Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neljä miestä - kuka sopii?  (Luettu 110467 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #60 : 16.12.2007 15:58:26 »

Kiitos myötäelämisestä kaverit -onhan tämä aika hassua.  Cheesy

Lupaan pitää teidät ajan tasalla näissä kiemuroissa...  Wink  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #61 : 17.12.2007 14:34:40 »

Voiko koskaan tapahtua mitään väärin? Vaikka kenet niistä ottaisit tai ei, versioita ihmisistähän ne vaan on ! Jos liikaa laskelmoi, ja vertaa, ei elä...
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #62 : 17.12.2007 14:36:05 »

Yllättävää muuten että sinä kaikista, alat kehittää ihan omia draamoja! Kaikella ystävällisyydellä. Elämä yllättää..  coolsmiley angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #63 : 17.12.2007 17:01:43 »

Saapas nähdä mitä joulutontut Kaurisenergialle järjestää? Muista olla kilttinä!  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #64 : 19.12.2007 20:42:54 »

Joo olen minä kiltti aina. Paitsi unissani. Näin nimittäin viime yönä aivan hölmön unen, jossa olin tuossa alussa mainitsemani Neitsyt-miehen kanssa, ja jostain syystä yritimme osoittaa toisillemme hellyyttä, mutta hän ei osannut käyttää elintään mihinkään.  Huh Ihme uni.

Asiat ihmemiehen kanssa edistyvät hitaasti. Teemme molemmat paljon töitä, joten nyt keskustelemme lähinnä sähköpostin ja tekstiviestien välityksellä...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #65 : 19.12.2007 21:00:35 »

Ei osannut!! 2funny

Tuo sinun pitää kysyä Diamondilta! Uskomaton juttu!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #66 : 19.12.2007 21:04:52 »

Jos Diamond lukee tätä, niin kommentti on tervetullut!

Asia voi olla niin, että työelämässä tuo herra on käynyt minun hermoilleni ja olen usein halunnut tokaista hänelle että mitä sinä siinä yrität kun et sinä mihinkään pysty!  Grin  Grin Ja koska en oikeassa elämässä voi sellaista tokaista niin se tuli sitten unessa tuossa muodossa.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #67 : 20.12.2007 00:11:55 »

Vesimies vois olla sulle sopiva, sulla kun on vesimiestä itelläkin..Mutta varo, vesimiehet on mustasukkasia ja yleensä niillä huono itsetunto !
Jotenkin kuvittelisin et rapu ja kaksonen olis molemmat sulle sopivia  :Smiley
Nautihan  Kiss Kiss
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #68 : 26.12.2007 17:37:07 »

Herra Vesimies sanoi rakastavansa minua.

Järkevänä Kauriina tietysti mietin asiaa. Rakastaako hän minua? Vai rakastaako hän vartaloani vai sitä uskomatonta kemiaa, joka välillämme virtaa? Vai mitä sitten?

Eräs ystäväni on joutunut kuuntelemaan juttujani tuosta miehestä. Ihmetyyppi kerrassaan!  Cheesy  Joko se on kerran elämässä -rakastuminen tai sitten olen rakastunut rakkauteen, siihen hulluun tunteeseen, jonka tuo tyyppi onnistuu herättämään. Ystäväni pyysi minua miettimään, pidänkö miehestä todella vai onko hän laastarisuhde?

Aika näyttää.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #69 : 26.12.2007 18:41:03 »

Mulle mun ex-veskarimies sano viikon tapaamisen jälkeen olevansa rakastunut muhun  Huh Silloin nuorena tyttönä olin otettu ja olinhan minäkin häneen rakastunut  :Smiley

Pidän peukkuja sinulle, että tosiaankin hän olisi rakastunut muuhunkin sinussa kuin siihen upeaan seksiin  Wink

Mä ite luulen ,että olen rakastunut rakkauteen, mullahan oli omat seikkailuni herra leijonan kanssa ja luulin sitä rakkaudeksi  Kiss
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #70 : 26.12.2007 18:57:13 »

Pidän peukkuja sinulle, että tosiaankin hän olisi rakastunut muuhunkin sinussa kuin siihen upeaan seksiin  Wink 

Tack.

Minä en pidä Leijona-miehistä (muuta kuin kaverina vaan  Wink)

Tokihan yritän katsoa asioita pitemmällä tähtäimellä. Että onko hänestä ainesta muuhunkin ja miten hän pärjää lasten kanssa ja haluaako hän kenties vielä lapsia...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #71 : 26.12.2007 20:05:33 »

Ja minulla veskari taisi rakastaa jo ensi tapaamisella.Kosinta alta kk:n ja tyylikkäästi polvillaan ja sellaista siirappia jotta. buck2

Luulenpa että veskarimiehillä menee puurot ja vellit ja vielä jauhotkin sekaisin seksin ja rakkauden suhteen.
Tässäkin jo peräkkäin esimerkkejä,niin että hörähdin nauruun,kun luin.

                                        2funny
tallennettu

selkälokki
Vieras
« Vastaus #72 : 26.12.2007 20:32:52 »

Aikoinaan isäni  vesimies ja äitini  kalat kävivät kuutamouinnilla ja kävelyllä, omenavarkaissa jne.. Aika romanttista.

Veskarit ovat kyllä tosissaan jos alkavat jonkun kanssa olemaan mutta aika vaikeita tyyppejä ne muuten, ehdottomia ja itsepäisiä. Kavereista tämä huomio (itsekin tiedostavat asian), isästä puhumattakaan Wink

Juu, tosissaan vaikka läpi harmaan kiven. Kuka on leikkiin ryhtynyt, se leikin kestäköön...
Ja kyllä, vaikeuttakin meistä löytyy. Omaa tilaa pitää olla, turha yrittää kahlita liian kanssa, luottamusta kaivataan. Hyvä olisi, jos kumppani osaisi seistä omilla jaloillaan, olisi siis itsenäinen ihminen. Veskarista on turha odottaa mitään ylihuolehtivaa eväiden tekijää tai pullantuoksuista perinteistä äitiä.  buck2 Ei tee mieli antautua marttyyrin rooliin. Myöskään toisen "marttyyrin" kanssa eläminen ei houkuta
Romantiikka on kova sana...Ja se yksin olo. Smiley
Sellainen kumppani, jonka kanssa voi rohkeasti käydä myrskyjä päin, tuli mitä tuli...Eikä sitten jossitella menneitä. Semmonen ois veskarin unelma. Ainakin tässä osoitteessa.
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #73 : 26.12.2007 20:35:00 »

Kun kirjoitin tuon ihan sydämestäni, niin tuli sitten sellainen tunne, että se veskarihemmo voi kyllä olla siulle juuri naulankantaan Kaurisenergiaa!
Sinäkään et vaikuta miltään itsesäälissä rypevältä marttyyrisankarittarelta, vaan käyt rohkeasti elämän kimppuun.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #74 : 26.12.2007 20:58:09 »

Hih!  Wink

Kiitos kommenteista.

En minä todellakaan mikään marttyyrisankari ole! Mutta nyt on vaikea vaihe, se pitää myöntää, ja silloin väkisinkin ajattelee, että onko tuo MIES ihana oikeasti vai vaan pelastaja?

Joo, veskari on kyllä tuommoinen itsenäinen tallaaja, tämä ainakin.

Pitää katsella jatkossa miten käy...  "veskarihemmo"  Grin

« Viimeksi muokattu: 26.12.2007 21:00:28 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: