Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neljä miestä - kuka sopii?  (Luettu 110635 kertaa)
0 jäsentä ja 40 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #135 : 11.01.2008 22:45:16 »

En kai minä nyt niin kauhea ole..? Kiss

Et niin paha   Grin

Löytyy vaan niin paljon samanlaisuuksia muutamissa asioissa   Wink

Aika hauska juttu muuten, että olen samoihin aikohin lähentynyt tuon Herra Kaksosen kanssa tosi paljon.  Tänään töissä ajattelin juuri että voihan piru mikä mies, kuinka voi olla noin samanlaiset ajatukset, ja kuinka helppoa on ilmaista tunteita hänelle (ja hänen minulle)

Siis ihan työasioita. Mutta niin helposti.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 11.01.2008 22:49:04 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #136 : 13.01.2008 18:33:44 »

Ja tyttöenergia toimii: lähden Oinas-ystävättäreni kanssa ulos lauantaina, joten Helsinki -varo...  2funny

Joo, eilen sitten oltiin menossa ja ilta alkoikin varsin railakkaasti Oinas-ystävättäreni vitsillä naistenhuoneessa. Meillä oli tapaaminen tuolla ravintolassa, ja sinne saavuttuani päätin ensin käväistä tarpeillani. Vessajonossa huomasin ystävättäreni tulevan kopista ulos. Nähdessään minut hän huudahti flirttailevasti: "Moi! Onkos sinulla seuraa?" Johon minä: "Ei vielä." Hän: "Kelpaisko seura?" Minä: "Kyllä!" Johon hän totesi, että selvä, varaan meille pöydän. Olisittepa nähneet naisten ilmeet vessajonossa!!  Grin

Kun pääsin sitten ravintolan puolelle ja huomasin ystävättäreni varaaman pöydän, niin johan se piru oli saanut siihen miehenkin istumaan. Mutta ei se haitannut, hauska tyyppi oli ja hänen ystävänsä tulivat myös pöytään, samoin minun toinen ystävättäreni liittyi seuraan hieman myöhemmin.

Hauskaa oli! Tanssittajia riitti ja pyörähtelin tanssilattialla erään MTV3:n suositun sarjan näyttelinjänkin kanssa. 

Mitään ihmeellistä ei kuitenkaan sattunut, siis ei sellaista Veskarihemmon tapaista kohtaamista.

Mutta kyllä oli hauska ilta! Nyt jaksaakin taas keskittyä työviikkoon ja niihin kiemuroihin...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #137 : 13.01.2008 19:31:59 »

Vähän kuin, miten saa lapsen tykkäämään koulusta, no silleen että siellä on poikakavereita tarpeeksi.. kunpa voisinkin sanoa että eilisessä tai tän päivän tilaisuudessa olisi ollut miehiä, jotka.. no jos ei, on kuitenkin  rapu . Osoittaisin jonkinlaista levottomuutta omasta mielestäni, jos juuri nyt pitäisi olla pari.. siis muuhun kuin siihen.

K, millainen on 5, 7 huoneesi ja Marsin sijainti ja AP/proge kartat? Olet ainakin iloisempi.
  Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #138 : 13.01.2008 19:40:11 »

K, millainen on 5, 7 huoneesi ja Marsin sijainti ja AP/proge kartat? Olet ainakin iloisempi. Smiley

Minulla on natal-kartalla tuo 5. huone kaikista korostunein, sieltä löytyy mm.  jupiteruranus ja tuo  mars tuomassa intoa näihin hauskanpitoihin...   (Nuorena minulla oli aina tapana tokaista elämänohjeeksi "Aina hauskaa olla pittää!" ja kävin äitini kanssa monta vääntöä tuosta kun hän aina moitti että ei se elämä mitään hauskanpitoa ole... )

7.huoneen (=1.avioliitto) kärki Kauriissa, ja kappas pirua kun se eka aviomies oli juuri Kauris.  Tuolla kaavalla se Veskari voisi sopia, sillä 9. huoneen (= 2.avioliitto) kärki on Veskarissa.  Grin No, ei kai se ihan noin yksinkertaisesti mene.

Tätä vuotta olen odottanut kuin kuuta nousevaa, sillä vuoden 2007 ap-kartta oli huono, ja tämän vuoden kartta on varsin iloinen.  askendentti Vaaka, Spicca melko tarkkaan nousussa. Vaa'an hallitsija  venus kakkosessa yhtymässä Kuuhun, Junoon ja Onnenpisteeseen.  Kuu Jouskarissa.

Ja  kuunsolmu yhtymässä natal-Venukseen.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 13.01.2008 19:47:44 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #139 : 13.01.2008 19:46:04 »

Ymmärrän, minulla korostunein on kakkonen, Ap kartta oli tosiaan ankea 5 huoneen osalta syyskuulle, sitten tuli toinen päälle ja johan tapahtuu..nyt tasapainoisemmin sekä uralla että priva..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #140 : 24.01.2008 23:04:25 »

Toinen ystävättäreni sai porttikiellon paikkaan tuona lauantaina.  Grin

Minä en saa ikinä semmoisia.

Muuten asiaan liittyen: Herra Kaksonen on  smitten

Herra Rapu soittelee minulle töihin. Soittelee siksi koska hän tekee töitä pääosin pois Stadista, siis ei vietä aikaansa täällä.

Muuten asiat etenevät samanlaisena, jotain kivaa hämmennystä aina tapahtuu... En ole ehtinyt täällä juuri kirjoitella kun on sitä vientiä  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #141 : 03.02.2008 18:59:28 »

Mies.

Skorpioni.  skorpioni

Olen sanaton.

Jos en ole läsnä, niin tiedätte miksi.  Elämäni ensimmäinen  skorpioni.

Säästän teidät yksityiskohdilta.  Miehestä sen verran että tumma ja tulinen ja mieletön perse -  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #142 : 03.02.2008 19:00:46 »

Jestas sentään, Kaurisenergia!!!! Shocked
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #143 : 03.02.2008 19:05:27 »

Jestas sentään, Kaurisenergia!!!! Shocked

Jos saisin kirosanan tänne niin se olisi siinä.

Tyydyn kuvaukseen  skorpioni mies.

Se selittää kaiken.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #144 : 03.02.2008 19:12:30 »

Skorpionit ovat olleet monen turma(?).. 2funny

Pidä hauskaa  coolsmiley

Tack.  Smiley

Edelleen, olen sanaton.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #145 : 03.02.2008 20:43:16 »

Mies.

Skorpioni.  skorpioni

Olen sanaton.



Kertoo kaiken  Wink  Grin  Niin se vain on!

Onnea  smitten



tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #146 : 03.02.2008 20:44:16 »

Olette heikkoja..  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #147 : 03.02.2008 22:54:25 »

Aaah....!  Cheesy Kaurisenergiaa..! Grin
Nyt kyllä kerrot kaiken! Pieniä (hurjia) yksityiskohtia myöden... Tongue :Smiley
Nauti... smitten ...mutta senpä taidat tehdäkin... coolsmiley
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #148 : 04.02.2008 13:24:52 »

Mies.
Skorpioni.  skorpioni
....tumma ja tulinen ja mieletön perse -  Wink

Anna palaa! Namut pitää poimia, kun on tarjolla! Nautitaan lämpimänä! -eikä edes lihota....     Cheesy
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #149 : 13.02.2008 21:45:04 »

Tilannekatsaus.

Tässä aika rientää kuin siivillä. Tuo Skorppari-mies soitteli minulle sekä kännyyn että töihin ja kyseli että josko voitais vaikka käydä syömässä tai jotain muuta. Sanoin että en ehdi. Enkä valehdellut, töitä on tehty niin paljon ja työkavereiden kanssa on myös joutunut roikkumaan jos jossakin...  Viime lauantaina taas eksyin muutaman tältä palstalta tutun kaverin kanssa baanalle. Se oli vahinko, oikeasti, ei ollut tarkoitus mutta hauskojen sattumien kautta päädyimme sitten kaljalle. Wink

Ja Pluto/Venus toimi taas: Skorppari-mies, tällä kertaa ISO ja raamikas, oikea unelmauros. En itsekään tiedä miten hän tarttui mukaani, olimme kyllä tanssimassa ja olin ihan kiltisti kotiin lähdössä mutta niimpä vaan Pluto järjesti tämänkin Skorpparin.  Grin  Grin

Oli kivaa. Mies laittoi heti pari tekstaria että kivaa oli hänelläkin, milloin nähdään?

Että on tämä meno kovaa. Nyt pitää miettiä kumman Skorpparin haluan tavata taas.

Miksi ihmeessä vain Pluton transiitti vaikuttaa? (Pluto = Skorppari) Onhan minulla myös pian ihan tarkka Jupiterin transiitti. Kun minä sitä Jousimiestä odottelen...   Wink  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: