Tervehdys
No piti mennä syömään purkkaa
niin jopas kummaa jotain ilmaantui purkan sekaan.
Toivon että se on paikkaa eikä hammasta. Muovipaikalta se vaikuttaisi, mutta varmuudella en osaa sanoa.
Viimeeksi samalla porattiin reikä, kun kävin korjauttamassa lohjennutta hammasta. Silloinkin hammaslääkärin piti oikein katsoa että tarvitaanko juurihoitoa muuta tuumasi että eiköhän porata vaan.
Nyt pelkään että tämä on jompi kumpi hoidetuista hampaista ja joudutaan tekemään juurihoito..kun paikkaa tai hammasta rupee lähtemään.
Onneksi positiivista on se että ei vieläkään ole särkyä, mutta yö unet on mennyt samoin ruokahalu ja tämän jälkeen en pysty töihinkään keskittyä lamaannuin ihan täysin.
Laitoin jo sähköpostia miehellekkin että oon sekoamispisteessä..onneksi hän on ymmärtäväinen tietää ja tuntee..mutta ei se lohduta kun hän sanoo rutiinijuttu olethan ennenkin selvinnyt.
Soitin hammaslääkärin ajanvaraukseenkin ja kerroin mitä tapahtu että jos hän kirjoittaisi sinne ylös että katsottaisiin mieluiten tämä ekana että sitten vasta se hammastarkastus. Pidensi sitten varaamaani aikaa.
Peruutusaikoja ei sitten tietenkään ollut tullut kun kyselin.
Tämä odotuskaan ei ole kivaa kun jännittää.
Täytyy varmaan sanoa hammaslääkärille että olen menettänyt yönet ja ruokahalut ja vähän tirauttanut kyyneltäkin että jännitän niin paljon, jos hän olisi vähän "huomaavaisempi" kun viimeeksi tuntui siltä että penkkii vaan ja katotaan mikä on ja hommiin..
Mitä ei tosin tapahtunut ekalla kerralla kun menin vastaanotolla silloin huomaavaisesti kuunneltiin ja kyseltiin ja rauhassa ohjattiin penkkiin
Itse kyllä olen ottanut puudutukset ja silti palkinnut itseni jollain mukavalla...nyt täytyy varmaan palkita mieskin kun on kärsivällisesti jaksanut kuunnellä tämän viikon mun pelkoa ja vatvoamista..
Kiitos myös Teille
No nyt sitten rupesi jo hampaaseen vähän tuntumaan tai sitten mielikuvitus tekee tepposta kun miettii asiaa niin kovasti.
Vielä sen verran että lähtenyt pala taisi olla juurihoito hampaasta ja mieheni sanoi että näyttää mustalta..mietin että aloittavatko uuden hoidon vai olisikohan viisainta vetää hammas pois ? Kaipa se hammaslääkäri osaa sanoa oikean vaihtoehdon?
Emisa