Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neljä miestä - kuka sopii?  (Luettu 110460 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #15 : 11.11.2007 10:18:42 »

Oho, ompa paljon vastauksia!  :Smiley

Vähän vitsinä tuon laitoin, mutta niin se vaan on.

Kaikkien kanssa yhteistyötä, mutta kahdesta heistä aistin selvästi, että olis kiva tehdä muutakin yhdessä..

Tässä on varmasti kyse jostain suuremmasta hommasta, sillä nuo kaikki miehet ovat minua 7-10 vuotta vanhempia ja ennen kuvittelin aina että kukas hullu nyt keski-ikäisiin enää ihastuu mutta tulipa sekin nyt koettua! Transiittina  pluto aspect_sex venus.

Annan ajan kulua ja katson missä ollaan vaikka ensi kesänä. Siihen mennessä olemme jo miehen kanssa päättäneet, jatketaanko vai olemmeko jo muuttaneet erilleen.

Muuten, tuon Neitsyt-miehen kartta olisi unelma, siis sopisi täydellisesti kumppanikseni kartan perusteella, mutta muuten. ?

Rapu-miehessä tuntuu olevan juuri sitä lämpöä ja herkkyyttä mikä monelta puuttuu.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 11.11.2007 11:37:04 »

miulle tuli kanssa jotenkin tunne että noista se olisi juurikin tuo rapu tai neitsyt.

kuitenkin tuosta neitsyestä tuli enenmän tunne jotta olisiko pidemmän päälle sitä mitä nyt...
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #17 : 11.11.2007 11:52:40 »

Tuosta Neitsyt-miehestä on minulle varoteltu. Hänellä on lapsia kolmen eri naisen kanssa, joten osaa olla hurmaava varsinkin alussa mutta pelkäämpä että olisin hänelle vain se yksi muiden joukossa.

Rapu on ihana. Hänen Venuksensa on muuten tarkasti IC:lläni.

Kaksos-miehen Aurinko taas on tarkassa trinissä minun Venukseeni, ja muitakin mielenkiintoisia kohtia yhdistää meitä.

Mutta tosiaankin... Katsellaan, kuunnellaan... Jossain vaiheessa voisin järjestää jonkun ruokailun tai muun työkeikan jossa saisin viettää aikaa Rapu-miehen kanssa. Viattomasti tietysti.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 347


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #18 : 11.11.2007 20:21:24 »

Ei noista mikään, jos oot kauris :Smiley ota oinas Wink tarviit haastetta  angel
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #19 : 11.11.2007 21:22:36 »

Ei noista mikään, jos oot kauris :Smiley ota oinas Wink tarviit haastetta  angel

No huhheijaa...!  Grin Mun bestis on oinas, mut ei me kestetä toisiamme kahta viikkoa samassa hotellissakaan  Grin Eli siinä on ainakin mulle oinasta ihan riittävästi Cheesy
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #20 : 12.11.2007 09:10:19 »

Ei noista mikään, jos oot kauris :Smiley ota oinas Wink tarviit haastetta  angel

Nuoruuden eka avomies oli Oinas ja hyvin toimi!

Mutta mistäs nyt saatais Oinas tuohon työyhteisöön...  Grin

Heh, tuskinpa tässä nyt mitään ihmeellistä tapahtuu. Mielikuvitusleikkejä nämä ovat, eli mitä kivaa VOISI tehdä jos olisin vapaa ja silleen.. 

Yritämme vielä ihan oikeasti saada avioliiton toimimaan, mutta raskasta oli tuo juuri mennyt  saturnus aspect_opp venus. Kylmetti tunteet ja lähinnä kumppanin puolelta.

On silti ihana huomata, että tässä kun ikää on jo enemmän kuin se maaginen 18-v, ( Grin) niin voi silti ihastua ja rakastua ja ennenkaikkea kokea rakkautta eri tavalla. Paljon syvemmin. Ehkä se on juuri tuon  pluto aspect_sex venus sanoma, että oppii vihdoin viimein rakastamaan aidosti.

Mielenkiintoinen vuosi tulossa siis (transiitti on päällä koko vuoden 2008).
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #21 : 12.11.2007 09:43:39 »

Voi mtien ihastumiset piristävätkään synkkää talvea  Smiley
Kauriille voisi rapu olla ok, vastamerkkejä kun ovat. Miksei ehkä neitsytkin.
Tai hitto, nauti kaikista  Grin Ihastua ja tykätä saa, se on hauskaa

 smitten
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #22 : 12.11.2007 10:56:56 »


...voi silti ihastua ja rakastua ja ennenkaikkea kokea rakkautta eri tavalla. Paljon syvemmin. Ehkä se on juuri tuon  pluto aspect_sex venus sanoma, että oppii vihdoin viimein rakastamaan aidosti.

Mielenkiintoinen vuosi tulossa siis (transiitti on päällä koko vuoden 2008).


Aidosti varmaan ja ehkä myös odottamatta itse vastarakkautta (Pluto).
Ehkäpä tiellesi myös osuu paljonkin sellaisia parisieluiksi kokemiasi, joiden kanssa ei ole tarkoituskaan koskaan elää yhdessä tai edes kohdata fyysisellä tasolla...

Haaveillahan aina saa, se on ihanaa!  Smiley

Terv. May - Neptunustransiittien kourissa
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #23 : 12.11.2007 12:50:04 »

Niin se käy Kaurisenergiaa! Rakkaus aina yllättää. Älä roiku miehessä joka kylmetti tunteet, se on aivan kamalaa.

Mitä tarkoittaa että Neitsyt muuten täydellinen, mutta??

Rapu kannattaa ainakin jossain mielessä kokea,, tulen aina pitämään eräästä erityisesti, vaikkei se kestäisi ikuisesti.  aurinko rapu

Mistä tuli mieleen; miksi joku syntyy rapuna ja toinen kauriina? Ovat niin erilaisia - vai? Rapumies voisi oppia sinulta, sanotaan että ne haluaisi olla kuten kauriit?? JA kauris voisi oppia ravusta.

Nimim elämänsä tarkkailija..

Minullakin raju transiitti tästä n 1.5 vuotta.. jotenkin ei tekis mieli hajottaa itseään useaan henkilöön, mutta tosiaan, nuoruuden kokeminen on aina mahdollista - ja päinvastoin. Nuoret oppivat oikeassa seurassa, etteivät mene väärille teille.

Itse en vieläkään osaisi olla vanhemman kanssa, vaikka elämäni aikana ainakin 10v vanhemmat  vesimies  rapu  leijona on hakkailleet. 
« Viimeksi muokattu: 12.11.2007 14:29:44 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #24 : 12.11.2007 12:56:51 »

Noista IC MC jutuista;

sanooko sellainen jotain, että Venukseni on hänen AC kohdalla, noususolmuni DC:lla (minun ja hänen) ja hänen Venuksensa minun MC:lla ja Marsini hänen IC:lla??

Jos nyt on oikeat ajat..

viimeksi heitin ikäerot hiiteen ja se kannatti!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #25 : 14.11.2007 09:54:13 »

Intuitiivisesti sanoisin kyllä Rapu, olethan sinäkin AC- rapu ja Kuukin siellä, ei ihme, että Rapumies vetoaa  Wink Ilmamerkit ovat kyllä valtavan viehättäviä  Cheesy ja sana hallussa etenkin  kaksoset lla. Miksei  neitsyt -mieskin, hmm... Iloa kuitenkin työpäiviisi ja toivottavasti tilanne ratkeaa kaikkein parhaimmalla tavalla  Smiley
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #26 : 15.11.2007 22:32:40 »

Kiitos kiitos Pallaskissa, iloa tässä tarvitaankin. Elämä lyö Kauriita päähän isolla nuijalla - mutta noilla hauskoilla mielikuvitusleikeillä selviää päivän kerrallaan.

Kai se siitä...

Noilla Solmuilla on todellakin oma merkityksensä, kuten olen tuon Neitsyt-miehen kohdalla huomannut.

Rapu-mies kiinnostaa kyllä joo, mutta annetaan ajan kulua ja katsellaan, mitä elämä tuo.  :Smiley  Kaksosen kanssa seuraavaksi enemmän tekemisissä...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #27 : 15.11.2007 23:08:56 »

Täytyypä sanoa, että 'rapua kiinnostaa kauriissa jonkinlainen saavuttamattomuus, pitää laittaa kaikkensa peliin, tunteet ennenkaikkea. Ja jukopliuta jos kauris löytää siitä jotain aitoa, niin...'  smitten

On vähän kokemusta rapuna!  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #28 : 16.11.2007 10:27:41 »

Rapua saattaisi kiinnostaa joukkarissa sama..

OTA 4 MIESTÄ..  2funny 2funny koeajalle..   Cheesy
« Viimeksi muokattu: 16.11.2007 10:49:36 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #29 : 17.11.2007 19:36:16 »

Mieheni kysyä pamautti eilen, että onko minulla jotain säpinää tuon Vaaka-miehen kanssa. Minä että häh, mistäs niin päättelet? Johon hän että siihen malliin olen hänestä puhunut viimeaikoina.

Kieltämättä olen tuota miestä ylistänyt -mutta lähinnä vain työkaverina. Voi vitsit kuinka helppoa hänen kanssaan on kommunikoida! Mutta kaipa se jääkin meillä siihen: helppoa olla työkaveri.

Tuon herra Ravun kanssa ei ole helppo vaan olla. Kun istuimme kahvilla keskellä työpäivää, ajattelin häntä ilman paitaa veneessä...  :Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: