Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jokelan ammuskelu 7.11.07  (Luettu 83387 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #135 : 14.11.2007 13:52:30 »

Voi kuule AaViiSuu  smitten

Eiköhän useimmat meistä ymmärrä, mitä tarkoitit  smitten


Eiköhän jumaluus puhune meissä kaikissa aina ja jatkuvasti, mutta siihen tarvitaan oikean kanavan valitsemista pikku kehojemme vastaanottimissa, että kuulisimme tämän tuottaman viestin. Valitettavan useinhan se sekoittuu sähköiseen kohinaan, jota rusinanryppyiset aivomme muodostavat koettaessaan jäsentää viestiä tämänhetkisen ymmärryksemme muotoiselle, makuiselle ja hajuiselle tasolle.

Ja tällaistahan se tuotos sitten on, kieli poskessa väkerrystä ja vastauksia kysymyksiin, joita ei kysytä.

Saitti on varmaan juuri niin oikea, kuin vain on mahdollista - tapaus Jokelan tehtävä oli herättää meitä, Ruususen unesta - Vanhasta vapautumista....



Oi Elektra smitten  Kiss - kiitos kun " tulkkasit" - minua - kun joskus  :Smiley nooh aika usein " on niin hankalaa puhua tätä maan kieltä" CoolGrin

Ja totta kirjoitat - tehtävä oli herättää meitä, Ruususen unesta - Vanhasta vapautumista....

taaviisuinen ja kuvat jälleen jne. Wink  smitten
« Viimeksi muokattu: 14.11.2007 13:54:39 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #136 : 14.11.2007 14:00:33 »

Voi kuule Arkiviisu  Grin

Eihän sinua suinkaan tulkata tarvinnut   Kiss
tallennettu
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #137 : 14.11.2007 15:17:46 »




Onkohan kukaan koskaan funtsinut minkä näköinen Jokelan
Jumala on kun noin kovin ampuilee.

Onko mies vai nainen, sukupuolitonkin, lesbo, homo, trans...

Tarviiko ruokaa elääkseen, juotavaa, laihdutuslääkkeitä...

Näkyykö vai eikö näykkään...

Onko lännessä vai idässä vai peräti pohjolan poikia, miksei
voisi tulla etelästäkin, onkohan syntynytkään...

Mieshän Hän vissiin on, onko sittenkään, nainenko parempi vaihtoehto
vai olisko LAPSI sittenkin, ilman puoluekirjaa, ilman palkankorotusvaatimuksia, valmiina hoitamaan sairaita sisariamme ja
veljiämme, Jumala vain ON.

Hän kertoi juuri äsken : " Minä vain OLEN "

Hän kertoi nämäkin sanat - mitä yllä näet, kun niitä luet,
alkaa päässäsi soida "Finlandia" hymni, joka pelastaa päiväsi,
pelastaa KAIKEN - "tehyt" saavat 75%  pyytämästään - näin
vain on - Jumala tietää kaiken etukäteen ja kertoi tämän minulle.

Seisauksia EI tule - täyttä peleileyä - teatteria KAIKKI = JUMALA.

# AMEN #

tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #138 : 14.11.2007 16:15:21 »






# AMEN #



 Smiley  Wink  Cheesy  Grin  Angry Sad Shocked Cool Huh :Smiley Tongue Embarrassed Lips Sealed Undecided Kiss Cry angel buck2 coolsmiley crazy2 idiot2 knuppel2 laugh police smiley6600 smitten tickedoff uglystupid2 2funny askendentti aspect_con aspect_inc aspect_kvi aspect_opp aspect_sex aspect_squ aspect_ssx aspect_tri aurinko ceres chiron juno jupiter keskitaivas kuu kuunsolmu mars merkurius neptunus pluto saturnus uranus venus vesta harka jousimies kaksoset kalat kauris leijona neitsyt oinas rapu skorpioni vaaka vesimies

*************************************************
Antaa kaikkien kukkien kukkia kukkia vaan, TÄÄLLÄ FOORUMILLA - HUOM!!!
 - luojanluomia ollaan - kaiken läpi lyö sydän yhteinen samaa ilmaa hengittäen ja kun kauempaa katsoo ei toista toisesta voi eroittaa.... eli se mihin keskittyy se lisääntyy JA ITSE KESKITYN NYT  smitten  smitten  smitten

ja alkoipa soimaan korvissani tää ikivanha biisi oh happy day ...

Oh happy day (oh happy day)
Oh happy day (oh happy day)
When Jesus washed (when Jesus washed)
When Jesus washed (when Jesus washed)
Jesus washed (when Jesus washed)
Washed my sins away (oh happy day)
Oh happy day (oh happy day)

(La, la, la, la, la, la, la, la, la)
La, la, la, la, la, la, la, la, la
(La, la, la, la, la)
La, la, la, la, la
(La, la, la, la, la, la, la)
La, la, la, la, la, la, la
(La, la, la, la, la)
La, la, la, la, la

Oh happy day (oh happy day)
Oh happy day (oh happy day)
When Jesus washed (when Jesus washed)
When Jesus washed (when Jesus washed)
When my Jesus washed (when Jesus washed)
He washed my sins away

(La, la, la, la, la, la, la)
La, la, la, la, la, la, la
(La, la, la, la, la)
La, la, la, la, la

He taught me how (oh, He taught me how)
To wash (to wash, to wash)
Fight and pray (to fight and pray)
Fight and pray
And he taught me how to live rejoicing
yes, He did (and live rejoicing)
Oh yeah, every, every day (every, every day)
(oh yeah) Every day!

Oh happy day (oh happy day)
Oh happy day, yeah (oh happy day)
When Jesus washed (when Jesus washed)
When my Jesus washed (when Jesus washed)
When Jesus washed [hits high note] (when Jesus washed)
My sins away (oh happy day)
I'm talking about that happy day (oh happy day)

He taught me how (oh yeah, how)
To wash (to wash)
Fight and pray (sing it, sing it, c'mon and sing it)
Fight and pray
And to live
yeah, yeah, c'mon everybody (and live rejoicing every, every day)
Sing it like you mean it, oh....

Oh happy day (oh happy day)
I'm talking about the happy days (oh happy day)
C'mon and talk about the happy days (oh happy day)
Oh, oh, oh happy days (oh happy day)
Ooh talking about happy day (oh happy day)
Oh yeah, I know I'm talking about happy days (oh happy day)
Oh yeah, sing it, sing it, sing it, yeah, yeah (oh happy day)
Oh, oh, oh
Oh happy day.....

http://www.youtube.com/watch?v=SLY7yI1xV-M 

*************************************************
http://imagecache2.allposters.com/images/ADL/AA-AW204.jpg
« Viimeksi muokattu: 14.11.2007 18:05:33 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #139 : 14.11.2007 17:42:22 »

Vähän tähän hämmentämään itse kukin sitten Wink. Tästä jumaluudesta jotakin vielä. Sehän se on kaikki, mutta kylläpä sekin niin totta kuin kirkonrotta on vielä itselleni sekin, että sitä vain huomaapi milloin ollaan "omalla korkeammalla itsellään" mukana missäkin ja milloin taasen se "perkaamaton ego" siellä taustalla röyhistelee. Ja jännää on sekin, ettei enää haluta niitä egon juttuja kuunnella ollenkaan. Vain sen sydämen ääntä kaikessa ympäröivässäkin. Kunnes se ego sitten kaikilla, kaikessa perattuna. Näitä hajuja ja makuja Wink.

Miksiköhän tähän kommentoin. Hmm. Jotenkin vain taas tuntui tulevan jotakin täältä minunkin syövereistäni. Olinhan jälleen "vanhempainkokouksessa" lapseni koululla eilissäilloin. Ja kyllä sen EGON huomaa Grin. Jotenkin niin käsittämätöntä, ettei kaikki pysty näkemäänkään sillä sydämellänsä. Ja tälläkin kirjoituksella nostinko itseni toisten yläpuolelle. En, vaan totean vain ettei kaikki kuitenkaan tässä "ajankin illuusiossa" ole samoilla vaiheilla menossa. Kun otetaan se aika pois, niin kaikkihan me kaikkea ja yhtäaikaa lopuiltaan. Mutta pelin luonteeseemme viitaten, joku on vielä ensimmäisellä luokalla ja joku toinen porskuttelee jo sitä ns. viimeistään :Smiley. Näin lyhykäisesti tällä kertaa taasen :Smiley


Jeesus sentään miten hyvin sanottu  Grin

No mutta vanhempainiltahan oli toissa iltana  Wink

Ja siellähän oli ihanaa nähdä, kuinka yhtäkkiä kaikki vanhemmat alkoivat vähän kerrassaan puhaltaa yhteen hiileen ja tunnelma kohosi rakkaudellisesti ja keveästi sellaiseksi, että iloitsen ekaluokkalaisen oppikumppaleiden puolesta, kuinka heidän vanhempansa ovat kasvaneet korkeammalle kuin vain pelkälle egotasolle.

Tottahan se on että näillä hajuilla ja mauilla pelaillaan kunnes kaivataan herkempiä aisteja tilalle - niinhän me kasvamme kuten lapsetkin, kissanpennuthan ne ovat jotka aivan sokeina syntyvät. Vaikka joillakin tuntuu olevan taito sokeutua jopa pysyvästikin ajan mittaan  laugh

Ja on se vaan kiva kun joillakin on jutteleva jumala, joka kertoo kaiken kaikesta. Eihän sitä tarvitse sitten itse kehittyä enää ollenkaan vaan vain kuunnella ja toimia sen mukaan  :Smiley
tallennettu
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #140 : 14.11.2007 18:03:16 »




Kun uudestisynnyin = pää tyhjennettiin näistä maallisista,
empä ole mitään "opiskellut" = kokonaan kielletty, Jumala
kertoo mitä pitää tehdä = yleensä en tee mitään.

Kertoo tulevat, hauskaakin välillä pidetään, ompi 100.000
kertaa paremmat vitsit kuin Jomppen Kaikkonen "läkäre",
kertoo mm. miten alkutaipaleella oli Hänelläkin "vaikeuksia",
ihmisen tekeminen kun ei onnistunut heti kerralla, piti moneen
kertaan käännellä "ruudussa", Jeesuskin piti vielä lähettää,
läheltä piti ettei tullut täydellinen ihminen, läheltä piti, ettei
olisi tullut mitään, ei ollut Hänelläkään helppoa, mutta nyt voi
huilita - OLLA VAAN, niinkuin minäkin, miksi, siksi, koska =
tyhmää tehdä mitään muuta, kuin vain KOHTALON määräämät
tehtävät, mulla ne = vain ja ainoastaan "karhujen" pesiin
tökkiminen = herättäminen = hyvän takana = aina paha...

t.timo

 angel angel angel angel angel angel angel smitten knuppel2
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #141 : 14.11.2007 18:08:55 »

Vähän tähän hämmentämään itse kukin sitten Wink. Tästä jumaluudesta jotakin vielä. Sehän se on kaikki, mutta kylläpä sekin niin totta kuin kirkonrotta on vielä itselleni sekin, että sitä vain huomaapi milloin ollaan "omalla korkeammalla itsellään" mukana missäkin ja milloin taasen se "perkaamaton ego" siellä taustalla röyhistelee. Ja jännää on sekin, ettei enää haluta niitä egon juttuja kuunnella ollenkaan. Vain sen sydämen ääntä kaikessa ympäröivässäkin. Kunnes se ego sitten kaikilla, kaikessa perattuna. Näitä hajuja ja makuja Wink.

Miksiköhän tähän kommentoin. Hmm. Jotenkin vain taas tuntui tulevan jotakin täältä minunkin syövereistäni. Olinhan jälleen "vanhempainkokouksessa" lapseni koululla eilissäilloin. Ja kyllä sen EGON huomaa Grin. Jotenkin niin käsittämätöntä, ettei kaikki pysty näkemäänkään sillä sydämellänsä. Ja tälläkin kirjoituksella nostinko itseni toisten yläpuolelle. En, vaan totean vain ettei kaikki kuitenkaan tässä "ajankin illuusiossa" ole samoilla vaiheilla menossa. Kun otetaan se aika pois, niin kaikkihan me kaikkea ja yhtäaikaa lopuiltaan. Mutta pelin luonteeseemme viitaten, joku on vielä ensimmäisellä luokalla ja joku toinen porskuttelee jo sitä ns. viimeistään :Smiley. Näin lyhykäisesti tällä kertaa taasen :Smiley


Jeesus sentään miten hyvin sanottu  Grin

No mutta vanhempainiltahan oli toissa iltana  Wink

Ja siellähän oli ihanaa nähdä, kuinka yhtäkkiä kaikki vanhemmat alkoivat vähän kerrassaan puhaltaa yhteen hiileen ja tunnelma kohosi rakkaudellisesti ja keveästi sellaiseksi, että iloitsen ekaluokkalaisen oppikumppaleiden puolesta, kuinka heidän vanhempansa ovat kasvaneet korkeammalle kuin vain pelkälle egotasolle.

Tottahan se on että näillä hajuilla ja mauilla pelaillaan kunnes kaivataan herkempiä aisteja tilalle - niinhän me kasvamme kuten lapsetkin, kissanpennuthan ne ovat jotka aivan sokeina syntyvät. Vaikka joillakin tuntuu olevan taito sokeutua jopa pysyvästikin ajan mittaan  laugh

Ja on se vaan kiva kun joillakin on jutteleva jumala, joka kertoo kaiken kaikesta. Eihän sitä tarvitse sitten itse kehittyä enää ollenkaan vaan vain kuunnella ja toimia sen mukaan  :Smiley

NIIN teiltä molemmilta että kiss ja hug  Smiley

Niinpä  Embarrassed ja kävin minäkin "pienentämässä " eli perkaamassa egon jätöksiä  :Smiley  smitten  - on se joskus niin vaikeeta ... ja toisinaan taas ei   smiley6600  smitten
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #142 : 14.11.2007 20:28:20 »

Kaiken kirjoittelun jälkeen  - ainakin itselläni on tarve - rauhoittua ja rauhoittaa oloa - joten : Kiitos Athamaaritille

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=20557.msg172263#msg172263

Rakkauden mahtava valtameri
Kirjeitä taivaasta 2540, 8.11.2007
Suomennos Sara
 

On riittävää olla rakkauden vaikutuspiirissä. Rakkautta ei tarvitse antaa sinulle henkilökohtaisesti. Sinulla ei tarvitse olla enemmän rakkautta kuin jollain toisella. Sinulla ei tarvitse olla yhden erityisen henkilön rakkautta. Kenenkään rakkaus ei kuitenkaan kuulu sinulle. Rakkaus on kaikkia varten. Ole varma rakkaudesta. Sinulla ei tarvitse olla suurempaa rakkautta sen vakuudeksi, että olet rakkauden arvoinen. Sinä olet nyt rakkauden arvoinen.

Sinun ei enää tarvitse valita minne rakkautesi kohdistuu, eikä sinun tarvitse valita minne jonkun toisen rakkaus kohdistuu. Sinä et ole sokea rakkaudelle. Miksi muutenkaan luulet tarvitsevasi enemmän? Eikö sinulla ole kaikki Minun rakkauteni?

Miksi antaisit vähemmän rakkautta kuin Minä olen sinulle antanut? Ja miksi vaatisit enemmän rakkautta keneltäkään muulta? Rakkautta ei voi määrätä eikä vaatia. Mikäli joku ei rakasta riittävästi, pyydän sinua, rakastettu, antamaan riittävästi rakkautta kahden edestä. Ellei kukaan muu tässä maailmassa anna rakkautta, Minä pyydän sinua antamaan riittävästi rakkautta jokaiselle maailmassa. Sinun ei tule koskaan kitsastella rakkaudessa, eikä laskea sitä. Rakkaus on annettavaksi, ei laskettavaksi. Kuka sinä olet? Sinä olet se, joka rakastaa.

Valtameren aallot loiskahtelevat kärsivällisesti valtaviin kallioihin. Kalliot eivät voi vastustaa aaltoja loputtomasti. Salli rakkautesi olla valtameren aaltojen kaltainen äärettömässä kärsivällisyydessä. Se ei ole edes kärsivällisyyttä. Aallot tekevät sitä mitä ne tekevät ilman ajatustakaan lopputuloksesta, joten kärsivällisyys ei astu kuvaan. Salli rakkautesi aaltojen virrata ilman ajatusta. Sinun rakkautesi tulee mahtavasta valtamerestä eikä se koskaan kuivu.

Rakkauden antamien kaikkialle ei ole ponnistus. Rakkaus on, tai ei ole, ja minä kerron sinulle että se on. Et väärennä rakkautta. Sinä et tee siitä mitään suurta näytelmää. Sallit vain sydämesi rakkauden virrata ulos ja tässä prosessissa rakkaus uudistaa itsensä. Mikään sydän ei ole tyhjä. Sinun sydämesi on täynnä rakkautta, vaikka rakkautta ei voi säilöä. Rakkaus on annettavaksi ja sinun tulee antaa sitä. Älä tee rakkauden antamisesta vaikeaa. Vain anna sitä. Älä pidä rakkautta sisimmässäsi. Rakkauden on tarkoitus virrata. Älä estä rakkauden virtausta. Älä rajoita lainkaan rakkautta.

Ole iloinen, että voit antaa rakkautta. Ole iloinen, että voit ottaa vastaan rakkautta. Ole iloinen, että voit nähdä rakkauden. Sinä näet rakkauden toiminnassa. Rakkaus liikkuu. Se sulkee sisäänsä. Rakkaus on maailmanmatkaaja. Se ei voi pysyä paikallaan. Sitä on aina annettava. Rakkautta ei tarvitse etsiä. Se on aina olemassa kuten aurinkokin.

Sinulla ei tarvitse olla kaivosta rakkauden kullan saamiseksi. Se on siellä sinua varten. Sinun tahdostasi se on poimittavissa ja sinun tahdostasi se on annettavissa. Mutta rakkauden vastaanottaminen ei ole kuin vadelmien poimimista, jolloin poimit marjan kerrallaan. Rakkaus on kaikki yhdellä kertaa. Rakkaus on urhea ja se sulkee kaiken syliinsä. Rakkauden lähde ei voi kuivua. Runsaus on ainoa mahdollisuus rakkaudelle.

Rakkaus ei ole uusi eikä se ole vanha. Rakkaus on määrittelemätön. Rakkaus on kuten Minä, ikuinen ja kaikille universaali. Rakkaus on oikeus. Se ei ole almu. Koskaan enää maan päällä ei tulla kokemaan rakkauden katoa. Rakkaus voittaa maailman, kerta kaikkiaan.
tallennettu
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #143 : 15.11.2007 15:00:23 »




´Matti hyvä ` ja muutkin asiaa ymmärtäväiset,
(kirjoitus virheitä teen) = emn koskaan tarkista,
miten meni = sanat ja kirjaimet = niinkuin
Rakas Jumala = ne suonut meneväksi, siksi, jos
jollekkin "lyhyttä" viestiä vien JUMALALTA =

KAIKKI = TOTTA.......................

Puhun TOSISSAAN JUMALAN kanssa - ettekö
TE moista TEE, syntyy minulla suuuri mystisyyys,
miksi ETTE niin tee, älkää olko silti surulliset,
älkää mitenkää poikeutukselliset, olkaatte vain
Maijoja ja Matteja - teille kyllä jatkossa selitetään,
miten tulee toimia, miten tehdä ruokaa, miten sisustaa
kotinne - MUTTA kuitenkaan mitään OPPIA ei tule =
miten suhtautuisi # LÄHIMMÄISEEN # +?


t.timo

 angel smitten knuppel2

tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #144 : 15.11.2007 15:19:05 »

Kuinka tämä jaksaa vielä kiinnostaa..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #145 : 15.11.2007 15:52:34 »

Kuinka tämä jaksaa vielä kiinnostaa..




Heinossa tapahtuuu, tule tänne, kultusein?

t.timo

 smitten
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #146 : 15.11.2007 17:19:37 »

Eikun vähän muualla tapahtuu..  Wink



Eipä Sulla ainakaan mitään oo mieltä ollut?

Miksi kysyt moista ?

Tää = ainostaan Jumalan juttu ja minun - ei Sinun?

t.timo

 angel smitten
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #147 : 16.11.2007 10:32:57 »

Timo se pysyy hauskana.  2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #148 : 23.11.2007 00:13:13 »

Itse olen asunut lapsuuteni niin pohjoisessa kuin myös eteläisessä Suomessa. Täytyy kyllä sanoa, että IKINÄ en ole kokenut minkäänlaista häiritsevää käyttäytymistä, en sitten kännissä, en myöskään selvinpäin. Ihan normaalia elämää kaiken kaikkiaan, niin kuin muualla maailmassa.
Johtuuko tämä siitä, että olen nuorin kirjoittaja tässä topicissa? Olen nähnyt tämän ajan Suomessa ja kasvanut tänä aikana siinä.

Nuoruudella voi olla osuutta asiaan,
mutta ei se sulje pois suoranaista
ajattelemattomuuta ja tyhmyyttä, kuin myös päin vastoin.
-Riippuu ihan sinusta itsestäsi.-Sasha

Ei tämä nuoruuteen tai tyhmyyteen liity mutta monet esim. piakkoin sotavuosien jälkeen syntyneistä suomalaisista ovat joutuneet kokemaan epämiellyttäviä kokemuksia traumatisoituneiden vanhempiensa ja perheidensä vuoksi. Itse en onneksi tätä sukupolvea ole, vaan olen saanut elää rauhallisempaa vaihetta Suomen historiassa.

Jos Suomi on itsessään niin kuvottava ja vastemielinen maa, ihmettelen suuresti, miksi täällä on ihmisiä, jotka haluavat vaihtaa mielipiteitään suomeksi ja suomen kielellä? Varmasti vastaavanlaisia foorumeja löytyy myös muualta maailmasta, ehkä myös ranskaksi tai saksaksi? Vai onko tämä vain jonkinlainen itsetunnon pönkittämiskanava näille ihmisille?

Ja kuinka monta ihmistä, hmmm, -nuoruudessasi- :Smiley
kuvittelet osaavan suomen kielen niin hyvin kuin itse suomalaisen? coolsmiley
Käsittääkseni, -korjaa ihmeessä, jos olen väärässä-
on yksi maailman vaikeimmista ja harvaan puhutuimmista kielistä.  coolsmiley

Olen suomalainen ja kirjoitan suomalaisena.
Minulla vain sattuu olemaan kokemusta asumisesta vähän useammassa
paikassa maapalloa kuin siellä koti-suomen pikkupitäjän kuistilta. Wink

Kun henk.koht. linjalle olet lähtenyt, niin sallinet myös
henk.koht. kysymyksen;
-Oletkos vähän  uglystupid2 vai vain nuori ja ymmärtämätön? Wink
[/quote]-Sasha

Valitettavasti näyttää siltä, että ymmärryksesi ja kokemuksesi eivät ole kasvaneet ihan samassa suhteessa. Ylläolevan tekstin pointti oli siinä, että miksi Suomea pitää mollata suomalaisella foorumilla (vielä kun Suomi niin vastenmieliseltä vaikuttaa) kun voisit tehdä sen vaikka saksaksi tai ranskaksi keskieurooppalaisilla palstoilla. Tämän luulisi sivistyneeltä maailmankansalaiselta onnistuvan... Suomi varmasti ON yksi maailman vaikeimmista kielistä kun edes noin älykkäältä ihmiseltä sen tulkitseminen ei luonnistu. Mutta toivottavasti tämä rautalankaversio selvitti asiaa Sinullekin.

Ehkäpä itse olet vain vähän  uglystupid2 idiot2?


« Viimeksi muokattu: 28.11.2007 23:36:39 kirjoittanut Ilmatar » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #149 : 28.11.2007 11:02:08 »

2funny 2funny Grin Grin Cheesy Cheesy astro on kerrassaan hupikanava, parempi kuin 50 digibox kanavaa.. Kaksonen vastaa hyvin kaksoselle.

no mutta nyt me kaikki olemme varmaan vähän iloisempia?  Smiley
« Viimeksi muokattu: 28.11.2007 11:06:42 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: