Minerwa
|
|
« Vastaus #30 : 01.11.2007 18:57:44 » |
|
Itse olen lukemassa Caroline Myss: Toipumisen taito - siinä puhutaan chakroista
Tuota kirjaa yritin muuten juuri etsiä kirjastosta, mutta oli lainassa! Kirjoitit tuonne toiseen ketjuun niin mielenkiintoisia ajatuksia kirjasta, että alkoi kiinnostaa kovasti. Aiemmin lukemani kirja taisi olla Caroline Myssin "Hengen anatomia"
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #31 : 01.11.2007 18:59:00 » |
|
Elementit kartallasi...kyllä jokaisella elementillä on oma chakransa Hei "Minerwa"
Itse olen lukemassa Caroline Myss: Toipumisen taito - siinä puhutaan chakroista Kommentti ja oma kokemus .... Elämänilo kirjoitat Myssin kirjasta Toipumisen Taito ... itselleni Myssin kirjat ovat ( mulla on ne kaikki) olleet ja ovat jollain lailla vieläkin " kirjoja jotka ovat jättäneet lähtemättömät jäljet - ja jotka ovat oleellisesti muuttaneet jotain oleellista itsessäni ja olemisessani .... joten lisään Elämänilon kirjavinkkiin vielä MYSSIN . HENGEN ANATOMIAn jota aikanaa luin pari vuotta putkeen .... Kirjat / Pokkarit Esittely Kirjat Kirjailijat Yhteystiedot Tiedotteet Uutislehti (PDF) Käsikirjoitusten lähettäminen Julkaisuohjelmat Caroline Myss
HENGEN ANATOMIA Pokkari
Alkuteos: Anatomy of the Spirit Suomentaja: Susanna Paarma Sivumäärä 370 Painosnumero: 6. painos, 2006 ISBN: 951-23-4191-3 Ilmestymisaika: 12/2002
Amerikkalainen Caroline Myss on kirjoittanut rohkean, runsaasti keskustelua herättäneen ja myyntimenestykseksi nousseen kirjan kiehtovasta aiheesta - hengen ja ruumiin monisyisestä suhteesta. Myss edustaa ns. energialääketiedettä, joka lähestyy sairauksia intuition kautta ja näkee ne läheisessä yhteydessä ihmisen henkiseen tilaan.
Caroline Myssin mukaan ihmiskehossa on seitsemän energiakeskusta, joiden elinvoimassa kolme hengellistä perinnettä yhdistyy yleismaailmalliseksi viisaudeksi. Hindujen chakrat, kristinuskon sakramentit ja juutalaisten kabbala, elämänpuu, liittyvät niissä metafyysisellä tavalla yhteen ja kuvaavat seitsemää kehitysvaihetta, jotka ihminen läpikäy kypsyessään. Hengen anatomia pohtii energiakeskusten mysteerejä ja opettaa lukijaa kuuntelemaan sisintään uudella tavala: "alat huolehtia hengestäsi yhtä tietoisesti kuin nyt huolehdit fyysisestä kehostasi".
Caroline Myss on Body-Mind-Spirit-liikkeen keskeisiä hahmoja ja kysytty luennoitsija ympäri maailman. Hengen anantomia on hänen läpimurtoteoksensa ja käännetty jo lukemattomille kielille. Karisto Oy http://www.karisto.fi/portal/suomi/kustannusliike/kirjat/?action=kirja&pid=529
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #32 : 01.11.2007 19:17:29 » |
|
Tuota kirjaa yritin muuten juuri etsiä kirjastosta, mutta oli lainassa! Kirjoitit tuonne toiseen ketjuun niin mielenkiintoisia ajatuksia kirjasta, että alkoi kiinnostaa kovasti. Aiemmin lukemani kirja taisi olla Caroline Myssin "Hengen anatomia" Hei "Minerwa"
Jos budjettisi sallii, kannattaa ostaa oma kirja - pokkari maksaa 8,00 €
- Hengen Anatomia - - Toipumisen Taito - - Sielun sopimus - Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #33 : 01.11.2007 19:52:58 » |
|
Oikeassa olet! Oman kirjan pariin on helpompi palata yhä uudelleen. Välillä olen kirjaston suurkuluttajana harmitellutkin, kun en välttämättä jälkeenpäin muista, missä kirjassa joku mielenkiintoinen ajatus oli... Pitkistä hyllyriveistä on vaikeampi löytää kuin omasta kirjahyllystä Pitääkin pistäytyä kirjakaupassa!
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #34 : 01.11.2007 20:46:22 » |
|
Ilman muuta Carolyn Myssiltä oma kirja! Minä tarvitsen niitä jatkuvasti johonkin. Tosi paljossa käytössä. Hän yhdistää aivan ihanasti chakrat, astrologian ja arkkityypit! Se on mahtava paketti. Kunhan opin enemmän astrologiastakin, ehkä pidän lisää noita arkkityyppi-istuntoja. Ne kaikki kannattaa pitää hyllyssä!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #35 : 01.11.2007 21:04:54 » |
|
Ilman muuta Carolyn Myssiltä oma kirja! Minä tarvitsen niitä jatkuvasti johonkin. Tosi paljossa käytössä. Hän yhdistää aivan ihanasti chakrat, astrologian ja arkkityypit! Se on mahtava paketti. Kunhan opin enemmän astrologiastakin, ehkä pidän lisää noita arkkityyppi-istuntoja. Ne kaikki kannattaa pitää hyllyssä! Hei "Minerwa"
Jos budjettisi sallii, kannattaa ostaa oma kirja - pokkari maksaa 8,00 €
- Hengen Anatomia - - Toipumisen Taito - - Sielun sopimus - Elämänilo ... Liityn " edellisiin puhujiin" Ja suosittelen minäkin ostamaan ko.kirjoja, kuten muitakin pokkareina, jos vain on saatavilla. Säästö on melkoinen. Ja vielä lisään Myssin kirjoihin 2005 ilmestyneen Ihmeellinen voima kirjan. SE mikä itseäni on "vetänyt " Carolinen Myssin ja teostensa puoleen ON tämä että hän käsittelee kirjoissaan upealla tavalla E N E R G I A A - sitä useinmiten näkymätöntä, hajutonta ja mautonta joka kuitenkin on kaikkeuden A & O ... aivan uuden näkökulman löytää chakroille ja esm elementeille tutkiessaan niiden energiaa .... Itselleni juuri Myssin energinen maailma on se ominaisin, itsestäänselvin, luonnollisin - energia joka on kaikessa ja kaikkialla tehden eläväksi...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #36 : 01.11.2007 21:11:48 » |
|
Siis mikä kuva taas sinulta, Arkiviisu!!!!
Piti oikein tsiikata terävästi ja läheltä....olet kuvien mestarietsivä! Kiitos!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #37 : 01.11.2007 23:10:46 » |
|
Siis mikä kuva taas sinulta, Arkiviisu!!!!
Piti oikein tsiikata terävästi ja läheltä....olet kuvien mestarietsivä! Kiitos!
Ah kiitos sinulle Luomisen Muusahenki Esmiralda http://hometown.aol.com/ameaster1/images/angel%20dancing.jpgps. varmasti tiedätkin ETTÄ kuvat saa isommaksi kun läppäsee käpälällä kuvan päältä ... ja lisää tulta ja maata ja ilmaa - elementtäjä... Ippuskalla on bailut
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.11.2007 23:14:22 kirjoittanut Arkiviisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #38 : 01.11.2007 23:19:13 » |
|
Tahtoo noihin kemuihin kans lanteita keinuttaan... saako?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #39 : 01.11.2007 23:56:12 » |
|
Minä kansa, minä kans!!!!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #40 : 02.11.2007 16:02:43 » |
|
Tahtoo noihin kemuihin kans lanteita keinuttaan... saako? Minä kansa, minä kans!!!!
AAaah ja hii ihanaa tämä on eikun lantiot keinumaan koko foorumin voimalla - NIIN eiköhän ala "planeettamme parantavat energiat sykkiä ihan uuteen tahtiin" - ja rumpu on se soitin jossa on SE JOKIN - joka nostattaa SITÄ JOTAKIN - eli kundaliinia .... eittämätön yhdistelmä lantion liikutus , keinutus, pyöritys, väristys, eisssuntaissunliikkeet, ja paljaat varpaat - tulielementtiä Ja lähtee ..... http://www.musik-base.de/images/groups/Lets-Dance.jpg
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #41 : 02.11.2007 16:48:46 » |
|
Juuh! Uskon, että juuri tanssi sitoo ihmistä 'maahan', varsinkin afrikkalainen tanssi, jota varmaan tuo riemukas neitonen Arkiviisu tuossa tanssii, eikö vain! : Ja se vahvistaa noita alimpia chakroja. Aionkin mennä tänä iltana pitkästä aikaa tanssimaan, siis itämaista, kun olen vähän vetäytynyt noista hommista...ihmettelenkin, mistä minulle ennen on löytynyt aina aikaa sille!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #42 : 02.11.2007 16:49:20 » |
|
itsellä maa ja tuli aika hyvin edustettuina ja jonkin verran vettä.ilman merkkejä taisi olla kaikista vähiten...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #43 : 02.11.2007 16:52:11 » |
|
Hei, olisko se trapetsit sitten sinun hommiasi, Coventina!?
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #44 : 02.11.2007 23:05:35 » |
|
keinuminen kävis mulle ilman puutteeseen.. asteroidien kanssa: fire 3 air 1 water 7 earth 5
gardinal 1 fixed 8 mutable 7
kuin Islannin kuumat lähteet jään keskellä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|