K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #225 : 06.05.2008 19:03:02 » |
|
onnea kauris minultakin teille molemmille Tack. Ens viikolla juhlitaan kihlajaisia!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #226 : 10.05.2008 12:38:23 » |
|
Onnea
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #227 : 10.05.2008 18:50:24 » |
|
Mitäh!!!!! Nyt on vähän jäänyt tämä romantisoiminen väliin, mutta kuka niistä neljästä Kaurisenergia?!??? Joka tapauksessa onnea kovasti!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Theus
Kanta-astroilija
Immortal
|
|
« Vastaus #228 : 12.05.2008 13:00:33 » |
|
Voi jummi jammi! Onnea onnea onnea Kauris!! Huomasin tämän ketjun vasta nyt, mutta näin rapuna olisin itsekkin veikannut, että kyllä me ravut ollaan parhaita perheessä/parisuhteeseen...heheh oma kehu No ainakin jos tykkää romanttisista ihmisistä. Itse erosin tammikuussa ja olen tyytyväinen ratkaisuun... jo toinen leijona perään enkä minä jaksa niitä ponkittöö.. vielä kun itsellä ilmeisesti tuo leijona nousee -> anna minun loistaa! Mäkin voisin kokeilla kaurista seuraavaksi! Ne on kivoja, tosin mulla on paljon vaakaa, että niitä neliöitä saattaa synastriassa muotoutua... Proge kuuni kyllä ylittää DC.n jouluna ja tulee kolmioon samalla venuksen kanssa? Ap AC on tänä vuonna Vaassa ja venus yhtymässä aurinkoon huoneessa 9. ja muutan kuukauden kuluttua pois suomesta... näinköhän se sieltä sitten löytyy, mene ja tiedä. Vielä kerran suuremmoiset onnittelut onnekkaille vastamerkeille, kauris ja rapu on varmasti sitkeä pariskunta, onnea
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #229 : 12.05.2008 13:18:46 » |
|
KIITOS KAIKILLE ONNITTELUISTA! Mitäh!!!!! Nyt on vähän jäänyt tämä romantisoiminen väliin, mutta kuka niistä neljästä Kaurisenergia?!???
Ei se ollut kukaan noista neljästä, tämä unelmauros tuli ihan puskista ja pesi kaikki saman tien... Mutta joo, Rapu-mies ja TOSI HYVÄ.
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #230 : 12.05.2008 13:59:29 » |
|
Mäkin voisin kokeilla kaurista seuraavaksi! Ne on kivoja, tosin mulla on paljon vaakaa, että niitä neliöitä saattaa synastriassa muotoutua... Kokeile vaan! -Minä taas jätän Kauriit suosiolla sivuun... Muuten tuo mun Rapu on Vaaka, joten kyllä meilläkin on noita neliöitä synastriassa mutta kattoo kuinka käy... Vaaka on muuten ihana kun siinä on tyyliä yhdistettynä hyvään kroppaan...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #231 : 12.05.2008 14:33:34 » |
|
KIITOS KAIKILLE ONNITTELUISTA! Mitäh!!!!! Nyt on vähän jäänyt tämä romantisoiminen väliin, mutta kuka niistä neljästä Kaurisenergia?!???
Ei se ollut kukaan noista neljästä, tämä unelmauros tuli ihan puskista ja pesi kaikki saman tien... Mutta joo, Rapu-mies ja TOSI HYVÄ. Vai puskista pökkäs! Onnea kovasti!! Niin...tosi hyvä? Missäkähän? :
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #233 : 14.05.2008 09:40:29 » |
|
Vai puskista pökkäs! Onnea kovasti!! Niin...tosi hyvä? Missäkähän? : Noh, hän on: Komea, urheilullinen, hyvässä trimmissä, vahva, nopea, hyväkuntoinen, älykäs, koulutettu, hyvin toimeentuleva, lämmin, herkkä, toiset huomioonottava, huumorintajuinen, kunnianhimoinen... Hmm. Mitäs unohtui. Niin, hän on aika hyvä monessakin asiassa mutta jääköön se teidän mielikuvituksen varaan... Nyt kimaltelee kaunis timanttisormus vasemmassa nimettömässä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #234 : 14.05.2008 14:23:10 » |
|
Voi ihmeiden kevät!!! Olen iloinen puolestasi! Onnitteluni!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #235 : 26.06.2008 10:20:18 » |
|
Taitaa olla aika panna piste tälle aiheelle. Elikkä tässähän kävi näin: Alkuperäisestä miesnelikosta ei tullut valituksi ketään, mutta herrat Vaaka ja Kaksonen ovat edelleen hyviä ystäviä, enemmänkin kuin vain työmielessä. Neitsyt- ja Rapu-herroja en ajattele laisinkaan. Mutta täysin ulkopuolelta tuli tämä IHANA Rapu-mies, salamarakastuminen, ja tässähän kävi juuri näin kuken nikki tässä veikkaili: olet ollut haavoittuvainen ja tämä mies parantaa tunne-elämääsi,koskettaa kuutasi ja sieluasi,
Tunne-elämäni on parantunut, tunnen nyt olevani sinut itseni ja tunteideni kanssa. Ennen kaikkea tunnen itseni kokonaiseksi. Se on hieno tunne. Toukokuussa menimme kihloihin ja nyt edessä on yhteinen kesäloma. Ihanaa. Jos kaikki jatkuu hyvin, niin ensi kesänä menemme naimisiin ja se Elwynin veikkaama vauvelikin voi muuttua todeksi...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #237 : 30.06.2008 16:24:16 » |
|
Kyllä Sasha, näin se on! Juuri tänään olin kampaajalla ja kerroin hänellekin, kuinka paljon elämäni on muuttunut vuoden kuluessa! Tasan vuosi sitten kipristelin jo kuolleessa suhteessa, ja vaikka irtiotto tapahtuikin oikeastaan exän toimesta niin nyt onkin sitten täysin uusi elämä ja tämä upea uros! Kyllähän vähän veikkailinkin että näin voisi käydä, koska transiittina ja 7:ssa. Kaiken lisäksi ensimmäisen tapaamisen aikaan oli tarkka proge joka sinällään on myös varsin harvinainen juttu. Mutta näin mennään! Kyllä elämä on elämisen arvoista, jos itse uskaltaa ja haluaa nauttia! Eilen muuten mies teki minusta kermakakun ja koristeli mansikoilla... Että hän osaa myös leikkiä! Kerron sulle Sasha kun päästään siihen Wienin matkaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #238 : 30.06.2008 16:52:33 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #239 : 31.07.2008 20:53:40 » |
|
Nostampa tämän aiheen esille, tuli vaan mieleen tuosta alkuperäisestä aiheesta koska tämä alkuperäisen aiheen ( ne neljä miestä) Rapu-mies lähestyi työn merkeissä. Nyt hän oli Rapu sanan varsinaisessa merkityksessä koska hänellä oli lapset mukana. Jotenkin tuli semmoinen tunne että EI IKINÄ... Ja edelleen täytyy sanoa samaa että herrat Vaaka ja Kaksonen ovat niin loistavia tyyppejä ja osoittautuneet hyviksi ystäviksi joten miksi pilata ystävyyttä millään tavoin? Molemmat ovat läsnä silloin kun heitä tarvitsen ja samaa olen myös heille, joten ystävyys jatkukoon. Mutta jatkan suhdetta Rapu-miehen kanssa, hän on ihana kaikin puolin. Sashan kanssa tapaamme kyllä heti kunhan saadaan yhteinen aika sovittua. Sitten otetaankin malja meille molemmille.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|