Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka lähettäisi reikiä kaukona?  (Luettu 4852 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« : 10.11.2007 16:37:18 »

Hei! Smiley

Olisin äärettömän kiitollinen,jos jollakin olisi aikaa lähettää reikihoitoa kaukona minulle. smitten
Vastaukset voi laittaa tähän,tai yv:nä,koska kontrolloisin mielellään moniko lähettää,ettei kovin rajua pommia lähetetä. Grin
Uskon,että oppaamme pitävät siitä kyllä huolen,mutta mielelläni myös tietäisin kellonajan.

Lähetän kiitokseksi halukkaille takasin,kunhan saan voimia.Nyt on takki tyhjä.Eilen lähetin yhdelle ystävälle,vaan sepä katkaistiin aika nopsasti.Ei ihan 10:ntä minuuttiakaan,vaikka yleensä ovat nykyisin venyneet melko pitkiksi.
Tässä linkkiä muillekin,jotka hoitoa kaipaavat! smitten
tallennettu

mammamma
Vieras
« Vastaus #1 : 10.11.2007 21:55:49 »

Tervehdys!

Mä voisin yrittää ihan kokeilumielessä, saanko etähoidettua jotakuta Smiley Mut sen takia olis kiva tietää sulle sopiva aika? Huomenillalla 21.30. esim?
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 10.11.2007 22:41:22 »

Ensimmäisenä haluan kiittää teitä kahta,jotka lähetitte minulle tänä iltana.
Olen vielä hämmennyksissä kokemastani,mutta niin suunnattoman kiitollinen ja täynnä rakkautta teihin. smitten
Itken tätä kirjoittaessani siitä kaikesta,mitä sain kokea.Ja että autoitte minua huomaamaan,että elämä tosiaan kantaa. angel
Enempää en voisi rahassa saada,mitä minulle kauttanne tuli.
Kiitos,Kiitos,Kiitos! angel smitten

Olin jo perumassa oman asiakkaani,kun ajattelin ettei minulla ole hänelle mitään annettavaa.Epäilin voiko kauttani enää energia kulkea,kun takki oli niin tyhjä.
Vaan en kirjoita nyt enempää.En halua hukata tätä tunnetta nyt.
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 10.11.2007 22:44:03 »

TuliTirppa! smitten

Kyllä olen mielelläni koekaniinisi,enkä hetkeäkään epäile,etteikö kauttasi energia minua kohtaisi.
Sovitaan vaikka yv:nä aika.Kiitän etukäteen! smitten
tallennettu

scorpio11
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 11.11.2007 17:05:26 »

Reiki vaikuttaa mielenkiintoisalta. Mielessä on käynyt hakeutua reikihoitoon, mutta aina se on vain jäänyt. Kulunut vuosi on ollut raskas erään läheisen sairastuttua. Hän voi suhtkoht hyvin, mutta tuntuu, että nyt itse kaipais voimia pääsemään kaikesta kokemastani yli sekä myös voimia tukemaan sairastunutta läheistä. Myös hänkin tarvitsisi voimia voittaakseen sairauden lopullisesti.
Miten tuo "kaukoreiki" sujuu?
Kyselee nimimerkillä tietämätön, mutta utelias.... Smiley
tallennettu

"Ei se, miltä me näytämme,
eikä se, mitä me aikaan saamme,
merkitse sen rinnalla mitään,
mitä me olemme toinen toisellemme."

Aurinko Skorpionissa
Nousumerkki Neitsyessä
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Jousimiehessä
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 11.11.2007 18:29:57 »

Ehkä joku selittää sinulle tarkemmin tuon kaukohoidon.Minulle on nyt kaksi ihanaa kanssakulkijaa lähettäneet sekä eilen,että tänään.
Toinen on vielä tulossa.Nautin jo etukäteen.

Molemmilla eri termit,siis ei pelkkää reikiä.
Minä olen tuntenut syvästi ja nähnyt aikamoisia kuvakavalkaadeja,sekä tuntenut tuon joka chakran rassauksen ja läpivitaamisen ihanuuden.
Ensimmäisessä hoidossa mentiin myös hyvin fyysisiä kohtia(kipuina ilmenevää)aina sopmenpäistä varpaisiin ja loppui sydänchakran avautumiseen.Jännästi toinen aloitti sitten siitä,sydänchakrasta.

Mutta itse toimin näin.
Menen ja pesen käteni,laitan taustalle jotain rentouttavaa musiikkia hyvin hiljaa ja käyn sängylle tai sohvalle pitkäkseni.
Pyydän sekä omani,että lähettäjän oppaat ja enkelit mukaan ja pari muuta minulle rakasta mestaria,joista toinen oppaanani toimiikin.
Sitten vain annan luvan tapahtua kaiken sen,mikä tarkoitus on ja otan vastaan hyvin avoimesti ja luottavaisena.
Täällä on hyvin ihania ja myötätuntoisia energiahoitajia.
Olen hämmentynyt heidän pyyteettömästä avun tarjoamisestaan,sillä olin tosi väsynyt ja koko keho jo viestitti lepoa.

Jos sinun sydämesi sinulle sanoo,että voit täältä apua saada,niin pyydä.Itse yhdyn tähän porukkaan heti,kun olen taas vahvoilla.

Tuli mieleen laulun pätkä:"Kuinka paljon siivet maksaa,rahalla ei niitä voi ostaa,,," angel smitten
tallennettu

scorpio11
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 12.11.2007 20:34:13 »

Pitää ottaa tuosta reikistä enemmän selvää. :Smiley
Se on uutta minulle ja siksi tuntuu hieman pelottavaltakin mutta skorpioonia kiinnostaa kaikki mystinen... Wink
Etenen pikku hiljaa ja tutustun näihin juttuihin. Katsotaan... Smiley
tallennettu

"Ei se, miltä me näytämme,
eikä se, mitä me aikaan saamme,
merkitse sen rinnalla mitään,
mitä me olemme toinen toisellemme."

Aurinko Skorpionissa
Nousumerkki Neitsyessä
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Jousimiehessä