Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juu oon ihan pihalla  (Luettu 7706 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
3215
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 01.11.2007 00:11:16 »

Tänne ajauduin jotenkin puolivahingossa, kun aloin etsiä tietoa yliluonnollisista voimista. Tää nyt kuulostaa varmaan jotenkin hämärältä, mutta törmään jatkuvasti asioihin, jotka oon jo jotenkin aiemmin "nähnyt".
Mä en ymmärrä näistä horoskooppi jutuista mitään, eli tää on ihan uusjuttu mulle. Ikää vähän päälle kaksyt ja siks tuntuukin oudolta kirjoittaa tänne, mutta haluasin pari vastausta jos joku sattuis jotain tietämään.

Eli oon nähnyt monta kertaa sellaista unta, että kaikki vaikuttaa kaikkeen. Eli jos joku jossain liikahtaa, niin se vaikuttaa koko maailmaan....  idiot2 joo ei oo vissiin kaikki kotona...
Näitten unien seurauksena oon tavallaan ennustanut juttuja.... idiot2

Joo...muuten voisko näistä numeroista päätellä jotain, eli mua vainoaa toi numero yhdistelmä 3215, näin yhen unen jossa numero 7 yritti tehdä pahojaan uglystupid2 ja sit tää 3215 tuli ajatuksiini.
Sitte 10 on kas näkyny unissa ja se esiintyy aina kysymysmerkkinä....joo tiedetään kuulosta sekavalta ja aika oudolta uglystupid2

Siitä 3215 numerosarjasta vielä sen verran, että yhdes unessa joku huusi mun toista nimeä, joka on Mikael ja sit heräsin ihan hikisenä. Koko päivän pyöri sitte toi uni mieles ja "näin" yhtäkkiä päivällä, että numero 7 ei olekaan mikään onnennumero, vaan joku pahajuttu...joku koittelemus...

Oon oikeesti ihan tosissani, oli ihan pakko jonnekkin kirjoittaa näitä juttuja. Jos menisin ääneen tälläisiä puhumaan, niin mähän löytäisin itseni pian jostain pöpilästä.

Niin mun horoskooppi on nähtävästi vesimies, oon syntynyt 11.2.85. Kaikki vastaukset otetaan avosylin vastaan, oon nimittäin itte nyt niin pihalla ettei mitään rajaa....
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #1 : 01.11.2007 00:23:40 »


Kun olet tullut Astro-foorumille et olekaan enää 'ihan pihalla'.

Täällä meitä seikkailee samoja asioita kokeneita, ja monella tavalla ajattelevia.

Monille ovat sinunkin kokemuksesi ihan tuttuja.

Ikä ei ole täällä mikään osallistumisen kriteeri myöskään, täällä on kaikenikäisiä.

Joten lämpimästi tervetuloa 'huuhailemaan'.

Noihin numerojuttuihin joku niistä tietävä varmaan vastailee.

 smitten    maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 01.11.2007 01:35:13 »

Tervetuloa vain tänne foorumille! Siirsin ketjusi tänne Muihin Kokemuksiin, jossa se tavoittaa varmasti enemmän lukijoita ja vastaajia kuin tuolla esittelypuolella. Ikä ei todellakaan ole mikään este ei astrologiasta tarvitse tietää mitään. Olen itsekin sinua 2 vuotta vanhempi eikä astrologia kuulu niihin asioihin, joista jotain tietäisin, mutta silti pyörin täällä moderaattorina Grin Astrolta löytyy paljon muitakin aihealueita, joten ei huolta. Hullun leimaa täällä on turha pelätä/odottaa eli antaa kuulua vaan, jos tuntuu, että nuppi meinaa seota!

Minulle tuli tuosta unestasi mieleen, jossa kaikki vaikuttaa kaikkeen, että sehän ON totta. Kaikki vaikuttaa ihan kaikkeen, koska kaikki koostuu samasta energiasta - kutsutaanko sitä sitten Elämäksi, Taoksi, Jumalaksi, Universaaliksi Älyksi/Rakkaudeksi, Olemassaoloksi vai miksi, sillä ei ole väliä. Jokainen minun tekemäni valinta vaikuttaa ensisijaisesti minuun, mutta myös toisiin ja loppupelissä koko maailmaan ja ihmiskunnan tietoisuuteen. Uni yrittää siis kertoa, että olet osa yhtä suurta kokonaisuutta - sinulla on siinä turva, mutta myöskin vastuu. Kaikki mikä on, olet sinä ja sinä olet kaikki, mitä on. Tehdessäsi jotain teet samalla jotain itsellesi.

Numeroista kääntyisin itse numerologian puoleen. Laskin summan 3215 yhteen ja siitä tuli tulokseksi 11, joka voidaan supistaa myös luvuksi 2 (eli siis 3+2+1+5 = 11 ja 1+1 = 2) Luku seitsemän löytyy myös numerologiasta ja sanotaan, että elämämme kulkee henkisesti 7 vuoden syklien mukaan. Joka 7. vuosi alkaa uusi kausi. Jos se ei näy fyysisesti niin sitten se näkyy henkisellä puolella, astraalitasolla. Samoin olen kuullut, että meillä on 7 vihkimystä, ns. suurta koitosta matkallemme kohti valaistumista. Vihkimysten tarkoitus on jalostaa sieluamme ja auttaa sitä vapautumaan tästä fyysisestä maailmasta niin, että se voisi jättää syntymän ja kuoleman kiertokulun taakseen ja jatkaa kehitystään henkimaailman puolella. Kehitys ei todellakaan pääty siihen, kun saavuttaa valaistumisen fyysisellä tasolla! Grin

Luku 10 löytyy myös numerologiasta, tosin sekin voidaan supistaa laskulla 1+0 = 1. Laitan tähän Selvänäkö & Ennustus-aihealueen ketjusta Numerologia: numeroiden 1-9 symbolinen merkitys + mestariluvut lukujen 11, 2, 7, 10 ja 1 lyhyet merkitykset tähän loppuun. Lueskele niitä rauhassa ja katso, kumpi sitten vetoaa sisäiseen tunteeseesi enemmän - luku 11 vai 2  ja luku 10 vai 1. Itse sanoisin, että luku 10 kysymysmerkin kanssa saattaisi viitata omaan Minuuteesi. Ykkönen on Itsen luku. Se etsii vastauksia kysymyksiin kuka olen, mistä tulen, minne menen, mikä on minun tarkoitukseni.
Vilkaise myös tuosta "Numerologia: numeroiden 1-9 symbolinen merkitys + mestariluvut"-ketjusta pidemmät selitykset luvuille 1,2 ja 7! Löytyvät ihan sieltä loppupuolelta ketjua.

Foorumilta löytyy lisää muitakin numerologisia ketjuja, joita kannatata etsiä vaikka tuon Haku-toiminnon avulla. Sehän löytyy tuosta sinisestä palkista hiukan foorumin tekstiosion yläpuolelta.

Numero 1
Symboloi ilmenemismuotoa, väitettä, positiivista ja aktiivista periaatetta. Se edustaa Logosta, Äärettömän ilmenemismuotoa ja ilmentymättömyyttä. Yksi edustaa egoa, itse-väitettä, positivismia, egoismia, erottamattomuutta, itseä, eristäytymistä, huomionosoitusta, itseluottamusta, kunniaa ja johtajuutta. Uskonnollisessa mielessä yksi symboloi Luojaa. Filosofisessa ja tieteellisessä mielessä yksi symboloi synteesiä ja asioiden fundamentaalista yhteyttä. Materiaalisesti yksi symboloi elämän yksikköä, yksilöä.
Se edustaa luovuutta ja suojelua. Numero 1 on alkuperäisen toiminnan luku, kaikkien numeroiden alku.
Se on myös Auringon symboli.
Väreinä numero 1 kanssa värähtelevät harmonisesti kaikki auringon sävyt ja kullan sävyiset keltaiset, kirkas oranssi ja kuninkaallinen purppura.

Numero 2
Numero 2 on antiteesin, todistuksen, vahvistuksen ja kahtinaisuuden, kuten plussan/miinuksen, aktiivisen/passiivisen, miehen/naisen, positiivisen/negatiivisen, ansioiden/menetyksen jne. edustaja.
Se edustaa Luoja Jumalan kahtiajakautunutta ilmenemismuotoa, Luontoa, Henkeä ja Materiaa sekä niiden välistä yhteyttä.
Koska se pitää sisällään olemassaolon kaikki vastakohtaisuudet, se tarkoittaa luomista, tuottamista, hedelmällisyyttä ja yhdistymisiä. Se pitää aina sisällään kaksi vaihtoehtoa kuten ilmentämisen ja ilmentämättömyyden.
Kaksi edustaa myös mielikuvitusta, vanhemmuutta ja herkkyyttä. Se on mielteen, lapsenmielisyyden ja unelmien luku.
Planeetoista kakkosta edustaa Kuu.
Värit, jotka värähtelevät harmonisesti tämän luvun kanssa, ovat kirkas vihreä, kalpea keltainen, hopea, violetti ja laventeli.

Numero 7
Numero 7 on täydentymisen numero. Aika ja avaruus. Kesto, kaukaisuus. Vanha aika, häviö, kuolema tai kestokyky, pysyvyys ja kuolemattomuus. Seitsemän sinettiä, ihmisen periaatetteet, vihjeet ja värit. Kolmisointu: evoluution kiertokulku, viisaus, täydellisyys, tasapaino ja lepo.
Seitsemän edustaa henkisyyttä, herkkyyttä, sympatiaa ja mysteeriä. Seitsemän on myös illuusion, joskus myös vilpin, parantamisen, ihmeiden, uskon ja unelmien toteutumisen numero.
Planeetoista Neptunut hallitsee tätä numeroa.
Värit, jotka värähtelevät harmonisesti numeron 7 kanssa ovat meren vihreä, kirkas keltainen, aqua, pinkki ja valkoinen.

Numero 10
Jälleensyntymä, rauhattomuus ja vastuut, transformaatio, täyttäminen, ostaminen, myyminen ja kaupankäynti.
Planeetoista Pluto hallitsee numero 10.

Numero 11, Mestariluku
Mestari, visionääri, idealismi, inspiraatio, visiot, sisäinen voima.
Intuitiivisin kaikista luvuista. Se edustaa valaistumista - kanavaa alitajuntaan, sisäistä näkökykyä ilman järjen vastaväitteitä, herkkyyttä, hermostunutta energiaa, ujoutta ja epäkäytännöllisyyttä.
Numero 11 pitää sisällään kaikki numeron 2 ominaisuudet kohentuneina karisman, johtajuuden sekä inspiraation lataamina. Se pitää sisällään kahtinaisuuden, joka luo dymaanisen, sisäisen ristiriidan sekä muita katalyysejä sen nykyisessä olomuodossa. Jos tämän luvun voimaa ei käytetä päämäärien tavoitteluun, se voi luoda sisäisiä pelkotiloja.
Numero 11 kulkee tietään voimakkuuden ja itsetuhon välisellä nuoralla. Se pitää sisällään mahdollisuuden kasvuun, pysyvyyteen ja intuitiiviseen ymmärrykseen sekä henkisiin totuuksiin. Tämä mestariluku ei löydä rauhaa järjestä vaan uskosta.  Tämä on meedion luku.
« Viimeksi muokattu: 01.11.2007 17:02:34 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #3 : 01.11.2007 10:10:04 »

Lainaus käyttäjältä: 3215
Eli oon nähnyt monta kertaa sellaista unta, että kaikki vaikuttaa kaikkeen. Eli jos joku jossain liikahtaa, niin se vaikuttaa koko maailmaan....

Kuule, onhan tuosta ilmiöstä tehty elokuvakin: "Perhosvaikutus"  Cheesy
Itse(kään) en ole sitä vielä nähnyt - siis kiitti vinkistä, sitä ON kehuttu  smiley6600

http://fi.wikipedia.org/wiki/Perhosvaikutus_(elokuva)

http://fi.wikipedia.org/wiki/Perhosvaikutus

Tervetuloa foorumille - täällä keskustellaan KAIKESTA  smitten
(Myös nickistäsi tulee mestarinumero 11  Wink )
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #4 : 01.11.2007 15:08:07 »

Toi numerosarja kuulostaa mun ruotsalaiselta sosiaaliturvatunnukselta, mut en muista varmasti - enkä tiedä mistä sen nyt tarkistaisin.
AMS
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
3215
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #5 : 01.11.2007 16:54:02 »

Kiitos vastauksista ja haluan korostaa vielä sitä, että en oo mikään pöpi. Käyn ihan normaalisti töissä, nukun säännöllisesti yleensä ja oon muutenkin ihan normaali nuorimies.
Mutta joo ja sitten taas näihin juttuihin uglystupid2, eli tänään kelasin näitä juttuja ihan kaikessa rauhassa ja hokasin pari juttua. Tämä nyt kuulostaa varmaan aika hämärältä ja niin pois päin, mutta sain jonkun pakottavan tarpeen ruveta tutkimaan sukupapereita ja törmäsin siihen, että toi Mikael on kaikkien isoisien toinen nimi. Okei siinä nyt ei oo mitään hämärää, mut sitte rupesin kelaamaan juttua jonka kuulin joskus pentuna.
Eli joku kaukainen isoisä oli kirottu joskus aikoinaan, aluksi pidin juttua ihan huuhaana, mutta sitten laskin että se kirous päättyis muhun. Eli olisin ensimmäinen kirouksesta vapaa sukupolvi...juu  idiot2 idiot2

Tutkin nyt noita mestarilukuja ja muita juttuja täältä, ja toi kymppi liittyi oman minuutensa etsimiseen ja se pitää kyllä tällä hetkellä paikkansa.
Sitte vielä sellainen, että miten noi taivaankappaleet käyttäytyy crazy2 kesällä, koska hokasin etten kesällä oo näin pihalla ja unet tulee muina vuoden aikoina yleensä.

Nyt syksyn tullen unet on taas lisääntyneet ja muuttaneet "muotoaan" ja oon oppinut jotenkin "tulkitsemaan"  idiot2 uglystupid2 niitä.
Ja noi uusimmat unet on jotenkin alkanu kannustamaan mua valmistautumaan johonkin, esim duunissa oon paljon varmempi ja tuntuu jännältä kun oikeat ratkaisut löytyy helposti. Pitää vaan varoa luottamasta liikaa omiin tuntemuksiin, ettei käy köpelösti.

Tosta 3215 numerosarjasta vielä sen verran, että näin joskus unessa kalenterin idiot2 vuodelta 2011 ja sitten kumosin sen tapahtuman tolla 3215  2funny.
Eli kumoaisko toi 11 ittensä ja siitä tulis nolla, eli mitään juttua ei tapahtuiskaan. Näitä uni hommia on aika vaikee selittää ja vielä vaikeempaa on selittää sitä, kun  hereillä ollessaan tajuaa "jutut".......

Hellurei nyt riittää taas tää sekoilu ja lähden kauppaan. Kiitos vielä kaikille vastauksista ja korostan vielä kerran, etten oo mikään pöpi laugh

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #6 : 01.11.2007 17:26:59 »

Minulta löytyy omasta numrologisesta kartastani numero 0. En muista ihan tarkalleen missä kohtaa se ilmeni, mutta nollan sanoma on, että ihminen on joko jo oppinut kaikki sielun perusasiat tai alkaa vasta opetella niitä.

Ja hulluksi täällä kukaan ei ole leimaamassa, ei huolta! Grin nTiAika-nimimerkin ehdotukset olivat kehoitus maadoittumiseen eli toisin sanoen pysyy osana myös tätä fyysistä maailmaa ilman totaalista sekoamista. Keskityt siihen, mistä nautit, vietät aikaa ihmisten kanssa, kuuntelet musiikkia tai muuta vastaavaa. Minulla henkiselle tielle lähdettyäni ihan tietoisesti maadoittajiksi nousivat musta väri vaatteissa (edelleenkin pukeudun paljon mustaan) sekä raskas hevimusiikki, TOSIN mustalla värillä ja hevillä ei minun kohdallani ole mitään yhteyttä tyyliin "argh, pakko pukeutua mustaan, jos kuuntelee heviä!" Grin Nyt kun alan olla jo tasapainossa asioiden kanssa niin, että elän henkimaailmassa sekä fyysisessä maailmassa yhtä aikaa, musiikkimakuni on laajentunut (nyt maadoitusta ajaa rummutus ja rytminen etninen R´n´B) ja vaatteisiin ilmaantunut mustan seuraksi oranssia, vihreää ja pinkkiä.
Liikunta on myös erittäin hyvä maadoituskeino! Mitään tiettyä "näin täytyy maadoittua"-ohjenuoraa ei varsinaisesti ole, koska jokainen löytää sen oman tapansa maadoittua. Se mikä sopii minulle ei välttämättä tunnukaan sinusta hyvälle ja päin vastoin. Myös oman seksuaalisuuden ymmärtäminen ja kunnioittaminen osana suurta henkistä luovaa voimaa auttaa minun mielestäni maadoittumaan että myöskin henkistymään.

Toisekseen maailman energian tila kohoaa koko ajan. Jos selailet tuota Henkimaailman osiota löydät sieltä paljon kanavointeja, joissa kerrotaan miten energiatasoa ollaan nostamassa täällä Maan päällä (on nostettu jo useita vuosia). Energian nostot tuovat eteemme kaikki pelkomme, huolemme ja muut varjomme joista meidän tulee puhdistautua, jotta voisimme jatkaa matkaa. Sama periaate pätee noihin vihkimyksiin. Et voi jatkaa kohti uutta, jos et luovu vanhasta. Astrollekin ilmaantuu aika usein tuollaisen energiaportin avaamisen jälkeen viestejä, että mikähän mulla on, kun kaikki kaatuu päälle ja mä alan kuulla ääniä ja muuta vastaavaa Cheesy Todellisuudessa tuossa ei ole kyse muusta kuin siitä, että valo (energia) nostaa varjot (negaatiot) ihmisestä esiin - mitä pidempään niitä panttaa kohtaamatta itseään silmästä silmään sen rajumpi kohtaaminen sitten on - ja että ihmisen luontaiset sielun kyvyt alkavat nousta esiin. Ihmissielulle on luonteenomaisempaa telepatia, ennakkonäyt, telekineesia, esineiden taivuttelu, henkimaailman ja sen asukkaiden näkeminen, teleportaatio ja muut "yliluonnolliset asiat" kuin asiat, joita pidämme luonnollisina, kuten syöminen ja nukkuminen. KEHO syö, keho nukkuu. Sielu ei syö eikä nuku. Yliluonnolliset asiat ovatkin todellisuudessa luonnollisia asioita, joita ei tarvitse pelätä.

Mitä sitten tulee tuohon esi-isäsi kiroukseen niin henkilökohtaisesti en usko kiroamiseen. Kirous on lyhyeswti sitä, että ajattelee tisesta jatkuvasti pahaa ja toivoo tälle pahaa. Energia on kaikki mitä on olemasa, joten ajatuksetkin ovat energiaa. Ne otatvat muodon, kun kauan aika ajattelee samaa asiaa. Voit testata tätä klassisella "päähän koskee"-ajattelulla. Jos uskottelet itsellesi tarpeeksi kauan, että päähäsi koskee, pian päätäsi alkaa koskea. Ajatuksesi ovat siis ottaneet muodon. Jos ajattelet toisesta pahaa, tuo paha ajatus menee energiana ihmisen luo ja käy toteen jollain tapaa. MUTTA! Tässä piilee myös sellainen seikka, että se, mitä lähetät maailmalle, sen sinä saat myös takaisin. Kaikki pahat ajatuksesi tulevat ennen pitkää sinulle takaisin. Toisten kunnioitus yksilöinä ja ymmärtäminen auttavat karkottamaan tuolaiset "tuo on ihan tyhmä, murtuisipa siltä jalka!"-ajatukset pois Grin

Oman karmamme lisäksi meillä on myös sukukarma. Tiädäthän, miten suvussa kiertää samat ongelmat ja sairaudet. No, olet saanut numeroilta viestin, että "kirouksen" (uskomus siihen, että minulle tapahtuu saletisti kaikea pahaa) sukukarma katkeaa nyt sinuun. Sinä et siirrä sitä enää lapsillesi, et usko enää kiroukseen - aivan sama jos päättää, että minähän en sairastu syöpään, vaikka puolet suvusta sairastaa sitä. Silloin katkaisee siivet syövän sukukarmalta. Sukukarman katkaiseminen vaatii päättäväisyyttä, asialle omistautumista ja rohkeutta! Sinun ei tarvitse pelätä kirousta vaan enemmänkin itseäsi, egoasi, joka uskottelee IHAN SALETISTI, ettei sinusta kuitenkaan ole siihen ja että kirouksia on taatusti olemasssa ja jos ryhdyt uhmaamaa sitä kirous suuttuu sinulle ja pilaa elämäsi totaalisesti.
En usko, että esi-isäsi toivoo pahojen sanojensa jatkavan eloaan suvussanne. Kun ihminen kuolee sielulle näytetään koko sen elätty elämä, niin hyvine kuin huonoine valintoineen. Uskon, että esi-isäsi sielu on taatusti ollut pahoillaan siitä, että on mennyt laukomaan tuollaista suustansa ja suree sitä, että te jatkatte "kirouksen" perimää. Minulle tuli nimittäin olo, että kirous liittyy nimeen Mikael eli uskotte pahan siirtyvän eteenpäin Mikael nimen mukana, mutta siitä huolimatta suku on jatkanut nimeä eteenpäin.

Annaelenin huomion Mikael-nimestä lisäisin vielä, että arkkienkeli Mikael on arkkienkeleistä se, joka katkoo tällaiset sidokset. Hän on suuri soturi, jolla on voimaa vastustaa tällaisia negatiivisia uskomuksia ja matalia energioita. Voit pyytää häntä katkaisemaan miekallaan kaikki kielteiset sidokset eri paikkoihin, asioihin, ihmisiin, uskomuksiin, pelkoihin ja ajatuksiin, joita sinun elämässäsi on tällä hetkellä. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että ongelmat viuhahtavat pois, vaan että sinunkin täytyy tehdä oma osasi asiasta - avainsanat ovat usko, toivo ja rakkaus. Uskot hyvään, toivot hyvää, rakastat kaikkea hyvänä. Mikael ei voi viedä sinulta pois haastetehtäviäsi, koska muuten et kasva, etkä kehity. Ei lapsikaan opi lukemaan, jos vanhemmat lukevat aina hänen puolestaan.

Dian Cooper kirjoittaa kirjassaan "Ihanat enkelit" Mikaelista mm. näin:

Mahtava arkkienkeli Mikael on rohkeuden, vahvuuden ja suojelemisen enkeli. Hänen kaksoisliekkinsä on Faith, joka nimensä mukaisesti vahvistaa itsetuntoasi tai uskoa itseesi, jotta voisit saavuttaa päämääräsi.

Hän on arkkienkelisoturi, ylipäällikkö ja vakaa johtaja. Hän tuo sinulle aloitekykyä, tahdonvoimaa, tarmoa ja elinvoimaa kulkeaksesi elämänpolkuasi ja saadaksesi tehtäväsi suoritettua helposti ja huoletta. Hän auttaa sinua kehittämään johtamiskykyjäsi ja olemaan tarpeeksi vahva, peräänantamaton ja keskittynyt menestyäksesi.

Arkkienkeli Mikaelin säde on syvänsininen ja hän työskentelee El Moreyan, ensimmäisen säteen, punaisen aspektin mestarin tai chohanin kanssa. Yhdessä he auttavat eteenpäin niitä, joilla on voimakas taju omasta vahvuudestaan, ja jotka jaksavat kantaa totuuden miekkaa. Ne, jotka ovat tiiviissä yhteydessä arkkienkeli Mikaeliin, ovat vahvoja ja voimallisia, mikä ilmenee esimerkiksi heidän liiketoiminnastaan, kirjoituksistaan tai osallisuudestaan poliisi- tai sotavoimiin.

Arkkienkeli Mikaelin henkinen asuinsija sijaitsee eetteritasolla Bauffin yläpuolella Kanadassa ja hänen viikonpäivänsä on tiistai. On tehokkainta pyytää häntä avukseen tiistaisin.


Voimia! Et ole sekoamassa eikä mikään paha jahtaa sinua! Wink Se kaikki paha lähtee ihan korvien välistä ja kun kieltäydyt asennoitumasta negatiivisesti mihinkään tai kehenkään, otat ohjat omiin käsiisi egoltasi.
« Viimeksi muokattu: 01.11.2007 17:35:29 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #7 : 02.11.2007 18:48:51 »

nTiAjalla on aivan oikea suhtautumistapa siihen, mitä tulee ennakkonäkyihin koskien tulevaa tai mennyttä ^________^ Jos niistä haluaa saada irti jotain hyödyllistä niin kannattaa istua miettimään Annaelenin ehdotuksen mukaisesti sitä, että mitähän tämä nyt tahtoo minulle sanoa.

Katkelmat menneisyydestä ovat yleensä aina muistoja menneistä elämistä ja niissä tapahtuneista asioista, jotka vaikuttavat yhtä meihin tässäkin elämässä.

Tulevaisuuden näkymiä ei pidä pelästyä. Sinulle vain näytetään mitä tuleekin tapahtua, joko sinulle tai jollekulle toiselle.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: