Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neljä miestä - kuka sopii?  (Luettu 110523 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #150 : 22.02.2008 23:51:01 »

Siis kyllä minulle aina sattuu ja tapahtuu.

Tuo Skorppari soittelee aika usein, tarkoitus olis joskus käydä syömässä mutta kun ei ole aikaa... No katsotaan milloin on.

Mutta se hauska juttu. Eilen illalla olin menossa nukkumaan, ja vielä sängyssä tuli mieleen yksi juttu josta piti soittaa kaverille. No, kun minä unenpöpperössä sitten valitsin numeron niin eipä mennytkään tuolle kaverille jota tavoittelin vaan... herra Ravulle.  Embarrassed

Rapu vastasi, ja olin ihan ihmeissäni että kukas siellä on. Johon hän että Kaurisko siellä soittaa? Minä myönsin että minähän täällä, mutta nyt tais tulla väärä numero... No puhelu sitten kesti aika pitkään.  Wink Rapu oli iloinen kun soitin.

Että kai siinäkin jotain on...  Grin
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #151 : 22.02.2008 23:53:22 »

Kysymys; pitäiskö kehittää 2-3 miestä lisää kehiin vai selvittää jotain ravun kanssa. Yhdessäkin on kestäminen, oikeesti.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #152 : 23.02.2008 00:17:45 »

Vastaus kysymykseesi SA. Ei todellakaan enää miehiä lisää! Nyt ajattelin olla itsekseni ja ehkä käydä tuon Skorpparin kanssa syömässä.

Ja kun herra Rapu tulee tapaamaan minua työpaikalle niin sitten katsotaan sitä puolta...

Juu oikeassa olet että yhdessäkin on kestäminen, ja minussa itsessäkin on kestäminen..  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #153 : 23.02.2008 00:48:15 »

Tarkoitinkin itseäni. Juttelin äsken erään kanssa, jonka ajatus menee niin työ-urheiluakselilla, että sitä pitää oikein ravistella, mutta tänään ei jaksa. Mietin siis eritoten itseäni, että miksi just hän on nyt se juttu ja miksei joku toinen yhtä hyvin. Tai siis onko välttämätöntä olla kiinnostunut miehistä??  2funny Siis seurusteluista.

Miehet on kai aika simppeleitä periaatteessa, eli se on oma valintani ihastuttaako jonkun keho, lookki, tai se valo minkä muka koen jossakussa.. ne on muka erilaisia, mutta erästä skorpparia tää rapu muistuttaa eniten, koska molemmat nousuvaakoja ja vaaleita, paitsi eihän tää tiedosta niin paljon..

minä teen liian suurta taidetta tästä aiheesta-
« Viimeksi muokattu: 23.02.2008 00:52:34 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #154 : 23.02.2008 00:52:04 »

Juu, no sitten SA.  Grin

No minun mielestäni pitää ottaa se aikalisä silloin kun tilanne vaatii ja tarkastella sitä rauhassa. Ei aina tarvi kiinnostua miehistä, ei todellakaan.

Niin minäkin teen nyt. ( :Smiley)
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #155 : 23.02.2008 00:52:54 »

 2funny 2funny 2funny 2funny juu juu

taas se soittaa pitäiskö ihastua  smitten

 rapu rapuherra haluaa tietää mistä täällä puhutaan - soitellaan kuulema vielä,, se on just silleen sopivan hiuksia raastavan ihana..  Grin
« Viimeksi muokattu: 23.02.2008 01:07:58 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #156 : 23.02.2008 01:16:08 »

Vautsi SA, onnea sullekin!

Tosin sanon edelleen tuon että joskus pitää pysähtyä katsomaan itseään. Kun huomasin että meno yltyy niin hurjaksi että josko olis aika rauhoittua. Mutta ei se minulla kauaa kestä.

Elämännälkä.  Smiley

Ja mikä tässä on vielä mielenkiintoista, niin olen ystävystynyt mieheni (siis ex-mieheni) ex-vaimon kanssa.

Mutta katsotaan nyt huomenna kenet ehdin tavata, ehkä tuon Skorpparin? Vem vet?
« Viimeksi muokattu: 23.02.2008 01:39:17 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #157 : 23.02.2008 09:32:25 »

Tapaa se skorppari.. meikän rapua huvitti kun sanoin, mitä pitää tehdä jos on rapu ja skorppari, joista valita. Älysin että selviän tästä sillä, että pidän hieman etäisyyttä asiaan, tunteisiini ja odotuksiini. Kiltistihän se baarista minulle soitti ja sanoi! että kummitätikin on nuoremman miehen kanssa. Mihin aloin nauraa, pitäiskin tavata sun kummitäti. Sekin nauroi.  Cheesy

Menin varmaan itse liian pitkälle siihen sielunkumppani asiaan, ehkä hänkin-


Minä olen miettinyt yhtä villiä skorpparia ja oinasta tuon lisäksi, mutta en jaksa innostua niistä liikaa, ei mene yöunet niiden vaan tuon takia.
. no miksi kun en ota tosissani.. jospa otan jonkun tosissani vähän myöhemmin-. Nyt voisi mennä hankkimaan kalusteita tms.

Onnea!
« Viimeksi muokattu: 23.02.2008 11:00:37 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #158 : 17.03.2008 21:10:27 »

Nonni. Aika menee eteenpäin ja tilanteet elää...

Meillä oli se yhteinen työprojekti herra Ravun kanssa. Ja kivaa oli! Rapu teki töitä tietysti, mutta koko ajan meillä oli muutakin juttua eli juteltiin omasta menneisyydestä ja lapsista tietty, hänellä on sama tilanne kuin minullakin eli kaksi samanikäistä poikaa kuin minullakin. Katseltiin valokuvia ja sellaista rapumaista hommaa...

Ja mikä mielenkiintoista: Olemme lapsina käyneet saman ala-asteen ja yläasteen! Siis aikamoinen sattuma! Kuinka monta kaupunkia saati koulua Suomessa on, niin me kävimme samat koulut! Paitsi että hän on minua sen verran vanhempi, että olin vasta aloittamassa koulun kun hän oli jo siirtynyt yläasteelle. Mutta silti!  Cheesy

Ja sitten tietysti: Herra Rapu ehdotti että vietettäis pääsiäinen yhdessä, hän ja hänen poikansa, ja minä ja minun poikani. Rapumaisesti hän ehdotti visiittiä vanhempiensa luokse.  Grin

Valitettavasti minun piti kieltäytyä koska meillä ei vielä nuo lasten tapaamiset ole sovittu niin että pääsisin tuosta vaan menemään. Mutta jatkossa kyllä. Katsotaan.

Lähinnä tuosta kaikesta jäi semmoinen rapumainen lämpö mieleen.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #159 : 21.03.2008 20:01:14 »

No nyt kyllä rysähti ja kovaa! Kauris oli taas vauhdissa, nimittäin tapasin tuossa männä viikolla töissä hurjan söpön asiakkaan. Itse tapaaminen meni hyvin, ajattelin kyllä että ompa mies, ja olin huomaavinani samaa hänessä. Hoidin tapaamisen kuitenkin ammattilaisen asenteella tyylikkäästi läpi.  Wink

No sen jälkeen piti vielä palata työasioihin sähköpostien merkeissä ja siinä tuli samalla kirjoiteltua vähän "ohi aiheen" ... No eipä aikaakaan kun mies pyysi että käytäiskö illalla yhdessä Stadissa vähän maailmaa parantamassa. -Suostuin...

Eilen illalla siis sovittiin että menen alkajaisksi miehen luo, josta lähdetään sitten ulos. Kaikki meni jotenkin niin nopeasti, meillä kulki juttu niin hyvin että tuntui että olis tuntenut toisen aina. Ja joo, täytyy nyt vähän hehkuttaa että kulki ihan muutenkin (säästän teidät yksityiskohdilta, tulette kateelliseksi se on varmaa) joten ei me ikinä päästy ovesta ulos.  Grin

Mies on täysin mun tyyppiä, söpö, treenattu, fiksu, sopivan trendikäs, ihanan herkkäkin... En tässä mainitse vielä aurinkomerkkiä (hän kyllä kertoi sen ihan itse kysymättä siis).

Ja Kaurista viedään kuin litran mittaa. Nyt voi sanoa vaan kuten legendaarinen selostaja Antero Mertaranta: SE ON SIINÄ.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #160 : 21.03.2008 20:34:34 »

NO MUTTA, ONNEA!  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Asterix
Vieras
« Vastaus #161 : 21.03.2008 20:36:06 »

 Cheesy

Taitaa Litran Mittaa kevät-aurinko kiherryttää..  Grin
Ja ette päässeet edes ovasta ulos..? Cheesy
Ihanaa...................!  smitten
Kerro heti kaikki yksityiskohdat... Tongue

Kohta saamme kerätä novelli-sarjan
KaurisEnergian eroottiset seikkailut.. Cheesy
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #162 : 21.03.2008 21:26:11 »

NO MUTTA, ONNEA!  smitten

Kiitos. Alussahan tämä homma vasta on, mutta joku kutina tässä on että nyt olis kyseessä jotain suurempaa kuin pelkkä kohtaaminen ja mieletön vetovoima...

No, huomenna jatketaan miehen kanssa.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #163 : 21.03.2008 21:33:14 »

Ihanaa...................!  smitten
Kerro heti kaikki yksityiskohdat... Tongue

Hmm. No, mies on varsin puoleensavetävä ja tuntee samoin minua kohtaan ja se lähempi kontakti tais alkaa siitä kun hän katsoi minua syvälle silmiin ja sanoi että "olet niin ...vetin kaunis"  josta se sitten johti siihen että mies kuljetti minut ehkä 5 -6 kertaa makkarin puolelle.

Kauris ei istu viikkoon -  Tongue

Joo, tosiaan, me kyllä jatketaan tätä juttua jo huomenna.

Eli Sasha anna vaan vinkkejä miten pitää mielenkiintoa yllä...  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #164 : 21.03.2008 22:17:49 »


Hmm. No, mies on varsin puoleensavetävä ja tuntee samoin minua kohtaan ja se lähempi kontakti tais alkaa siitä kun hän katsoi minua syvälle silmiin ja sanoi että "olet niin ...vetin kaunis"  josta se sitten johti siihen että mies kuljetti minut ehkä 5 -6 kertaa makkarin puolelle.

Kauris ei istu viikkoon -  Tongue

Joo, tosiaan, me kyllä jatketaan tätä juttua jo huomenna.

MMMMUAAAAAAAAAAAWWWWWWWWHHHHHHHHH.........! smitten
Murrr-miauw.... :Smiley
Kuullostaa kuumalle...! Cheesy


Eli Sasha anna vaan vinkkejä miten pitää mielenkiintoa yllä...  Wink

No ensin jotain hottia texatia, että olipa ihanaa viime yönä,
rakastan yli kaiken kun työnnät ison **  :Smiley*** 
kuumaan *** Tongue*** ja otat minut takaapäin jne. Tongue

Tai hillitympää, että rakastan sinun ** :Smiley** makua suusani..
tai että nuolet jumalattoman ihanasti *** Tongue*** ,
olet ihan kuningas..! ...haluaisin lisääääää..! :Smiley

Miauw...!, murrr-murrr..., hmmmm..... ja muut ääneet
textareissa toimivat aina.  :Smiley

Voit myös korvata tuhmat sanat tähdillä*** tai blah-blah:lla,
jos tuntuu ujolta.
Joskus se on myös paljon kiihottavampaakin,
kun se on hiukan ujoa ja peiteltyä, mutta selkeästi
kiihkeys  murisee rivien välistä kuin hunaja sen syliin... Tongue


Wink

Sitten vain tse-tse-tse-seksikkäitä alusasuja ja sukkia rohkeasti peliin,
tee yllätyksiä ja vihjailevia ehdotuksia. Tee ihan kaikkea,
käytä kehoasi ja hänen kehoaan... -estoitta! :Smiley

Kun hän vie/tuo sinut jonnekin autossaan, niin älkää
silloinkaan ehtikö autosta ulos... :Smiley

Ylitä hiukan omia rajojasi ja kokeile sen rajoja... ..hellästi... Wink

Ehdottele sanallisesti ja sanattomasti,
-viettele se joka kerta... Tongue

Anna huumorin kukkia ja tehkää yhdessä vain kaikkea,
mikä on hauskaa. Wink

Anna suhteen vakavoitua rauhassa,
-syvällisemmät suunnitelmat ja puheet tulevat sitten
itsestään ja ajallaan, kun aika on siihen kypsä
ja se aika kyllä tulee, jos vain malttaa odotella. Wink

Monet naiset pilaavat suhteensa jo alkumetreille
vaatimalla heti vakavia ja puhumalla henkisyydestä
ja elämän arvoista jne. miehet tukehduksiin.

Alussa kuitenkin lähes kaikki suhteet ovat kietoutuneet
fyysisen kiinnostukseen ja se vaihe kuuluu luonnostaan
suhteeseen, eikä sitä tarvitse hävetä tai diskata,
vaan antaa suhteen kehittyä rauhassa täyteen kukkaansa. Wink

Seksikin syvenee sen henkisyyden myötä vain entistä paremmaksi. Wink
Mutta siis... -kaikki ajallaan omassa tahdissaan. Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: