Ehkä joku selittää sinulle tarkemmin tuon kaukohoidon.Minulle on nyt kaksi ihanaa kanssakulkijaa lähettäneet sekä eilen,että tänään.
Toinen on vielä tulossa.Nautin jo etukäteen.
Molemmilla eri termit,siis ei pelkkää reikiä.
Minä olen tuntenut syvästi ja nähnyt aikamoisia kuvakavalkaadeja,sekä tuntenut tuon joka chakran rassauksen ja läpivitaamisen ihanuuden.
Ensimmäisessä hoidossa mentiin myös hyvin fyysisiä kohtia(kipuina ilmenevää)aina sopmenpäistä varpaisiin ja loppui sydänchakran avautumiseen.Jännästi toinen aloitti sitten siitä,sydänchakrasta.
Mutta itse toimin näin.
Menen ja pesen käteni,laitan taustalle jotain rentouttavaa musiikkia hyvin hiljaa ja käyn sängylle tai sohvalle pitkäkseni.
Pyydän sekä omani,että lähettäjän oppaat ja enkelit mukaan ja pari muuta minulle rakasta mestaria,joista toinen oppaanani toimiikin.
Sitten vain annan luvan tapahtua kaiken sen,mikä tarkoitus on ja otan vastaan hyvin avoimesti ja luottavaisena.
Täällä on hyvin ihania ja myötätuntoisia energiahoitajia.
Olen hämmentynyt heidän pyyteettömästä avun tarjoamisestaan,sillä olin tosi väsynyt ja koko keho jo viestitti lepoa.
Jos sinun sydämesi sinulle sanoo,että voit täältä apua saada,niin pyydä.Itse yhdyn tähän porukkaan heti,kun olen taas vahvoilla.
Tuli mieleen laulun pätkä:"Kuinka paljon siivet maksaa,rahalla ei niitä voi ostaa,,,"