^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #210 : 21.04.2008 12:45:57 » |
|
Muistatko kun arki alkoi viimeksi?
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #212 : 22.04.2008 10:10:27 » |
|
Kiitos kiitos Sasha Kihlajaisbileet on vapun jälkeen! Ja Wild Star, eikös se ole jokseenkin tutkittu juttu että alkuhuuma ja kiihko kestää n. kaksi vuotta, jonka jälkeen tunteet joko sammuvat tai rakkauden huuma muuttuu syväksi kiintymykseksi. Katsoin muuten sekä miehen että omaa progekarttaa, ja -yllätys yllätys- meillä molemmilla on vuoden päästä keväällä - alkukesällä proge-Kuu 7:ssa joka on yksi tyypillisimmistä avioliiton osoittajista, samalla miehellä se tekee trinin avioliiton hallitsijaan! Kun tuossa juteltiin että jos nyt mentäis kihloihin ja sitten vuoden päästä oliskin tosi romanttiset kesähäät...
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.04.2008 10:12:16 kirjoittanut Kaurisenergiaa »
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #213 : 22.04.2008 13:29:55 » |
|
joku vois laittaa mulle ohjeet kuinka osaan kattoa tollasta karttaa itelläni? siis alusta asti ohjeet, esim. astro.comin karttavalinnoista yms..? haluun kans nähä tommosia asioita! vai onko jossain muussa keskustelussa ohjeet tollasten asioitten tulkihtemiseen yms?
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #214 : 23.04.2008 15:55:46 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #215 : 27.04.2008 17:40:02 » |
|
ONNEKSI OLKOON KAURISENERGIAA! Mielettömän ihanaa! [/color] Joo! On se! Ja et muuten Sasha varmaan usko, mutta tuon miehen sukujuuret viittaavat Itävaltaan, hän on alkunperin vanhaa itävaltalaista aatelissukua, ja juttelimme jo alustavasti että kesällä mennäänkin sitten Wieniin romanttisissa tunnelmissa...
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #216 : 27.04.2008 17:44:45 » |
|
juttelimme jo alustavasti että kesällä mennäänkin sitten Wieniin romanttisissa tunnelmissa... Voi Hurja! Ihanaa kun rakkaus kukoistaa ja kevät hellii! Vielä kerran onnea Rapu-miehestä.... hyvin valittu.
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #217 : 27.04.2008 18:26:50 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #218 : 28.04.2008 18:03:37 » |
|
Wau, onnea Kaurisenergia!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #219 : 30.04.2008 10:27:48 » |
|
Kiitos vaan, seuraavaksi oliskin vuorossa itse sormusten hankkiminen... iik... : Kun olette tulossa, niin laitahan YV:tä, niin voidaan treffata yhdessä, siis nelististään, te ja Vaaka ja minä ja käydä ainakin lasillisella. Laitan numeroni, niin voit soittaa. [/color] Joo, kivaa! Nähdään! Tosin tuo menee kyllä heinäkuulle, lomien aikaan... Mähän olen kyllä Itävallassa käynyt mutta en vielä Wienissä, joten siitä tulee mielenkiintoista! Ja tuo mies on kyllä sitten ihan suomalainen, vaikka nyt noinkin hienot sukujuuret omaa... englantia kyllä puhuu vallan mainiosti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #220 : 04.05.2008 10:42:13 » |
|
Uskotko K että on tosiaan kyse planeetoista ja astrotransiiteista, jotka pyörittävät asioita? Siis aiemmin kun oli vaikeaa töissä, onko helpottanut? Tai kun oli vaikea liitto, raukeaako se jonkun transiitin aikana? Oletko sellaista seurannut?
Mietin kun puhuttiin tuolla että miksi joillain menee aina hyvin kaikki, niin joidenkin mielestä se ei voi olla niin tai sitten eletään karmallisia lepoelämiä. Siis jos aivan kaikki sujuu, työ harrastus ja suhde ja suku koko ajan, muutama kauneusvirhe. Eletään suojassa eikä mitään pahaa lintukodossa.. sitten on oikeaa elämä eläneitä.
Mutta jotain kenties tähtitaivas VOISI selittää kunhan ei tule ihan randomina vaikutteet. Itse ajattelen kun ura menee hyvin, muissa asioissa vähän seisovaa vettä ja se kenties näkyy 6-huoneessa. Tosin, isoin planeettarypäs poistui sieltä maaliskuussa ja parina seuraavana vuonna ei näy olevan urakeskeisyyttä ja itsekin vähän ajattelin samaa.. ts kehitellä muuta.
No se näin, oliko selkeetä?
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #221 : 05.05.2008 20:43:52 » |
|
Uskotko K että on tosiaan kyse planeetoista ja astrotransiiteista, jotka pyörittävät asioita? Siis aiemmin kun oli vaikeaa töissä, onko helpottanut? Tai kun oli vaikea liitto, raukeaako se jonkun transiitin aikana? Oletko sellaista seurannut?
Kyllä ja ei. Noihin transiitteihin sanoisin, että ne tuovat ihmisen eteen tiettyjä tilanteita, mahdollisuuksia tai haasteita, joihin sitten kukin reagoi oman tapansa mukaan. Kun tuossa kyselit, raukeaako vaikea liitto jonkin transiitin aikaan, niin minullahan oli silloin loppumisen aikaan Saturnus oppositiossa Venukseen, joka sitten laittoi pisteen tuolle kaikelle. Mutta uskon että tuollakin oli syynsä ja tarkoituksensa; hyvä liitto olisi kestänyt Saturnuksen haasteet mutta huono päättyi. Nyt taas minulla on joka kieltämättä on tuonut aikas hurjaa tunnetta tähän kaikkeen. Noista Jupiterin transiiteista on juttua toisaalla, mutta itse koen nekin positiivisena, lähinnä huonesijainnin takia: Juppari seiskassa on tuonut viime aikoina elämääni minulle "jupitermaisia" ihmisiä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #222 : 06.05.2008 07:20:40 » |
|
Niinkuin minut vai.. minulla sama transiitti Pluto JA Jupiter sext Venus, ja vain se exotic rapu (äitinsä ) mielessä.. no en ala miettiä menneitä transiitteja alkuja ja loppuja, koetan vain selvittää vaikuttaako planeetat oikeasti ja jos niin, mikä oikeus niillä on siihen heh. Moni on kokenut planeettojen vyörytyksen rankkana tai sitten jotkut iloisena. Joku sanoi; sisäinen jumaluus^planeetat yhteistyö?
Yksi asia tuli noista ravuista mieleen mitä=sanottu, että älä vain vahdi häntä kuin äiti, vaan anna olla sellainen hupsu kuin on, sitten voitat hänet puolellesi tms-
JA Jupparihan se sillä yhdelläkin on muka vitosessa mut katsotaan (sekä hänen aumerkkinsä hallitsija ). Sanoinkin hänelle että aika paljon samoja vaikutteita meillä 3-4 huoneessa, siis työ romanssi perintö ja suunnitelmien huone täys, tosin 11;sta eri planeetat. Onko sinun herrallasi millainen ap kartta? Muistan kun eräällä oli vitosessa ja sen aikaa kieltämättä oli aktiivi suuntaani. Huomioi se kun planeettoja menee sinulla tai hänellä ykköseen, alkaa oma itse kiinnostaa enempi. Tai jos Jupiter vaikuttaa vähän itsekkäästi.
JA minulla seiskassakin , muttei varmaan niin vakavaa kuin sinulla, ennen kuin muutama v. menee. Haluatko naimisiin, haluatko sitoutua?
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.05.2008 07:57:02 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #223 : 06.05.2008 14:39:26 » |
|
Haluatko naimisiin, haluatko sitoutua? [/i] Yes! Kyllä, mutta en sinun kanssasi vaan tuon Rapu-miehen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|