Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: muita kokemuksia ...  (Luettu 4098 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« : 08.11.2007 20:26:06 »

Ööh...olenkohan eksynyt jonnekin uskovais-palstalle? coolsmiley


Hei Solarac - siirsin tämän kommenttini tälle saitille - sopii paremmin  smitten

ELI AUTShh  Wink
Tiedä  Cheesy - vaan mitäpä itse arvelet - kun tarkemmin katselet ympärillesi ...  Kiss

taaviisuinen  Cool

ja peeäs klikkaa kuvia ....   Shocked
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #1 : 08.11.2007 22:27:34 »

Mistä ihmeestä olet tommoisen johtopäätöksen tehnyt?
 Grin Cheesy
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #2 : 08.11.2007 22:36:21 »

Joo.. osuin palstalle josta heittosi oli irroitettu.  Shocked Shocked Shocked

Pitää myöntää että tällainen tapahtuma saa ihmiset hereille ja tukea etsitään sieltä mistä lapsena on opittu lohtua saamaan.

Mutta onneksi täällä ollaan positiivisesti avoimia ja osataan myös nätisti väittää vastaan.

 smitten smitten smitten
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #3 : 09.11.2007 09:07:23 »

Heii  Cheesy muokkaan tätä -tekemättä tästä nyt niin suurta numeroo crazy2
 ' vaan että "irrotetullekin lausahduksille" löytyy "koti" ... Kiss
ETTÄ https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=20452.msg171840#msg171840

Ööh...olenkohan eksynyt jonnekin uskovais-palstalle? coolsmiley


Hei Solarac - siirsin tämän kommenttini tälle saitille - sopii paremmin  smitten

ELI AUTShh  Wink
Tiedä  Cheesy - vaan mitäpä itse arvelet - kun tarkemmin katselet ympärillesi ...  Kiss

taaviisuinen  Cool

ja peeäs klikkaa kuvia ....   Shocked


JA MERUSKA -  juurikin näin.
Itse koen ETTÄ oli hyvinkin tärkeätä saada jakaa JOKELAN TRAGEDIAN tapahtumiin liittyviä tunteita, ajatuksia ... esittää kysymyksiä .... ETTÄ KIITOS KAIKILLE FOORUMILAISLLE    smitten ja onni ja ihanuus on juuri tässä ETTÄ tämän foorumin sisälle mahtuu näinkin mittava laaja-alaisuus - moninaisuus - monitasoisuus         ja siltikin ASTROFOORUMILLA  on selkeät raamit ja rajat , ylläpito, modet ja supermodet ja ensisijaisesti YHTEISHENKI      ( jonka ainakin itse olen kokenut - eikä se tarkoita sitä että pitää olla asioista samaa mieltä, tai kiinnostunut samoista asioista .....  buck2 )      ELI eettiset säännöt - ja jokainen voi olla itsensä näköinen ja tuoda omaa persoonansa  näkyville juuri niin paljon kuin haluaa - ja juuri siinä muodossa kuin haluaa - kunhan muistaa nämä yhteiset eettiset säännöt

smitten


taaviisuinen

jiiikooo täppää tö piksturea Kiss
« Viimeksi muokattu: 09.11.2007 09:13:54 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #4 : 09.11.2007 09:28:20 »

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=20468.msg171847#msg171847

Edelliseen kirjoitukseeni vielä ~johon tuo linkki viittaa.

NIIN - täytyy kertoa että aika kökköset olot on ollut "netin suhteen " viime päivinä - syytä nyt erittelemättä - uskon että ymmärrätte mitä tarkoitan - ainakin noin suurinpiirtein  crazy2

No anyway eli jokatapuksessa - eli senkin vuoksi TÄMÄN ASTROFOORUMIN "ILMATILA" ELI ilmapiiri eli .... saa vieläkin suuremman merkityksen ... sillä kyllä Shocked kuunnellut ja katsellut mitä kaikkea netissä tapahtuu  Shocked kun kone eli tietojärjestelmä ns.  ottaa vallan   buck2

Niin että kyllä on todella arvokas ja merkittävä kokemus itselleni ETTÄ   täällä ASTROFOORUMILLA on turvallista olla - ja hyvässä seurassa - ja että ja jotta ja vaikka onkin näin laaja-alainen aiheisto täällä niin siltikin KIITOS FOORUMILAISTEN tää pysyy "silleen hyvällä ja kiinnostavalla tavalla kuosissaan" olematta kuitenkaan mikään "ryppyotsaisten   tickedoff yhden asian   police ympärille pyhittyneiden   knuppel2 kerho"  Wink

edelleen aaviisuinen  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: