Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neljä miestä - kuka sopii?  (Luettu 110595 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #90 : 28.12.2007 19:07:56 »

Ihmeellinen tuo unien maailma,
heräsin aamuyöllä siihen, että nauroin hyvin makeasti.
Vielä hereillä olo aikana nauratti ja päätin hymyssä suin
jatkaa unia vielä muutaman tunnin. Smiley

Yöllistä telepatiaa!  Wink Meillä oli hurjan hauskaa!  Grin

Saas nähdä kuinka hauskaa on veskarihemmon kanssa seuraavalla kerralla...  :Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #91 : 30.12.2007 17:54:33 »

Saas nähdä kuinka hauskaa on veskarihemmon kanssa seuraavalla kerralla...  :Smiley

 smitten

Uskomatonta, miten yhdessä ja samassa miehessä yhdistyvät äly, upea vartalo ja meidän välinen mielettömän kova vetovoima...  :Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #92 : 30.12.2007 20:23:59 »

Jotta nyt oikein kävisin teidän hermoillenne niin kerrottakoon, että tuo veskarihemmo on ulkonäöltään Lauri Tähkän, Kauniiden ja rohkeiden Danten sekä Markus Pöyhösen risteytys!  Grin

Nyt lupaan pitää suuni kiinni tästä asiasta.  Grin  Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6616


Profiili WWW
« Vastaus #93 : 30.12.2007 22:38:48 »

että sitten komian pojan henki,jolle maailma on renki..
ja sinä hyräilet suu supussa "hetkeksi en sulle rupia"...?
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #94 : 31.12.2007 00:28:44 »

Lauri Tähkän hiukset ja hymy, Danten silmät ja Markuksen kroppa  buck2  Huh

Pidä tästä namupalasta kiinni     Kiss
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #95 : 01.01.2008 16:45:43 »

Joo mä diggaan sitä ihan kybällä!  Cheesy

Mutta. Ja tämä onkin iso mutta. Jotenkin minulla on tunne, että tämä juttu jää vaan sellaiseksi "5.huoneirrotteluksi."

Mies on ihana, juuri sellainen kuten olen tuossa aikaisemmin kertonut. Mutta oma tilanne on vähän sellainen, että itse näkee kaiken niin hehkuvana (pitkän suhteen jälkeen saa nauttia  Wink) niin miettii että mikäs tämä oikein on. Siis oikeesti.

Transiitti  pluto aspect_sex venus on varsin tarkka, ja sehän kuvaa juuri kykyä kokea poikkeuksellisen vahvoja tunteita. Mutta tämä kaikki johtuu minusta, omasta kyvystäni kokea, ei tuosta upeakroppaisesta uroksesta. 

En tiedä ymmärrättekö. Toinen tapa selittää asia: alan pikkuhiljaa löytämään oman naiseuteni, naaraani, Venukseni (Vesimies-Venus piruvie  Wink).  Hmm. Olisi jotenkin sääli hypätä ensimmäisen tarjokkaan kelkkaan, kun vielä on paljon kokematta, mm. Herra Rapu.

Jotenkin minulla on tunne, että Elämäni Mies on Jousimies. Miksi? No en tiedä. Muutamia keskipisteitä ja asteroideja siellä. Ja kaksi elämäni merkittävintä suhdetta ovat molemmat  askendentti jousimies.

En tiedä veskarihemmon nousumerkkiä, mutta  jousimies se ei ole missään nimessä.  kauris tai  skorpioni voisi sopia.

Mutta... katsellaan. Kaikki on mahdollista. Olkaa kateellisia vaan.  Grin

« Viimeksi muokattu: 01.01.2008 16:49:21 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #96 : 03.01.2008 15:15:07 »

Ihana lukea näitä viestejä! Kuullostat ihan kevät perhoselle,
joka tekee vinhuvia piruetteja pilvissä! Cheesy

Itsellä menee väkisinkin hymy korviin asti
-energia, joka huokuu viesteistäsi on niin hykerryttävän
iloista ja rakkaudellista! Cheesy
Nautitaan rakkauden/auringon paisteesta... smitten
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #97 : 03.01.2008 17:43:34 »

Hih. Hyvältä kuulostaa! *hymyilee*
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #98 : 03.01.2008 18:23:55 »

Hei muuten missäs Kaurisenergiaa sun Vertex möllöttää ?

Mulla se on Leijonassa ja mun miehet(rakastajat) on ollu nousuleijonia,  aurinko leijonia ja nykyinen  venus leijona  smitten

Mä luulen et sillä on joku vaikutus  idiot2

Mä oon taas löytäny uudelleen rakkauden ja intohimon mun vaakamiehen kanssa  Kiss Kiss elämä on ihanaa  smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #99 : 03.01.2008 21:07:49 »

Hei muuten missäs Kaurisenergiaa sun Vertex möllöttää ?

 skorpioni !

Tänään töissä ylimmän johdon kanssa tuli puheeksi tuo Herra Rapu, ihan muuten vaan. Ja vähän pitää myöntää, että harmi olis jos jäis arvoitukseksi tuo herra...

Hmm. Elämä on varsin ihanaa!  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #100 : 03.01.2008 22:31:50 »

Ehkäpä sä et ole vielä tavannut herra skorpionia, mä luulen että se vois käydä täydellsesti sulle  Cheesy Kun kerta sulla mars ja vertex  skorpioni  :Smiley
Mitenkähän sä saisit sen ravun lumoihis, vai onko jo   buck2  Grin
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #101 : 04.01.2008 19:53:40 »

Mitenkähän sä saisit sen ravun lumoihis, vai onko jo   buck2  Grin

Tämä työviikko osoitti sen, että en missään nimessä saa tehdä mitään isompia päätöksiä ennen kuin tuo Herra Rapu on koettu.  Ja Herra Kaksonen! Siis  Tongue tuo mies! Hän flirttaili tällä viikolla (tosin se nyt ei ole ihme jos Kaksonen flirttailee... Wink) siihen malliin että pitää tutkailla...

Rapua voin yrittää pyydystää helmikuussa. Sen teen.

Tuon Kaksosen kanssa voisi myös järjestää jotain. Katselin juuri hänen karttaansa, ja vertailu omaan karttaani on varsin lupaava:

- hänen  aurinko tarkka  aspect_tri  :minun  venus
- hänen  venus melko tarkka  aspect_sex minun  kuu
- hänen  kuunsolmu tarkka  aspect_tri minun  venus
- hänen  pallas tarkka  aspect_con minun  askendentti
- hänen onnenpisteensä minun  venus/ uranus kp:ssä

Nuo nyt lähinnä pistivät silmään. Varsinkin tuo  aurinko aspect_tri venus on aivan ihanne parisuhteessa, samoin  venus/ kuu.

Olempa minä varsinainen höppänä mutta tämmöisiä juttuja olen tässä ajatellut, tuosta herra Kaksosesta lähinnä.   :Smiley

*muoks. Ai niin en ole varmaan maininnut oma avioliiton pisteeni on Kaksosissa! Tosin ei tee yhtymää tuon herran Auringon kanssa.
« Viimeksi muokattu: 04.01.2008 19:59:31 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #102 : 04.01.2008 20:02:19 »

Mitäs sinun miehesi tuumaa? Joko olette eronneet? Rapua suositan, no aina ei ne ole olleet mukavia mutta nytpä on.. aina ei tarvita niin moniakaan.. ravuilla oli koko syksyn flirttimeininkiä astron mukaan...

Ehkä se on hyvä järjestely että on yksi "pääkiinnostuksen" kohde ja muutama flirttimielessä.. tms.. heh.. no joo.

Aiotko siis vielä naimisiin tms? vai vedätkö huvin vuoksi jonkun  vesimies rapu kaksoset kokemuksen läpi.. ? Toistaiseksi mikään ilmamerkki ei ole vedonnut minuun ja kiva, ettei  skorpioni ilmestynyt enää. Ilmamerkki siis nousuna  askendentti . En ole koskaan tai siis niin kauan kuin olen merkit tiennyt, ollut   aurinkovesimies vaaka kaksoset kiinnostunut. Kumma, voisi luulla- miten maamerkki ja au ilma? Tai maa ja au vesi? Vesimerkeissä on aina tunteellisuutta varmasti. Tulimerkki tuntuisi tutulta..

Itselle nuo nimet ei oikein sano mitään, minun miesmakuni on yksioikoinen; nuorekas, urheilullinen, vaalea lyhyt tukka riittää..ja historian siipien havina, että tunnetaan jostain kaukaa.. >sähkö.. mutta itsenäisyys on tärkeää.
« Viimeksi muokattu: 04.01.2008 20:16:26 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #103 : 04.01.2008 20:17:08 »

Kyllä ero omasta miehestä on väistämätön. Mutta hyvä niin.  Smiley

Tässä pähkäilyjä herra Ravusta:

- hänen  aurinko  aspect_con melko tarkka minun  kuu
- hänen  kuunsolmu melko tarkka  aspect_con minun  kuu
- hänen  venus melko tarkka  aspect_opp minun  aurinko
- hänen  mars melko tarkka  aspect_sex minun  kuu
- hänen  chiron tarkka  aspect_sex minun  aurinko

Että niinku kumpi?

En minä nyt niin naimisiin ole vielä haluamassa, mutta en voi sille mitään että nämä tyypit kiinnostavat.

 Grin
« Viimeksi muokattu: 04.01.2008 20:18:50 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #104 : 04.01.2008 20:18:54 »

Ei kun kysyin, mitä miehesi tuumaa ja sanoo. Oliko kauris?

Sopiiko maa ja vesi? No ehkä jotakuinkin.

Luuletko että astrologia ratkaisee, vai yhteinen huumorintaju, vetovoima, tavoitteet? Ei kai ne vaihtoehdot näihin lopu.. parin vuoden kuluttua voit haluta olla yksin tai tulee muita versioita.  Wink
« Viimeksi muokattu: 04.01.2008 20:20:26 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: