|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #16 : 31.10.2007 18:05:51 » |
|
Artemikselle huomio, eikö sakraalichakra ole myös maan elementtejä. Juurichakran kanssa on ok, mutta tämä toinen hyvin heikoilla. Siihen tarvitsen maassa olevia voimia.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #17 : 31.10.2007 19:12:08 » |
|
Maata on kaikkein eniten... "Maasta sinä olet tullut, maaksi sinun on siis jälleen tuleman" koskettanee (?) meikäläistä sitten muita merkkejä enemmän? No, ilmaakin sentään löytyy jotta edes pää kulkisi pilvissä vaikka jalat laahaakin tukevasti maata.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #19 : 31.10.2007 19:19:56 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #20 : 31.10.2007 21:35:37 » |
|
C = Cardinal = Johtava F = Fixed = Kiinteä M = Move = Muuttuva
Tuli = Fire = F Ilma = Air = A Maa = Earth = E Vesi = Water = W Elämänilo Voi ihana Elämänilo! Tuossahan nuo C, F ja M olivatkin, kun ihmettelin niitä aurinkopaluukartoissa! Enpä olisi arvannut! Kiitos!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #21 : 01.11.2007 09:18:25 » |
|
Jahas... kiitos taas Sikäli mikäli ymmärsin, taidampa äänestää Tuota tulta ja tappuraa on eniten ja seuraavaks löytyy vettä : Heittää itse vettä omaan niskaan, vai Melkosen tyhjää on sitten ilman osalta ja tyhjintä maassa... ei ketään kotona Tunnistan itseni
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Topaasi
Kohtuuastroilija
Because you never saw your eyes like I did...
|
|
« Vastaus #22 : 01.11.2007 13:55:11 » |
|
Yllätyin! Että minäkö joku ilma-tyyppi?? Näin se näytti: Ilma mutta aika paljon löytyi myös Tuli pronssille pääsi Vesi (näissä planeetoissa kaikissa yllättäen pelkkä tunteellinen aurinkomerkkini rapu vesimerkeistä, oon varsinainen katkarapu kyllä ) siis... Vesi Maata ei löydy kuin yksi ja se on joku himputin kauriissa, millä ei varmaan paljon virkaa persoonassani ole arkielämän kannalta. Jaahas, oon kyllä luullut olevani tosi tunnetyyppi, tuleehan huoneen kärjissä tosin vesi ja tuli aika tasaväkisesti esiin. Se ei kyllä kenellekään uutinen ole, ettei täältä loogista ajattelijaa löydy, säästämistaitoja, rauhallisuutta tai muutakaan maajussien piirteitä...
|
|
|
tallennettu
|
Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
|
|
|
Asteroidi
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #23 : 01.11.2007 15:39:08 » |
|
Kun lasken painotetusti noita elementtejä, niin minulla vesielementti korostuu selvästi ja maata ei ole ollenkaan. Tulta ja ilmaa on jonkin verran.
Koen, että tämä on ihan selvästi havaittavissa. Myös tuo maa-elementin puuttumisen huomaa kyllä heti.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Kalat ASC - Leijona Kuu - Rapu
|
|
|
Sirpapa
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #24 : 01.11.2007 16:21:41 » |
|
ilmaa ei löydy. Tulessa Merkurius, Venus, kuu 3 Maata Aurinko, Pluto, Uranus 3 vettä Mars, Jupiter, Neptunus, Saturnus 4
|
|
|
tallennettu
|
Tuli hevonen Valkoinen sähköinen peili Neitsyt - Neitsyt Kuu Jousimies
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #25 : 01.11.2007 17:30:46 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #26 : 01.11.2007 17:32:04 » |
|
Eikös juurichakra ole maaelementtiä? Minulla nimittäin ihan selkeästi on ollut juurichakra rempallaan, ostin chakra kirjan ja havaitsin heti että se tarvitsee tasapainotusta.
Juurichakra tosiaan pitää meidät maassa kiinni, ja sen tasapainottaminen tekee olon vakaammaksi, vahvemmaksi ja turvallisemmaksi. Jalat maassa, vaikka pää olisikin pilvissä = tasapaino Jostain luin chakrojen yhdistämisestä eri elementteihin, mutta olen tainnut jo palauttaa kirjastokirjan... Mielelläni olisi tarkistanut tuon Esmiraldan mainitseman sakraalichakran! Ihan näin "mutuna" yhdistäisin sen veteen, koska se liittyy hyvin voimakkaasti tunteisiin ja luovuuteen. Vettä ja maata on siis yhtä paljon, mutta jos käytetään Juhani Nummelan laskutapaa, jossa tärkeimpiä planeettoja ja akseleita painotetaan, niin vesi voittaa.
Nummelan laskutapa on muuten hyvä. Omalla kohdallani ei tosin vaikuta tulokseen: ilmapää mikä ilmapää
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #27 : 01.11.2007 18:04:18 » |
|
Jostain luin chakrojen yhdistämisestä eri elementteihin, mutta olen tainnut jo palauttaa kirjastokirjan... Mielelläni olisi tarkistanut tuon Esmiraldan mainitseman sakraalichakran! Ihan näin "mutuna" yhdistäisin sen veteen, koska se liittyy hyvin voimakkaasti tunteisiin ja luovuuteen.
Hei "Minerwa"
Itse olen lukemassa Caroline Myss: Toipumisen taito - siinä puhutaan chakroista Oinas Kalat Vesimies (kulttuuri) Heimo Yksilö Symbolinen (voima) Ulkoinen Sisäinen Arkkityyppi (tapa) 3 chakra 7 chakraItsetunto Armon pankkitili2 chakra 6 cahkra 8 chakraRaha, voima, Henkinen Arkkityyppienseksi Todellisuus ulottuvuus 1 chakra 5 chakraPerhe Tahto, valinta 4 chakra Tunteet, rakkaus, Anteeksianto Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #28 : 01.11.2007 18:25:08 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #29 : 01.11.2007 18:45:52 » |
|
Artemikselle huomio, eikö sakraalichakra ole myös maan elementtejä. Juurichakran kanssa on ok, mutta tämä toinen hyvin heikoilla. Siihen tarvitsen maassa olevia voimia. Jaa, kiitos En ole lukenut kirjaani tarpeeksi huolella. Voipi hyvin olla, sillä silläkin puolella tuntui olevan häikkää..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|