Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ULOSTE, koulu  (Luettu 3647 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
sarese
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131



Profiili
« : 08.11.2007 08:23:01 »

Olin muistaakseni ylä-aste aikaisessa kuolussani, tosin paikka oli eri ja opiskelin jotain yliopistoaineita. Lähdin käymään vessassa, kun nousin pytyltä, huomasin, että siinä reunalla oli ennestään jonkun toisen ihmisen ulostetta. Sitä tarttui joka paikkaan. Sitten tyttäreni ja hänen joku (tuntematon) kaveri tulivat vessaan. Tämä kaveri otti sen kakkaökkäreen ja lähti levittämään sitä käytäville..  uglystupid2

Mitä ihmettä nämä uneni mahtavat kertoa? 2funny
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 08.11.2007 14:11:07 »

jospa se on tuo eilinen tapahtuma ja yhteinen "sontaläjä",
jokainen alkaa purkaa omia "kikkareitaan" pihalle,
muuten villihevosetkin tekevät tarpeensa kaikki samaan läjään,
mut ei ne sitä levittele..
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2 : 10.11.2007 19:29:14 »

Kakka todellakin tietää oppaiden mukaan rahantuloa. Itse kyllä liittäisin tuo unen noihin todellisiin tapahtumiin. Ehkä pelkäsit että tyttäresi kokisi samaa, siksi hän esiintyi unessa. 

Muistan kun aikaa sitten tällä palstalla keskusteltiin toisesta kakkaunesta, harmi kun unennäkijä ei ole enää itse paikalla kertomassa, merkitsikö uni jotain ylimääräistä rahaa vai mitä.  Undecided
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
MuruMaikki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #3 : 11.11.2007 18:30:21 »

kakkaunet:

Ihmisuloste merkitsee unissa itsen sotkeutumista epämieluisiin asioihin. Veikkaisin, että unennäkijälle Jokelan tapahtumat toivat mieleen vanhoja epämieluisia asioita ja niitten tahmaavaa mielialaa nostattavat kaiut sieltä kouluajoista asti nostavat päätään.

(Jos eläimen ulostetta näkee (ja mitä enemmän) unessa, tarkoittaa se vastaavaa määrää riihikuivaa rahaa tai merkittävän arvokasta sopimusta tai perintöä yms.)

Lopputulos on tietenkin hyvä. Onhan tahrat pestävä pois ja käsiteltävä asiat mieltä tahraamasta.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: