Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Itselle ennustus-ei näe metsää puilta  (Luettu 10470 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« : 04.11.2007 16:23:41 »

tein Itselleni tarot pöydän ja on sellainen tunne etten todellakaan erota neulaa heinäkasata! Punainen lanka on hukassa!

Kysyin omasta itsestäni: kehityksestä/taantumisesta, persoonani vaikutuksista omaan otseeni... välillisesti tietysti. Vaikutan tietenkin muihin mutta palautuuhan se aina takaisin mutta miten?

Tein 10 kortin pöydän lisäsin vielä 11:nnen selventämään viimeistä.

Perustilanne: Sauvojen 2- Herruus (oikein päin)
Auttavat/estävät: Sauvojen prinsessa (op)
Kaukainen menneisyys: Ylipapitar (op)
Lähi menneisyys:Miekkojen ässä (vp)
Tulevaisuus: Tasapaino (op)
Lähitulevaisuus: Narri (op)
Minä itse/lähestymistapani: Torni (vp)
Ulkopuoleltatuleva vaikutus:Suvojen 7- Rohkeus (op)
Asiat joihin pitäisi vaikuttaa: Lanttien 2 - muutos(vp)
Tulos seuraus avain: Lanttien 4- Voima (vp) Ja tälle lisäkortti: Hallitsijatar(op)

Kertovatko kortit nyt vain siitä että minä itse synkistelen ihan turhaan? Vai olenko todellakin ymmärtänyt viestin väärin?

En vielä kerro omia päätelmiäni koska haluan kuulla objektiiviset kommentit.
Kiitos etukäteen.

Meruska
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
darkgirl1982
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #1 : 05.11.2007 12:08:24 »

moikka

mä en kato enää itelleni. on mennyt niin monesti pieleen!!! mutt muille katon ja se näyttää onnistuvan!!! Smiley
eli sun kannattais kysyy muilta jos haluut kysyy omia juttuja.
tallennettu

light is my power
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #2 : 12.01.2008 21:24:43 »

Sama homma tuntuu minullakin olevan. Etenkin, mitä enemmän kortteja käsittelen niin sen hullummiksi ennusteet omalla kohdalla menevät, jos kortteja itselleni nostan. Nyt taas kun olen hieman pitänyt paussia katsomisessa, tuntuivat kortit sattuvan oikein hyvin kohdilleen.

Olen kuullut, ettei korteilta pitäsi kysellä kaikkia turhuuksia, ne alkavat tuon takia "närkästyneenä" suoltaa puuta heinää. Oiskohan totta toinen puoli? Kokemuksia?

Onneksi täällä on kuitenkin pyörimässä monta innostunutta nostajaa, joilta voi ongelma tilanteessa kysäistä, jos ei omat kortit kerro.  Smiley

Ja Meruskalle sanoisin, että ainakin noin pikaisella vilkaisulla tulee todellakin mieleen, että sulla on kaikki ässät hihassa ja pelkäät turhaan muutoksia. Ei muuta kun suon yli niin että heilahtaa!  Wink
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3 : 13.01.2008 13:44:29 »

Mulla on myös vähän vaikeuksia itselleni ennustamisessa. Huh Tai siis,yleensä saan kyllä tosi totuuden mukaisia ja hyviäkin neuvoja korteilta,ongelma on vain siinä etten tahdo aina uskoa niihin (!) ja jos on vaikka joku asia jonka haluaisin menevän tietyllä tavalla ja nostan kortin sille asialle ja kortti näyttää että näin ei tule tapahtumaan että olisi aika luovuttaa tjt... Niin ilmeeni on kutakuinkin tällainen: Angry ja nostan uuden kortin koska haluaisin aina sellaisen itseäni miellyttävän kortin... 2funny Joten itsekin mieluummin kysyn muilta omiin asioihini,vaikka nostan kyllä itsellenikin joissain asioissa joista en muille halua puhua ja saan paljon apua korteista(edellyttäen että en kyseenailaista ks.korttia liikaa ja uskon siihen ja otan sen sanoman avoimesti vastaan). smitten Muille on kyllä huomattavasti helpompaa nostaa..
« Viimeksi muokattu: 13.01.2008 13:46:53 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #4 : 20.01.2008 20:02:24 »

Minulle kortit ainakin näpäyttävät takaisin Smiley Sekä kieltäytyvät kertomasta lisää tietoja jos asiasta ei kannata kysellä. Olen sitä mieltä että nämä minua avustavat tyypit ovat välillä hyvinkin hermona meikäläiseen  2funny


Jep. Kortit selvästi väsyvät ainaisiin samoihin kysymyksiin. Siskoni kanssa ennusteltiin tääsä taannoin kun olivat synttärelläni kylässä... Vanhasta tottumuksesta esitin samanlaiset kysymykset kuin ennenkin, toisaalta en koe että muissa asioissa kuin näissä kahdessa olisi ongelmia... En erittele niitä nyt mitenkään... tuli tunne kun tulkinta oli valmis että nyt vit....laan ja kybällä. Lyhyesti ja ytimekkäästi tulkinta kokonaisuus: Parhaat aseesi tilanteessa/tilanteelle ovat USKO ja TOIVO!!!  Grin Grin Grin

Siis älä murehdi asioita joihin et voi vaikuttaa! Elä elämääsi!  Cheesy Wink

Meni perille.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #5 : 20.01.2008 20:10:09 »

Kiitos tulikukka rohkaisusta. tarkistelin nyt pitkästä aikaa noita marraskuun kortteja ja kun ajattelen tarkemmin kaikki on mennyt ihan sulavasti. Oli vain ilmeisesti tuommoinen syysmasennus pariin vuorokauteen kiteytyneenä. Sokeus iski, ei haluunnut nähdä kuin ne pahimmat asiat....  Tongue

Onneksi on kevät tulossa vaikkei se talvikaan kovin ole selkäänsä näyttänyt niin ei se talven selkä voi taittuakkaan....  :Smiley

Ennustamisiin!
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #6 : 02.07.2008 15:10:44 »

tein Itselleni tarot pöydän ja on sellainen tunne etten todellakaan erota neulaa heinäkasata! Punainen lanka on hukassa!

Kysyin omasta itsestäni: kehityksestä/taantumisesta, persoonani vaikutuksista omaan otseeni... välillisesti tietysti. Vaikutan tietenkin muihin mutta palautuuhan se aina takaisin mutta miten?

Tein 10 kortin pöydän lisäsin vielä 11:nnen selventämään viimeistä.

Perustilanne: Sauvojen 2- Herruus (oikein päin)
Auttavat/estävät: Sauvojen prinsessa (op)
Kaukainen menneisyys: Ylipapitar (op)
Lähi menneisyys:Miekkojen ässä (vp)
Tulevaisuus: Tasapaino (op)
Lähitulevaisuus: Narri (op)
Minä itse/lähestymistapani: Torni (vp)
Ulkopuoleltatuleva vaikutus:Sauvojen 7- Rohkeus (op)
Asiat joihin pitäisi vaikuttaa: Lanttien 2 - muutos(vp)
Tulos seuraus avain: Lanttien 4- Voima (vp) Ja tälle lisäkortti: Hallitsijatar(op)

Kertovatko kortit nyt vain siitä että minä itse synkistelen ihan turhaan? Vai olenko todellakin ymmärtänyt viestin väärin?

En vielä kerro omia päätelmiäni koska haluan kuulla objektiiviset kommentit.
Kiitos etukäteen.

Meruska

Syntyy vääjäämättä mielleyhtymä, ettet luota tilanteeseesi tai itseesi, vaikka sinulla on kaikki voima ja osaaminen mitä juuri nyt tarvitset.

Joku ihminen/tilanne jossa kykysi pysyä tyynenä tulkitaan (Narri) siis tulee ja kumoaa (Torni) kaiken tilapäisesti, koska itse odotat jotain myllerrystä. Lienet persoonaltasi sellainen, jonka on vaikea suostua easygoing-elämään... että aina pitää tapahtua jotain... katastrofista katastrofiin, jotta tuntisit ELÄVÄSI...
Taidat pelätä ulkopuolista elämäsi kaatamista, joten paras toimia päättömästi ja kaataa kaikki omien toimiesi seurauksena. Eiköstä juu?

ELÄMÄ odottaa, että ohjaat itse muutostasi. Rauhallisesti ja päättäväisesti, kuitenkin ulkopuoliset paineet huomioiden ja tarvittaessa projektisi hidastaen tai keskeyttäen, kunnes tilanne sallii toimintojesi jatkamisen.

Sitten (=sillä tavoin) nousset kuin Fenix-lintu tuhkasta entistä vahvempana ja elämääsi luottavaisempana. Nyt tuntuu, että uumoilet liikaa. Elä, kuin mitään tulevaa ei olisikaan, vain nykyhetki. Keskity siihen ja anna elämän havahduttaa, kun taas tarvitset muutakin kuin päivittäistä rutiinia. Ja irrottaudu tekemisistäsi vaikkapa rantalentopalloon tai metsäretkelle, kun oikeen tylsistyttää. Jätä välillä tekemiset sikseen ja painele kuin pikku-ipana,pää kolmantena jalkana kaikenlaisissa hassutuksissa. Sitten taas maittaa tasainen onnistumisten putki.

...ja se putki tulee olemaan pitkä, ellet itse narraa itseäsi tai kaada koko elämäntyötäsi vain pelkällä sisäisen pelkosi voimalla.

Eräs mottoni on: 'Ei ole muuta pelättävää kuin pelko itse.'
En muista kenen suuren ajattelijan tuo lause alunperin on, mutta se mokoma toimii. Kun ei pelolle anna valtaa, maistuu ja toimii elämä ihan eri tavoin kuin jatkuvasti peläten ja uumoillen.

Sinun on siis aika suostua onnistumisiisi elämässä.
« Viimeksi muokattu: 06.07.2008 17:02:59 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #7 : 06.07.2008 17:06:07 »

Lainaus
Eräs mottoi on: 'Ei ole muuta pelättävää kuin pelko itse.'

loistava motto smitten

Totta. On. Vaikkakin kiireessäni kirjoitin ilman n.ää. Siis: 'Eräs mottoni...'
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 15.07.2008 18:19:08 »

Mitäs jos kaikille vaan sanottaisiin, että tulevaa ei kerrota. Se tulee, ja koet sen hyvässä ja pahassa. Esim itse sain eräältä sellaisen tulkinnan, että tulisi kaveri joka olisi sitä ja sitä ja eläisimme pitkään "avoliiton kaltaisessa tilanteessa". No tuli joku eikä todella mitään avoliittoa. Ei se mitään, mutta näkijä loi odotusarvon. Ajankohdan hän näki ok, ei jatkoa. Kannattaisko unohtaa selvänäkemiset? Tietysti jos joillain todella on kykyä, kai he haluavat palveluaan tarjota.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #9 : 21.07.2008 13:40:40 »

Niin, Onhan se jotenkin harhaanjohtamista/epäreilua sanoa konkreettisesti jotain että näin tulee käymään ja piste. Ennustajathan eivät ihan kirjaimellisesti tiedä ihmisen elämästä mitään, ellei alkutilanteessa pyydetä kertomaan jotain.
Itselle ennustettaessa asia on tietenkin eri mutta silloin on hankalaa olla objektiivinen...

Mutta nuo odotusmomentit... Kyllä, ne on hankalia kun on sanottu että tapaat sellaisen ja sellaisen ja se on se.... Ja sanotaan vielä että useampi pyörii samaan aikaan....(ikäviä tilanteita) Silloin tulee pelko et valitsee väärin ja sit jättääkin valitsematta kun pääsee helpommalla....  buck2

Mutta, itsehän me elämäämme pyöritämme, eivät ennustajat. Tähdet antavat mahdollisuuksia ja henget ohjaavat mutta itse me valinnat teemme. Meidän aikakäsityksemme on ihan eri kuin muissa ulottuvuuksissa. Siksi pitääkin tarttua hetkeen ja nauttia siitä mitä NYT on, eikä pohtia, mitä mahtaa tulevaisuudessa olla.

Jospa osaisin noudattaa samaa ohjetta itekin.

Meruska
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 29.07.2008 12:02:38 »

Laitanpa silti vielä tämän tänne..


Sinulla on kyky tietää - millä tahansa tavalla tieto kommunikoidaankin sinulle - kaikki mitä on tässä hetkessä ja kaikki mitä luultavasti tulee olemaan. Sinua ympäröi opastus ja rakkaus joka hetki odottaen sitä, että kiinnität huomiota.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #11 : 10.08.2008 12:05:37 »


olen huomannut saman kun tekee itselle pöydän, niin usein käy niin että se on hyvin sekavan oloinen, ei mitään loogisuutta, eikä saa ajatusta kiinni oikein mistään...
mutta kun teen vaikka ystävälleni pöydän, näkee kaiken selvemmin, ajatus löytyy heti ja pöytäkin on ihan looginen.

nykyään teen ehkä kerran kuussa itselleni pöydän, jos jokin erityinen asia vaivaa, mutta todellakin ajan kanssa on ollut pakko vähentää itsetulkinnat.

hyvä huomata että teillä muilla samanlaisia kokemuksia.

 Smiley Smiley Smiley

 smitten smitten smitten
tallennettu
Aries77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #12 : 10.08.2008 12:07:01 »



ai niin... minulla on käytössä Rider Waite tarot pakka, sekä Lenormandin kortit.

laittakaa ihmeessä viestiä mitä pakkoja teillä on käytössä ja miten toimii.

 Smiley Smiley Smiley
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #13 : 11.08.2008 13:48:30 »

t.touhula
Kiitos vavannäöstä tulkinnassa. sinänsä harmi et jaksoin syventyä siihen vasta nyt.. mut eihän milloinkaan ole liian myöhäistä!! oon ottnut vähän lomaa foorumista ja tietokoneella olemisesta. Kun välillä vaan piipahtaa niin kaikki asiat vaikuttavat ihanan tuoreilta!!

 Wink

Meruska

tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #14 : 15.03.2013 15:53:03 »

Meruska. Olin itse poissa koneelta melkein 5 vuotta. Jännästi elämä itse tarjosi mausteet ,milloin minkäkinlaisiin keitoksiin.

Eiku kaikkea hyvää vaan!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: