Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neljä miestä - kuka sopii?  (Luettu 110608 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #120 : 04.01.2008 22:44:41 »

Siis nyt mietin että jos haluat "vain" suhteen, pitääkö analysoida niin paljon? Jos et mee naimisiin ja jos se  jousimies sitäpaitsi vasta venailee jossain?

No meikä valmistautuu koitokseen ja nauttii rapunsa kanssa toivottavasti kauan, onhan se niin namu. Siis oikeasti, on sielun veli, voin ihan asiallisesti puhua jutuista ja se vaan hauskuuttaa koko ajan, höpö..merkillistä- onko  rapu yleensä noin hymyileviä, vai onko se tämä hänen tunnetilansa.. 


Kokeile hetki kaksosta ja rapua kumpaakin.. Kiss
« Viimeksi muokattu: 04.01.2008 22:53:58 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #121 : 04.01.2008 22:52:09 »

Hienoa SA, onnea sinulle!  Smiley

Siis enhän minä voi nyt tietää, menenkö enää naimisiin. Vähän tekisi mieli sanoa kuten Matti Nykänen "Ehkä otin, ehkä en" eli ehkä menen, ehkä en. Aika näyttää.

Mutta tässä vaiheessa on niin hauskaa miettiä ja pohtia tuommoisia, sillä koko tilanne on minulle niin uutta.

Ja hauskaa.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #122 : 09.01.2008 22:01:11 »

Tilannekatsaus. Lukekaa jos uskallatte.

Veskarihemmon kanssa suhde on hieman katkolla. Saattoi olla tuota Nikin mainitsemaa "hetkeksi rupiamista" tai sitten jotain muuta. Se jää nähtäväksi.

Tällä viikolla herra Neitsyt on palannut kuvioihin vähän turhankin lujaa. Häneen on kielto, koska se olisi firmalle katastrofi. Täytyy koittaa kestää.

Herra Ravun kanssa on yhteinen työprojekti muutaman viikon päästä. Ans kattoo.  :Smiley

Ja tyttöenergia toimii: lähden Oinas-ystävättäreni kanssa ulos lauantaina, joten Helsinki -varo...  2funny
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #123 : 09.01.2008 22:09:46 »

Obalaa..!
Jännityksellä seuraan tulevia tapahtumia. smitten
Minua ainakin kiehtoisi tuo ns. kielletty hedelmä firmassa
aivan liikaa. :Smiley

Onko siis Mr. Rapu samassa firmassa Mr. Neitsyen kanssa?
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #124 : 09.01.2008 22:23:35 »

Kyllä Sasha, molemmat ovat firmassa. Mutta Neitsyt-mieheen ei saa koskea.

"Kielletty hedelmä". Älä ärsytä.   Wink

Tilanne on äärimmäisen mielenkiintoinen. Tuskin ratkeaa aivan lähiaikoina, enkä edes halua sen ratkeavan.

Täytyy pelata kortit oikein ja nauttia nyt kun voi. Hih, tuo Oinas-ystävättäreni on hauska tapaus. Hän on tumma versio minusta. Saas nähdä kumpi kerää ruusut -  2funny

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #125 : 09.01.2008 22:41:03 »

!!!! Cheesy !!!!

Miksi Mr. Neitsyeen ei saa koskea? Kuka-mikä estää..?  :Smiley
Koske, mutta älä kerro kenellekään. :Smiley

Minä koskisin ihan kiusallani... ja sanoisin sitten Mr. Neitsyelle,
että pidetään tämä ihan vain meidän välisenä salaisuutena,
kun näin samassa firmassa pyöritään ja niin.. :Smiley
..ja koskisin myös Mr. Rapuun ja luritelisin saman tarinan
kaikenlaisella sulokielellä, ettei vain paljastuisi.. :Smiley

Pitäisin siis molemmat... Tongue
..ja antaisin ajan kulua.. :Smiley
-voithan aina heittää toisen ystävätterellesi, kun kyllästyt!  Grin Cheesy 2funny
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #126 : 11.01.2008 19:48:00 »

Miksi Mr. Neitsyeen ei saa koskea? Kuka-mikä estää..?  :Smiley
Koske, mutta älä kerro kenellekään. :Smiley

Hyvä neuvo. Tekisin noin jos se vaan onnistuisi. Mutta kun pyhästi lupasin eräälle johtohenkilölle tuon, että häneen EN koske. Jos homma tulisi ilmi, siinä voisi mennä vaikka koko työpaikka.   Angry

Mutta erään aika mielenkiintoisen seikan olen huomannut itsessäni. Nimittäin tuon lisääntyneen herkkyyden tajun. Aikaisemmin pystyin katsomaan surutta esim. 24-sarjaa, kaikki hurjimmatkin kohtaukset tuosta vaan. Mutta nyt kun alkoi se 6. tuotantokausi jossa Jack Bauer joutui kidutustuoliin, niin en pystynyt katsomaan. Samoin eilen illalla Housen jaksossa teki pahaa se potilaan verenvuoto. Aikaisemmin olen pystynyt katsomaan mitä vaan, mutta nyt tökkii!

Samaan aikaan taas tuo oma naiseus ja seksuaalisuus on lähtenyt uuteen nousuun. Ovatkohan nuo asiat yhteydessä toisiinsa tai esim.  pluto aspect_sex venus transiitin satoa? Transiitti on muuten juuri nyt tarkka.

Varsinaiseen aiheeseen. Herrat Rapu ja Kaksonen ovat  smitten molemmat!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #127 : 11.01.2008 20:30:50 »


Hyvä neuvo. Tekisin noin jos se vaan onnistuisi. Mutta kun pyhästi lupasin eräälle johtohenkilölle tuon, että häneen EN koske. Jos homma tulisi ilmi, siinä voisi mennä vaikka koko työpaikka.   Angry

Mutta et sinä keskustele miesvalinnoistasi
työpaikkasi muun henkilökunnan kanssa!
Ei sen, kuten ei kenenkään muunkaan tarvitse tietää. Wink

Minä en koskaan myönnä mitään suhteita työpaikalla
edes kiduttaessa, jos joku kysyy.
Myöskään ei heilasteluja työpaikalla,
-ainakaan niin, että joku/muut näkevät,
vaikka kevyt flirtti nyt on ihan ok, jos sitä tekee sitten useamman
kanssa ja hiukan naistenkin kanssa, niin ne ei tule kateelliseksi. Wink Tongue


Lainaus
Mutta erään aika mielenkiintoisen seikan olen huomannut itsessäni. Nimittäin tuon lisääntyneen herkkyyden tajun.

Samaan aikaan taas tuo oma naiseus ja seksuaalisuus on lähtenyt uuteen nousuun. Ovatkohan nuo asiat yhteydessä toisiinsa tai esim.  pluto aspect_sex venus transiitin satoa? Transiitti on muuten juuri nyt tarkka.

Minä olen herkkä kaikelle kuvottavalle ja inhottavalle
ja niin...  Undecided minä olen myös hyvin voimakkaasti seksuaalinen
ja pyrin koko ajan (tietoisestikin...) nostamaan naiseuttani
kohti häämöttävää kukoistustaan.
En esim. kestä katsoa, kun jotakuta pistetään neulalla, buck2
enkä kykene liiskaamaan hämähäkkejä, vaan pelastan
ne paperin sisään laitan terassille ja mietin sittenkin,
olisiko WC:ni ikkuna-syvennys parempi,
koska terassilla ne voi kuolla hitaasti kituen kylmyyteen. Embarrassed

Kaikki nauraa minulle tästä syystä. Embarrassed
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #128 : 11.01.2008 20:40:41 »

vaikka kevyt flirtti nyt on ihan ok, jos sitä tekee sitten useamman
kanssa ja hiukan naistenkin kanssa, niin ne ei tule kateelliseksi. Wink Tongue

 Grin Joo mutta mitä jos joku ottaa sen liian vakavasti?

enkä kykene liiskaamaan hämähäkkejä, vaan pelastan
ne paperin sisään laitan terassille ja mietin sittenkin,
olisiko WC:ni ikkuna-syvennys parempi,
koska terassilla ne voi kuolla hitaasti kituen kylmyyteen. Embarrassed
Kaikki nauraa minulle tästä syystä.

En minäkään! Minä kuljetan hämähäkit aina ulos isolla paperilla. Paperia pitää aina käännellä ylösalaisin, kun hämähäkki kävelee puolelta toiselle... mutta ikinä en liiskaa niitä!

(nämä yhteneväisyydet Sashan kanssa alkavat jo huolestuttaa  Grin)
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #129 : 11.01.2008 21:04:38 »

Grin Joo mutta mitä jos joku ottaa sen liian vakavasti?

No sitten vaan teet takin kääntötempun, flirttaillen tietenkin,
niin se ei suutu. :Smiley
Lirkuttelet vaan, että Hei! Minäkö muka flirttailen?
En ole huomanut moista.. :Smiley

Tai sitten että;

Oh..! Olet siis kiinnostunut minusta?
Olen hyvin otettu, mutta myös hyvin hyvin varattu. :Smiley

Tai...

Minulla nyt on aina pilke silmäkulmassa,
ei siitä kannata välittää. :Smiley

Käännä leikiksi. Wink Tai ainakin niin, että se toinen on sinusta ollut
alunperinkin kiinnostunut ja flirttaillut, etkä sinä. :Smiley

Mutta mitä sillä on väliä, vaikka ottavatkin vakavasti?
Valikoima sen kuin lisääntyy.  Tongue:Smiley


Lainaus
En minäkään! Minä kuljetan hämähäkit aina ulos isolla paperilla. Paperia pitää aina käännellä ylösalaisin, kun hämähäkki kävelee puolelta toiselle... mutta ikinä en liiskaa niitä!

Heh! Cheesy
Minä käytän 4-5 palaa vessapaperia, annan hämyn kävellä
sille ja käännän toisen puolikkaan päälle
ja tartun reunoista vetäen varovasti,
jolloin hämy jää pehmeään taskuun,
eikä pääse kävelemään puolelta toiselle. :Smiley

Myöskin tyhjät pienet pahvipakkaukset/askit ovat käteviä.
Avaa vain suun pyydystää hämyn sinne ja sulkee kannen
ja kuljettaa sitten pois. :Smiley


Lainaus
(nämä yhteneväisyydet Sashan kanssa alkavat jo huolestuttaa  Grin)

En kai minä nyt niin kauhea ole..? Kiss
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #130 : 11.01.2008 22:45:16 »

En kai minä nyt niin kauhea ole..? Kiss

Et niin paha   Grin

Löytyy vaan niin paljon samanlaisuuksia muutamissa asioissa   Wink

Aika hauska juttu muuten, että olen samoihin aikohin lähentynyt tuon Herra Kaksosen kanssa tosi paljon.  Tänään töissä ajattelin juuri että voihan piru mikä mies, kuinka voi olla noin samanlaiset ajatukset, ja kuinka helppoa on ilmaista tunteita hänelle (ja hänen minulle)

Siis ihan työasioita. Mutta niin helposti.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 11.01.2008 22:49:04 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #131 : 13.01.2008 18:33:44 »

Ja tyttöenergia toimii: lähden Oinas-ystävättäreni kanssa ulos lauantaina, joten Helsinki -varo...  2funny

Joo, eilen sitten oltiin menossa ja ilta alkoikin varsin railakkaasti Oinas-ystävättäreni vitsillä naistenhuoneessa. Meillä oli tapaaminen tuolla ravintolassa, ja sinne saavuttuani päätin ensin käväistä tarpeillani. Vessajonossa huomasin ystävättäreni tulevan kopista ulos. Nähdessään minut hän huudahti flirttailevasti: "Moi! Onkos sinulla seuraa?" Johon minä: "Ei vielä." Hän: "Kelpaisko seura?" Minä: "Kyllä!" Johon hän totesi, että selvä, varaan meille pöydän. Olisittepa nähneet naisten ilmeet vessajonossa!!  Grin

Kun pääsin sitten ravintolan puolelle ja huomasin ystävättäreni varaaman pöydän, niin johan se piru oli saanut siihen miehenkin istumaan. Mutta ei se haitannut, hauska tyyppi oli ja hänen ystävänsä tulivat myös pöytään, samoin minun toinen ystävättäreni liittyi seuraan hieman myöhemmin.

Hauskaa oli! Tanssittajia riitti ja pyörähtelin tanssilattialla erään MTV3:n suositun sarjan näyttelinjänkin kanssa. 

Mitään ihmeellistä ei kuitenkaan sattunut, siis ei sellaista Veskarihemmon tapaista kohtaamista.

Mutta kyllä oli hauska ilta! Nyt jaksaakin taas keskittyä työviikkoon ja niihin kiemuroihin...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #132 : 13.01.2008 19:31:59 »

Vähän kuin, miten saa lapsen tykkäämään koulusta, no silleen että siellä on poikakavereita tarpeeksi.. kunpa voisinkin sanoa että eilisessä tai tän päivän tilaisuudessa olisi ollut miehiä, jotka.. no jos ei, on kuitenkin  rapu . Osoittaisin jonkinlaista levottomuutta omasta mielestäni, jos juuri nyt pitäisi olla pari.. siis muuhun kuin siihen.

K, millainen on 5, 7 huoneesi ja Marsin sijainti ja AP/proge kartat? Olet ainakin iloisempi.
  Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #133 : 13.01.2008 19:40:11 »

K, millainen on 5, 7 huoneesi ja Marsin sijainti ja AP/proge kartat? Olet ainakin iloisempi. Smiley

Minulla on natal-kartalla tuo 5. huone kaikista korostunein, sieltä löytyy mm.  jupiteruranus ja tuo  mars tuomassa intoa näihin hauskanpitoihin...   (Nuorena minulla oli aina tapana tokaista elämänohjeeksi "Aina hauskaa olla pittää!" ja kävin äitini kanssa monta vääntöä tuosta kun hän aina moitti että ei se elämä mitään hauskanpitoa ole... )

7.huoneen (=1.avioliitto) kärki Kauriissa, ja kappas pirua kun se eka aviomies oli juuri Kauris.  Tuolla kaavalla se Veskari voisi sopia, sillä 9. huoneen (= 2.avioliitto) kärki on Veskarissa.  Grin No, ei kai se ihan noin yksinkertaisesti mene.

Tätä vuotta olen odottanut kuin kuuta nousevaa, sillä vuoden 2007 ap-kartta oli huono, ja tämän vuoden kartta on varsin iloinen.  askendentti Vaaka, Spicca melko tarkkaan nousussa. Vaa'an hallitsija  venus kakkosessa yhtymässä Kuuhun, Junoon ja Onnenpisteeseen.  Kuu Jouskarissa.

Ja  kuunsolmu yhtymässä natal-Venukseen.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 13.01.2008 19:47:44 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #134 : 13.01.2008 19:46:04 »

Ymmärrän, minulla korostunein on kakkonen, Ap kartta oli tosiaan ankea 5 huoneen osalta syyskuulle, sitten tuli toinen päälle ja johan tapahtuu..nyt tasapainoisemmin sekä uralla että priva..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: