K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #75 : 26.12.2007 20:41:51 » |
|
Anteeksi, Ehkä alan pikkuhiljaa muistuttamaan Sashaa ( ) mutta kaipa silläkin on tarkoituksensa : Kuitenkin, eron myötä ex-mies, Neitsyt, riemastui täysin ja on vakuuttanut rakkauttaan. Hän soittelee joka päivä ja kertoo, että minä olen hänen ainut rakkautensa. Asian tekee mielenkiintoiseksi se, että hän on edelleen paras ystäväni. Hän on se, joka auttaa kaikessa ja kuuntelee. Minua itsekästä p..kaa. Kyllä tiedän, että olen juuri tuollainen, itsekäs p..ka, mutta sitä hän väittää, että nyt se on siinä. Että hän odottaa minua loppuelämäänsä asti. Mutta nyt olisi tilaisuus. Sanoin hänelle, että pyyhin hänen otsaansa kun hän on vanha pappa. Mutta kannattaako menettää tällaista rakkautta?
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #76 : 26.12.2007 22:56:06 » |
|
Ei huolehtiva?Yksin viihtyvä? ? Onkohan nyt veskarinaiset ihan eri asia kuin miehet,vai olenko törmännyt poikkeustapaukseen? Minulla ei olisi saanut olla omia jalkoja ollenkaan,vaan herran olisi pitänyt saada huolehtia ja paapoa. Ei omia harrastuksia,eikä ystäviä. Ja hänen ylitseen ei ainakaan missään tietoon liittyvässä mennä tai itsetunto kärsi sellaisen kolauksen,että siitä ei selvittykkään. Yksin ei viihtynyt lainkaan,vaan elää naisen kautta. Romantiikasta kai jokainen pitää silloin kun se on jossain rajoissa,mutta öiset kiukulaulut ja jatkuva rakkauden vakuuttaminen saa vain kyllästymään. Sehän kuullostaa samalta,kuin mitä tänään syödään,jos sitä joka toisessa lauseessa pitää vakuuttaa. Eikös rakkaus näy enemmän teoissa. En Selkälokista ole tippaakaan samoja piirteitä ainakaan havainnut,kun ex veskarissa.Marttyyri. Sellaiseksi heittäytyi aina,jos ei niitä vakuutteluja tullut takaisin päin. Kuin pikkulapsi. Mutta se olikin hieman erikoinen tapaus,jotta enpä yleistä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.12.2007 16:03:59 kirjoittanut Chandra »
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #77 : 26.12.2007 23:00:45 » |
|
Jaa että kannattaako menettää tuollaista rakkautta? Se riippuu tietysti omista tunteista. Jos itse rakastat,tunnet muuta kuin ystävyyttä,niin eipä kannata. Jos taas ei rakkautta ole sillä tasolla,ei se pitkälle kanna. Usko vaan,että se oikea rakkaus sitten tulee,tai on tulematta. Mutta miksi tyytyä enää mihinkään laastariin,kun ne irtoaa helposti ja taas tarvitaan uutta laastaria. Odota että kipinät sinkoilee ja varpaan kynnet lähtee.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #78 : 26.12.2007 23:43:55 » |
|
Kiitos Chandra. Otan huomioon mielipiteesi.
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #79 : 27.12.2007 09:05:28 » |
|
Anteeksi, Ehkä alan pikkuhiljaa muistuttamaan Sashaa ( ) mutta kaipa silläkin on tarkoituksensa :
Mutta sinullahan on asiat niin kuin niiden pitää ollakin, että miehet juoksevat naisen perässä, eikä toisinpäin.
Mielestäni sinä olet hyvin -hyvin onnekas ja toivon sinulle kaikkea nautintoa, mitä näiden miesten kautta, -mutta sinun voimastasi- sinulle annetaan.
Olet löytänyt, tai sitten (myöskin) nämä miehet ovat löytäneet, sinun sisäisen naiseutesi, jumalattaresi, joka lumoaa.
Kaikki naiset eivät (valitettavasti) tule naisiksi koskaan.
Kun naiseutesi kukka puhkeaa kukkaa, se voi olla hämmentävää, -aivan kuin murrosikäisenä, jolloin vartalomme muuttui naisen vartaloksi. Kysymys on vain sisäisestä tapahtumasta.
Monet vain uneksivat samasta, joka sinulla on. Valitettavasti se aiheuttaa kateutta kanssasisarissa, koska monet naisista jäävät vain vartaloiltaan naisiksi.
Nauti kaikista miehistä, sillä eiväthän he ole samanlaisia, eikä ainutkaan rakkaus koskaan ole edes saman tuntuista. Jokainen rakkaus on aina uniikki.
Kuka on sanonut tai määrännyt, että pitää valita vain yksi? Aito rakkaus on universaali, eikä sitä voi rajata. Jos yrität rajata, niin rakkaus ei ole enään rakkautta, vaan omistamista.
Luovuin jo jokin aika sitten pähkäilemästä ja kyselemästä, että kumpi vai kampi ja annoin ajan päättää.
Pidin molemmat ja ilahdutan itseäni kolmansilla -platonisina rakastajina ja niin... Rakkaus ei aina ole seksiä ja kahdessa miehessä on kylläksi -ainakin toistaiseksi.
Vaaka on kallistumassa Vaakaan. : Hänen avioeronsa myötä koen vastuuta, että hän teki sen vuokseni. Hänen kaksi pientä poikaansa rakastavat minua. Härkä on työnsä puolesta puolet ajasta ulkomailla, joten luonnolliset olosuhteet ovat ratkaisemassa puolestani.
Tosin se ei vielä merkkaa sitä, että unohtaisin kaikki muut miehet (naisetkin..)
Nautin täysin siemauksin, vaikka ensin olin hämmentynyt. Elämähän on suorastaan loistavaa näin!
Vaatii vain hiukan (viisautta) järjestelyitä ja suun pitämistä koska kaikkien ei tarvitse kaikkea tietää jo hyvien tapojen vuoksi, -näiden miestenkään, mutta myöskin naapuruston ja muiden asiaan kuulumattomien mielenrauhan vuoksi. Kaikilla kun ei ole omaa elämää, niin toisten elämä on paljon mielenkiintoisempaa.
BTW, onkohan nyt alkanut jokin naisellinen vallankumous sfääreissä, kun näyttää, että yksi sun toinen nainen on ottanut sen alfa-paikan naisellisena naisena yrittämättä olla mies tai käyttäytyä kuin mies ja nauttien naisellisuudestaan? ...ja miehet vikisevät.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #80 : 27.12.2007 15:34:35 » |
|
Huh, mitä riippuvuutta vastakkaisesta sukupuolesta (tai siis sitten kaksosjuttua).. sitä ei arvon kirjoittelija ehkä vieläkään huomaa.. vapainta on se, kun silloin tällöin joku kiinnostaa.. eikä aina joku hörhölauma ympärillä.. onhan sellainenkin joskus hauskaa..
olenpa vaan yllättynyt että tämä on samainen Kaurisenergiaa..mitkä merkit viittaavat tähän? rapu..? Ei kai kauris merkkinä..?
mutta olin itsekin hyvin erilainen 3.5 v sitten kun tulin tänne, silloin oli kai tärkeää nämä mieslaumat.. hmm.. nyt tuntuu kuin se olisi ollut puoliksi keksittyä kaikki kiinnostus, ja draama-
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.12.2007 15:38:09 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #81 : 27.12.2007 16:26:58 » |
|
Olet löytänyt, tai sitten (myöskin) nämä miehet ovat löytäneet, sinun sisäisen naiseutesi, jumalattaresi, joka lumoaa. Kaikki naiset eivät (valitettavasti) tule naisiksi koskaan. Kun naiseutesi kukka puhkeaa kukkaa, se voi olla hämmentävää, -aivan kuin murrosikäisenä, jolloin vartalomme muuttui naisen vartaloksi. Kysymys on vain sisäisestä tapahtumasta. Monet vain uneksivat samasta, joka sinulla on. Valitettavasti se aiheuttaa kateutta kanssasisarissa, koska monet naisista jäävät vain vartaloiltaan naisiksi. Kyllä! Tuosta taitaa olla kyse. Olen vieläkin niin sekaisin tuosta "veskarihemmosta" että ei nyt tule sanoja sitten millään... tarvitsen aikaa... (veskarihemmo soitti töistä, vaikka hänellä oli kiire päivä, hän halusi silti jutella hetken )
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #82 : 27.12.2007 16:29:23 » |
|
olenpa vaan yllättynyt että tämä on samainen Kaurisenergiaa..mitkä merkit viittaavat tähän? rapu..? Ei kai kauris merkkinä..?
Minä se olen! Kauriitkin voivat joskus pillastua vaikka silkasta riemusta!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #83 : 27.12.2007 16:31:16 » |
|
Mahtaakos sinulla Kaurisenergiaa olla Mars Oinaassa :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #84 : 27.12.2007 16:33:08 » |
|
Mahtaakos sinulla Kaurisenergiaa olla Mars Oinaassa : Ei. Minulla on seksuaalisessa Skorpionissa 5. huoneessa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #86 : 27.12.2007 16:44:50 » |
|
En olen tehnyt veskarihemmolle karttaa. En halua "pelästyttää" häntä. Mutta veikkaan, että herran on Kauriissa, ehkä jopa yhtymässä minun Aurinkooni. Jotain ihmeellistä tässä pitää olla, sillä en minä yleensä tällä lailla sekoa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #88 : 28.12.2007 09:53:27 » |
|
Nyt menee unetkin jo älyttömiksi! Nimittäin, näin semmoisen unen että Sasha tuli meille. Hänellä oli minulle kaksi lahjaa: seksikäs kylpytakki, jota hän käski käyttää aina kun haluan villitä tuon veskarihemmon ja joku ihana uutuustuoksu! Avasimme tuoksun ja suihkuttelimme sitä ja istuimme sängyllä ja kikatimme kuin pikkutytöt!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|