Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto ja Venus yhdessä  (Luettu 2417 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 247


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« : 02.11.2007 13:36:13 »

Kiinnostaisi tietää vähän Pluton ja Venuksen välistä suhdetta, lähinnä aspektien kannalta. Itselläni Pluto tekee avautuvaa sekstiiliä Venukseen enkä oikein oivalla sitä hyötyä, mitä tästä ilmeisesti pitäis rakkauselämään olla...

Muita Pluton aspekteja ei ole mulla paljoa; vain  aspect_con  saturnus ja sulkeutuva sekstiili  neptunus

Planeetoissa Pluto on vaa'assa, ei ilmeisesti pitäis häiritä paljon?  idiot2 Venus sen sijaan leijonassa ja taitaa vaikuttaa milloin mitenkin.

Avautuvan sekstiilinkö pitäis helpottaa joidenkin planeettojen toimivuutta yhdessä? No, omassa rakkauselämässä vois omien tunteiden käsittäminen toimia paremminkin, onneks toinen osapuoli ei oo siinä yhtä toivoton kuin minä...  Grin  smitten

niin, Pluto muuten osuu lähelle MC:tä, mitähän se sit meinaa? Ois vaan kiva tietää, onko mulla niitä dramaattisia vaikutuksia omilla Pluto-sijainneilla, toivottavasti ei.  Undecided
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #1 : 04.11.2007 17:23:30 »

Käsittääkseni kolmio ja sekstiili kertoo että kaksi planeettaa toimivat hyvin yhdessä, ellei planeetat ole kovin erilaisia keskenään. Oppositio ja neliö taas on haasteellisempia. Itselläni pluto on oppositiossa venukseen..

Tiedän muutamia ihmisiä joilla on pluto mc:llä ja heillä on työ kokenut suuria muutoksia, on vaihdettu alaa ihan täysin, perustettu yritys ja lakkautettu se ja palattu takaisin työntekijäksi
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2 : 04.11.2007 19:20:28 »

Kyllä, minä sanoisin samaa kuin Artemis eli tuo  venus aspect_sex pluto on hyvä aspekti. Tunteet voivat olla intensiivisiä ja seksuaalivietti voimakas, ehkäpä jopa hakemalla haet todella syvällisiä kokemuksia rakkaudessa.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 05.11.2007 15:50:35 »

Minulla on se siis  pluto aspect_sex venus sekä  jupiter aspect_sex venus sekä  pluto aspect_con jupiter vitosessa ja heti tuli suhde tai mikä tää nyt on, kun se alkoi, ja kieltämättä tekee mieli kokea jotain vahvaa. Eikä kestä hermot jos toinen jarruttaa.. no joo.. mutta ovat vitosessa 18 kk. Kuten  kuunsolmu seiskassa. Nyt ei jaksaisi odotella toisen osapuolen edistymistä, sitten pitää ottaa joku muu, eikö. Kun on myös  aurinko aspect_con venus ja niin edelleen.. progella samaa kuin radixilla..  Smiley
« Viimeksi muokattu: 05.11.2007 15:55:45 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: