin, jos motivaatio lopahtaa Tongue Tongue

Lisään vielä  uranus aspect_opp saturnus
Suurimmat ongelmat syntyvät velvollisuudentunnostani joka on ristiriidassa vapaudenkaipuuni kanssa. Niinpä....... Lips Sealed
« Viimeksi muokattu: 01.01.2006 18:04:45 kirjoittanut Stareyes » tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
hurma
Vieras
« Vastaus #7 : 01.01.2006 18:11:51 »

Hmm.. En tiä mistä tunnistaa, mutta useissa tulkinnoissa sanottas että en pysty tekemään asioita massan mukaan ja olen johtajaluonne. En si tiiä, kun vaakana en oikein semmosta isoa kapinaa ainakaan saa aikaan..

Hymäilen vain yksin ja vihaan ihmisiä..
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #8 : 01.01.2006 19:09:18 »

Huvittavaa, että varsinkin pari Aurinko-Uranus-ihmistä pitää mua jonkin sortin hulluna yleisen mielipiteen lisäksi, vaikka mulla ei ole kuin Venus-Uranus-Chiron. :Smiley Ehkä se vain näkyy poikkeuksellisen selvästi ulospäin, vaikka en oikeastaan mikään Uranus-tyyppi olekaan. :Smiley
tallennettu
böster|geist
Vieras
« Vastaus #9 : 01.01.2006 19:32:11 »

Opettajat luulevat, että olen hullu ja myös todennäköisesti, että käytän huumeita. Lähinnä siksi, koska käyn niin useasti vessassa paniikkikohtausten takia ja se voi tuntua omituiselta joittenkin mielestä.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #10 : 01.01.2006 20:22:58 »

niin jos tuo 11 huone kuvaa kapinallisuutta, niin miten vaikuttaa saturnus aivan sen huoneen kärjellä?  Huh
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 02.01.2006 12:08:09 »

Elikkä Urkkia tutkailemaan siis  Grin
Kiitos vastauksista. Itse olen aina ollut vastarannankiiski  Smiley Tosin kunnon rähinöihin en ole lähtenyt mukaan. Kiinnostavaa tutkia muidenkin tuttujen karttaa ja katsoa löytyykö mitään jännää.
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 02.01.2006 17:55:57 »

Jossain määriin kuulostaa tutulta tämä Uranus-härdelli.  knuppel2 (!barrikaadeille!)
En koe olevani vastarannankiiski, paitsi pakon edessä, mutta totuuden torvi hyvinkin. Nykyisin koitan olla aina sävyisä ja sivistynyt, mutta välillä ei vaan voi mitään kun on pakko...

Ja uranus siis 11. huoneessa skorpionissa ja oppositiossa Chironiin, kvinkunssissa kuuhun
(ja sekstiilissä merkuriukseen, Venukseen , jupiteriin ja saturnukseen, mutta en oo vrma miten toi sekstiili vaikuttaa.)
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 02.01.2006 18:03:59 »

Urkki on kyllä jännä  Smiley Ehkä kiinnostukseni kaikkeen erilaiseen ja vastarannakiiskimäisyyteni johtuu 11.huoneen ruuhkasta... Siellä hengailee aurinko, kuu, venus, mars, chiron sekä pallas . Vesimiehen huone ja uranushan on vesimiehen, eikös vaan?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: